KSK Heist - SCE Aalst - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 KSK Heist - SCE Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
witzwet schreef:
Er is natuurlijk een groot verschil, lees EUROS, wanneer BVR ZELF zou zeggen 'awel als het zo zit, salut', dan wanneer men hem moet ontslaan, a ja.


BVR zal nooit zelf opstappen. Daar is hij veel te koppig voor.


11 Mar 2013, 13:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Smetje schreef:
witzwet schreef:
Er is natuurlijk een groot verschil, lees EUROS, wanneer BVR ZELF zou zeggen 'awel als het zo zit, salut', dan wanneer men hem moet ontslaan, a ja.


BVR zal nooit zelf opstappen. Daar is hij veel te koppig voor.

Hij zou moeten zot zijn ook, 't zijn wij die hem niet meer moeten hebben hé.
Nu niet gaan beweren dat je zoiets onlogisch zou vinden hé zeg.
Ik denk wel dat Bart ondertussen voldoende naam gemaakt heeft om vrij vlotjes een andere ploeg te vinden.

_________________
If you never try, you'll never know


11 Mar 2013, 13:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Zaterdag was enkel de heer Van Hauwermeiren aanwezig op de wedstrijd. Geen voorzitter, niemand anders ... Dat zegt genoeg als het om een dergelijke match 'op leven of dood' gaat, denk ik, over dit bestuur. Ge vindt de dag van vandaag spijtig genoeg zomaar geen zotten om een voetbalclub over te nemen, of 't zou moeten zijn Egyptenaren, Tsjetjenen, Oezbeken, Italianen ... en daar bedank ik ook voor. We zullen dus moeten verder doen met deze amateurs, maar goed, dat zal wel typisch zijn voor de lagere afdelingen, zeker?
Het lijkt op de website nog alsof het onze fout is dat dit vandaag in de gazet staat. Het zal toch iemand van binnen het bestuur zelf geweest zijn die gelekt heeft. Anders zie ik niet in hoe dat mogelijk is ...
Van Renterghem zal inderdaad niet zelf opstappen. Zo slim zal hij wel zijn en dàt kunt ge hem ook moeilijk kwalijk nemen. Met opzet zal hij dit niet veroorzaakt hebben, want maligne is die mens volgens mij niet. Maar zijn tijd is (hopelijk) voorbij en voor mij is Janssens meer dan welkom. Familie van 'den Onderkroiper' overigens? :lol:


11 Mar 2013, 14:11
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Iendracht02 schreef:
Zaterdag was enkel de heer Van Hauwermeiren aanwezig op de wedstrijd. Geen voorzitter, niemand anders ... Dat zegt genoeg als het om een dergelijke match 'op leven of dood' gaat, denk ik, over dit bestuur. Ge vindt de dag van vandaag spijtig genoeg zomaar geen zotten om een voetbalclub over te nemen, of 't zou moeten zijn Egyptenaren, Tsjetjenen, Oezbeken, Italianen ... en daar bedank ik ook voor. We zullen dus moeten verder doen met deze amateurs, maar goed, dat zal wel typisch zijn voor de lagere afdelingen, zeker?
Het lijkt op de website nog alsof het onze fout is dat dit vandaag in de gazet staat. Het zal toch iemand van binnen het bestuur zelf geweest zijn die gelekt heeft. Anders zie ik niet in hoe dat mogelijk is ...
Van Renterghem zal inderdaad niet zelf opstappen. Zo slim zal hij wel zijn en dàt kunt ge hem ook moeilijk kwalijk nemen. Met opzet zal hij dit niet veroorzaakt hebben, want maligne is die mens volgens mij niet. Maar zijn tijd is (hopelijk) voorbij en voor mij is Janssens meer dan welkom. Familie van 'den Onderkroiper' overigens? :lol:

Op elke andere verplaatsing waren De Roose en Van Hauwermeiren nochtans wel samen aanwezig. Misschien had de voorzitter gewoon andere verpichtingen? Ge kunt zo natuurlijk achter alles iets gaan zoeken.


11 Mar 2013, 14:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Jeroen schreef:
Op elke andere verplaatsing waren De Roose en Van Hauwermeiren nochtans wel samen aanwezig. Misschien had de voorzitter gewoon andere verpichtingen? Ge kunt zo natuurlijk achter alles iets gaan zoeken.


Ik weet pertinent zeker dat dit gewoon niet waar is, want de helft van de tijd is de voorzitter niet aanwezig op verplaatsing (wie kon hem dit seizoen ongelijk geven?), maar goed, geloof maar wat je wilt. Je bent voorzitter van een club of je bent het niet. Het was maar de 'match van de laatste kans voor de trainer' en 'andere verplichtingen' is altijd een relatief begrip. Ik veronderstel dat er bij die 200 'zotten' die de verplaatsing nog maakten, ook wel een aantal waren met 'andere verplichtingen,' hadden ze dat nu gewild, maar zij waren er wel. Zoals gezegd: amateurisme zal wel bij de lagere afdelingen passen, maar dan moet ge als club eerlijk zijn en U niet groter voordoen dan dat ge zijt ...


11 Mar 2013, 14:54
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Iendracht02 schreef:
Jeroen schreef:
Op elke andere verplaatsing waren De Roose en Van Hauwermeiren nochtans wel samen aanwezig. Misschien had de voorzitter gewoon andere verpichtingen? Ge kunt zo natuurlijk achter alles iets gaan zoeken.


Ik weet pertinent zeker dat dit gewoon niet waar is, want de helft van de tijd is de voorzitter niet aanwezig op verplaatsing (wie kon hem dit seizoen ongelijk geven?), maar goed, geloof maar wat je wilt. Je bent voorzitter van een club of je bent het niet. Het was maar de 'match van de laatste kans voor de trainer' en 'andere verplichtingen' is altijd een relatief begrip. Ik veronderstel dat er bij die 200 'zotten' die de verplaatsing nog maakten, ook wel een aantal waren met 'andere verplichtingen,' hadden ze dat nu gewild, maar zij waren er wel. Zoals gezegd: amateurisme zal wel bij de lagere afdelingen passen, maar dan moet ge als club eerlijk zijn en U niet groter voordoen dan dat ge zijt ...


M.a.w. eerst de trainer op de korrel nemen en nu de voorzitter?? Soit ja, het is zeker niet de enige voorzitter in tweede die niet alle wedstrijden van zijn ploeg volgt hoor maar bij ons moet daar weer spel van gemaakt worden blijkbaar. Qua timing is het idd een niet al te gelukkige keuze, akkoord, maar laat ons wel wezen: dat het zaterdag zo'n precaire match was, lag dan ook niet aan de voorzitter maar wel aan het parcours dat de ploeg + staf heeft afgelegd sinds midden december... In normale omstandigheden moesten wij al lang de schaapjes op het droge hebben op dit moment: en dan kan je toch wel al eens andere verplichtingen hebben gepland... Dat die andere zotten daar stonden, was hun keuze en moet volgens mij niet gelinkt worden aan het feit dat uw voorzitter daar niet kon zijn/was. Het blijft tenslotte maar voetbal hé mensen... Ook niet vergeten dat onze voorzitter zot genoeg is om geld in de club te blijven pompen... Dan heb ik liever dat hij op een zaterdagavond in maart een sponsordeal probeert rond te krijgen met het oog op volgend seizoen, dan zijn coach moreel te ondersteunen vanuit de tribune, om maar iets te zeggen...


11 Mar 2013, 16:01
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Ge kunt natuurlijk op alles gaan zagen en achter elke gebeurtenis iets gaan zoeken. FDR is ook nog zaakvoerder van een bedrijf en ook daar heeft hij een verantwoordelijkheid. Soms moet ge dan wel keuze's maken hé...

Het al dan niet aanwezig zijn op een zaterdagavond in Heist maakt toch helemaal niks uit. Die man steekt zijn tijd en geld in onze club, we mogen content zijn dat er nog zo'n mensen zijn die zich willen engageren voor E.Aalst...

De sportief verantwoordelijke (Van Hauwermeiren) was er, en of al de rest van het bestuur daar al dan niet is, dat maakt helemaal geen zak uit voor mij...


11 Mar 2013, 16:39
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Wat maakt het nu uit of een voorzitter op verplaatsing mee is of niet? Resultaten moeten er gehaald worden en da's alles. Balthazar Boma gaat ook mee hoor op elke verplaatsing...


11 Mar 2013, 16:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Jeroen schreef:
Ge kunt natuurlijk op alles gaan zagen en achter elke gebeurtenis iets gaan zoeken. FDR is ook nog zaakvoerder van een bedrijf en ook daar heeft hij een verantwoordelijkheid. Soms moet ge dan wel keuze's maken hé...

Het al dan niet aanwezig zijn op een zaterdagavond in Heist maakt toch helemaal niks uit. Die man steekt zijn tijd en geld in onze club, we mogen content zijn dat er nog zo'n mensen zijn die zich willen engageren voor E.Aalst...

De sportief verantwoordelijke (Van Hauwermeiren) was er, en of al de rest van het bestuur daar al dan niet is, dat maakt helemaal geen zak uit voor mij...


Inderdaad hij heeft nog andere verplichtingen,hier moeten ze achter alles iets zoeken.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Mar 2013, 16:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2296
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Wie weet zat hij op dat ogenblik niet rond de tafel met een kandidaat trainer...


11 Mar 2013, 17:25
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Jeroen schreef:
Iendracht02 schreef:
Zaterdag was enkel de heer Van Hauwermeiren aanwezig op de wedstrijd. Geen voorzitter, niemand anders ... Dat zegt genoeg als het om een dergelijke match 'op leven of dood' gaat, denk ik, over dit bestuur. Ge vindt de dag van vandaag spijtig genoeg zomaar geen zotten om een voetbalclub over te nemen, of 't zou moeten zijn Egyptenaren, Tsjetjenen, Oezbeken, Italianen ... en daar bedank ik ook voor. We zullen dus moeten verder doen met deze amateurs, maar goed, dat zal wel typisch zijn voor de lagere afdelingen, zeker?
Het lijkt op de website nog alsof het onze fout is dat dit vandaag in de gazet staat. Het zal toch iemand van binnen het bestuur zelf geweest zijn die gelekt heeft. Anders zie ik niet in hoe dat mogelijk is ...
Van Renterghem zal inderdaad niet zelf opstappen. Zo slim zal hij wel zijn en dàt kunt ge hem ook moeilijk kwalijk nemen. Met opzet zal hij dit niet veroorzaakt hebben, want maligne is die mens volgens mij niet. Maar zijn tijd is (hopelijk) voorbij en voor mij is Janssens meer dan welkom. Familie van 'den Onderkroiper' overigens? :lol:

Op elke andere verplaatsing waren De Roose en Van Hauwermeiren nochtans wel samen aanwezig. Misschien had de voorzitter gewoon andere verpichtingen? Ge kunt zo natuurlijk achter alles iets gaan zoeken.

Andere verplichtingen: geheime besprekingen voor nieuwe trainer of de volgende oefenpot tegen anderlecht aan het regelen? :D


11 Mar 2013, 17:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
tympanum2 schreef:
Wat maakt het nu uit of een voorzitter op verplaatsing mee is of niet? Resultaten moeten er gehaald worden en da's alles. Balthazar Boma gaat ook mee hoor op elke verplaatsing...


Dat is om de plosjelijke pussycats te bezoeken

_________________
www.spionkoplede.com


12 Mar 2013, 10:00
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Mariner schreef:
tympanum2 schreef:
Wat maakt het nu uit of een voorzitter op verplaatsing mee is of niet? Resultaten moeten er gehaald worden en da's alles. Balthazar Boma gaat ook mee hoor op elke verplaatsing...


Dat is om de plosjelijke pussycats te bezoeken


Mijn gedacht!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Mar 2013, 10:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst