Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u) - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u) 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Smetje schreef:
Ik vond Pietermaat gisteren toch ook niet de slechtste. Ik had hem eerder centraal gezet en Petrovic vervangen ipv hem te wisselen.


Jep idd en mss van eyk ietske vroeger ingezet hebben ma soit op naar roeselare :D


20 Dec 2012, 23:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Het Eupen van gisteren heeft me wel weer kunnen bekoren. Daar zie je echt een systeem in, bij balbezit het veld breed houden en bij balverlies knijpen die buitenspelers steeds goed naar binnen. Ik denk dat er in 2de klasse weinig ploegen zijn waar collectief zo intelligent gespeeld wordt. Het verwondert mij dan ook hoe die slechts in de middenmoot vertoeven. Het Aalst van gisteren heeft me niet kunnen bekoren. Ik miste vooral op het middenveld een balvaste speler, die een beetje rust brengt. Hierdoor is er weinig aansluiting bij de spitsen, zodat die maar zelden een deftige kans krijgen. Glouftsis kwam dan maar de bal vragen op eigen helft, maar dan is de weg nog ver om gevaar te creëren.
Ik zal de komende thuiswedstrijden maar wegblijven, want ik breng precies geen geluk.
Ik moet die van de K nog een compliment doen om mij te proberen te ontmaskeren, maar op den E zitten blijkbaar niet veel Die-hards, want bij de "Ga staan als je voor Iendracht zijt", bleven er in den E de meesten zitten. ;) :plat:

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


20 Dec 2012, 23:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Goh, in de zittribune staat de laatsten tijd ver geen enen meer recht als we da zingen..


20 Dec 2012, 23:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Gruunwit schreef:
Het Eupen van gisteren heeft me wel weer kunnen bekoren. Daar zie je echt een systeem in, bij balbezit het veld breed houden en bij balverlies knijpen die buitenspelers steeds goed naar binnen. Ik denk dat er in 2de klasse weinig ploegen zijn waar collectief zo intelligent gespeeld wordt. Het verwondert mij dan ook hoe die slechts in de middenmoot vertoeven. Het Aalst van gisteren heeft me niet kunnen bekoren. Ik miste vooral op het middenveld een balvaste speler, die een beetje rust brengt. Hierdoor is er weinig aansluiting bij de spitsen, zodat die maar zelden een deftige kans krijgen. Glouftsis kwam dan maar de bal vragen op eigen helft, maar dan is de weg nog ver om gevaar te creëren.
Ik zal de komende thuiswedstrijden maar wegblijven, want ik breng precies geen geluk.
Ik moet die van de K nog een compliment doen om mij te proberen te ontmaskeren, maar op den E zitten blijkbaar niet veel Die-hards, want bij de "Ga staan als je voor Iendracht zijt", bleven er in den E de meesten zitten. ;) :plat:


Ik herkende je toch ook eerst niet :D

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Dec 2012, 23:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Onderkroiper schreef:
Gruunwit schreef:
Het Eupen van gisteren heeft me wel weer kunnen bekoren. Daar zie je echt een systeem in, bij balbezit het veld breed houden en bij balverlies knijpen die buitenspelers steeds goed naar binnen. Ik denk dat er in 2de klasse weinig ploegen zijn waar collectief zo intelligent gespeeld wordt. Het verwondert mij dan ook hoe die slechts in de middenmoot vertoeven. Het Aalst van gisteren heeft me niet kunnen bekoren. Ik miste vooral op het middenveld een balvaste speler, die een beetje rust brengt. Hierdoor is er weinig aansluiting bij de spitsen, zodat die maar zelden een deftige kans krijgen. Glouftsis kwam dan maar de bal vragen op eigen helft, maar dan is de weg nog ver om gevaar te creëren.
Ik zal de komende thuiswedstrijden maar wegblijven, want ik breng precies geen geluk.
Ik moet die van de K nog een compliment doen om mij te proberen te ontmaskeren, maar op den E zitten blijkbaar niet veel Die-hards, want bij de "Ga staan als je voor Iendracht zijt", bleven er in den E de meesten zitten. ;) :plat:


Ik herkende je toch ook eerst niet :D


Ik was dan ook undercover en niet in 't "gruun-wit". ;)

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


21 Dec 2012, 0:17
Scholier

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 19:42
Berichten: 131
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Elektronized schreef:
Goh, in de zittribune staat de laatsten tijd ver geen enen meer recht als we da zingen..


Als er elke keer nadien "dikke nekken, dikke nekken" geroepen wordt, zou ik precies ook nie meer veel goesting hebben om recht te staan ;)


21 Dec 2012, 11:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Iendrachter90 schreef:
Still standing ! schreef:
Iendrachter90 schreef:
En na Pietermaat en van damme mag deze keer Mike Smet op het strafbankje.Speelt zaterdag dus niet.



Pietermaat, eigendom van een 1steklasser. wel: komt een stuk te kort voor 1ste, en mag van mij beschikken bij ons ook. amai geef mij maar Ken.
Tjendo is intrinsiek ene goeie, maar die 'smijt' zijn eigen opvallend niet, en dit al een tijdje. hij zal het met die mentaliteit niet alleen bji ons maar ook op een ander moeilijk hebben om een basisplaats af te dwingen. salonvoetballer op dit moment, moet dringend de knop omdraaien.

dik ontgoocheld vandaag, omdat ik Eupen (dat ik hoog op heb) zwakker vond dan ik verwachtte. waren dik te pakken. maar ok, dat is terug een profploeg (zijn zelfs blijven overnachten id Ibis Aalst) tegen wij semi-amateurkes. toch hadden we met meer wilskracht en durf (ook van BVR ja !) vandaag niet mogen verliezen. heel jammer.


Anders moet ge is overdrijven,Tom speelde gisteren al niet op zijn positie en was dan nog zeker en vast al niet de slechtste van aalst opt veld.
Kpeis niet dat ge ne slechte zijt alsge bij de nationale selectie speelt,anderzijds ja peisek dat sommigen iets teveel hem verwachten en daar komt nog bij dat tom zijn beste niveau nog niet gehaald heeft,zal hij zelf ook wel toegeven.En hij is nog maar 19jaar é zeg ,hier worde toch rap de grond in geboord zelle jaawatte,zelfste me van eyk nog voor datn ingevalle is staander em al te verwijten eel tof...
En tjendo tja alsge geen ballen krijgt zoals gisteren kunt ge der simpelweg ook niets met doen.



mja, elk zijn mening he. maar ik vond pietermaat (niet alleen tegen eupen) bleek, voor wat diej bij ons presteert zou je niet een speler moeten gaan huren maar enen in eigen jeugd hebben. hopelijk bewijst hij alsnog mijn ongelijk maar het seizoen is ondertussen toch al halfweg he ! ik zie het er niet in.

van Tjendo ben ik wel absoluut ne fan. tis daarmee dat ik het jammer vond dat hij nu toch al een paar invalbeurten na elkaar niets forceert. en dan kunt ge nu wel zeggen dattem geen ballen krijgt, maar dat wil dan misschien zeggen dat hij niet slim opgesteld staat of ze misschien niet zoekt. Balaj kreeg verleden seizoen ook niet veel bruikbare ballen, maar werd wel gekielhaald.

_________________
may the FORCE be with you.


22 Dec 2012, 0:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
ja, ik moest mijn quota 'kielhalen' van de dag nog wat opvijzelen. el corrector, aan hoeveel dt-faudten zit ge al ?

_________________
may the FORCE be with you.


22 Dec 2012, 0:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Still standing ! schreef:
ja, ik moest mijn quota 'kielhalen' van de dag nog wat opvijzelen. el corrector, aan hoeveel dt-faudten zit ge al ?


ik deel je mening van Pietermaat, veel te weinig voor die positie. Maar De Cuyper vergelijken met Balaj, tja te zot voor verder op in te gaan. :crazy:


22 Dec 2012, 9:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
El Corredor schreef:
Still standing ! schreef:
ja, ik moest mijn quota 'kielhalen' van de dag nog wat opvijzelen. el corrector, aan hoeveel dt-faudten zit ge al ?


ik deel je mening van Pietermaat, veel te weinig voor die positie. Maar De Cuyper vergelijken met Balaj, tja te zot voor verder op in te gaan. :crazy:


ik vergelijk balaj helemaal niet met tjendo. ik wil gewoon zeggen dat het geen argument is om te blijven zeggen dat de cuyper geen 'bruikbare ballen krijgt'. dat leek me toch evident, hein ?

_________________
may the FORCE be with you.


22 Dec 2012, 11:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst