Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u) - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u) 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Iendrachter90 schreef:
En na Pietermaat en van damme mag deze keer Mike Smet op het strafbankje.Speelt zaterdag dus niet.


Die gele kaart dat was ook een lachertje weer. Men maakt voor de derde keer op ik denk 7 minuten tijd, een fout op Smet. Hij maakt een opmerking, en hij krijgt geel.
Als een speler een paar overtredingen binnen een korte tijdspanne maakt, moet hij uiteraard altijd geel krijgen. Maar ook als er door verschillende spelersop een zelfde speler binnen een paar minuten enkele overtredingen gemaakt worden, moet er ook altijd ene geel krijgen. Die scheidsrechters zouden hun job toch een pak gemakkelijker kunnen maken door gewoon vast te houden aan enkele principes.


20 Dec 2012, 9:09
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
het lag gisteren zeker niet aan de inzet, maar op voetballend gebied werden we wat weggespeeld. Ik kan er vrede mee nemen om zo de boot in te gaan.

ik denk dat iedereen wel intussen wel weet wat onze mindere punten zijn. Te weinig opbouw van achteruit en centraal op het middenveld.

als je die CV en CM (nr6) van Eupen zag, en je vergelijkt dat met Bogaerts-Filipovic-Pietermaat-Petrovic, dan weet je het wel. Die mannen hun actieradius en aanspeelbaarheid lagen veel hoger dan bij ons.

Ook Martin vind ik al twee matchen slapjes.

Soit, een onverdiende nederlaag was het niet, en op de laatste 5 minuten na bracht Eupen positief voetbal.


20 Dec 2012, 9:18
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
edit


20 Dec 2012, 9:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Citeer:
Ik vond vooral gisteren het systeem en de invulling ervan niet zo goed. Als je in zo een ruit wil spelen, had ik liever Pietermaat op de verdedigende positie gezien in plaats van Petrovic. Nu stond Pietermaat op de rechterflank, wat toch zijn positie niet is. Als je Pietermaat centraal zet, kan je met Tjendo of Martin (echte flankspelers) op de flank spelen.


Akkoord. Petrovic had gewoon niet de snelheid en het loopvermogen om die opkomende mids van Eupen op te vangen.


20 Dec 2012, 9:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
de clerus schreef:
De kritiek op tjendo vind ik onterecht. Hoeveel bruikbare ballen krijgt diene gast op zijn 25 minuten invalbeurt? 10? En hoeveel bruikbare 5? Alles gaat steevast met de lange bal naar Stavros of Vandewalle. Of naar weydisch die er steeds mee naar binnen loopt. Sinds Martin weg is van zijn flank is het ook maar zozo. En dan in min 88 er van eyck nog bijgooien, kom e seg...


Ik vind de opstelling ook maar raar in elkaar steken, waarom altijd met Petrovic op het middenveld.
Pas op ik vind dat genen slechten speler maar ik heb toch liever dat spelers gewoon op hun positie spelen. Wat Pietermaat op de flank aan het doen was is mij ook een raadsel.

Voor mij hadden ze met Pietermaat en Hugelier op het middenveld mogen spelen en Weydisch en Niels op de flanken... of laat de Cuyper starten en zet Niels of Weydisch tesamen met Pietermaat dan op het middenveld als je echt niet Hugelier in de ploeg wilt voor één of andere reden.

_________________
Afbeelding


20 Dec 2012, 9:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
die Hugelier werd als eerste transfer aangekondigd, plus ex-kapitein van Moeskroen.

het is wel duidelijk dat BVR er niet moet van hebben, doet werkelijk alles om hem niet te moeten opstellen, laat staan invallen.

typisch BVR. :hmm:


20 Dec 2012, 9:58
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
El Corredor schreef:
die Hugelier werd als eerste transfer aangekondigd, plus ex-kapitein van Moeskroen.

het is wel duidelijk dat BVR er niet moet van hebben, doet werkelijk alles om hem niet te moeten opstellen, laat staan invallen.

typisch BVR. :hmm:


dat is niet enkel typisch bvr, dat is typisch aan elke trainer. Ge kunt er ook maar 11 opstellen, en met de spelers die hij heeft gekozen heeft hij zijn punten gepakt. Ik vind dan ook niet dat je hem daarin een steen kan werpen. Bovendien ziet hij spelers ook op training bezig.


20 Dec 2012, 10:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
We hebben Van Damme serieus gemist, was dé aanjager tegen Antwerp. Van mij mocht Van Eyck er rapper in, alles op alles zetten de laatste 10 minuten. Jammer van de ongeslagen thuisstatus die we kwijt zijn, ik vond trouwens den inzet vd spionkop 2e helft super (y) alleen jammer dat ze er op 't veld geen vleugels door kregen :x

En wie heeft die frigo gewonnen?

_________________
www.spionkoplede.com


20 Dec 2012, 11:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Sfeerfoto's on line :-)

http://www.iendracht-archief.be/fotosite/thumbnails.php?album=325

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Dec 2012, 12:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Stijn schreef:
El Corredor schreef:
die Hugelier werd als eerste transfer aangekondigd, plus ex-kapitein van Moeskroen.

het is wel duidelijk dat BVR er niet moet van hebben, doet werkelijk alles om hem niet te moeten opstellen, laat staan invallen.

typisch BVR. :hmm:


dat is niet enkel typisch bvr, dat is typisch aan elke trainer. Ge kunt er ook maar 11 opstellen, en met de spelers die hij heeft gekozen heeft hij zijn punten gepakt. Ik vind dan ook niet dat je hem daarin een steen kan werpen. Bovendien ziet hij spelers ook op training bezig.

Neen maar die jongen staat zich al enkele matchen een volledige tweede helft op te warmen. Ik had er kompasje mee :-)


20 Dec 2012, 13:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Still standing ! schreef:
Iendrachter90 schreef:
En na Pietermaat en van damme mag deze keer Mike Smet op het strafbankje.Speelt zaterdag dus niet.



Pietermaat, eigendom van een 1steklasser. wel: komt een stuk te kort voor 1ste, en mag van mij beschikken bij ons ook. amai geef mij maar Ken.
Tjendo is intrinsiek ene goeie, maar die 'smijt' zijn eigen opvallend niet, en dit al een tijdje. hij zal het met die mentaliteit niet alleen bji ons maar ook op een ander moeilijk hebben om een basisplaats af te dwingen. salonvoetballer op dit moment, moet dringend de knop omdraaien.

dik ontgoocheld vandaag, omdat ik Eupen (dat ik hoog op heb) zwakker vond dan ik verwachtte. waren dik te pakken. maar ok, dat is terug een profploeg (zijn zelfs blijven overnachten id Ibis Aalst) tegen wij semi-amateurkes. toch hadden we met meer wilskracht en durf (ook van BVR ja !) vandaag niet mogen verliezen. heel jammer.


Anders moet ge is overdrijven,Tom speelde gisteren al niet op zijn positie en was dan nog zeker en vast al niet de slechtste van aalst opt veld.
Kpeis niet dat ge ne slechte zijt alsge bij de nationale selectie speelt,anderzijds ja peisek dat sommigen iets teveel hem verwachten en daar komt nog bij dat tom zijn beste niveau nog niet gehaald heeft,zal hij zelf ook wel toegeven.En hij is nog maar 19jaar é zeg ,hier worde toch rap de grond in geboord zelle jaawatte,zelfste me van eyk nog voor datn ingevalle is staander em al te verwijten eel tof...
En tjendo tja alsge geen ballen krijgt zoals gisteren kunt ge der simpelweg ook niets met doen.


20 Dec 2012, 14:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Iendrachter90 schreef:
Still standing ! schreef:
Iendrachter90 schreef:
En na Pietermaat en van damme mag deze keer Mike Smet op het strafbankje.Speelt zaterdag dus niet.



Pietermaat, eigendom van een 1steklasser. wel: komt een stuk te kort voor 1ste, en mag van mij beschikken bij ons ook. amai geef mij maar Ken.
Tjendo is intrinsiek ene goeie, maar die 'smijt' zijn eigen opvallend niet, en dit al een tijdje. hij zal het met die mentaliteit niet alleen bji ons maar ook op een ander moeilijk hebben om een basisplaats af te dwingen. salonvoetballer op dit moment, moet dringend de knop omdraaien.

dik ontgoocheld vandaag, omdat ik Eupen (dat ik hoog op heb) zwakker vond dan ik verwachtte. waren dik te pakken. maar ok, dat is terug een profploeg (zijn zelfs blijven overnachten id Ibis Aalst) tegen wij semi-amateurkes. toch hadden we met meer wilskracht en durf (ook van BVR ja !) vandaag niet mogen verliezen. heel jammer.


Anders moet ge is overdrijven,Tom speelde gisteren al niet op zijn positie en was dan nog zeker en vast al niet de slechtste van aalst opt veld.
Kpeis niet dat ge ne slechte zijt alsge bij de nationale selectie speelt,anderzijds ja peisek dat sommigen iets teveel hem verwachten en daar komt nog bij dat tom zijn beste niveau nog niet gehaald heeft,zal hij zelf ook wel toegeven.En hij is nog maar 19jaar é zeg ,hier worde toch rap de grond in geboord zelle jaawatte,zelfste me van eyk nog voor datn ingevalle is staander em al te verwijten eel tof...
En tjendo tja alsge geen ballen krijgt zoals gisteren kunt ge der simpelweg ook niets met doen.


daar maakt ge wel een grote redeneringsfout peisek. Het wil nie zeggen om dat ge voor de nationale selecties speelt, dat ge een grote carrière tegemoet gaat.

ik zou ze niet willen eten geven die die in 3e en 4e klasse zijn terechtgekomen... :hmm:

trouwens Van Damme speelde tegen Antwerp op dezelfde positie als Pietermaat gisteren, maar Ken vervulde die opdracht toch veel en veel beter.


20 Dec 2012, 14:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
Still standing ! schreef:


Pietermaat, eigendom van een 1steklasser. wel: komt een stuk te kort voor 1ste, en mag van mij beschikken bij ons ook. amai geef mij maar Ken.
Tjendo is intrinsiek ene goeie, maar die 'smijt' zijn eigen opvallend niet, en dit al een tijdje. hij zal het met die mentaliteit niet alleen bji ons maar ook op een ander moeilijk hebben om een basisplaats af te dwingen. salonvoetballer op dit moment, moet dringend de knop omdraaien.

dik ontgoocheld vandaag, omdat ik Eupen (dat ik hoog op heb) zwakker vond dan ik verwachtte. waren dik te pakken. maar ok, dat is terug een profploeg (zijn zelfs blijven overnachten id Ibis Aalst) tegen wij semi-amateurkes. toch hadden we met meer wilskracht en durf (ook van BVR ja !) vandaag niet mogen verliezen. heel jammer.


Anders moet ge is overdrijven,Tom speelde gisteren al niet op zijn positie en was dan nog zeker en vast al niet de slechtste van aalst opt veld.
Kpeis niet dat ge ne slechte zijt alsge bij de nationale selectie speelt,anderzijds ja peisek dat sommigen iets teveel hem verwachten en daar komt nog bij dat tom zijn beste niveau nog niet gehaald heeft,zal hij zelf ook wel toegeven.En hij is nog maar 19jaar é zeg ,hier worde toch rap de grond in geboord zelle jaawatte,zelfste me van eyk nog voor datn ingevalle is staander em al te verwijten eel tof...
En tjendo tja alsge geen ballen krijgt zoals gisteren kunt ge der simpelweg ook niets met doen.


daar maakt ge wel een grote redeneringsfout peisek. Het wil nie zeggen om dat ge voor de nationale selecties speelt, dat ge een grote carrière tegemoet gaat.

ik zou ze niet willen eten geven die die in 3e en 4e klasse zijn terechtgekomen... :hmm:

trouwens Van Damme speelde tegen Antwerp op dezelfde positie als Pietermaat gisteren, maar Ken vervulde die opdracht toch veel en veel beter.


Ken dieje moogde nog in de goal zetten en hij presteert nog :D


20 Dec 2012, 14:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Ik vond Pietermaat gisteren toch ook niet de slechtste. Ik had hem eerder centraal gezet en Petrovic vervangen ipv hem te wisselen.


20 Dec 2012, 16:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Eupen (woe 19/12/2012, 20u)
Nabeschouwing

http://www.aalst.tv/artikel/sport/eendracht-boekt-eerste-verlies-eigen-stadion#.UNNdcJ2KhX8.facebook

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Dec 2012, 21:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 220 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst