Eendracht Aalst - Lommel United - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst - Lommel United 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
de clerus schreef:
Bartos schreef:
de clerus schreef:
Destijds bij KSK Ronse hielden ze hem ook want "het tij zou ook wel keren".... :wave:


Daar hielden ze hem toch niet :? . Hij lag daar in oktober al buiten. En een seizoen eerder greep hij in het eerste seizoen tweede klasse met Ronse nipt naast eindronde (die voor promotie naar eerste klasse), ik veronderstel dat er dan toch nog geen reden was voor hem buiten te smijten.


:zzz:



hoe :zzz: ? hij heeft toch gelijk zeker ? en na BVR zijn ontslag bij Ronse zijn ze ginder toch nog gezakt ze, ondanks opvolging door een 'toptrainer' voor 2de als Geeraerdts die nog meer dan een helft van het seizoen zijn ding kon doen... dus of het aan BVR lag dat Ronse zakte is meer dan twijfelachtig.

neemt niet weg dat ik mij aansluit bij bovenvermelde dat onze te zware terugval nu deels mee veroorzaakt is door te veel geknutsel en geplak vanwege de technische staff. daar hebben ze zeker (een deel) verantwoordelijkheid in.

_________________
may the FORCE be with you.


04 Mar 2013, 12:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
We worden nog zoals den Antwerp. Dromen van eerste, nostalgie naar het verleden... Ploeteren in 2e

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


04 Mar 2013, 12:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Still standing ! schreef:
de clerus schreef:
Bartos schreef:

Daar hielden ze hem toch niet :? . Hij lag daar in oktober al buiten. En een seizoen eerder greep hij in het eerste seizoen tweede klasse met Ronse nipt naast eindronde (die voor promotie naar eerste klasse), ik veronderstel dat er dan toch nog geen reden was voor hem buiten te smijten.


:zzz:



hoe :zzz: ? hij heeft toch gelijk zeker ? en na BVR zijn ontslag bij Ronse zijn ze ginder toch nog gezakt ze, ondanks opvolging door een 'toptrainer' voor 2de als Geeraerdts die nog meer dan een helft van het seizoen zijn ding kon doen... dus of het aan BVR lag dat Ronse zakte is meer dan twijfelachtig.

neemt niet weg dat ik mij aansluit bij bovenvermelde dat onze te zware terugval nu deels mee veroorzaakt is door te veel geknutsel en geplak vanwege de technische staff. daar hebben ze zeker (een deel) verantwoordelijkheid in.


:zzz:

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


04 Mar 2013, 12:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
de clerus schreef:
Still standing ! schreef:
de clerus schreef:

:zzz:



hoe :zzz: ? hij heeft toch gelijk zeker ? en na BVR zijn ontslag bij Ronse zijn ze ginder toch nog gezakt ze, ondanks opvolging door een 'toptrainer' voor 2de als Geeraerdts die nog meer dan een helft van het seizoen zijn ding kon doen... dus of het aan BVR lag dat Ronse zakte is meer dan twijfelachtig.

neemt niet weg dat ik mij aansluit bij bovenvermelde dat onze te zware terugval nu deels mee veroorzaakt is door te veel geknutsel en geplak vanwege de technische staff. daar hebben ze zeker (een deel) verantwoordelijkheid in.


:zzz:


Tegen zoveel verpletterende argumenten kunnen we niet veel inbrengen natuurlijk.


04 Mar 2013, 12:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Iendracht02 schreef:
Bartos schreef:
Iendracht02 schreef:
De vraag is dus eigenlijk: hebben we in het begin vooral veel geluk gehad of hebben we nu vooral veel malchance? Ik gok vooral op 't eerste, als ik terugdenk aan de voorbereiding, aan Union (waar staan die ergens? een steengoeie derdeklasser, werden ze een paar maanden geleden nog op onze site genoemd dacht ik ...), aan matchen tegen Heist, Oudenaarde, Sint-Niklaas ... maar toen mocht dat niet gezegd worden natuurlijk.
Ge moet het niet altijd op een trainer steken, maar ge moet ook niet blind zijn als het wel zo is. Op dit moment wil ik ook nog op die bank gaan zitten. Minder kans om te winnen op verplaatsing, zullen we in ieder geval niet hebben ...


Akkoord dat ge kritiek geeft op de prestaties van de voorbije maanden, maar als ge nu zegt dat we in het begin van het seizoen vooral veel chance hadden, dan zijn we uitgeklapt en vrees ik dat het van uwe kant uit vooral van slechte wil is. Kritiek mag en moet, maar toch proberen om objectief te blijven.


Als ge van slechte wil zijt en als ge 'objectief' zijt in plaats van subjectief in positieve zin, dan komt ge ondertussen al lang niet meer, zeker niet op verplaatsing ...
Maar goed, dat ze verder doen met Van Renterghem als iedereen dat wil. Mij niet gelaten. Ik heb echter geen zin om volgend jaar of het jaar nadien opnieuw in derde te gaan kijken, ook al zal ik waarschijnlijk als het zover is nog zo onnozel zijn om het te doen.
En kom nu niet af dat ik een slechte supporter ben, want daarvoor kom ik al te lang en heb ik al té veel meegemaakt als supporter, ook in de vel jaren voor dat er sprake was van De Bilde, Van Ankeren en co. De vertoningen van de afgelopen weken, inclusief die van gisteren, zijn gewoon om doodziek van te zijn als supporter. Ik geloof mijn ogen niet dat sommigen hier schrijven dat de eerste helft gisteren het beste is wat we dit jaar al gezien hebben. Het zegt misschien wel veel over het geboden spel dit jaar, ongeacht de resultaten, eigenlijk ...
Ge kunt in het voetbal over veel dingen discussiëren en 100000 verschillende meningen hebben, maar wat deze trainer speelt, is gewoon geen voetbal meer.
Ge staat voor cruciale tijden: volgend jaar hebt ge maar één echte tribune niet meer en één vervangtribune, waarvan ge niet weet wat uiteindelijk de definitieve oplossing zal zijn. Op dat vlak boert ge dus achteruit of sukkelt ge voort, naargelang ge het bekijkt. Ge hebt een lichtinstallatie die niet eens meer zal voldoen aan normen van tweede klasse. Het is écht niet het moment om een stadsbestuur, dat begrijpelijkerwijs in tijden van crisis ook haar geld moet tellen, argumenten te geven om niét te zoeken naar definitieve oplossingen, die perspectieven en groeimogelijkheden bieden naar de toekomst toe, écht niet. Het is niet het moment om de rust en vrede van derde klasse op te zoeken ...
Maar goed, ik zal maar zwijgen wegens gebrek aan objectiviteit en overvloed van slechte wil ...


Ik wil maar zeggen dat er nu mensen zijn voor wie we precies onder deze trainer nog geen 5 minuten goed voetbal gebracht hebben. Zelfs dit seizoen was het in het begin van het seizoen gewoon echt goed wat we brachten, zelfs in de verplaatsingen die we niet wonnen (o.a. bij Oostende en Westerlo, de nummers 1 en 3 nu). Als ge dan zegt dat we in het begin vooral veel chance hadden, dat vind ik toch enkele bochten te ver. Daarmee zeg ik niet dat ze met alle geweld doormoeten met Van Renterghem en al zeker niet dat ge genen echte supporter zou zijn.


04 Mar 2013, 12:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
sorry, de eerste 6 matchen was gewoon heel goed voetbal, die eerste helft op Oostende en Westerlo :wow:

maar nadien hebben we dat veel te weinig gezien.


04 Mar 2013, 12:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
de clerus schreef:
We worden nog zoals den Antwerp. Dromen van eerste, nostalgie naar het verleden... Ploeteren in 2e


Nu zijde toch wel efkes paar zaken aan het overslaan.

- we zijn terug aan het komen van 4e en zo goed als failliet
- het nieuwe bestuur is eigenlijk nog maar een jaar aan het roer, geef ze tenminste nog krediet
- we zitten met een jonge groep, een ploeg opbouwen heet dat, we hebben geen geld om vedetten aan te kopen
- niemand die verwacht dat we vdjaar al (of binnen de eerste 3 jaar) gaan promoveren, we hebben tenslotte nog veel kosten aan het stadion ook en hebben zonder die kosten te doen niks te zoeken in 1ste

_________________
www.spionkoplede.com


04 Mar 2013, 12:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Mariner schreef:
Inderdaad, niemand met een sublieme laatste pass vanuit het middenveld en te weinig creativiteit naar voren. En diene neger van die mannen, had altijd meters ruimte en dat bleef maar duren.

Diene 22 was nochtans afgrijselijk slecht !
Die kon geen bal controleren, kon niet koppen, kon niet uitvoetballen, wachte gedurig zijn bal af en verloor elk duel als er druk op hem kwam, ...maar dat laatste hebben we dus amper gedaan hé.
Ik zou graag het "lampie" van Boskamp eens op die speler zetten bij een na-analyse van die match. Ik denk dat het voor u haar uit te trekken is.

Het enige excuus voor geen druk op die kerel te zetten moet wel de arbiter zijn, ik denk dat het ergens een adoptiezoontje van die kerel moet geweest zijn. Na elke mislukte controle en balgewin voor ons werd er steevast voor een denkbeeldige fout gefloten :hmm: . Voor de rest overigens een vrij faire match, hoe meer ze van die acties houden mbt refs hoe meer die mannen zich blijkbaar willen profileren... aanstellerij int kwadraat

De strafschapfase had ik eigenlijk ook gefloten. Ook al is het de officiele regel niet, maar als ge als keeper daar komt moet ge de bal hebben of wegwerken, 't is niet voldoende dat ge de aanvaller niet raakt. Voor er kritiek komt: ik weet dat dat de echte regel niet is maar zo zal hij in ieder geval door 9 op de 10 refs ook geïnterpreteerd worden.

ps: voor praktisch alle akkoord met DT. We mogen niet blind zijn voor de laatste 20 minuten maar er ons ook niet blind op staren. Voor het eerst terug een logische opstelling, laat ons daar nu eventjes op voort bouwen.
De mentale weerbaarheid bij een achterstand zal niet direkt terugkomen, maar het laatste wat er nu mag gebeuren in een volgende wedstrijd is een voorzetting van die laatste 20 minuten. Als je ziet hoe in het begin van de match er gespeeld werd met vertrouwen (zie acties Flippo en Bogaerts) dan vind ik het toch al een heel pak beter dan tegen Sint-Niklaas. Had je mij trouwens met de rust punten laten geven dan hadden die verdeeld geweest tussen Predrag en Jonas. De 2de helft, werden ze in de steek gelaten.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Mar 2013, 13:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
de clerus schreef:
Still standing ! schreef:
de clerus schreef:

:zzz:



hoe :zzz: ? hij heeft toch gelijk zeker ? en na BVR zijn ontslag bij Ronse zijn ze ginder toch nog gezakt ze, ondanks opvolging door een 'toptrainer' voor 2de als Geeraerdts die nog meer dan een helft van het seizoen zijn ding kon doen... dus of het aan BVR lag dat Ronse zakte is meer dan twijfelachtig.

neemt niet weg dat ik mij aansluit bij bovenvermelde dat onze te zware terugval nu deels mee veroorzaakt is door te veel geknutsel en geplak vanwege de technische staff. daar hebben ze zeker (een deel) verantwoordelijkheid in.


:zzz:


sterk ze jongetje.

ps: misschien ben ik mis, maar ik heb altijd begrepen dat BVR bij Ronse 'in gemeen akkoord' akkoord gestopt is. zag het zelf ook niet meer zitten wegens te weinig potentie in de kern. ben er niet 100% zeker van, en doet er in casu ook niet echt toe.

_________________
may the FORCE be with you.


04 Mar 2013, 13:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Iendracht02 schreef:
Bartos schreef:
Iendracht02 schreef:
De vraag is dus eigenlijk: hebben we in het begin vooral veel geluk gehad of hebben we nu vooral veel malchance? Ik gok vooral op 't eerste, als ik terugdenk aan de voorbereiding, aan Union (waar staan die ergens? een steengoeie derdeklasser, werden ze een paar maanden geleden nog op onze site genoemd dacht ik ...), aan matchen tegen Heist, Oudenaarde, Sint-Niklaas ... maar toen mocht dat niet gezegd worden natuurlijk.
Ge moet het niet altijd op een trainer steken, maar ge moet ook niet blind zijn als het wel zo is. Op dit moment wil ik ook nog op die bank gaan zitten. Minder kans om te winnen op verplaatsing, zullen we in ieder geval niet hebben ...


Akkoord dat ge kritiek geeft op de prestaties van de voorbije maanden, maar als ge nu zegt dat we in het begin van het seizoen vooral veel chance hadden, dan zijn we uitgeklapt en vrees ik dat het van uwe kant uit vooral van slechte wil is. Kritiek mag en moet, maar toch proberen om objectief te blijven.


Als ge van slechte wil zijt en als ge 'objectief' zijt in plaats van subjectief in positieve zin, dan komt ge ondertussen al lang niet meer, zeker niet op verplaatsing ...
Maar goed, dat ze verder doen met Van Renterghem als iedereen dat wil. Mij niet gelaten. Ik heb echter geen zin om volgend jaar of het jaar nadien opnieuw in derde te gaan kijken, ook al zal ik waarschijnlijk als het zover is nog zo onnozel zijn om het te doen.
En kom nu niet af dat ik een slechte supporter ben, want daarvoor kom ik al te lang en heb ik al té veel meegemaakt als supporter, ook in de vel jaren voor dat er sprake was van De Bilde, Van Ankeren en co. De vertoningen van de afgelopen weken, inclusief die van gisteren, zijn gewoon om doodziek van te zijn als supporter. Ik geloof mijn ogen niet dat sommigen hier schrijven dat de eerste helft gisteren het beste is wat we dit jaar al gezien hebben. Het zegt misschien wel veel over het geboden spel dit jaar, ongeacht de resultaten, eigenlijk ...
Ge kunt in het voetbal over veel dingen discussiëren en 100000 verschillende meningen hebben, maar wat deze trainer speelt, is gewoon geen voetbal meer.
Ge staat voor cruciale tijden: volgend jaar hebt ge maar één echte tribune niet meer en één vervangtribune, waarvan ge niet weet wat uiteindelijk de definitieve oplossing zal zijn. Op dat vlak boert ge dus achteruit of sukkelt ge voort, naargelang ge het bekijkt. Ge hebt een lichtinstallatie die niet eens meer zal voldoen aan normen van tweede klasse. Het is écht niet het moment om een stadsbestuur, dat begrijpelijkerwijs in tijden van crisis ook haar geld moet tellen, argumenten te geven om niét te zoeken naar definitieve oplossingen, die perspectieven en groeimogelijkheden bieden naar de toekomst toe, écht niet. Het is niet het moment om de rust en vrede van derde klasse op te zoeken ...Maar goed, ik zal maar zwijgen wegens gebrek aan objectiviteit en overvloed van slechte wil ...


Klopt wel, maar is wel een andere discussie die niks met het spel in de groene rechthoek zelf te maken heeft hé... Als mooie resultaten het stadsbestuur goedgunstig zouden stemmen, hadden ze bij de promotie naar tweede al maar wat meer moeten doen dan telkens geld in een put te gooien. Het stadiondossier is niks nieuws maar zolang het kon worden opgelost met knip-en plakwerk, hebben ze dat gedaan zonder meer. Dat er dan op een bepaald moment eens goed over nagedacht moet worden, is de logica zelve en daar mogen de sportieve prestaties geen vat op hebben. Dat onze lichtmasten niet meer voldoen volgend jaar, kan BVR ook moeilijk op zijn conto schrijven. Nogmaals, ik begrijp uw punt dat een stadsbestuur niet meteen staat te trappelen om geld te investeren in een club die moet harken om in tweede te blijven, maar we mogen nu ook niet naïef zijn dat een 8ste plaats in tweede wel zo'n indruk zou maken om er een paar miljoen tegenaan te kletsen. Want Okapi scheert al een aantal jaar hoge toppen en in dat dossier piepen ze ook niet...

Tot slot blijft het stadsbestuur wel eigenaar van het stadion - als de club zijn verplichtingen nakomt om alles te doen wat nodig is om het goed te onderhouden, dan moet ook de stad haar verantwoordelijkheden als eigenaar nakomen... En daar hebben de sportieve prestaties niets mee te maken...


04 Mar 2013, 14:09
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08
Berichten: 102
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
Voor de zoveelste keer is gebleken dat wij achteraan veel te slap zijn, Bogaerts en Flippo samen...het klikt niet, en zeker niet met het systeem van op één lijn te spelen en sorry voor de kritiek, maar Flippo zou beter aan stoppen denken...37 passen geven en 20 naar Kevin, en voorts heeft hij al een paar matchen een slappe indruk gegeven.Blijkbaar wordt kritiek op Flippo niet getolereerd ! De flanken, links Gunst probeert, Petrovic te te traag en te slap om maar te zwijgen van de rechterflank, die week na week bloot gelegd wordt met Mike. PS Waarom moet trouwens Mike ieder match de hoekschoppen gaan trappen.....terwijl Pietermaat en Ken op de middelijn moeten wachten. Deze 2 kunnen toch ook ne corner trappen zeker ! :wadde: Voortst vond ik Stavros gisteren één van de betere, kwam meespelen op het middenveld ,omdat hij vooraan toch geen ballen krijgt, idem dito voor een sterke Tjendo. Wij kunnen hier blijven zeuren, maar het brengt ons niets op ! Wij hebben momenteel niets beter, en zullen nog hard moeten knokken met de middelen die we hebben. Zelfs met een Boskamp of de Caje aan het roer zal het weinig verandering brengen.

_________________
Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n
born 1969 support since 1969


04 Mar 2013, 15:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
kanderniopkommen schreef:
Voor de zoveelste keer is gebleken dat wij achteraan veel te slap zijn, Bogaerts en Flippo samen...het klikt niet, en zeker niet met het systeem van op één lijn te spelen en sorry voor de kritiek, maar Flippo zou beter aan stoppen denken...37 passen geven en 20 naar Kevin, en voorts heeft hij al een paar matchen een slappe indruk gegeven.Blijkbaar wordt kritiek op Flippo niet getolereerd ! De flanken, links Gunst probeert, Petrovic te te traag en te slap om maar te zwijgen van de rechterflank, die week na week bloot gelegd wordt met Mike.


Goh kritiek geven mag maar gefundeerd als het kan - als je met drie naar voor stapt voor de buitenval op te zetten en er blijft altijd 1 van uw backs hangen, dan mag je zagen op uw centrale duo zoveel je wil, maar dan kan je hen weinig verwijten... In de man op man duels werd dat duo trouwens al een paar matchen nauwelijks in verlegenheid gebracht maar dat durft een mens al eens niet te zien. Ook de kritiek op Mike duikt weer de kop op terwijl die na Nieuwjaar toch ook weer redelijk soliede acteerde - die misser tegen Dessel niet meegerekend. Tjendo wordt dan weer bewierrookt voor zijn aanvallende impulsen, terecht overigens, maar meeverdedigen heeft hij toch van Bob Cousin geleerd vrees ik. Logisch dus dat Mike soms eens verzuipt.

Gek dat jij dan het grootste krediet aan Gunst levert, die positioneel heel vaak overvleugeld wordt en wiens aanvallende actieradius de laatste maanden toch ook wel drastisch is ingeperkt... Laatste goede match van Max was Wezet thuis en dat is toch ook al een tijdje geleden. Probleem is dat het alternatief daar nog zwakker is voorlopig...


04 Mar 2013, 15:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
DT schreef:
kanderniopkommen schreef:
Voor de zoveelste keer is gebleken dat wij achteraan veel te slap zijn, Bogaerts en Flippo samen...het klikt niet, en zeker niet met het systeem van op één lijn te spelen en sorry voor de kritiek, maar Flippo zou beter aan stoppen denken...37 passen geven en 20 naar Kevin, en voorts heeft hij al een paar matchen een slappe indruk gegeven.Blijkbaar wordt kritiek op Flippo niet getolereerd ! De flanken, links Gunst probeert, Petrovic te te traag en te slap om maar te zwijgen van de rechterflank, die week na week bloot gelegd wordt met Mike.


Goh kritiek geven mag maar gefundeerd als het kan - als je met drie naar voor stapt voor de buitenval op te zetten en er blijft altijd 1 van uw backs hangen, dan mag je zagen op uw centrale duo zoveel je wil, maar dan kan je hen weinig verwijten... In de man op man duels werd dat duo trouwens al een paar matchen nauwelijks in verlegenheid gebracht maar dat durft een mens al eens niet te zien. Ook de kritiek op Mike duikt weer de kop op terwijl die na Nieuwjaar toch ook weer redelijk soliede acteerde - die misser tegen Dessel niet meegerekend. Tjendo wordt dan weer bewierrookt voor zijn aanvallende impulsen, terecht overigens, maar meeverdedigen heeft hij toch van Bob Cousin geleerd vrees ik. Logisch dus dat Mike soms eens verzuipt.

Gek dat jij dan het grootste krediet aan Gunst levert, die positioneel heel vaak overvleugeld wordt en wiens aanvallende actieradius de laatste maanden toch ook wel drastisch is ingeperkt... Laatste goede match van Max was Wezet thuis en dat is toch ook al een tijdje geleden. Probleem is dat het alternatief daar nog zwakker is voorlopig...


Het is anders wel Flippo die blijft hangen bij de 0-1.
Predrag voetbalt nog amper uit, Bogaerts is ook niet de leider, Gunst en Petrovic zijn zelden fit en de opbouw van Smet is :cry: . Het zal wel deels met vertrouwen te maken hebben, maar de verdediging is aan een stevige evaluatie toe.


04 Mar 2013, 16:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
AlostanA schreef:
Het is anders wel Flippo die blijft hangen bij de 0-1.
Predrag voetbalt nog amper uit, Bogaerts is ook niet de leider, Gunst en Petrovic zijn zelden fit en de opbouw van Smet is :cry: . Het zal wel deels met vertrouwen te maken hebben, maar de verdediging is aan een stevige evaluatie toe.


Ja AlostanA, ik spreek hier in het algemeen hé. Ik dacht dat de leider van de defensie beslist wanneer er op buitenspel wordt gespeeld en niet de backs maar ik kan mis zijn.

Wel gek dat de opbouw van Mike nu ook al wordt in vraag gesteld - geeft nochtans vaak mooie diepe ballen op Tjendo en gaf gisteren een paar crossballen naar oa. Niels Martin om u tegen te zeggen...

Misschien wordt er idd minder uitgevoetbald van achter uit ja, maar als we als ploeg sowieso afgegleden zijn met lange ballen droppen op Stavros, hopen dat hij goed valt of anders meteen bal cadeau doen aan de tegenstander, dan kan ik me wel vinden dat we de bal iets makkelijker op Kevin terugspelen - dan blijft de bal wel in de ploeg natuurlijk. En in matchen dat Pietermaat zich komt aanbieden, is het lange ballen pompen en in matchen dat er wel precies gevoetbald mag worden, moeten net uw centrale middenvelders - degene die zich kunnen laten zakken om de bal aan te nemen van de verdedigers - mandekker spelen op de gevaarlijkste spelers van Lommel... Nog een vraag: hoe moet je uitvoetballen van achteruit als alle spelers zonder bal stilstaan, behalve De Cuyper? Is heel gemakkelijk te verdedigen hoor. Bij Lommel liepen er constant vier vrij bij balbezit, terwijl bij ons elke bal in de voet moet aangespeeld worden om van daaruit een dribbel op te zetten.

Soit ja, is typisch Aalst, drie keer op rij verloren en nu is er niets goed meer aan... Allemaal nieuwe zeker op het einde van het seizoen?


Laatst gewijzigd door DT op 04 Mar 2013, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.



04 Mar 2013, 17:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Lommel United
DT schreef:
Allemaal nieuwe zeker op het einde van het seizoen?

Alleen de trainer he :D


04 Mar 2013, 17:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst