Eendracht Aalst-Kv Oostende - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 17
 Eendracht Aalst-Kv Oostende 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Neutralboy schreef:
In geen 1000 jaar penalty ! Geen enkele beweging naar de bal! Wel proficiat aan die dwaas die het nodig vond om onnodig en zonder provocatie bier te gooien naar luissint , toen is de ref zich beginnen keren tegen aalst! Fuck off loser dat we je niet meer moeten zien op ea .
Bier is om uit te drinken en niet om weg te gooien!

²

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


24 Mar 2013, 22:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
het was een open match tot die zwette er zich mee ging moeien ....over onze ploeg valt weinig te verwijten , hebben ervoor gevochten ! En over de garnalen maak ik geen woorden meer aan vuil , als je MAAR met een 300 man nr hier kunt komen waaronder dan een 150 successupporters dan is het echt triestig gesteld met hun , amai amai.... en hopelijk krijgen die enkele "wankers" van hun die op de hekken hingen ook een stadionverbod en een dikke boete bovenop ! @neutralboy: onze sfeer was zeker goed ook al waren er vele sfeermakers er niet bij , we hebben ons best gedaan ! en nog is dikke merci vr de sneeuw te ruimen deze morgend ;) , zulke supporters zoals jou leven vr hun ploeg en niet enkel als de ploeg goed draaid ( zie kv garnaal) !!! :EA: fier dat ik supporter ben van "den iendracht"!


24 Mar 2013, 22:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1270
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
@tsjoep: de sfeer was zeker ni slecht, maar ik heb het vooral op die azijnpissers hier die als eerste commentaar geven op het forum terwijl ze zelf in hunne zetelblijven en ni wetenwaarover ze eigenlijk praten!

Er zijn hier veel forumsupporters , maar als er echt moer gezongen of gewerkt worden gratis , Ho maar ...


24 Mar 2013, 22:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Neutralboy schreef:
@tsjoep: de sfeer was zeker ni slecht, maar ik heb het vooral op die azijnpissers hier die als eerste commentaar geven op het forum terwijl ze zelf in hunne zetelblijven en ni wetenwaarover ze eigenlijk praten!

Er zijn hier veel forumsupporters , maar als er echt moer gezongen of gewerkt worden gratis , Ho maar ...


(y) (y)


24 Mar 2013, 22:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1013
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Bon- heb de beelden van tv oost gezien nu.
Op wat je kan zien : nooit of te nimmer strafschop ! (n)
Dus : bedankt mislukt project van de KBVB genaamd Nzolo ! (n) (n)


24 Mar 2013, 22:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Bomber, groeit gelijk, eerst vandeweek in de media van: "Moest ik scoren tegen mijn ex ploeg vier ik die goal ni' en dan ne ganse match kreften en zoagen voor kaarten en nog van da ten nadele van ons... Versta da ni...


MAAR: Niels -> Respect!

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


24 Mar 2013, 23:45
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Bomber schreef:
Oerwoedgeluiden (y)
Bier smijten (n)

Zijn dat ook de normen en waarden die ge later aan uw kinderen gaat meegeven?


25 Mar 2013, 1:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Jules Destrooper schreef:
Bomber schreef:
Oerwoedgeluiden (y)
Bier smijten (n)

Zijn dat ook de normen en waarden die ge later aan uw kinderen gaat meegeven?


Wat hij aan zijn kinderen meegeeft,dat gaat u geen ...... aan toch,anders moet je u bekeren en naar Syrië trekken,waar er nog veel andere Vlamingen zitten.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


25 Mar 2013, 5:59
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Jules Destrooper schreef:
Bomber schreef:
Oerwoedgeluiden (y)
Bier smijten (n)

Zijn dat ook de normen en waarden die ge later aan uw kinderen gaat meegeven?

:zzz:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Mar 2013, 6:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
iendrachter schreef:
Vandaag verliezen we toch echt wel onterecht door die penalty die er geen was.
Die kansen van Di Gregorio en Bogaerts moeten wel altijd binnen,
ik zou volgende week Di Gregorio uit de ploeg laten en vervangen door Van de walle en eens met 2 spitsen aan een match beginnen. Of De Cuyper inbrengen en Martin centraal zetten.
De inbreng van Di Gregorio is echt 0,0!
Nog eens een dankwoord aan Nzolo, als ik nen aap wil zien die graag in de belangstelling staat zal ik int vervolg wel naar de zoo van Antwerpen gaan op zondag. Elke wedstrijd moet die man toch iets blazen waardoor een match beslist word. Laat hem int vervolg aub in 1ste fluiten!
Chapeau voor de mannen die het plein sneeuwvrij gemaakt hebben!
Spijtig dat het vandaag zo moet aflopen....


Ik zou toch eens een DVD van de match opvragen - in elke kans/dreiging die naam waardig had Alex een voet... Alle respect voor Marijn maar na zijn inbreng zijn we voetballend niet meer in de buurt van Kudimbana geraakt - eigenlijk de hele tweede helft niet tot de laatste twee minuten. Als we dan toch een breekijzer nodig hebben, liever een De Munter in dat soort situaties... Vond Alex zeker niet slecht, maar had inderdaad minstens 1 van zijn 2 kansen moeten afmaken...

Jammer van de nederlaag tegen toch wel een heel bleke leider. Klopt wel van de tweede gele kaart voor zowel Delic als Di Gregorio maar die tackle van Luissint kon evengoed meteen rood zijn geweest.

En voor de criticasters op onze uitvoetballende achterlijn - gezien waarmee Oostende eerste staat?? Als dat geen aanfluiting was van voetbal van achteruit... Bovendien zat hun gehele middenveld niet in de wedstrijd en vervielen ze op het voetbal dat BVR ook speelde met Depoitre in de ploeg - alle ballen van achteruit op Depoitre en gokken op hem of op een afvallende bal...

De strafschop - op het moment zelf dacht ik meteen penalty gezien vanuit de K want je kon enkel de arm van Delic zien bewegen... Achteraf is toch wel te zien dat hij de bal in de buik krijgt en de arm gewoon beweegt uit reactie maar dan is de bal al weg eigenlijk... Soit, dat we daarna nog 2 maal de kans krijgen met Bogaerts (wat doet die daar bij de laatste kans?) zegt genoeg over het Oostende van gisteren. Voor de mannen die nostalgisch blijven over onze drie ex-spelers - was gisteren ook een doorslagje van hoe we ze zelf ook vaak zien acteren hebben in het Eendracht-shirt. Schutter speelde zijn match maar had toch zijn handen vol met Cerimagic en dus ook niet meer dan een vijfje, Moreels had veel afval en dus terecht vervangen en als Alex volgens velen niets bijdraagt, wat dan van Wouter gezegd gisteren en Depoitre wel fysiek sterk maar toch ook niet super fenomenastisch denk ik...


25 Mar 2013, 8:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Jules Destrooper schreef:
Bomber schreef:
Oerwoedgeluiden (y)
Bier smijten (n)

Zijn dat ook de normen en waarden die ge later aan uw kinderen gaat meegeven?


Inderdaad, in principe kan het mij zelf niet schelen wat voor waarden ge aan uw kinderen meegeeft zolang dat uw kinderen dan later maar slim genoeg zijn om dat NIET in een voetbalstadion te doen... en zeker niet op den Iendracht.

_________________
Afbeelding


25 Mar 2013, 8:46
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Als je de beelden bekijkt is het nooit of te nimmer penalty, maar iedereen weet dat Nzolo nogal eens (met de glimlach weliswaar) de pedalen verliest.
Over de oerwoudgeluiden : ik heb de indruk dat heel veel mensen enkel tegen die geluiden zijn omdat ze ons geld kunnen kosten, behalve dan de enkeling die er een etiket van normen en waarden wil gaan opplakken. Alsof ieder die die dingen roept racist is. Daarmee keur ik het niet goed, maar het blijft voetbal. En voetbal is voor 90% emotie.
Enfin, geen slechte match van ons.


25 Mar 2013, 9:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
tympanum2 schreef:
Alik heb de indruk dat heel veel mensen enkel tegen die geluiden zijn omdat ze ons geld kunnen kosten, behalve dan de enkeling die er een etiket van normen en waarden wil gaan opplakken. Alsof ieder die die dingen roept racist is. Daarmee keur ik het niet goed, maar het blijft voetbal. En voetbal is voor 90% emotie.
.


Dat vind ik ook. Ge kunt al ne keer iets roepen van de emotie, ik heb dat ook. Maar oerwoudgeluiden kosten geld. Als ge als supporter te dom zijt om dat te beseffen, dan is dat spijtig. Als ge het als supporter beseft, toch doet, en er dan nog eens fier op zijt ook... Ja waar zijt ge dan mee bezig feitelijk?


25 Mar 2013, 9:58
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
Ik heb gisteren, sinds lange tijd, weer plezier gehad aan ons spelniveau met een onverwacht middenveld die sterk acteerde. Achteraan klopte het ook redelijk goed maar vooraan is er toch te weinig klasse.
Stavros is een man voor in de 16 meter en als hij daarbuiten een bal krijgt kan hij hem maximum even bijhouden en dan de bal breedleggen, maar een actie maken zie je hem niet doen.
We verdienden gisteren niet om te verliezen maar de referee besliste daar anders over. En als Bogaerts de 1-1 binnentikt komt die 2de goal van Oostende er ook niet want dan blijft Kevin in zijn goal staan.
In de eerste helft moet die bal van Alex er trouwens altijd in en dan zitten we op rozen want ik vond Oostende vrij zwak en was zeker te pakken gisteren.
Als we op dit niveau blijven spelen de volgende matchen zie ik geen probleem om ons te redden.
Ook chapeau aan de spionkop, er was nog eens ambiance van begin tot einde.

_________________
oilsjt, goi alien...


25 Mar 2013, 10:10
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05
Berichten: 84
Bericht Re: Eendracht Aalst-Kv Oostende
gweninho schreef:
De beste wedstrijd dat ik na nieuwjaar heb gezien van ons. Niet da het spel zo super was, en de afwerking zeker niet. Maar er zat vuur in, af en toe mooi combinatiespel.
Over Nzolo ister al genoeg gezegd, tis duidelijk dat we geflikt zijn.
En sorry hé jongens, maar of Moreels hier nu 50 goalen eeft gemaakt of nog ewa meer of minder, wat een blaaskaak! Dat Laurent maar een sober persoon is wisten we, maar Moreels is vergeten dat wij hem zijn gaan weghalen bij 'zijn' Zottegem.
Verdiende overwinning voor 1 iemand: Niels De Schutter! Een speler met het hart op de juiste plaats en iemand die weet van waar hij komt en respect toont. Voor hem alleen al hoop ik dat hij de stap naar eerste klasse kan zetten, al zal het met Oostende sowieso retourticket zijn dan.


Hela een beetje respect hé, toen waren we ook top 3 klasse zenne... (nu ist iets minder :) , maar we komen terug ;) ) Succes nog !

_________________
New website: http://www.egmontarmy.be
New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/


25 Mar 2013, 10:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst