Ksv Oudenaarde-Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Ksv Oudenaarde-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Ksv Oudenaarde-Eendracht Aalst
SERRE schreef:
Inderdaad enkele rare vervangingen door BVR. Delic toonde inderdaad dat hij iets extra kan brengen. Iemand een idee waarom Cerimagic niet eens in de kern zat...? Voor de rest een billijk gelijkspel en een erbarmelijk slechte wedstrijd van Petrovic. Ook VDWalle en Glouftsis speelden al betere wedstrijden....


03-02 Cerimagic behoorde zaterdag nog niet tot de wedstrijdkern, wegens een lichte blessure. Matthias Lievens was nog niet speelgerechtigd.

_________________
MCMXIX


03 Feb 2013, 18:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Ksv Oudenaarde-Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
Cornel1 schreef:
Sluit mij aan bij de vorige posts.
Sterke VDN,zwakke Petrovic,raar spelsysteem.Vooral Ken vond ik wat verloren lopen.
Glouftsis zorgde wel voor dreiging wanneer hij kon,denk maar aan de kopbal en de afgekeurde goal.
Al bij al billijk gelijkspel


Petrovic speelde echt wel als een drol zeg. Bleef ook te pas en onpas 3 meter achter Filipovic spelen. Inspelen slecht, en hij lijkt me fysiek het ook allemaal niet te kunnen belopen.

Van Damme vond ik andermaal onze beste man, liep misschien wat verloren maar dat komt dan meestal omdat Pietermaat veel te veel te snel hapt en te snel uitkomt waardoor Ken vaak in een 2 tegen 1 situatie komt te staan.

Ik vond Glouftsis prima kaatsen en liep heel veel, dus had zijn waarde wel gisteren vond ik. Die Delic bracht wel rust aan de bal, maar ik vond hem dan weer geen overdreven ijver aan de dag leggen bij balverlies.

Ook benieuwd naar BVR zijnen uitleg ivm Di Gregorio.


Tom hapt idd soms te snel,waardoor ons middenveld soms volledig openligt,maar speelde gisteren alleszins geen slechte match..Ken was gisteren idd een van ons beste ,zoniet de beste man op het veld,verder ook goeie tjendo en flipo.
Petrovic nam blijkbaar een gele kaart ,is dus nu nog 1kaart verwijderd van een schorsing.


03 Feb 2013, 18:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst