Dessel Sport - E. Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12
 Dessel Sport - E. Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Het wordt nu ook duidelijk dat er niet veel supertransfers gerealiseerd zijn door onze verandabouwer.
De wintertransfers zijn daar een goed voorbeeld van.(2 van de 3 spelen bij de reserven en ook daar slecht,Ceri'magc' viel in)

Indien je vooropstelt van trainer te wisselen zou ik de volledige sportieve cel herbekijken.
Nog een geluk dat BVR er in het seizoensbegin in geslaagd is de transfer van Glouftsis door te drukken (tegen de zin van bepaalde kenners).Waar zouden we staan zonder zijn 12 doelpunten?


24 Feb 2013, 2:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
De wintertransfers waren inderdaad niet best. Ze hadden beter 1 goeie gehaald ipv deze 3. Maar ik ben er van overtuigd dat er in de kern genoeg kwaliteit zit om beter te doen dan wat we nu brengen. Dat hebben ze in het begin van het seizoen getoond. Het is niet normaal dat je zo sterk start en nadien een dramatische 8 op 33 haalt.


24 Feb 2013, 9:09
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
waarom steeds transfers uit eerste, meeste missen mentaliteit en competitieritme, misschien toch eens in de top van tweede, derde en vierde gaan kijken.


24 Feb 2013, 9:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
suppo schreef:
waarom steeds transfers uit eerste, meeste missen mentaliteit en competitieritme, misschien toch eens in de top van tweede, derde en vierde gaan kijken.


en ge vergeet de provinciale ook nog hé :D

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


24 Feb 2013, 9:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Ik vond het eigenlijk zo slecht niet op Dessel. Een falende afwerking en weggeefgoals in cadeauverpakking kosten ons puntengewin.
Bij 0-0 krijgen we rond het kwartier 2 goeie kansen (eentje over gekopt na een voorzet en vooral de eerste die nog over werd getrapt na die corner). Je komt dan achter op een vrije trap. Van Den Noortgaete weert het schot af en in de rebound kan er enen van Dessel simpel binnentikken omdat hij goed volgt terwijl die van ons blijven staan :hmm: Nadien werd het weer wa slordiger maar op slag van rust krijg je dan een reuzekans om toch met een gelijke stand aan de tweede helft te beginnen. Alleen voor de keeper maar dus gemist :stom:
In de tweede helft probeerden we wel en was de goeie wil zeker aanwezig maar echte scoringskansen leverde het niet op. Zolang het echter 1-0 blijft, is alles mogelijk en geloof je er nog in. Maar dan gaat Mike Smet in de fout. Speelt de bal zomaar in de voeten van een aanvaller en het kwaad was geschied: 2-0 en de boeken toe.
De harde realiteit is dat we 3 op 21 pakken en in die 7 wedstrijden amper 2 doelpunten gescoord hebben. Van Renterghem wordt misschien nog gered door de goede start maar een trainer die met zulke cijfers aan een seizoen zou beginnen, zou ook vliegen. Gelukkig verliezen die achter ons ook allemaal waardoor die kloof van 9 punten er toch blijft. In de komende twee duels zouden we echter best toch eens winnen want nadien volgen met Moeskroen, STVV en Oostende 3 kleppers op rij.


24 Feb 2013, 9:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Smetje schreef:
Als het financieel mogelijk is, moeten ze nu van trainer wisselen. Het is misschien niet de schuld van BVR dat we vandaag de kansen missen en dessel hun eerste scoort, we staan nog steeds op een beoogde plaats in de middenmoot, ... maar ermoet dringend iets veranderen. Want ons huidig klassement hebben we enkel te danken aan onze goeie start, maar nu gaat het enkel nog bergaf en stevenen we af op een denderscenario van vorig seizoen. Die waren ook goed gestart met een jonge ploeg, gleden langzaam af en stonden 10 speeldagen voor het einde ook nog veilig, maar iedereen weet hoe het afgelopen is.

BVR heeft onsde voorbije jaren veel mooie momenten bezorgd en daar moeten we hem dankbaar voor zijn, maar dat betekent niet dat we hem zoveel krediet moeten geven tot we weer in derde zitten. De ploeg moet weer fris, vrij en met vertrouwen spelen. Maar BVR heeft het voetbal uit de ploeg gehaald en spelers hun vertrouwen afgepakt met voortdurende (positie)wissels. Ik denk dat enkel een andere trainer dit terug kan rechttrekken.



ge moet daar ni meer op terug kommen, daarvoor is het nu te laat vr een trainerswissel. Nog 9 punten voor op een degradatienakompetitie, met nog extra matchen voor de desbetreffende staartploegen. 't zal nog spannend worden mè gedacht. :x Ofwel is hij echt de pedalen kwijt, ofwel zit er in deze kern niks anders meer in . Maar het resultaat blijft hetzelfde. :x

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


24 Feb 2013, 9:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
ajoin54 schreef:
ge moet daar ni meer op terug kommen, daarvoor is het nu te laat vr een trainerswissel.


Het is nog niet te laat, maar ge moet het niet blijven uitstellen want dan wordt het te laat. Zoals dender vorig jaar met Borkelmans: nog een weekske wachten want het spel was ni slecht, nog een weekske wachten want we pakken een punt, ... tot het uiteindelijk te laat was.


24 Feb 2013, 9:56
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Smetje schreef:
ajoin54 schreef:
ge moet daar ni meer op terug kommen, daarvoor is het nu te laat vr een trainerswissel.


Het is nog niet te laat, maar ge moet het niet blijven uitstellen want dan wordt het te laat. Zoals dender vorig jaar met Borkelmans: nog een weekske wachten want het spel was ni slecht, nog een weekske wachten want we pakken een punt, ... tot het uiteindelijk te laat was.


Ik vind dat dit werkelijk op niks slaat. Korter door de bocht kan bijna niet. Je kan die situaties helemaal niet vergelijken. Dender had ook gewoon de kwaliteit niet om in 2e te blijven. Dan mag je doen wat je wil. Ik denk niet dat er bij ons enige twijfel is dat de ploeg wel de kwaliteit heeft van 2e klasse. Bovendien, als je enkel en alleen de situatie gaat vergelijken met andere ploegen die in een vergelijkbare situatie zitten, dan vind je ook zeker ploegen die zich in deze situatie wel gered hebben.


24 Feb 2013, 10:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
zwawi schreef:
Ik vond het eigenlijk zo slecht niet op Dessel. Een falende afwerking en weggeefgoals in cadeauverpakking kosten ons puntengewin....

Als ge zo een wedstrijdanalyses begint te lezen wordt het gevaarlijk !

_________________
If you never try, you'll never know


24 Feb 2013, 10:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Bram schreef:
zwawi schreef:
Ik vond het eigenlijk zo slecht niet op Dessel. Een falende afwerking en weggeefgoals in cadeauverpakking kosten ons puntengewin....

Als ge zo een wedstrijdanalyses begint te lezen wordt het gevaarlijk !

Ik geef gewoon mijn mening he. Dessel was voor mij zeker niet beter dan ons. Zij maken echter wel doelpunten en wij niet, terwijl de mogelijkheden er zeker waren om er ook e stuk of twee te scoren.


24 Feb 2013, 10:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
wij hebben maar 1 spits die naam waardig.maar hij zat op de bank.van de walle is gewoonweg niet goed genoeg voor 2e klasse.


24 Feb 2013, 10:36
Scholier

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 8:59
Berichten: 126
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
zwawi schreef:
Bram schreef:
zwawi schreef:
Ik vond het eigenlijk zo slecht niet op Dessel. Een falende afwerking en weggeefgoals in cadeauverpakking kosten ons puntengewin....

Als ge zo een wedstrijdanalyses begint te lezen wordt het gevaarlijk !

Ik geef gewoon mijn mening he. Dessel was voor mij zeker niet beter dan ons. Zij maken echter wel doelpunten en wij niet, terwijl de mogelijkheden er zeker waren om er ook e stuk of twee te scoren.


Dessel speelde dan ook om doelpunten te scoren, Bart Van Destergem daarentegen .....
Achja het went zeker.... en ja als Bartje zondag reeds zegt "op Dessel is ook weer geen cadeau...." tja wat zou het excuus zijn volgende week zondag ?

Misschien best eens de hand in eigen boezem steken Bartje. O ja, na Seminck, De Schutter en Kes en Jens ben je nu goed bezig om met Ken de laatste Iendrachter buiten te werken... chapeau ! :nieje:


24 Feb 2013, 10:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
zwawi schreef:
Bram schreef:
zwawi schreef:
Ik vond het eigenlijk zo slecht niet op Dessel. Een falende afwerking en weggeefgoals in cadeauverpakking kosten ons puntengewin....

Als ge zo een wedstrijdanalyses begint te lezen wordt het gevaarlijk !

Ik geef gewoon mijn mening he. Dessel was voor mij zeker niet beter dan ons. Zij maken echter wel doelpunten en wij niet, terwijl de mogelijkheden er zeker waren om er ook e stuk of twee te scoren.
Denk dat Bram gewoon wil zeggen dat als ge op die manier speelt en den boot ingaat ge wel eens in de problemen kunt komen ;) Soit het is duidelijk dat we in een serieuze dip zitten en het is er één die onze coach zelf heeft afgeroepen door voortdurend positiewissels door te voeren, zwakke tactische ingrepen tijdens wedstrijden en het werken met twee maten en gewichten in zijn beoordeling van de prestaties van zijn spelers.
Mijn mening is dat we best NA DIT SEIZOEN dan ook stoppen met BVR als coach, simpelweg omdat het op is. Het vertrouwen bij supporters en een groot deel van zijn spelers is weg. Hem tijdens het lopende seizoen ontslaan vind ik niet nodig en verdient hij nu ook niet, daarbij geloof ik niet dat we sportief nog echt in de problemen gaan komen. Daarom misschien nu al klare wijn schenken van het bestuur uit naar de coach voor volgend seizoen toe en beginnen zoeken naar een opvolger zodat die ook tijdig aan zijn huiswerk kan beginnen.


24 Feb 2013, 10:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
ik stem vir de CAJE !!
succes verzekerd :EA:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


24 Feb 2013, 10:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
8 op 33, maar wat erger is een spelpeil dat crescendo naar beneden gaat. We scoren 2 keer in onze laatste 7 (!!!!) matchen.

Op een 25 tal minuten na gisteren, zit er toch weinig beleving in ons ploeg.

Wat hebben we de tweede helft laten zien? Juist niets.

Hij haalt er dan nog zijn enige middenvelder af die een bal kan recupereren. En in plaats van er een spits bij te zetten, haalt hij er enen af. :D

BVR is tactisch een ramp eigenlijk. Lijkt mij ook geen grote psycholoog eerlijk gezegd.

Hij wisselt iedere week van opstelling... Weet hij het zelf eigenlijk nog?

En wat de wintertransfers betreft? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat spelers als een Delic, Cerimagic worden binnengehaald als die gewoonweg niet fit zijn?

Oh ja, vriendendienst voor Van Puyvelde of Veljkovic. Ons scoutingsapparaat is een monster van Loch Ness, iedereen spreekt er over , maar niemand heeft het ooit echt gezien.

Ze hadden beter één goede versterking gehaald, maar gezien de gratis levering van deze oostblokkers, zal er een financieel niet veel mogelijk zijn.

Volgend jaar weer een aantal leerlingen uit de Topsportschool van BVR als transfers?

Onze start (eerste 6 matchen) was met goed voetbal, maar nadien niet veel soeps, enkel en alleen door de idiote wissels van BVR...


24 Feb 2013, 11:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst