KSK Heist - SCE Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17
 KSK Heist - SCE Aalst 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
ajoin54 schreef:
josken1 schreef:
ajoin54 schreef:
"Eendracht blijft in de hoek zitten waar de klappen vallen. Vanavond werd verloren op Heist met 2-0. Hiermee komt de positie van trainer Bart Van Renterghem serieus ter discussie."

Aalst.nieuws.be

Wij willen voetbal zien! En met Bart lukt het NIET meer.
Week na week worden we vernederd en toch stonden de supporters gisteren weer als 1 blok achter de ploeg tot de 2-0, ook al zien we al weken, wat zeg ik maanden niks meer.
Geen pass, geen combinatie, geen goals en een karrenvracht tegengoals tegen de zwakste ploegen van de reeks.
Als er niet ingegrepen word zakken we, dat is een feit dat zeker is want in de eindronde met de derdeklassers ben je kansloos.
De match die je moet winnen starten met Van Damme en De Cuyper op de bank.
Heel sterk ze Bart, ik zou zeggen laat de eer aan je zelf.
Bedankt voor alles maar het word tijd om afscheid te nemen, adieu!


ik vermoed dat BVR gewoon gaat aanblijven tot einde seizoen. Typische situatie voor een bestuur dat geen kanten op kan en geen ingrijpende beslissing meer durft te nemen, "het zal wel loslopen, het komt wel da goalken en zijn we terug vertrokken". Standaard situatie van een amorfe structuur. En maar blijven lachen na elke match en pinten pakken met de supps en domme uitspraken doen à volonté en ondertussen eens goe lachen met ons, wij hebben tenslotte de ploeg da we verdienen zeker ? :angel:

Gaan de zelfde toer op als Dender
Daar was het net zo als bij ons nu vorig seizoen
Wachten en blijven wachten,want zo slecht is het niet,de punten zullen wel volgen,we staan er zo slecht nog ni voor en dergelijke,maar we kennen het vervolg.
Er is geen enkele trainer die dit overleefd,alleen bij ons kan dit
Zakken is een ramp he,terug vanaf nul beginnen,sponsers kwijt,denk dat de meesten het nog niet beseffen.
En dan den enigen echte eendrachter die er altijd voor gaat op je bank zetten,dat is er over.
Maar ken zag het aankomen na 2 wissels de vorige wedstrijden
Nu deze speler ook nog buiten pesten dan is er weer plaats voor een speler uit zijn sportacademie.
Vind dat supp er kalm onder blijven en maar laten begaan tot het te laat is
Voor mij bartje buiten of het gaat slecht aflopen.


10 Mar 2013, 12:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2531
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
josken1 schreef:
Verheyden Kestens Gallucci Cousin, De Schutter zijn beste positie niet willen beloven, te lang wachten om Moreels zijn contract te verlengen... Merci BVR merci bestuur :(


In ons 'kampioenenjaar' was Wouter steevast den eerste die van BVR kritiek kreeg, omdat hij te weinig mee verdedigde. Logisch toch dat hij dan ook absoluut wou vertrekken. Aan motivatie zal het hem dus binnen twee weken in ieder geval niet ontbreken. Hij zou maar al te graag na de match BVR in de ogen willen kijken. Van mij mag hij hier een schitterende match komen spelen, ik gun het hem.

_________________
Iendracht 4ever.


10 Mar 2013, 12:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2531
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
willempie schreef:
Gaan de zelfde toer op als Dender
Daar was het net zo als bij ons nu vorig seizoen
Wachten en blijven wachten,want zo slecht is het niet,de punten zullen wel volgen,we staan er zo slecht nog ni voor en dergelijke,maar we kennen het vervolg.
Er is geen enkele trainer die dit overleefd,alleen bij ons kan dit
Zakken is een ramp he,terug vanaf nul beginnen,sponsers kwijt,denk dat de meesten het nog niet beseffen.
En dan den enigen echte eendrachter die er altijd voor gaat op je bank zetten,dat is er over.
Maar ken zag het aankomen na 2 wissels de vorige wedstrijden
Nu deze speler ook nog buiten pesten dan is er weer plaats voor een speler uit zijn sportacademie.
Vind dat supp er kalm onder blijven en maar laten begaan tot het te laat is
Voor mij bartje buiten of het gaat slecht aflopen.


stel u voor, na de laatste match in Eupen weerklinkt door de luidsprekers : ge moogt naar huis gaan....

_________________
Iendracht 4ever.


10 Mar 2013, 12:40
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
kreezie nonkeltje schreef:
willempie schreef:
Gaan de zelfde toer op als Dender
Daar was het net zo als bij ons nu vorig seizoen
Wachten en blijven wachten,want zo slecht is het niet,de punten zullen wel volgen,we staan er zo slecht nog ni voor en dergelijke,maar we kennen het vervolg.
Er is geen enkele trainer die dit overleefd,alleen bij ons kan dit
Zakken is een ramp he,terug vanaf nul beginnen,sponsers kwijt,denk dat de meesten het nog niet beseffen.
En dan den enigen echte eendrachter die er altijd voor gaat op je bank zetten,dat is er over.
Maar ken zag het aankomen na 2 wissels de vorige wedstrijden
Nu deze speler ook nog buiten pesten dan is er weer plaats voor een speler uit zijn sportacademie.
Vind dat supp er kalm onder blijven en maar laten begaan tot het te laat is
Voor mij bartje buiten of het gaat slecht aflopen.


stel u voor, na de laatste match in Eupen weerklinkt door de luidsprekers : ge moogt naar huis gaan....

Vrees er een beetje voor.
Daarom dat het bestuur nu moet ingrijpen ook al gaat het geld kosten,maar zakken zou veel erger zijn


10 Mar 2013, 12:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1009
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Iendracht02 schreef:
Kestens speelde de laatste tijd vooral in de verdediging, altijd zonder franjes, maar je kon er wel steeds op rekenen. Als je weet hoeveel goals we ook in het begin van het seizoen binnen kregen en die gast, als ik mij niet vergis, letterlijk geen minuut speelkans kreeg van BVR, moet ge niet schrikken dat die op den duur zegt "salut en de kost, jongens." Als ge iemand die de club zoveel diensten bewezen heeft en wiens hart zonder meer in Aalst ligt, op die manier laat vertrekken, zonder hem een deftige speelkans te geven dit seizoen, kan je dat alleen maar een blunder van formaat noemen, zowel vanwege bestuur als vanwege trainer, en dat heb ik ook toen al gezegd. Ge zou er inderdaad misschien geen tien punten meer door gehad hebben, maar 't is toch ook weer een "verdienste" van BVR, zeker als ge ziet wie hij ondertussen al allemaal op de bank en op het veld gezet heeft en op welke posities allemaal ...
Ik moet weer kotsen van die persconferentie ... "het geluk niet aan onze zijde" en "een degelijke eerste helft" ... Jawadde jongens, als ge dààr al mee content zijt tegen de laatste? Veel kans dat het de laatste drie punten zijn die Heist haalt dit seizoen. Maar goed, Bartje, doe maar voort en jaag ons maar derde klasse in. Jij als grote academicus, vindt ongetwijfeld wel een andere ploeg volgend seizoen ...


Straf da, had zonet ne supp van Heist aan de lijn, en die zei me da ze gerust nog een paar keer tegen ons willen spelen ! Da zegt genoeg zeker ! :fuck:


10 Mar 2013, 12:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
vroeger zagen ze ons graag komen omdat we altijd veel volk meebrachten, nu zien ze ons ook graag komen, niet meer voor de massa supporters, maar voor de 3 punten die steevast dan bij de thuisploeg blijven. Hoe laag kun je vallen en, wat doen ze er aan bij EA? NIETS

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


10 Mar 2013, 13:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
πόσο καιρό θα έχουμε οδηγηθεί στη σφαγή; Θα υπάρξει μια δράση του υποστηρικτές, ή ένα αποτέλεσμα που είναι ήδη σε αυτή την κατάσταση;

geschreven in de taal van onze topscorer

:EA:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


10 Mar 2013, 13:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Misschien kunnen ze Troch ook terug gaan halen :hmm: het ging in het begin van het seizoen wel :wadde: iedereen content toen en nu kan er geen enkele speler nog op nen bal shotten,BVR zijne uitleg is er ook eentje weer om in te kaderen,ze hebben geen vertrouwen :zzz: hoe kun je nu een speler vertrouwen geven,als je elke week een ander slachtoffer op de bank zet (y) den trainer moet de spelers bijsturen maar hij moet ze wel in de goede richting laten sturen.
Ik denk dat er deze week wel iets zal veranderen op de bank. :wave:

@ Ajoin54 leg uwe computer eens af en hou je eens met je vrouw bezig,want zo ne gansen dag op uwe pc da kan niet goed zijn voor je huwelijk :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Mar 2013, 13:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
@Bakkie: dat zijn dan de reacties die je krijgt als je met je ploegje bezig bent en 46 jaar trouwe supporter bent, maar soit, ik ben er dan ook mee weg, zoek het zelf uit !

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


10 Mar 2013, 13:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1009
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
ajoin54 schreef:
@Bakkie: dat zijn dan de reacties die je krijgt als je met je ploegje bezig bent en 46 jaar trouwe supporter bent, maar soit, ik ben er dan ook mee weg, zoek het zelf uit !


Da was e "graptje" van den bakkie zenne ajoin :kiss:


10 Mar 2013, 13:29
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Wij trekken ons dat hier allemaal aan.
Een sjans dat martin, vd walle, pietermaat en smet dat niet doen......
Zij stonden goe te feesten id flight in opwijk na de match.....

_________________
Anti fusieclub!


10 Mar 2013, 13:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1009
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Bakkie schreef:
Misschien kunnen ze Troch ook terug gaan halen :hmm: het ging in het begin van het seizoen wel :wadde: iedereen content toen en nu kan er geen enkele speler nog op nen bal shotten,BVR zijne uitleg is er ook eentje weer om in te kaderen,ze hebben geen vertrouwen :zzz: hoe kun je nu een speler vertrouwen geven,als je elke week een ander slachtoffer op de bank zet (y) den trainer moet de spelers bijsturen maar hij moet ze wel in de goede richting laten sturen.
Ik denk dat er deze week wel iets zal veranderen op de bank. :wave:

@ Ajoin54 leg uwe computer eens af en hou je eens met je vrouw bezig,want zo ne gansen dag op uwe pc da kan niet goed zijn voor je huwelijk :D


Tja, als je de cijfers nu bekijkt dan heeft het bestuur simpelweg geen enkele keuze..
Ik weet niet of het zoden aan de dijk zal brengen als ze BVR eruitgooien, maar feit is, dat indien het bestuur nu nog niet met een duidelijke statement/actie komt ze ziende blind zijn... (n)


10 Mar 2013, 13:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
ajoin54 schreef:
@Bakkie: dat zijn dan de reacties die je krijgt als je met je ploegje bezig bent en 46 jaar trouwe supporter bent, maar soit, ik ben er dan ook mee weg, zoek het zelf uit !


ajoin54 schreef:

uw reaktie slaat nergens op !


:plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Mar 2013, 13:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Pauter schreef:
Wij trekken ons dat hier allemaal aan.
Een sjans dat martin, vd walle, pietermaat en smet dat niet doen......
Zij stonden goe te feesten id flight in opwijk na de match.....

Schandalig, ze zouden na de match nog 3 uur straftraining moeten gehad hebben en daarna direct naar huis....

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


10 Mar 2013, 13:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
het is nu wel duidelijk dat BVR het allemaal zelf niet meer weet, het is "op" zoals ze zeggen.

de enige van de technische staf die buiten schot blijft is Schollaert gezien de prestaties van VDN...

Die Szylar en Delatte kunnen ook beschikken in het zog van BVR. Het heeft geen enkele zin om enkel BVR de deur te wijzen. :hmm:


10 Mar 2013, 13:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst