Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u) - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
ajoin54 schreef:
de clerus schreef:
Voor een van de weinige keren ben ik het eens met je post DT.
Martin gevaarlijk op de flank, nu niks meer op het midden. Hugelier straal genegeerd en ga zo maar door.
Altijd met een ander ploeg elke wedstrijd.
Tegen Eupen sta je begod op een hoekschop met 4 verdedigers op uw middellijn terwijl alle elf van Eupen in hun eigen 16 staan.
Zoals De Wolf na de match zei: "t is ne schoolmeester en geen trainer. Ceulemans had geen papieren en experimenten vandoen. Die zei azoe en azoe en Ni anders."


ik zou :lol: , moest het zoeij tristig ni zèn


:zzz:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


24 Dec 2012, 16:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
ajoin54 schreef:
de clerus schreef:
Voor een van de weinige keren ben ik het eens met je post DT.
Martin gevaarlijk op de flank, nu niks meer op het midden. Hugelier straal genegeerd en ga zo maar door.
Altijd met een ander ploeg elke wedstrijd.
Tegen Eupen sta je begod op een hoekschop met 4 verdedigers op uw middellijn terwijl alle elf van Eupen in hun eigen 16 staan.
Zoals De Wolf na de match zei: "t is ne schoolmeester en geen trainer. Ceulemans had geen papieren en experimenten vandoen. Die zei azoe en azoe en Ni anders."


ik zou :lol: , moest het zoeij tristig ni zèn


Triestig is het niet echt hoor ajoin54, want we hebben alles in huis om een mooi seizoen te draaien. Maar als clubfan vind ik het wel jammer dat we - opnieuw - spelers dreigen te verliezen die we echt wel kunnen gebruiken maar die wegens gebrek aan kansen gewoon andere oorden zullen opzoeken. En als ik dan mannen als Petrovic zie klungelen week na week, dan wil ik niet weten hoe sommige spelers die er naast vallen zich moeten voelen...


24 Dec 2012, 16:10
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
DT schreef:
El Corredor schreef:
Eigenlijk wel straf dat BVR openlijk naar versterking vraagt, heeft gans de achterlinie zelf gehaald. Aan hem om ze beter te maken.

Ik zie ons dit jaar met het huidige materiaal niet meer zakken. Dat ze hun geld sparen en 3 à 4 ECHTE versterkingen halen. Nu mag men gerust gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit.


In plaats van onze hele kern te licht te bevinden, moeten we misschien onze trainer eens meer in vraag stellen?

Weigert zijn verdediging aan te passen terwijl Smet naast Flippo al een pak problemen zou oplossen. Laat het enige alternatief als centrale verdediger - die hij consequent weigerde op te stellen - vertrekken om dan nu om versterking te bedelen.

Centraal op het middenveld speelt hij al drie weken met iemand die in provinciale zelfs niet zou meedoen en ipv meer evenwicht in de ploeg te brengen, haalt hij er week na week evenwicht uit. Op Roeselare spelen we met:

* Een zwakke linksachter centraal op het middenveld
* Onze vierde in lijn diepe spits naast de bovenvermelde centraal op het midden
* Onze enige vooruitverdedigende centrale middenvelder op rechts

En wat zit er op uw bank? Een van de gevaarlijkste rechterflanken van de tweede klasse en een sterke, grote centrale middenvelder met een linkervoet die zowel aanvallend als verdedigend kan spelen. Is het dan niet veel logischer om zo aan een wedstrijd te beginnen?

Na 2 mindere matchen heeft Martin plots ook de boter gefret maar hoe komt dat? Is verdorie al twintig keer van plaats veranderd binnen het team met als gevolg dat niemand nu nog vertrouwen heeft in zichzelf behalve Glouftsis. Vandewalle heeft geen voorbereiding gespeeld, sukkelde tot voor Tubeke met de ene blessure na de andere en moet nu op 1 week tijd 3 matchen spelen op ongelooflijk zware velden... Kijk eens waar het doelpunt van Eupen begint...

Op dit soort momenten zie je dat BVR de pedalen kwijt is - er is lucht nodig of extra rust - wel in plaats van dan een logische veldbezetting te kiezen, gaat hij verder experimenteren zodat niemand nog weet waar lopen.

Waarom heeft hij versterking nodig als hij ze toch niet gebruikt? Lauden was goed genoeg voor te depanneren op links maar dan niks meer, Kestens straal genegeerd en met alle respect maar Gigli zou het een pak beter doen dan wat Petrovic laat zien.

Wij hebben geen versterking nodig - wij hebben een trainer nodig die de beste ploeg durft op te stellen ipv favorietjes 300% krediet te geven en anderen 0,3%... En een trainer die op training stilstaande fases kan aanpakken... Want op Roeselare was het misschien erg en lag de verdediging misschien op apegapen, maar het probleem ligt heus niet alleen bij de achterlijn hoor.

Is na Oostende helemaal beginnen flippen en is van dan af zelf alles in twijfel beginnen trekken - en als je als trainer een ding niet moet doen...


Dat ge het niet voor BVR hebt is ondertussen duidelijk, maar deze post is toch niet serieus zeker? Precies of Kestens of Gigli voor ook maar iets van beterschap zouden gebracht hebben? Ik vind uw kritiek op de trainer een beetje gratuit, en totaal belachelijk na een degelijke heenronde zoals we deze nu hebben gehad.


24 Dec 2012, 17:55
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Dat vind ik absoluut ook. Er zitten zeker juistheden in, maar het geheel vind ik toch ferm opgeblazen en overdreven.
Als alles zo wordt tot in detail geanalyseerd zal een trainer nooit goed kunnen doen.


Laatst gewijzigd door Stijn op 24 Dec 2012, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.



24 Dec 2012, 18:10
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Ik denk dat er in het verleden andere kemels van trainers zijn gepasseerd. Ik zou soms ook andere wissels doen, maar het parcours dat BVR hier de afgelopen 3/4 jaar heeft afgelegd is toch gewoon heel goed te noemen. Bij elke trainer gaan er trouwens spelers zijn die minder kansen krijgen dan andere, dat is echt niet eigen aan onze trainer.


24 Dec 2012, 18:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1013
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Jeroen schreef:
DT schreef:
El Corredor schreef:
Eigenlijk wel straf dat BVR openlijk naar versterking vraagt, heeft gans de achterlinie zelf gehaald. Aan hem om ze beter te maken.

Ik zie ons dit jaar met het huidige materiaal niet meer zakken. Dat ze hun geld sparen en 3 à 4 ECHTE versterkingen halen. Nu mag men gerust gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit.


In plaats van onze hele kern te licht te bevinden, moeten we misschien onze trainer eens meer in vraag stellen?

Weigert zijn verdediging aan te passen terwijl Smet naast Flippo al een pak problemen zou oplossen. Laat het enige alternatief als centrale verdediger - die hij consequent weigerde op te stellen - vertrekken om dan nu om versterking te bedelen.

Centraal op het middenveld speelt hij al drie weken met iemand die in provinciale zelfs niet zou meedoen en ipv meer evenwicht in de ploeg te brengen, haalt hij er week na week evenwicht uit. Op Roeselare spelen we met:

* Een zwakke linksachter centraal op het middenveld
* Onze vierde in lijn diepe spits naast de bovenvermelde centraal op het midden
* Onze enige vooruitverdedigende centrale middenvelder op rechts

En wat zit er op uw bank? Een van de gevaarlijkste rechterflanken van de tweede klasse en een sterke, grote centrale middenvelder met een linkervoet die zowel aanvallend als verdedigend kan spelen. Is het dan niet veel logischer om zo aan een wedstrijd te beginnen?

Na 2 mindere matchen heeft Martin plots ook de boter gefret maar hoe komt dat? Is verdorie al twintig keer van plaats veranderd binnen het team met als gevolg dat niemand nu nog vertrouwen heeft in zichzelf behalve Glouftsis. Vandewalle heeft geen voorbereiding gespeeld, sukkelde tot voor Tubeke met de ene blessure na de andere en moet nu op 1 week tijd 3 matchen spelen op ongelooflijk zware velden... Kijk eens waar het doelpunt van Eupen begint...

Op dit soort momenten zie je dat BVR de pedalen kwijt is - er is lucht nodig of extra rust - wel in plaats van dan een logische veldbezetting te kiezen, gaat hij verder experimenteren zodat niemand nog weet waar lopen.

Waarom heeft hij versterking nodig als hij ze toch niet gebruikt? Lauden was goed genoeg voor te depanneren op links maar dan niks meer, Kestens straal genegeerd en met alle respect maar Gigli zou het een pak beter doen dan wat Petrovic laat zien.

Wij hebben geen versterking nodig - wij hebben een trainer nodig die de beste ploeg durft op te stellen ipv favorietjes 300% krediet te geven en anderen 0,3%... En een trainer die op training stilstaande fases kan aanpakken... Want op Roeselare was het misschien erg en lag de verdediging misschien op apegapen, maar het probleem ligt heus niet alleen bij de achterlijn hoor.

Is na Oostende helemaal beginnen flippen en is van dan af zelf alles in twijfel beginnen trekken - en als je als trainer een ding niet moet doen...


Dat ge het niet voor BVR hebt is ondertussen duidelijk, maar deze post is toch niet serieus zeker? Precies of Kestens of Gigli voor ook maar iets van beterschap zouden gebracht hebben? Ik vind uw kritiek op de trainer een beetje gratuit, en totaal belachelijk na een degelijke heenronde zoals we deze nu hebben gehad.



Sorry Jeroen, maar deze keer vind ik de opmerkingen van DT eigenlijk terecht ( en degene die mijn posts volgen weten begot dat dit niet steeds zo is..)
Ik vind dat het moet kunnen dat hier op dit forum positief kritische commentaar wordt geleverd - en dus ook op BVR.
Ik hoor hier steeds maar opnieuw praten over "opgebouwd krediet" "parcours de laatste 3 jaar" wel... So what ?
Mijn omgeving zegt me dat ik - professioneel- de laatste 5, 6 jaar ook "krediet" heb opgebouwd, en mijn klanten vinden ook wel dat ik " een mooi parcours " gereden heb- maar indien ik zou beginnen met incoherent te handelen- zou mijn "krediet" rap ribbedebie zijn... Dus , en voor alle duidelijkheid : BVR heeft in mijn ogen nog krediet- maar dat is niet oneindig- en zoals in eerder posts reeds gemeld - zo ik o zo graag- eindelijk eens zijn selectiecriteria beginnen snappen ! :crazy:
Heb zelf jaren nationaal en provinciaal voetbal gesjot- en je mag gerust weten dat ik op dit moment niet onder BVR zou willen spelen ( tenzij ik een van de mensen zou zijn die hij dus om god weet welke reden "incontournable" lijkt te vinden.. ):? :EA:


24 Dec 2012, 18:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Vraag is, waar stonden we zonder BVR? waarschijnlijk een klasse lager...

_________________
www.spionkoplede.com


25 Dec 2012, 13:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Mariner schreef:
Vraag is, waar stonden we zonder BVR? waarschijnlijk een klasse lager...


bwah, vind ik toch ook redelijk overdreven. ;)


25 Dec 2012, 14:42
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
El Corredor schreef:
Mariner schreef:
Vraag is, waar stonden we zonder BVR? waarschijnlijk een klasse lager...


bwah, vind ik toch ook redelijk overdreven. ;)

Bwah, ik vind van niet.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Dec 2012, 19:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
Aan het begin van het seizoen hoopt iedereen dat we erin kunnen blijven. We doen het goed, staan vooraan in de linkerkolom, hebben een paar positieve uitschieters (Antwerp bvb) en we zijn aan de winterstop al bijna gered.

Ik dank de trainer en de ploeg voor de inzet, en hoop dat ze zo voortdoen.

Ik ben het vaak eens met de analyses van DT, maar ik vind dat het nu wat te ver aan het gaan is. Altijd maar méér en méér willen, wanneer zullen sommigen hier tevreden zijn? Als we de Champions League winnen?


25 Dec 2012, 19:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2534
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
ieder zijn mening he. Ik persoonlijk vind dat 1) Di Gregorio zijn basisplaats op dit moment niet verdient 2) De Cuyper altijd moet starten 3) Flippo er op het eind van dit seizoen misschien beter mee stopt.
Shoot your shots.

_________________
Iendracht 4ever.


25 Dec 2012, 20:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
kreezie nonkeltje schreef:
ieder zijn mening he. Ik persoonlijk vind dat 1) Di Gregorio zijn basisplaats op dit moment niet verdient 2) De Cuyper altijd moet starten 3) Flippo er op het eind van dit seizoen misschien beter mee stopt.
Shoot your shots.

3 maal correct nonkel

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


25 Dec 2012, 22:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1013
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
josken1 schreef:
kreezie nonkeltje schreef:
ieder zijn mening he. Ik persoonlijk vind dat 1) Di Gregorio zijn basisplaats op dit moment niet verdient 2) De Cuyper altijd moet starten 3) Flippo er op het eind van dit seizoen misschien beter mee stopt.
Shoot your shots.

3 maal correct nonkel


Bosj erop wat mij betreft (y)


25 Dec 2012, 22:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
der zitten hier echt gasten die geen gevoel voor realiteit hebben. en dat altijd schieten op den trainer is buiten het makkelijkste ook wel tamelijk laf. dat dien trainer en zijn 2 'overbodige' assistenten verleden seizoen de rust in het zottekot dat EA op bestuurlijk vlak toen was, met spelers die niet betaald werden waar dat voor types als nen Depoitre zowat het enige belangrijke was awel dat zijn er hier al veel vergeten. zonder BVR waren we niet in 2de geraakt én verleden seizoen niet in 2de gebleven ! en vanuit het niets met een pak minder budget een mooi ploegske samengesteld. dat zijn feiten. :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 26 Dec 2012, 0:43, 2 keer totaal gewijzigd.



26 Dec 2012, 0:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Roeselare - Eendracht Aalst (zat 22/12/2012, 15u)
team finetunen en rustig boven de degradatiezone blijven. en laat al die dikke zagende betweters hier maar kreften. :EA:

_________________
may the FORCE be with you.


26 Dec 2012, 0:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 117 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst