KSK Heist - SCE Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 KSK Heist - SCE Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Smetje schreef:
El Corredor schreef:
De sollicitaties zullen wel vlotjes binnenkomen zeker?

Ferrera, Chris Janssens


K weet niet hoe haalbaar deze zijn, maar zouden denk ik allebei goede vervangers voor BVR zijn



In mijne dikken teen voel ik dat het diene laatste zal zijn. ;)

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


10 Mar 2013, 16:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2534
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Pauter schreef:
Wij trekken ons dat hier allemaal aan.
Een sjans dat martin, vd walle, pietermaat en smet dat niet doen......
Zij stonden goe te feesten id flight in opwijk na de match.....


was zijn madam er ook bij ? schoon machien ze, amai.

_________________
Iendracht 4ever.


10 Mar 2013, 16:33
Scholier

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 19:42
Berichten: 131
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Smetje schreef:
El Corredor schreef:
Smetje schreef:

Ik vind de kritiek op Tom hier toch wat overdreven. Is geen wereldvoetballer, maar zeker nooit de slechtste op het plein en is voor ons een zeer degelijke speler. T zou inderdaad misschien wel beter zijn om hem op rechtsback te zetten en Smet centraal. Maar dat vragen we hier al langer, maar enkel BVR wil het niet zien.


wat een dooddoener zeg. Kritiek is geenszins overdreven op Pietermaat, op een dragende positie is dat véééél te weinig. Kijk eens naar het centrale middenveld bij andere ploegen hé zeg.

En de slechtste op het plein? zeker niet, maar dat is wel aartsmoeilijk als je Petrovic, Bogaerts, en Smet in je team hebt staan... :wadde:


Daarom dat ik ook zeg dat hij beter RB zou staan. Kan centraal op het middenveld, maar niet met Van Damme wegens teveel van hetzelfde. Ik had al lang gehoopt dat Hugelier eens een kans zou krijgen naast Ken, maar diene moet ook al lang depressief zijn van BVR zijn fratsen.


Zelfs Gigli kreeg de voorkeur zeker gisteren?
Of is Lauden gekwetst?


10 Mar 2013, 16:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Was er gisteren niet bij, maar toen ik hoorde dat Ken en Tjendo op de bank zaten..tja..uitleg is niet nodig denkek dan. Met dat te doen heeft BVR bewezen dat hij zelf wil vertrekken ze op die manier.
Ik ga niet zeggen dat met Ken & Tjendo alles beter had gegaan, maar hij maakt al vanaf de wedstrijd op Woluwe totaal verkeerde keuzes.
Geef mij eens:
VDN
Pietermaat-Smet-Filipovic-Petrovic
De Cuyper-Van Damme-Boagerts-Weydisch
Vandewalle-Glouftsis


10 Mar 2013, 16:55
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
gweninho schreef:
Was er gisteren niet bij, maar toen ik hoorde dat Ken en Tjendo op de bank zaten..tja..uitleg is niet nodig denkek dan. Met dat te doen heeft BVR bewezen dat hij zelf wil vertrekken ze op die manier.
Ik ga niet zeggen dat met Ken & Tjendo alles beter had gegaan, maar hij maakt al vanaf de wedstrijd op Woluwe totaal verkeerde keuzes.
Geef mij eens:
VDN
Pietermaat-Smet-Filipovic-Petrovic
De Cuyper-Van Damme-Boagerts-Weydisch
Vandewalle-Glouftsis


idd opstelling waar we al maanden achter vragen
Enkel max ipv petro alstem fit is natuurlyk


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 10 Mar 2013, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.



10 Mar 2013, 16:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1013
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Iendrachter90 schreef:
gweninho schreef:
Was er gisteren niet bij, maar toen ik hoorde dat Ken en Tjendo op de bank zaten..tja..uitleg is niet nodig denkek dan. Met dat te doen heeft BVR bewezen dat hij zelf wil vertrekken ze op die manier.
Ik ga niet zeggen dat met Ken & Tjendo alles beter had gegaan, maar hij maakt al vanaf de wedstrijd op Woluwe totaal verkeerde keuzes.
Geef mij eens:
VDN
Pietermaat-Smet-Filipovic-Petrovic
De Cuyper-Van Damme-Boagerts-Weydisch
Vandewalle-Glouftsis


idd opstelling waar we al maanden achter vragen


Heeft niet veel zin om dat hier telkens weer te blijven herhalen...
Zolang BVR het voor het zeggen heeft, kunnen we ons aan alles behalve logica in de ploegopstelling verwachten.
Ik vrees trouwens indien er deze week vanuit het bestuur niet wordt gecommuniceerd over deze vrij rampzalige toestand, dat er volgende week op het veld een pak heeel erg gefrustreerd gaan rondlopen ( en dan bedoel ik zowel bij de spelers, als bij het merendeel van de supps..) :hmm:


10 Mar 2013, 17:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5523
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
mamananeto schreef:
Ik vrees trouwens indien er deze week vanuit het bestuur niet wordt gecommuniceerd over deze vrij rampzalige toestand, dat er volgende week op het veld een pak heeel erg gefrustreerd gaan rondlopen ( en dan bedoel ik zowel bij de spelers, als bij het merendeel van de supps..) :hmm:


Ik had vandaag al gehoopt om het ontslag van BVR te lezen. Ondertussen al k wee ni hoe dikwijls de officiële site gecheckt, maar spijtig genoeg nog geen nieuws.

Eéntje speciaal voor BVR: http://youtu.be/-BbSG7BfEA8 :lol:


10 Mar 2013, 17:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
De beelden ;)

http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/video/item/460-ea-tv-verslag-heist-eaalst

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Mar 2013, 19:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst

Die 2 tegendoelpunten :zzz: Merci Smet, ze hebben er gisteren zeker allemaal goed op gefeest :stom:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


10 Mar 2013, 19:19
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
josken1 schreef:

Die 2 tegendoelpunten :zzz: Merci Smet, ze hebben er gisteren zeker allemaal goed op gefeest :stom:


Gaan we over dat feesten nu echt een drama maken?1ne studeerter af en2werken en ze spelen is niet op zondag,ze hadden idd thuis kunnen zitten piekeren ,maar dat levert ook niet veel op,want verloren hadden we toch al.


10 Mar 2013, 19:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Iendrachter90 schreef:
josken1 schreef:

Die 2 tegendoelpunten :zzz: Merci Smet, ze hebben er gisteren zeker allemaal goed op gefeest :stom:


Gaan we over dat feesten nu echt een drama maken?1ne studeerter af en2werken en ze spelen is niet op zondag,ze hadden idd thuis kunnen zitten piekeren ,maar dat levert ook niet veel op,want verloren hadden we toch al.


Natuurlijk is dat feesten geen drama jong. :stom:

Had ik trainer geweest, hadden ze zondag om 10 u op de club moeten zijn voor een training na zo een snertprestatie.


10 Mar 2013, 19:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
josken1 schreef:
Die 2 tegendoelpunten :zzz: Merci Smet, ze hebben er gisteren zeker allemaal goed op gefeest :stom:


Gaan we over dat feesten nu echt een drama maken?1ne studeerter af en2werken en ze spelen is niet op zondag,ze hadden idd thuis kunnen zitten piekeren ,maar dat levert ook niet veel op,want verloren hadden we toch al.


Natuurlijk is dat feesten geen drama jong. :stom:

Had ik trainer geweest, hadden ze zondag om 10 u op de club moeten zijn voor een training na zo een snertprestatie.


Fitness om10uur;)dus zo e feest zal het niet geweest zyn e want strontzat toekomen op een training zie ik Mike smet bv al niet doen


10 Mar 2013, 19:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Iendrachter90 schreef:
josken1 schreef:

Die 2 tegendoelpunten :zzz: Merci Smet, ze hebben er gisteren zeker allemaal goed op gefeest :stom:


Gaan we over dat feesten nu echt een drama maken?1ne studeerter af en2werken en ze spelen is niet op zondag,ze hadden idd thuis kunnen zitten piekeren ,maar dat levert ook niet veel op,want verloren hadden we toch al.

Ja het is natuurlijk dik in orde om na zo een match, de dag nadien foto's op fb te plaatsen om aan alles en iedereen te laten zien hoe je die avond lekker staan feesten hebt, en het zag er niet uit of ze er mee in zaten ;).
Lachen met de supporters noem ik dat, en ben niet de enige ;)
Dat ze net afgestudeert zijn of gaan werken interesseert me geen bal.
Ik ga ook 6 op 7 gaan werken maar kon gisteren echt niet opbrengen om nog ergens naar toe te gaan.
Nog een pakske friet weest eten en naar huis, en ja amper deftig kunnen slapen terwijl de heren voetbalisten stonden te feesten.
Triestig is het en het is echt onnodig om ze te blijven verdedigen, het mogen je kameraden zijn maar eerlijk is eerlijk.

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


10 Mar 2013, 19:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
nog eens masochistisch naar dat verslag gekeken. Die twee tegengoals jongens, wat een fouten zeg!

gisteren niet echt een idee hoeveel volk er op die staantribune stond, maar veel was het niet.

de belangstelling loopt fors achteruit, zowel uit als thuis :hmm:


10 Mar 2013, 20:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: KSK Heist - SCE Aalst
Ik was gisteren na de match niet om aan te spreken en vandaag ist nog nie veel beter. Geen kloten goesting om nog iets te doen als ik terug thuis was en vandaag tegen mijn gedacht naar het verjaardagsfeest van mijn grootvader, waar ik voor de zoveelste keer mocht gaan uitleggen wat er nu toch in godsnaam scheelt met mijn ploeg.
Moest kik speler zijn he, ik zou nie durven buiten komen van schaamte na een nieuwe snertprestatie. Maar wa doen sommige heren (we mogen nie iedereen over dezelfde kam scheren)? Die gaan doodleuk een feestje bouwen en zijn dan nog zo dom om er foto's van op internet te zwieren en ze zien er allesbehalve ongelukkig uit hoor.
We zullen wij wel zien da we er elke week staan se. Ze zouden godverdomme ons tickets moeten terugbetalen!!!


10 Mar 2013, 20:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst