E. Aalst - Peruwelz - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 E. Aalst - Peruwelz 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Ben blij dat we gewonnen hebben. Zelfde opstelling als onder BVR met uitzondering dat Pietermaat op de bank startte en Delic naast Van Damme speelde centraal met daarvoor Di Gregorio. Ik vond ons niet slecht spelen, hebben ook geen grote kansen weggegeven. Glouftsis heeft gewerkt als een paard en scoorde met een 'gelukje'. Toch vond ik dat hij weer te vaak op een eiland stond. De beteren voor mij waren Glouftsis en Martin. Op naar STVV.


16 Mar 2013, 23:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
mamananeto schreef:
Allez, kon er niet zijn, maar ben erg benieuwd...
Ben wel blij dat we de punten hebben (y)
Aan de forumers die er waren :
Was het goed ? Slecht ? Anders dan onder BVR ? Verdiend of niet ?



Noch goed noch slecht, we gaven (buiten het openingskwartier) verdedigend weinig weg.

vond het wel een verdiende overwinning eerlijk gezegd. Al vond ik wel dat er wat weinig geloof in eigen kunnen was, en weinig verbetenheid.

soit, ik vermoed dat Janssens er dat wel in gaat slijpen.

en om helemaal positief te eindigen, Pietermaat viel goed in. ;)


16 Mar 2013, 23:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
zag toch meer vechtlust dan de voorbije weken...

_________________
MCMXIX


17 Mar 2013, 0:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Ben eens beneuwd naar de commentaren.
Blijkbaar toch niet zo veel verandert aan de ploegopstelling.
Een groot geluk dat we winnen, eigenlijk verandert er niet zo veel in het klassement: de voorsprong op de barragematchen met de derdeklassers blijft 9 punten.
Hopelijk woensdag een punt op stayen en dan de garnalenpellers goed laten zweten. :EA:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


17 Mar 2013, 9:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
We wiinnen en we zijn zo goed als zeker van nog een jaartje tweedeklasse.
Voor de rest speelden we met een BVR-opstelling met enkel de inbreng van Di Gregorio die met de vorige trainer niet meer door dezelfde deur kon.
Gans de ploeg door elkaar schudden was misschien niet aan te raden maar ik had toch wel meer verwacht dat Janssens zijn stempel ging drukken.Nu leek het me niet meer dan een opstelling van de assistenten en Flippo.
Maar Janssens krijgt zeker het voordeel van de twijfel en mag mij in de toekomst verrassen.


17 Mar 2013, 9:19
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4813
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
De eerste 25 à 30 minuten was Moeskroen iets beter maar nadien kwamen we beter in de wedstrijd met een bedrijvige Weydish en Martin op de flanken. Enig minpuntje was toch wel een heel statige Delic.
We komen dan net voor rust (met een gelukje, maar dat mag ook wel eens) op voorsprong. Het zal Stavros deugd gedaan hebben.
In de tweede helft komen we eigenlijk nooit in de problemen en er wordt goed druk op de bal gezet.
Mits wat koelbloedigheid konden we de score nog verdubbelen op de counter.
Op het laatste nog even bibberen met die vrijschop en hoekschoppen.
Een gelijkspel zou de juiste weergave geweest zijn maar dame Fortuna stond deze keer aan onze kant.

_________________
oilsjt, goi alien...


17 Mar 2013, 10:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Ik vond de wissel pieterman-delic terecht. Heeft veel meer présence zoals ze dat zeggen, we winnen op het middenveld eindelijk eens wat kopbalduels, is rustig aan de bal (ok soms een paar keer te rustig) maar kiest telkens voor de voetbalende oplossing.Buiten het eerste kwartier en de laatste 5 minuten zijn we achteraan niet meer in de problemen gekomen. Laat die eens een paar weken vertrouwen tanken , dan gaan we daar nog plezier aan hebben. Pietermaat valt gretig in, maar is toch weer veel te opvliegend in de duels.

Maar het belangrijkste zijn de 3 punten. :EA: :banana:


17 Mar 2013, 10:59
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3840
Leeftijd: 45
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Je zag dat Moeskroen wel een sterk team is en dat Aalst nog vertrouwen mist. Toch leken we de match goed onder controle te houden en gaven amper kansen weg. Het middenveld met o.a Delic, Van Damme, Di Gregorio vind ik voor herhaling vatbaar. Geen Vandewalle, Pietermaat maar beiden zeer gretig ingevallen.

Had ook de indruk dat de ploeg meer in blokken naar voor en achter schoof en toch gretiger wou zijn. Vooral bij Alex zeer merkbaar. Ook het feit dat Janssens na de match uitgebreid werd 'geknuffeld', doet wel vermoeden dat men ergens een opluchting ziet.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Mar 2013, 11:12
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Er was weer eens gretigheid in de ploeg.
De wil om er de kop voor te leggen.
Denk dat dàt vooral de verdienste van de trainer was.

Ook kwa tacktiek zag ik "anders" voetballen.
Proberen het spel te maken, wisselende flanken door een knappe Martin en sterke Weydisch.
Amper een terugspeelbal gezien... en dat is vaak anders geweest.

Vooraan liep Glouftsis zich te pletter, z'n goal was zo verdiend.
Enkel onze backs waren wat minder.
Smet laat zich soms nog wat betrappen op "in de rug gepakt worden".
Terwijl Petrovic een "valse trage" is.
Maar geen van beiden verzoop in het geheel.

Het spel van Delic was ook prima, ook al werd hij bij momenten niet vaak bij het spel betrokken, en was hij inderdaad wat te rustig bij momenten, maar hij brengt wel gestalte in de ploeg en wist z'n plek uitstekend uit te kiezen.

Besluit: de nieuwe trainer heeft met z'n basis-elftal misschien niet zo bijster veel veranderd, het spelbeeld en de inzet gingen wel stukken vooruit, en das ook al een enorme verdienste van Jansens.

En wat hebben we toch een verdomde goede keeper!!

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


17 Mar 2013, 11:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
3 punten doen deugd en dat zag je zowel bij de spelers als de supporters. Het was allemaal nog niet super, maar we zijn op de goede weg. Van Damme had een mindere match en werd terecht vervangen door een Pietermaat die goed inviel, Delic viel over de hele lijn best wel mee. Glouftsis heeft heel hard gewerkt, wat voor velen toch verbazend zal zijn aangezien iedereen in het begin van het seizoen dacht dat nen tammen was. Voorts speelde de verdediging zijn match door niet teveel weg te geven buiten hoekschoppen en vrije trappen. Di Gregorio gaf de goeie pass richting Glouftsis en nog een goeie richting Martin, maar was voor de rest echt niet goed volgens mij. Volgens mij heeft hij gisteren een goeie wandeling gemaakt want echt lopen kon je het meestal niet noemen. Aangezien Delic al niet van de snelste is en ook Di Gregorio niet echt vinnig of snel is, zou ik misschien toch opteren om daar iemand anders te zetten. Een Martin en De Cuyper op de flank of Vandewalle inbrengen. Maar dit is natuurlijk eigen mening
Belangrijkste was de 3punten!


17 Mar 2013, 12:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
het was gisteren toch ook opvallend en triest tegelijkertijd dat er heel weinig volk was zeg!

jammere zaak, samen met de toespraak van Gaston Van Der Elst, ik verstond er geen fluit van door de k*tboxen


17 Mar 2013, 13:00
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Er was idd verschrikkelijk weinig volk... :-(


17 Mar 2013, 13:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Vooral opnieuw gretigheid gezien en dat is de belangrijkste evolutie voorlopig.

Delic: het is een voetballer die ik niet graag bezig zie, maar hij heeft absoluut zijn plaats op dat middenveld. Brengt gestalte en rust in de ploeg. Zoals ook al gezegd: een heel actieve Glouftsis. Wat zou Janssens hem hebben ingefluisterd?


17 Mar 2013, 13:28
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4813
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
http://www.aalst.tv/artikel/sport/eendr ... n-peruwelz

_________________
oilsjt, goi alien...


17 Mar 2013, 14:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13159
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Alle gekheid op een stokje eigenlijk hé, je speelt zowat het systeem van op Sint-Nilkaas, een wedstrijd waar je toen praktisch de hele tijd met 9 staat te voetballen (Delic, Di Gregorio) en je kan gisteren wel gelijke tred houden met Moeskroen. Een Moeskroen dat u in de heenronde na amper 15 minuten al volledig in de vernieling had gespeeld. Oké, toegegeven het Moeskroen van gisteren was niet te herkennen tegenover het Moeskroen van voor nieuwjaar Delic vond ik gisteren dus eigenlijk/eindelijk eens geen slechte wedstrijd spelen, kwam er een paar keer gepast tussen en voetballen kan hij wel. Alleen die fysieke achterstand, bij momenten toch wel aandoenlijk hoe hij loopt te sjokken.
Die andere onzichtbare van op Sint-Niklaas, eigenlijk gisteren ook zeer onzichtbaar maar hij legt daar wel 3-4 panklare ballen af waaruit ge meer had kunnen en moeten scoren.

Ik sluit mij ook aan bij de vaststelling dat er toch wat meer gretigheid in de ploeg zat, nen Smet wou zich gisteren duidelijk bewijzen en speelde één van zijn betere wedstrijden. De invalbeurt van Pietermaat was er nog een ander duidelijk voorbeeld van, heeft de ziel uit zijn lijf gelopen (y).
Nochtans wel eventjes schrik gehad op het half uur en op het uur dat we fysiek eventjes kopje onder leken te gaan, maar juist op die momenten volgde er telkens een technisch hoogstandje van Weydisch, en dat leek die van Moeskroen hun moraal ook ferm aan te tasten.

De redding komt nu toch wel zeer dicht bij, hopelijk nog een paar onbevangen wedstrijden waarin de nieuwe coach zijn stempel kan doordrukken (y)

_________________
If you never try, you'll never know


17 Mar 2013, 17:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst