Sint-Niklaas - Eendracht - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10
 Sint-Niklaas - Eendracht 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
DT schreef:
Was bij wijze van spreken hé Bartos. Ik vind het gewoon raar dat deze kern - die hij toch zelf helemaal heeft gekneed - nu al zo'n uitgebluste indruk geeft... De helft speelt tegen hun natuur of tegen hun zin en er zijn er bij die gewoon de hoop moeten vullen en zelfs geen volwaardige kans krijgen... Ik ging er - naief zoals ik ben - van uit dat een selectie week na week gemaakt wordt op basis van prestaties op training. Als je dan een Delic ziet harken gisteren...


Hopelijk is het alleszins het sein nu om terug te grijpen naar het goeie van het begin van het seizoen, toen we wel veel goals binnen krijgen, maar er genoeg maakten om regelmatig een goalke meer dan den tegenstander te maken. Of het naïef is of niet om dit te hopen, zal wel rap genoeg blijken nu. Maar feit is dat als ge niet meer speelt om zelf goals te maken, er achterin al niet veel mag fout lopen om een match verliezend af te sluiten.


18 Feb 2013, 11:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
Als het op Dessel weer van hetzelfde is, hoop ik dat we ons serieus laten horen (als er tenminste nog wat volk mee is) en Bart buiten roepen.


18 Feb 2013, 12:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
Het spijtigste van al is, had je gisteren nu eens kunnen winnen dan kon je met zekerheid zeggen dat ge niet meer in de problemen zou komen.
Dan kon je tot de rest van het seizoen eigenlijk gewoon tegen de spelers zeggen: doet u gedacht gelijk het een oefenmatch is.
Dat laat ge nu dus al weken na waardoor het volgend weekend toch een al wat "van moeten" is.

_________________
If you never try, you'll never know


18 Feb 2013, 12:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
hoeveel jaar hangen ze eigenlijk aan dat contract van BVR vast ? :wadde:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


18 Feb 2013, 12:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
Bartos schreef:
DT schreef:
Was bij wijze van spreken hé Bartos. Ik vind het gewoon raar dat deze kern - die hij toch zelf helemaal heeft gekneed - nu al zo'n uitgebluste indruk geeft... De helft speelt tegen hun natuur of tegen hun zin en er zijn er bij die gewoon de hoop moeten vullen en zelfs geen volwaardige kans krijgen... Ik ging er - naief zoals ik ben - van uit dat een selectie week na week gemaakt wordt op basis van prestaties op training. Als je dan een Delic ziet harken gisteren...


Hopelijk is het alleszins het sein nu om terug te grijpen naar het goeie van het begin van het seizoen, toen we wel veel goals binnen krijgen, maar er genoeg maakten om regelmatig een goalke meer dan den tegenstander te maken. Of het naïef is of niet om dit te hopen, zal wel rap genoeg blijken nu. Maar feit is dat als ge niet meer speelt om zelf goals te maken, er achterin al niet veel mag fout lopen om een match verliezend af te sluiten.


Dan moet BVR dus eigenlijk toegeven dat hij sinds Oostende beginnen flippen is? Dat gaat hij niet doen. Trouwens: indien hij dit wel zou doen, dan gaat hij niets van gezag meer hebben naar zijn groep toe. En dan nog: wie gaat er nu nog voor 100% zijn kop voor leggen om de hele zwik om te keren? BVR heeft sommigen die er nu naast vallen zelf bewust gepasseerd, en vaak niet 1 maar verschillende keren dit seizoen... Ik zou dan toch ook niet het vel van net die trainer gaan redden zenne... Dat krijg je als objectiviteit wegvalt bij het maken van keuzes. Had hij iedereen gelijk behandeld, zouden er mannen kunnen opstaan om hem bij te treden, maar ondertussen heeft hij wel eens tegen iedereen zijn kar gereden denk ik. Meer nog: degenen die hem zouden kunnen "redden", spelen ondertussen ook zonder vertrouwen...

Om het over teamdynamica te hebben: stelregel is op tijd te ondervangen of er frustraties leven in een groep en op dat moment er gepast op reageren voor het escaleert. Zeker in voetbal, waar een ploeg sowieso een dip krijgt, is het zaak iedereen op zelfde lijn te krijgen vooraleer die dip zich echt doorzet. Vaak is actie ondernemen omdat het van moetes is, al te laat. Mamaneto mag gerust aanvullen of opmerkingen aangeven...


Laatst gewijzigd door DT op 18 Feb 2013, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Feb 2013, 12:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
------------------Kevin
Smet---Bogaerts---Flipo---Gunst
-----------Van Damme
Tjendo--------Pietermaat---Weydisch
-------------Martin
----------------------Glouftsis


Zo moeilijk is dat toch niet? Als het echt moet mag hij van mij zelfs Alex op de tien zetten en Martin ipv Tjendo op de flank (omdat hij die blijkbaar niet graag opstelt).


18 Feb 2013, 12:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
De Jean schreef:
------------------Kevin
Smet---Bogaerts---Flipo---Gunst
-----------Van Damme
Tjendo--------Pietermaat---Weydisch
-------------Martin
----------------------Glouftsis


Zo moeilijk is dat toch niet? Als het echt moet mag hij van mij zelfs Alex op de tien zetten en Martin ipv Tjendo op de flank (omdat hij die blijkbaar niet graag opstelt).


Mooie opstelling op papier maar:

- verdedigende organisatie wordt sinds begin dit seizoen elke match op de korrel genomen van buitenaf en trainer is daarin meegegaan - spelen ondertussen zo gekrispeerd en initiatiefloos om geen fouten te maken dat faalangst duidelijk in hun spel zit - vrank en vrij spel zal dus niet van vandaag op morgen gaan
- Tjendo speelt een week wel, om de week erna er met de rust af te vliegen en de week erna weer eens op de bank te beginnen. Moest ik hem zijn, ik zou me niet smijten voor deze trainer
- Niels en Thomas zijn niet meer de spelers van in het seizoensbegin omdat er ook met hun is geschoven dat het een lieve lust is... Zijn zelf dus ook slachtoffer van de gemaakte keuzes. Oplossing voor beide is om Niels weer op links te posteren maar zonder de druk dat hij de boel alleen moet forceren. Want dat probeert hij nu te doen - vijf keer dezelfde actie tegen Woluwe bijvoorbeeld terwijl zijn kracht is om zijn moment te kiezen omdat hij verschillende opties heeft. Weydisch zet je nu best in steun van Glouftsis als zwervende spits
- switch is gemakkelijker van onbezonnen naar berekend - maar omgekeerd? Vertrouwen in eigen kunnen is uitgehold hé, dan wordt een ommezwaai echt wel moeilijk.


18 Feb 2013, 12:34
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
Mijn opstelling als ploeg zou zelfs ingrijpender zijn:

VDN

Smet Bogaerts Filipovic

Pietermaat

De Cuyper Van Damme Hugelier Martin

Weydisch

Glouftsis

Dan kan je omzetten naar platte 4-4-2 zowel achteraan (Tom naar rechtsachter) als vooraan.


18 Feb 2013, 12:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
DT schreef:
- Tjendo speelt een week wel, om de week erna er met de rust af te vliegen en de week erna weer eens op de bank te beginnen. Moest ik hem zijn, ik zou me niet smijten voor deze trainer


Tis dan te hopen dat hij zich wel smijt voor de supporters.


18 Feb 2013, 12:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
DT schreef:
Mijn opstelling als ploeg zou zelfs ingrijpender zijn:

VDN

Smet Bogaerts Filipovic

Pietermaat

De Cuyper Van Damme Hugelier Martin

Weydisch

Glouftsis

Dan kan je omzetten naar platte 4-4-2 zowel achteraan (Tom naar rechtsachter) als vooraan.


Ik zou eigenlijk ook wel Hugelier graag eens zijn kans zien krijgen (en op zijn normale positie in een normale opstelling), maar ik weet niet wat er van die jongen zijn vertrouwen nog zal overschieten. En trouwens, ik denk dat zowat iedereen uit onze kern die ooit in zijn carrière al eens centraal op het middenveld gespeeld heeft, moet geblesseerd zijn vooraleer Hugelier er zijn kans zal krijgen.


18 Feb 2013, 12:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
Bartos schreef:
DT schreef:
- Tjendo speelt een week wel, om de week erna er met de rust af te vliegen en de week erna weer eens op de bank te beginnen. Moest ik hem zijn, ik zou me niet smijten voor deze trainer


Tis dan te hopen dat hij zich wel smijt voor de supporters.


Toch ook effe vermelden dat hij zich gisteren toch wel smeet, geen idee waarom hij dat dan niet zou doen als hij nog eens mag starten.

En @ DT: akkoord met je opmerkingen, maar een ploeg zonder vertrouwen nu ineens in een 3-mansverdediging laten spelen en dus volledig laten veranderen van systeem... dat lijkt mij nu toch ook niet de oplossing. Als BVR dat tegen Dessel zou doen en ze verliezen, dan verklaart iedereen hem zot omdat hij 'nog maar eens' van systeem is veranderd.

De opstelling die ik voorstel is waarschijnlijk niet de beste, maar de spelers spelen tenminste op hun plaats, of toch op een plaats die ze gewoon zijn (De switch Martin/Weydisch kan ik in dat opzicht zeker begrijpen, dat is waarschijnlijk beter) En de verandering in vergelijking met de systemen die we nu spelen is redelijk klein. Met die opstelling zullen we, als we tenonder gaan, er tenminste voor gevochten hebben.


18 Feb 2013, 12:56
Duivelke

Lid geworden op: 08 Okt 2012, 17:46
Berichten: 25
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
hopelijk laten ze hun kop nie hangen als ze altijd op de bank moeten zitten ,de motivatie zal ver te zoeken zijn als bvr zo verder doet :(


18 Feb 2013, 12:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
Bartos schreef:

Ik zou eigenlijk ook wel Hugelier graag eens zijn kans zien krijgen (en op zijn normale positie in een normale opstelling), maar ik weet niet wat er van die jongen zijn vertrouwen nog zal overschieten. En trouwens, ik denk dat zowat iedereen uit onze kern die ooit in zijn carrière al eens centraal op het middenveld gespeeld heeft, moet geblesseerd zijn vooraleer Hugelier er zijn kans zal krijgen.


Ik weet het maar als BVR levend uit Dessel wil geraken, zal hij toch iets anders moeten doen dan Delic van bij de start dat plein opjagen. Die moet samen met Armin nog een dikke maand met de beloften 90 min de wei in vooraleer je er iets aan zult hebben als starter. En ook al speelt Ken goed op rechts, hij brengt onze ploeg zoveel meer bij in de centrale as. Moet in principe altijd in eerste man zijn op het bord voor uw centrale middenveld.


18 Feb 2013, 13:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
Een middenveld met Weydisch-Van Damme-Cerimagic of Pietermaat-Martin
vooraan met De Cuyper (voor Weydisch) en Glouftsis. Zou ik graag eens zien. Of is dat een belachelijk idee? ;)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Feb 2013, 13:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sint-Niklaas - Eendracht
De Jean schreef:
Bartos schreef:
DT schreef:
- Tjendo speelt een week wel, om de week erna er met de rust af te vliegen en de week erna weer eens op de bank te beginnen. Moest ik hem zijn, ik zou me niet smijten voor deze trainer


Tis dan te hopen dat hij zich wel smijt voor de supporters.


Toch ook effe vermelden dat hij zich gisteren toch wel smeet, geen idee waarom hij dat dan niet zou doen als hij nog eens mag starten.

En @ DT: akkoord met je opmerkingen, maar een ploeg zonder vertrouwen nu ineens in een 3-mansverdediging laten spelen en dus volledig laten veranderen van systeem... dat lijkt mij nu toch ook niet de oplossing. Als BVR dat tegen Dessel zou doen en ze verliezen, dan verklaart iedereen hem zot omdat hij 'nog maar eens' van systeem is veranderd.

De opstelling die ik voorstel is waarschijnlijk niet de beste, maar de spelers spelen tenminste op hun plaats, of toch op een plaats die ze gewoon zijn (De switch Martin/Weydisch kan ik in dat opzicht zeker begrijpen, dat is waarschijnlijk beter) En de verandering in vergelijking met de systemen die we nu spelen is redelijk klein. Met die opstelling zullen we, als we tenonder gaan, er tenminste voor gevochten hebben.


Ik weet het De Jean, maar Gunst - misschien ook nog niet topfit - speelt toch ook niet secuur de laatste twee weken zodat een drie op lijn me minder schrik inboezemt dan een vier op lijn die constant hapert...

Ging zwaar de mist in tegen Laref gisteren en als uw centrale verdedigers dan toch telkens met een oog de flank in de gaten moeten houden terwijl er in principe iemand moet staan om die af te dekken, stuur je hen beter met een man minder in die linie maar met een duidelijke taak het veld op. Creëren nauwelijks extra gevaar via een opkomende back en raken geen poot aan de grond centraal op het midden omdat we geen lopende spelers hebben daar. Dan kan een middenveld met Van Damme en Hugelier - de twee die wel die moter hebben - soelaas bieden. Alleen heb je in hun rug nog een regulator nodig die de defensieve organisatie kan samenhouden omdat zowel Ken als Lauden de neiging hebben om te infiltreren. Beide hebben enkel begin voorbereiding samengespeeld en hebben dus geen automatisme om mekaar al perfect te verstaan... De flanken die ik aangaf zijn die met het meeste rendement en als tweede spits zal het Thomas ook eens deugd doen om rendement te kunnen halen uit zijn acties.

Normaliter zou ik ook teruggrijpen naar standvastigheid, maar zijn de spelers die jij daar opgeeft en in dat gekende systeem kunnen spelen daar op dit moment wel fit genoeg voor? Daar stel ik me grote vragen bij...

Indien niet, is het dan niet beter een nieuw systeem te trainen/spelen met fitte spelers dan een systeem willen behouden en invullen met onfitte spelers... Daar wordt niemand beter van denk ik.

Dat is uiteraard aan de technische staf om uit te maken maar na Petrovic op Woluwe en Delic gisteren op Sint-Niklaas is het duidelijk dat een halffitte medespeler laten opdraven ook geen cadeau is voor de medemaats. Op Woluwe zaten we trouwens nog in een positieve flow en die is toch ook wel al serieus weg... Na Antwerp thuis leek alles weer te kunnen, maar sindsdien...


18 Feb 2013, 13:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst