Eendracht Aalst-Kv Oostende - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17
 Eendracht Aalst-Kv Oostende 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Gisteren de sterkste match van eendracht gezien na de winterstop...

Jammer dat je met lege handen achterblijft, een gelijkspel was minstens wat we verdiende, maarja zo word een ploeg (Oostende) kampioen zeker?

Cerimagic zonder twijfel de beste speler op het veld gisteren, ook Delic was niet slecht.

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


25 Mar 2013, 10:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
De_steve schreef:
Gisteren de sterkste match van eendracht gezien na de winterstop...

Jammer dat je met lege handen achterblijft, een gelijkspel was minstens wat we verdiende, maarja zo word een ploeg (Oostende) kampioen zeker?

Cerimagic zonder twijfel de beste speler op het veld gisteren, ook Delic was niet slecht.


een blinde kon zien dat dat Weydisch was. Cerimagic zeker niet slecht, maar met hem bestrijk je maar één helft van het plein. Maar bracht meer voetbal dan Pietermaat en Van Damme samen.


25 Mar 2013, 10:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
El Corredor schreef:
een blinde kon zien dat dat Weydisch was. Cerimagic zeker niet slecht, maar met hem bestrijk je maar één helft van het plein. Maar bracht meer voetbal dan Pietermaat en Van Damme samen.


Weydisch speelde inderdaad een berematch gisteren, waarschijnlijk zijn beste van het seizoen. Ook Delic begint stilaan toch echt een meerwaarde te brengen op het middenveld.


25 Mar 2013, 10:55
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
een blinde kon zien dat dat Weydisch was. Cerimagic zeker niet slecht, maar met hem bestrijk je maar één helft van het plein. Maar bracht meer voetbal dan Pietermaat en Van Damme samen.


Weydisch speelde inderdaad een berematch gisteren, waarschijnlijk zijn beste van het seizoen. Ook Delic begint stilaan toch echt een meerwaarde te brengen op het middenveld.


Ons middenveld was zeker niet slecht gisteren maar het is wel spijtig dat een Van Damme zelf geen invalbeurt meer krijgt.

_________________
Afbeelding


25 Mar 2013, 11:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Fanatix schreef:
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
een blinde kon zien dat dat Weydisch was. Cerimagic zeker niet slecht, maar met hem bestrijk je maar één helft van het plein. Maar bracht meer voetbal dan Pietermaat en Van Damme samen.


Weydisch speelde inderdaad een berematch gisteren, waarschijnlijk zijn beste van het seizoen. Ook Delic begint stilaan toch echt een meerwaarde te brengen op het middenveld.


Ons middenveld was zeker niet slecht gisteren maar het is wel spijtig dat een Van Damme zelf geen invalbeurt meer krijgt.


Klopt, maar in een match als gisteren, was dat tactisch ook niet echt te verklaren geweest. Vond het wel jammer dat we na het doelpunt van Oostende wel nog weer gingen voetballen (Delic zette bijvoorbeeld plots wel de lijnen uit) waar we dat de eerste 40 minuten van de tweede helft nauwelijks nog deden. Enkel een mooie diepe bal van Alex in het begin van de tweede helft met matig vervolg en de kans voor Weydisch... Voor de rest gingen we mee in het kick-and rush voetbal van Oostende... Eigenlijk gebeurde dat daar ook al... Had ook verwacht dat De Cuyper meer zou gebracht hebben tegenover Karaminianis...


25 Mar 2013, 11:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
ik ben toch gisteren vooral vertrokken met het gevoel dat ik genaaid was. Nu vind ik dat op zich niet zo erg, maar niet door een neger. :D

wedstrijd mag je nooit verliezen!


25 Mar 2013, 11:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
El Corredor schreef:
ik ben toch gisteren vooral vertrokken met het gevoel dat ik genaaid was. Nu vind ik dat op zich niet zo erg, maar niet door een neger. :D

wedstrijd mag je nooit verliezen!


Klopt, maar je voelde zo dat als er iets twijfelachtigs ging gebeuren tegen ons, we het vlaggen gingen hebben. Spelers van Oostende gingen van minuut 1 tegen Nzolo lopen praten en toen Jonckheere met veel theater ging protesteren na een fout en na zo'n tirade en overdreven show zelfs geen kaart kreeg, wist ik genoeg... Ook het meermaals vragen om kaarten voor de tegenstander werd onbestraft gelaten en daar ga ik niet akkoord met Stijn: gebeurt nauwelijks nog in eerste klasse of op internationaal vlak dat ze nog gaan vragen om kaarten, net omwille van die sanctie. Dat Nzolo geen kaart trok hiervoor is pijnlijk, want liet daardoor ook toe dat ze bleven zagen bij elke scheidsrechterlijke beslissing...

Op Oostende blijken ze ook echt over een objectieve verslaggever te beschikken want als je de prestatie van gisteren kan kwalificeren als oververdiende zege, dan wil ik niet weten wat hardbevochten of zelfs gevleid in hun ogen is...

Naar Oostende toe: op zo'n manier winnen, zo wordt je kampioen hé - ook tegen Charleroi thuis waren we zo goed als de gehele match de evenknie, maar ook dan bleven we met lege handen achter...


25 Mar 2013, 13:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Reactie: Vanderbiest: "Kwamen goed weg"

Oostende won gisterenmiddag met 0-2 op bezoek bij Aalst. Bij de thuisploeg was men verbouwereerd over een niet toegekende strafschop in de slotminuten. Oostende-coach Frédéric Vanderbiest gaf toe dat zijn ploeg goed wegkwam.Even daarvoor kreeg Oostende wel een strafschop nadat een bal van Dissa de hand van Delic raakte in de zestien. "Dat gebeurde ook al op andere velden. Ik weet niet waarom, maar ze fluiten er makkelijker en makkelijker penalty voor.""Die 0-1 was tot dan wel verdiend. Daarna kreeg Aalst echter een uitstekende kans aan de tweede paal. Die bal moest binnen. De fase daarop bokst Kudimbana de bal weg en trekt hij bij de rebound de speler tegen de grond, dat was altijd strafschop.""Aalst had eigenlijk daarvoor al met een voorsprong de rust in moeten gaan. Na een flater van onze centrale verdediger moest het op slag van rust altijd 1-0 staan. Dan krijg je een andere wedstrijd."Vanderbiest was erg tevreden met de zege op Aalst. "Ik kwam hier nooit eerder winnen, niet als trainer, niet als speler. Op een carrière van 15 jaar kan dat toch tellen. Ik ben dus erg content met deze zege. Vooral ook omdat die tweede periodetitel nu binnen is.""Dat was één van onze doelen in het begin van het seizoen, een periodetitel pakken. Dat en de kwartfinale van de beker maken dat ons seizoen nu al geslaagd is. Alles wat erbij komt is bonus

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Mar 2013, 13:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Inderdaad, gisteren naar huis met het gevoeld bestolen te zijn.
Ik ga het over heel wat dingen bewust niet hebben, maar eerst en vooral wel proficiat wensen aan de mensen die gisteren het veld speelvrij gemaakt hebben. Eerlijk is eerlijk, de jaren dat ze mij daarvoor zo zot kregen zijn gepasseerd :D dikke chappeau dus voor zij die het wel trotseerden.

Voorts ook een pluim voor de ploeg en voor de coach. Velen verwijten hem het BVR-complex (wisselende opstellingen) toch vind ik hem vrij logische keuzes maken. Het middenveld zat gisteren alvast beter in elkaar dan de vorige wedstrijden. Wel op voorwaarde dat we Di Gregorio niet in beschouwing nemen als een middenvelder. Misschien moeten we hem ook niet in beschouwing nemen als een speler op zich, want een meter verzetten lijkt mij toch wel een minimale vereiste daarvoor. Een andere gebuisde is verder nog Petrovic waarmee ik het ook nooit meer zie goed komen.
Voor de rest zag ik niets dan lichtpunten, een opvallende Weydisch die terug meer op de flank speelde en daar duidelijk veel dreigender is. Kreeg de laatste weken zijn kans op de 10 maar kon zich daar toch (net als Martin eerder op het seizoen) niet doorzetten. Die positie lijkt mij dus ook een werkpunt te gaan worden naar volgend jaar toe. Delic begint inderdaad ook een waarde te krijgen voor het team, het blijft stijf overkomen maar er zit toch al een duidelijke verbetering in. Ceremagic inderdaad niet slecht, had duidelijk nog tijd nodig om zijn positie en rol te zoeken maar al bij al zeker niet slecht (al was het wel zéér opvallend dat hij maar 1 voet had).

Wat mij voorts opviel is dat Oostende vooral zijn eigen spel wou spelen, normaal gezien passen onze tegenstanders zich toch een beetje aan op onze spelstijl (vooral om ons defensief te nekken) maar niet zo bij Oostende. Nochtans hadden ze daar zeker de spelers voor in huis. Waar andere ploegen met de lopende man kruisend de bal diep speelden in de rug van onze defensie probeerde Oostende het met de kick and rush stijl. Wat toch wel vrij gemakkelijk opgevangen werd (een keer liet Flippo zich ringoloren door Depoitre). Toch wel zeer opvallend. Misschien moeten we het natuurlijk niet enkel zoeken bij de manier van spelen van Oostende maar ook bij het betere functionerende middenveld ?

Ik vrees trouwens wel dat hoe meer Nzolo het bij het verkeerde eind blijkt te hebben, hoe groter ook de kans is dat ze in Brussel zullen reageren. Voor mijn part dus: 100% zuivere penalty en hopen dat het zaakje met de zeelucht overwaait

_________________
If you never try, you'll never know


25 Mar 2013, 13:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Bakkie schreef:
Oostende-coach Frédéric Vanderbiest gaf toe dat zijn ploeg goed wegkwam

Een eikel toen hij nog zelf nog speler was, maar wel telkens een geweldig eerlijke coach in zijn nabeschouwingen (y)

Het is natuurlijk makkelijk (zie ook Wilmots) om wat eerlijker te zijn in analyses als uw ploeg toch altijd wint.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Mar 2013, 13:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Bomber schreef:
Fanatix schreef:
Jules Destrooper schreef:
Zijn dat ook de normen en waarden die ge later aan uw kinderen gaat meegeven?


Inderdaad, in principe kan het mij zelf niet schelen wat voor waarden ge aan uw kinderen meegeeft zolang dat uw kinderen dan later maar slim genoeg zijn om dat NIET in een voetbalstadion te doen... en zeker niet op den Iendracht.


Ze zijn hier weer, de moraalridders...

Vanwaar ik stond was het bijna niet te horen, het kwam ddaar van ne man of 15 helemaal rechts, dus zo erg zalt ni geweest zijn.
Als ik voetbal dan verwijten ze mij van dikken, rossen,..maar als ge naar ne neger iet roept zou je racist zijn?
In een voetbalstadion mag je van mijn part roepen en zingen wat je wil, daar is nog niemand van gestorven

(y)


25 Mar 2013, 14:22
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
[quote="El Corredor"]ik ben toch gisteren vooral vertrokken met het gevoel dat ik genaaid was. Nu vind ik dat op zich niet zo erg, maar niet door een neger. :D

:D Jawadde...dadde.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Mar 2013, 15:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
DavidSeal schreef:
El Corredor schreef:
ik ben toch gisteren vooral vertrokken met het gevoel dat ik genaaid was. Nu vind ik dat op zich niet zo erg, maar niet door een neger. :D

:D Jawadde...dadde.


quoten es pecies uk aven sterksten kant nie :D


25 Mar 2013, 15:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
El Corredor schreef:
DavidSeal schreef:
El Corredor schreef:
ik ben toch gisteren vooral vertrokken met het gevoel dat ik genaaid was. Nu vind ik dat op zich niet zo erg, maar niet door een neger. :D

:D Jawadde...dadde.


quoten es pecies uk aven sterksten kant nie :D


Hij is zijnen bril verloren gisteren :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Mar 2013, 16:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Zienaa schreef:
Bomber schreef:
Fanatix schreef:

Inderdaad, in principe kan het mij zelf niet schelen wat voor waarden ge aan uw kinderen meegeeft zolang dat uw kinderen dan later maar slim genoeg zijn om dat NIET in een voetbalstadion te doen... en zeker niet op den Iendracht.


Ze zijn hier weer, de moraalridders...

Vanwaar ik stond was het bijna niet te horen, het kwam ddaar van ne man of 15 helemaal rechts, dus zo erg zalt ni geweest zijn.
Als ik voetbal dan verwijten ze mij van dikken, rossen,..maar als ge naar ne neger iet roept zou je racist zijn?
In een voetbalstadion mag je van mijn part roepen en zingen wat je wil, daar is nog niemand van gestorven

(y)


Bier smijten hoort inderdaad niet thuis in een voetbalstadion maar het gebeurd te vaak, het zal nog zo ver komen dat zoals bij sommige andere ploegen een verbod komt op drank in de tribunes. Zoals bij alles is iedereen dan de dupe van één of enkele achterlijke, idiote "supporters". Kiezelsteentjes bevatten meer hersencellen dan deze mensen.(maar daar moogt ge ook niet mee smijten hé vooraleer ze hier misschien ideeën opdoen). Oerwoudgeluiden kunnen naar mijn mening ook niet, vond het dan veel ludieker toen ze begonnen te scanderen "hij was beter in congo gebleven".


25 Mar 2013, 16:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst