Dessel Sport - E. Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Dessel Sport - E. Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:06
Berichten: 105
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Iendrachter90 schreef:
Cornel1 schreef:
De transfers Delic,Petrovic,Cerimagic zijn er gekomen door Filipovic - Van Hauwermeiren.
BVR had hier geen inspraak in.

Anderzijds moet Uw enige scorende spits Glouftsis altijd starten (indien niet ziek of licht gkwetst)


Cerimagic is zelf aangeboden geweest door Gent,dus stopt is me zjieveren kameraad...

Cornel heeft nochtans gelijk. Voor een transfer hebt ge naast een aanbieder ook iemand nodig die hem wil binnenhalen. En bij geen enkel van de wintertransfers was dat BVR.


24 Feb 2013, 23:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Vyking schreef:
Iendrachter90 schreef:
Cornel1 schreef:
De transfers Delic,Petrovic,Cerimagic zijn er gekomen door Filipovic - Van Hauwermeiren.
BVR had hier geen inspraak in.

Anderzijds moet Uw enige scorende spits Glouftsis altijd starten (indien niet ziek of licht gkwetst)


Cerimagic is zelf aangeboden geweest door Gent,dus stopt is me zjieveren kameraad...

Cornel heeft nochtans gelijk. Voor een transfer hebt ge naast een aanbieder ook iemand nodig die hem wil binnenhalen. En bij geen enkel van de wintertransfers was dat BVR.


Tgoh dat filipovic der tussezit is alleszins toch dikke zever ze,dat ge tot een akkoord moet komen met iemand dat is idd een feit,ma hoeveel ploegen dat iemand gaan weigeren dat gratis wordt aangeboden is iets anders natuurlijk.


24 Feb 2013, 23:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Vyking schreef:
Iendrachter90 schreef:
Cornel1 schreef:
De transfers Delic,Petrovic,Cerimagic zijn er gekomen door Filipovic - Van Hauwermeiren.
BVR had hier geen inspraak in.

Anderzijds moet Uw enige scorende spits Glouftsis altijd starten (indien niet ziek of licht gkwetst)


Cerimagic is zelf aangeboden geweest door Gent,dus stopt is me zjieveren kameraad...

Cornel heeft nochtans gelijk. Voor een transfer hebt ge naast een aanbieder ook iemand nodig die hem wil binnenhalen. En bij geen enkel van de wintertransfers was dat BVR.

Irrelevant, eigenlijk. Wat wel relevant is, is dat hij ze alle 2 vorige week opstelde.
Win je vorige week, dan hebben we een rustige terugronde... maar dat hebben we eventjes mooi verknald.
Sorry dat ligt vooral aan 1 persoon. Ik wil mij nog van veel kritiek op BVR onthouden, maar die 3 punten van vorige week (die nu al een serieus staartje hebben gekregen) die neem ik hem wel enorm kwalijk.

_________________
If you never try, you'll never know


24 Feb 2013, 23:35
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Bram schreef:
Vyking schreef:
Iendrachter90 schreef:

Cerimagic is zelf aangeboden geweest door Gent,dus stopt is me zjieveren kameraad...

Cornel heeft nochtans gelijk. Voor een transfer hebt ge naast een aanbieder ook iemand nodig die hem wil binnenhalen. En bij geen enkel van de wintertransfers was dat BVR.

Irrelevant, eigenlijk. Wat wel relevant is, is dat hij ze alle 2 vorige week opstelde.
Win je vorige week, dan hebben we een rustige terugronde... maar dat hebben we eventjes mooi verknald.
Sorry dat ligt vooral aan 1 persoon. Ik wil mij nog van veel kritiek op BVR onthouden, maar die 3 punten van vorige week (die nu al een serieus staartje hebben gekregen) die neem ik hem wel enorm kwalijk.


Tzal wel.

En geen inspraak van BVR? Laat zelf toch Jadot vertrekken en naast Di Gregorio was in de winterstop ook Weydisch nog geblesseerd... Dan zal BVR echt wel aangeven dat hij Cerimagic, die toevallig op die beide posities uit de voeten kan en die Aalst in de gespeelde vriendenmatchen tegen de beloften van AA Gent twee keer heel wat problemen bezorgde, niet hoefde... :hmm: En het is ook door zijn veto daartegen dat hij hem elke keer dat hij fit is, minuten geeft waarschijnlijk...

En als jullie er toch nog Petrovic bij willen sleuren - in de voorbereiding ontpopte die zich tot zowat het beste dat hier de laatste jaren op linksback had gestaan... Dan was er geen kritiek te horen nochtans...

Vind het jammer dat er nu zo'n commotie wordt gemaakt over bepaalde spelersmakelaars die zich zouden verrijken op onze club. Mag ik er jullie aan herinneren dat hier tot nieuwjaar vorig seizoen een algemeen manager rondliep die effectief de helft van uw toenmalige basisploeg in zijn portefeuille had? Maar dat weten een Cornel of Vyking waarschijnlijk niet - zal te maken hebben met selectief geheugen veronderstel ik...

Dat jullie BVR willen verdedigen is jullie ding maar kom aub niet lullen over de transfers hé... Het is trouwens eerder de vraag of jullie deze boodschappen posten om BVR te steunen, dan wel om enkele uitstaande rekeningen te vereffenen met enkele andere mensen. Want als je puur op het spelniveau zou afgaan, dan weet je ook dat de trainer absoluut niet vrij van zonde is...


25 Feb 2013, 8:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
glouftsis was gestraft omdat hij niet naar een supportersavond in gijzegem was geweest. :hmm:


25 Feb 2013, 10:47
Scholier

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:06
Berichten: 105
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
DT schreef:
Bram schreef:
Vyking schreef:
Cornel heeft nochtans gelijk. Voor een transfer hebt ge naast een aanbieder ook iemand nodig die hem wil binnenhalen. En bij geen enkel van de wintertransfers was dat BVR.

Irrelevant, eigenlijk. Wat wel relevant is, is dat hij ze alle 2 vorige week opstelde.
Win je vorige week, dan hebben we een rustige terugronde... maar dat hebben we eventjes mooi verknald.
Sorry dat ligt vooral aan 1 persoon. Ik wil mij nog van veel kritiek op BVR onthouden, maar die 3 punten van vorige week (die nu al een serieus staartje hebben gekregen) die neem ik hem wel enorm kwalijk.


Tzal wel.

En geen inspraak van BVR? Laat zelf toch Jadot vertrekken en naast Di Gregorio was in de winterstop ook Weydisch nog geblesseerd... Dan zal BVR echt wel aangeven dat hij Cerimagic, die toevallig op die beide posities uit de voeten kan en die Aalst in de gespeelde vriendenmatchen tegen de beloften van AA Gent twee keer heel wat problemen bezorgde, niet hoefde... :hmm: En het is ook door zijn veto daartegen dat hij hem elke keer dat hij fit is, minuten geeft waarschijnlijk...

En als jullie er toch nog Petrovic bij willen sleuren - in de voorbereiding ontpopte die zich tot zowat het beste dat hier de laatste jaren op linksback had gestaan... Dan was er geen kritiek te horen nochtans...

Vind het jammer dat er nu zo'n commotie wordt gemaakt over bepaalde spelersmakelaars die zich zouden verrijken op onze club. Mag ik er jullie aan herinneren dat hier tot nieuwjaar vorig seizoen een algemeen manager rondliep die effectief de helft van uw toenmalige basisploeg in zijn portefeuille had? Maar dat weten een Cornel of Vyking waarschijnlijk niet - zal te maken hebben met selectief geheugen veronderstel ik...

Dat jullie BVR willen verdedigen is jullie ding maar kom aub niet lullen over de transfers hé... Het is trouwens eerder de vraag of jullie deze boodschappen posten om BVR te steunen, dan wel om enkele uitstaande rekeningen te vereffenen met enkele andere mensen. Want als je puur op het spelniveau zou afgaan, dan weet je ook dat de trainer absoluut niet vrij van zonde is...


Ik heb met niemand rekeningen te vereffenen DT. Wat ik met die vorige manager te maken zou moeten hebben is mij ook weer een raadsel.
Ik weet alleen dat de trainer zelf kwaad was over de transfers van de voorbije winter en er zich vanaf dag 1 compleet van distantieerde.
Geloof wat ge wilt he man. Als ge u maar gelukkig voelt. Maar ik weet wie er hier zit te "lullen".


25 Feb 2013, 12:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Vyking schreef:


Ik heb met niemand rekeningen te vereffenen DT. Wat ik met die vorige manager te maken zou moeten hebben is mij ook weer een raadsel.
Ik weet alleen dat de trainer zelf kwaad was over de transfers van de voorbije winter en er zich vanaf dag 1 compleet van distantieerde.Geloof wat ge wilt he man. Als ge u maar gelukkig voelt. Maar ik weet wie er hier zit te "lullen".


Ach kom, daarmee dat hij ze dus ook opstelt zeker?

Trouwens, BVR wilde er ook zo graag Hugelier bij - maar dat zegt bij BVR precies ook niet alles hé...


25 Feb 2013, 13:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Vyking schreef:
Ik heb met niemand rekeningen te vereffenen DT. Wat ik met die vorige manager te maken zou moeten hebben is mij ook weer een raadsel.
Ik weet alleen dat de trainer zelf kwaad was over de transfers van de voorbije winter en er zich vanaf dag 1 compleet van distantieerde.
Geloof wat ge wilt he man. Als ge u maar gelukkig voelt. Maar ik weet wie er hier zit te "lullen".

Vyking, geen aanval op u hoor, maar waar zijn we eigenlijk mee bezig als een trainer zich compleet distantieert van die transfers ? (openlijk blijkbaar)

Vind je dat nu zelf niet straf ?
Oké, BVR heeft jarenlang werk op zich (moeten) nemen dat niet voor hem bestemd was. En misschien was dat werk zelfs noodzakelijk, maar het resulteert nu overduidelijk wel in een extreem ongezonde situatie waarij men blijkbaar zelfs geen moeite meer doet om het binnenskamers te houden ?!?

Allé, Luc is blijkbaar niet echt populair (meer) op de Zandberg, maar ondanks de kritiek die ik op hem in het verleden gegeven heb wil ik hem nu toch wel eens steunen. Hij heeft in moeilijke omstandigheden een ploeg bij elkaar gebracht die kwaliteiten heeft en als we hun mogen geloven ver onder het budget ligt van eerdere kernen.
Dat laatste toch wel belangrijk gezien het gegeven (door alle betrokken partijen in onze bestuurscrisis van December 2011 min of meer bevestigd) dat de vorige kern qua budget zowat tot de top van 2de klasse behoorde, en dat reeds op het moment dat we in 3de klasse mislukten in de eindronde.
Voor ge in pikt op dat stukje eventjes dit nog; ik wil aannemen dat Luc niet alles zelf gedaan heeft, maar hij zou er worden op afgerekend indien het slecht had geweest dus nu ook een pluim omdat het goed is. (wel met behoud dat hij binnen de budgetten is gebleven, anders brand ik hem wel weer af :D ).

Zijn toch wel een paar opmerkingen die ik hier nog niet zien passeren heb en die ik persoonlijk wel belangrijk vind in het hele plaatje.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Feb 2013, 13:44
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Iets anders, hoelang heeft BVR hier nog een contract?


25 Feb 2013, 14:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Luc VH krijgt van mij toch ook lof voor zijn transfers. Een De Cuyper, Weydisch, VDWalle, Martin zijn toch veel beter dan den bazaar die BVR hier de voorbije jaren heeft gelanceerd. (genre Balay, Van Renterghem, Delclef, Denys, Gbarssin, Gueye...)

maar op voorwaarde dat het financiële plaatje klopt. ;)


25 Feb 2013, 14:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
boer touch schreef:
Iets anders, hoelang heeft BVR hier nog een contract?


dezelfde vraag heb ik hier een paar dagen geleden ook al gesteld !
Blijkbaar is dat een groot geheim... :D

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


25 Feb 2013, 14:35
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
ajoin54 schreef:
boer touch schreef:
Iets anders, hoelang heeft BVR hier nog een contract?


dezelfde vraag heb ik hier een paar dagen geleden ook al gesteld !
Blijkbaar is dat een groot geheim... :D


Tzelfste als de meeste spelers ;)


25 Feb 2013, 14:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Hierna nog 1 seizoen


25 Feb 2013, 14:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Smetje schreef:
Hierna nog 1 seizoen


pfff :?

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


25 Feb 2013, 16:29
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52
Berichten: 146
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Een speler minder aantrekken om BVR zijn ontslagpremie te betalen dan maar zeker?


25 Feb 2013, 16:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 169 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst