Dessel Sport - E. Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Dessel Sport - E. Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 910
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
witzwet schreef:
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:

Pietermaat onbeperkt krediet,kzie niet in waarom Pietermaat er zou afmoeten ma soit,tis uwe kameraad ni en hij zalt ook nooit worden,alhoewel ja ken heeft er oek 3jaar op moeten wachten ,er is hoop :D
Ken wisselen is idd nooit ne goeie zet,zelfs al zou hij totaal niet in de match zitten ma soit.
De wissels waren gisteren zowiezo redelijk dramatisch,kdenk niet dat iemand hem kan herineren dat alex echt ingevallen is


Pietermaat is gewoon niet goed genoeg voor die positie, als je dat niet ziet, heb je er geen kaas van gegeten man.

maar het is ne goeie maat van u, dus objectiviteit is bij u geen maatstaf. :hmm:

Pietermaat moet je in een match zoals gisteren, gewoon ALTIJD wisselen.



Aan uw punten te zien bij MVDM is Van de Walle wel precies uwe kameraad hé, El Corredor. Knap om te lezen dat hij voor de ene tekort komt voor tweede en anderzijds jij hem van 4 punten bediend...of hoe dezelfde match toch anders wordt gezien. Maar ja, pas op, ik was er niet bij op Dessel, dus ik kan mijn mening niet geven. het is gewoon een vaststelling.

oei toch kameraden dan toch gene trainer worden want dan kun je niet objectief genoeg zijn?


24 Feb 2013, 15:58
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Als het bestuur een nieuwe trainer wil moeten ze gewoon naar dit forum komen,
spelen we volgend jaar gegarandeerd kampioen :hmm:


24 Feb 2013, 15:58
Scholier

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 8:59
Berichten: 126
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
T.Fratelli schreef:
Als het bestuur een nieuwe trainer wil moeten ze gewoon naar dit forum komen,
spelen we volgend jaar gegarandeerd kampioen :hmm:


Wie spreekt er over kampioen spelen.... met een aanvallende actie ben ik al tevreden .... we scoorden de afgelopen twee maanden welgeteld 2 doelpunten !!! Lang leve BVR ! Geef de man een levenslang contract ! :kots:


24 Feb 2013, 16:22
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Ja 2 goals de laatste 2 maanden is heel weinig,wetende dat onze verandabouwer een pak transfergeld betaalde voor Van Eyk als scorende spits.


24 Feb 2013, 16:33
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Pietro schreef:
T.Fratelli schreef:
Als het bestuur een nieuwe trainer wil moeten ze gewoon naar dit forum komen,
spelen we volgend jaar gegarandeerd kampioen :hmm:


Wie spreekt er over kampioen spelen.... met een aanvallende actie ben ik al tevreden .... we scoorden de afgelopen twee maanden welgeteld 2 doelpunten !!! Lang leve BVR ! Geef de man een levenslang contract ! :kots:



BVR blind verdedigen ga ik niet doen maar het is misschien te gemakkelijk om alle schuld op 1 persoon te concentreren, al is het in het voetbal natuurlijk altijd in eerste instantie de trainer die kop van jut is...

BVR heeft 3 jaar voor stabiliteit gezorgd, het is geleden van sterke Jan (4 seizoenen) dat een trainer zolang onze ploeg heeft mogen leiden, ik hoop alleen dat als er beslist wordt om BVR aan kant te zetten er een degelijke nieuwe trainer aangetrokken wordt en niet rap rap één of andere vedet a la Lorenzo Staelens ofzo denk dat iedereen nog weet hoe "goed" dat indertijd afgelopen is... :(


24 Feb 2013, 16:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
wittebolle schreef:
witzwet schreef:
El Corredor schreef:

Pietermaat is gewoon niet goed genoeg voor die positie, als je dat niet ziet, heb je er geen kaas van gegeten man.

maar het is ne goeie maat van u, dus objectiviteit is bij u geen maatstaf. :hmm:

Pietermaat moet je in een match zoals gisteren, gewoon ALTIJD wisselen.



Aan uw punten te zien bij MVDM is Van de Walle wel precies uwe kameraad hé, El Corredor. Knap om te lezen dat hij voor de ene tekort komt voor tweede en anderzijds jij hem van 4 punten bediend...of hoe dezelfde match toch anders wordt gezien. Maar ja, pas op, ik was er niet bij op Dessel, dus ik kan mijn mening niet geven. het is gewoon een vaststelling.

oei toch kameraden dan toch gene trainer worden want dan kun je niet objectief genoeg zijn?


punten in de mvdm topic moet je toch kaderen. VDW speelde geen wereldpartij , maar was steeds aanspeelbaar en liep zich te pletter. Van Damme was wederom alomtegenwoordig, en Bogaerts was secuur. Maar dat kan je uiteraard niet zien van achter je pc natuurlijk.

Het is geenszins mijn vriend of kameraad, en stuur hem niet dagelijks een sms zoals sommigen hier wel. ;)

Dus objectief ben ik zeker. :D

ik zie in deze ploeg genoeg voetballend vermogen, je moet ze natuurlijk gewoon terug aan het voetballen krijgen.

een driepunter lijkt mij het beste medicijn voor deze (mini) crisis...

en altijd dat gelul over mijn kritiek of als ik eens over ne speler iets negatief zegt. Als je het niet aan kan, lees dit forum dan niet. Is vrij simpel natuurlijk.

altijd die zever "dan moet jij maar trainer worden of jij bent de beste trainer"... pfff ik word er zo moe van eerlijk gezegd. Ga dan rustig naar het Dender forum, daar heb je van niemand last.


24 Feb 2013, 17:10
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Dat er iets moet veranderen lijkt me duidelijk ,en liefst zo snel mogelijk
Gered zijn we zeker nog niet ,
En wat smetje aanhaalt en vergelijkt met dender vorig seizoen vrees ik ook een beetje,was 10 wedstrijden van het einde ook nog niets aan de hand,maar we kennen het vervolg.
Spelers spelen zonder vertrouwen na de vele wissels en berusten precies na iedere nederlaag
En daar is onze trainer wel de schuldige van.
Men kan niet blijven kijken naar de resultaten uit het verleden,maar naar de toekomst toe en daar is hij zeker niet goed bezig.
Zondag moet er absoluut gewonnen worden of het word nog een lang en zwaar seizoen


24 Feb 2013, 17:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 910
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
El Corredor schreef:
wittebolle schreef:
witzwet schreef:


Aan uw punten te zien bij MVDM is Van de Walle wel precies uwe kameraad hé, El Corredor. Knap om te lezen dat hij voor de ene tekort komt voor tweede en anderzijds jij hem van 4 punten bediend...of hoe dezelfde match toch anders wordt gezien. Maar ja, pas op, ik was er niet bij op Dessel, dus ik kan mijn mening niet geven. het is gewoon een vaststelling.

oei toch kameraden dan toch gene trainer worden want dan kun je niet objectief genoeg zijn?


punten in de mvdm topic moet je toch kaderen. VDW speelde geen wereldpartij , maar was steeds aanspeelbaar en liep zich te pletter. Van Damme was wederom alomtegenwoordig, en Bogaerts was secuur. Maar dat kan je uiteraard niet zien van achter je pc natuurlijk.

Het is geenszins mijn vriend of kameraad, en stuur hem niet dagelijks een sms zoals sommigen hier wel. ;)

Dus objectief ben ik zeker. :D

ik zie in deze ploeg genoeg voetballend vermogen, je moet ze natuurlijk gewoon terug aan het voetballen krijgen.

een driepunter lijkt mij het beste medicijn voor deze (mini) crisis...

en altijd dat gelul over mijn kritiek of als ik eens over ne speler iets negatief zegt. Als je het niet aan kan, lees dit forum dan niet. Is vrij simpel natuurlijk.

altijd die zever "dan moet jij maar trainer worden of jij bent de beste trainer"... pfff ik word er zo moe van eerlijk gezegd. Ga dan rustig naar het Dender forum, daar heb je van niemand last.

als je daar al moe van wordt tja dan wordt je wel zeer snel moe en ja op kritiek volgt nu eenmaal reactie op hee en denderforum bestaat dat dan echt? :? :D


24 Feb 2013, 17:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
El Corredor schreef:
wittebolle schreef:
witzwet schreef:


Aan uw punten te zien bij MVDM is Van de Walle wel precies uwe kameraad hé, El Corredor. Knap om te lezen dat hij voor de ene tekort komt voor tweede en anderzijds jij hem van 4 punten bediend...of hoe dezelfde match toch anders wordt gezien. Maar ja, pas op, ik was er niet bij op Dessel, dus ik kan mijn mening niet geven. het is gewoon een vaststelling.

oei toch kameraden dan toch gene trainer worden want dan kun je niet objectief genoeg zijn?


punten in de mvdm topic moet je toch kaderen. VDW speelde geen wereldpartij , maar was steeds aanspeelbaar en liep zich te pletter. Van Damme was wederom alomtegenwoordig, en Bogaerts was secuur. Maar dat kan je uiteraard niet zien van achter je pc natuurlijk.

Het is geenszins mijn vriend of kameraad, en stuur hem niet dagelijks een sms zoals sommigen hier wel. ;)

Dus objectief ben ik zeker. :D

ik zie in deze ploeg genoeg voetballend vermogen, je moet ze natuurlijk gewoon terug aan het voetballen krijgen.

een driepunter lijkt mij het beste medicijn voor deze (mini) crisis...

en altijd dat gelul over mijn kritiek of als ik eens over ne speler iets negatief zegt. Als je het niet aan kan, lees dit forum dan niet. Is vrij simpel natuurlijk.

altijd die zever "dan moet jij maar trainer worden of jij bent de beste trainer"... pfff ik word er zo moe van eerlijk gezegd. Ga dan rustig naar het Dender forum, daar heb je van niemand last.


Ik zn eigenlyk nooit objectief dan ale ofdat da nu menne goeie maat pietermaat,men broer ken... Of ne andere speler is,azu ist gemakkelyk natuurlyk.Over maryn volledig akkoord trouwens


24 Feb 2013, 18:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/436-ea-tv-verslag-dessel-sport-eaalst

_________________
Century game 22 juni 2019


24 Feb 2013, 18:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst

Die 2 tegendoelpunten :zzz:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


24 Feb 2013, 19:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
dat tweede tegendoelpunt dat is toch wel echt huilen met de pet op hoor. Op defensief vlak is het dit jaar een dikke ramp. we zijn ver genoeg in het seizoen om die conclusie te kunnen trekken, neen?

'K ga me niet echt uitspreken voor of tegen BVR, want ik kan er echt geen vat op krijgen of uitmaken of ge daar nu echt voor of echt tegen moet zijn...Ik kan me soms ook ergeren aan zijn hele vreemde veldbezettingen, anderzijds vergeet ik toch ook niet te rap hoe goed het al een hele tijd is gegaan met dezelfde trainer, en inderdaad... in de hele lange lijst van trainers dat hier al is gepasseerd, hebben we al veel gekkere figuren gehad.

Ik ben wel overtuigd dat onze ploeg met de huidige ranking zowat op zijn correcte plaats staat. Da's iets waar ik persoonlijk vrede mee kan nemen, over een heel seizoen bekeken. Ik vind ook dat er voldoende kwaliteit zit in onze kern om mee te draaien, maar zeker ook niet meer dan dat. Met Ken, onze keeper, Niels Martin en Tjendo De Cuyper (en Glouftsis puur als afwerker) hebt ge toppers in huis... maar om meer ambitie te mogen hebben, hebt ge (denk ik) toch wat meer kwaliteit nodig dan de 'middelmaat' dat de rest op de mat brengt.

Onze goeie start heeft sommigen misschien iets te rap van meer doen dromen... maar met zo ne jonge groep zonder ervaring moet je idd geduld hebben, en er al zeker geen wonderen van verwachten.

Voorts zie ik ook helemaal al het nut niet in die drie wintertransfers... het getuigt nu ook niet meteen van een verstandig beleid dat een club, die stukske bij beetje moet rechtkrabbelen uit de schulden, er dan toch maar drie spelers samenraapt op posities waar het absoluut niet nodig is, die geen enkele toegevoegde waarde geven en die zelfs niet eens nodig zijn om de spelersbank op te vullen.

Het wordt zaak om ons zo snel mogelijk mathematisch veilig te stellen en dan, na de tabula rasa van voorbije zomer, de broodnodige aanpassingen te doen om ook volgend jaar mee te kunnen draaien in tweede.


24 Feb 2013, 20:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Cornel1 schreef:
Het wordt nu ook duidelijk dat er niet veel supertransfers gerealiseerd zijn door onze verandabouwer.
De wintertransfers zijn daar een goed voorbeeld van.(2 van de 3 spelen bij de reserven en ook daar slecht,Ceri'magc' viel in)

Indien je vooropstelt van trainer te wisselen zou ik de volledige sportieve cel herbekijken.
Nog een geluk dat BVR er in het seizoensbegin in geslaagd is de transfer van Glouftsis door te drukken (tegen de zin van bepaalde kenners).Waar zouden we staan zonder zijn 12 doelpunten?


Eerst en vooral Cornel, Glouftsis heeft er 10 gescoord, geen reden om er 2 bij te lappen denk ik...

En wat me een beetje stoort: jij moet ongeveer de laatste stoker en ex-Zandbergmedewerker zijn zeker die als het iets minder gaat, zijn persoonlijke vetes hier nog wil komen uitvechten. Doe dat in persoon zou ik zeggen, maakt dit forum er aangenamer op om lezen.

Zonder die toptransfers zaten we nog met Gbarssin, Vervaeke en consoorten - dan hadden we echt gensters geslagen dit seizoen.

Trouwens - BVR was bij elke transfer betrokken dit seizoen en hij stelt per slot van rekening de spelers op of niet?

Ik had ook mijn twijfels bij de winteraankopen maar ik vind wel dat je als trainer niet genoodzaakt bent om die allemaal meteen in uw ploeg moet proberen droppen... En dat deed hij helaas wel... En zo'n acties kunnen de sfeer in de groep wel helemaal om zeep helpen natuurlijk...

Gek vind ik dat Glouftsis - die tegen Sint-Niklaas de enige was die aanvallend iets kon brengen - dan de week erna op de bank moet beginnen. Als er 1 is die uit het niets een goal kan maken, is het Stavros... Maar Cornel - als het dan toch zo'n man is van BVR - waarom zet hij hem dan op de bank?

Akkoord dat het niet erg logisch is dat Delic vorige week nog start en nu niet eens meer bij de 16 zit, maar daar kan toch niemand rouwig om zijn?

Feit is dat de motor dringend moet aanslaan... En dat kunnen alleen degene die hem laten afslaan hebben of een nieuwe garagist.... zo simpel is het...

Vraagje nog voor de aanwezigen: wat was de opstelling in het midden - vooraan? Waren het vijf middenvelder in steun van Vandewalle of speelde er 1 iemand kort in zijn rug?


24 Feb 2013, 21:10
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Pietro schreef:
zwawi schreef:
Bram schreef:
Als ge zo een wedstrijdanalyses begint te lezen wordt het gevaarlijk !

Ik geef gewoon mijn mening he. Dessel was voor mij zeker niet beter dan ons. Zij maken echter wel doelpunten en wij niet, terwijl de mogelijkheden er zeker waren om er ook e stuk of twee te scoren.


Dessel speelde dan ook om doelpunten te scoren, Bart Van Destergem daarentegen .....
Achja het went zeker.... en ja als Bartje zondag reeds zegt "op Dessel is ook weer geen cadeau...." tja wat zou het excuus zijn volgende week zondag ?

Misschien best eens de hand in eigen boezem steken Bartje. O ja, na Seminck, De Schutter en Kes en Jens ben je nu goed bezig om met Ken de laatste Iendrachter buiten te werken... chapeau ! :nieje:



Jens weg door toedoen van BVR?!! :lol: :crazy: Het gat in de ozonlaag en Gaza-conflict is ook zijn fout zeker? :hmm:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Feb 2013, 21:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Cornel1 schreef:
De transfers Delic,Petrovic,Cerimagic zijn er gekomen door Filipovic - Van Hauwermeiren.
BVR had hier geen inspraak in.

Anderzijds moet Uw enige scorende spits Glouftsis altijd starten (indien niet ziek of licht gkwetst)


Cerimagic is zelf aangeboden geweest door Gent,dus stopt is me zjieveren kameraad...


24 Feb 2013, 22:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst