E. Aalst - Peruwelz - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 E. Aalst - Peruwelz 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Bram schreef:
Alle gekheid op een stokje eigenlijk hé, je speelt zowat het systeem van op Sint-Nilkaas, een wedstrijd waar je toen praktisch de hele tijd met 9 staat te voetballen (Delic, Di Gregorio) en je kan gisteren wel gelijke tred houden met Moeskroen. Een Moeskroen dat u in de heenronde na amper 15 minuten al volledig in de vernieling had gespeeld. Oké, toegegeven het Moeskroen van gisteren was niet te herkennen tegenover het Moeskroen van voor nieuwjaar Delic vond ik gisteren dus eigenlijk/eindelijk eens geen slechte wedstrijd spelen, kwam er een paar keer gepast tussen en voetballen kan hij wel. Alleen die fysieke achterstand, bij momenten toch wel aandoenlijk hoe hij loopt te sjokken.
Die andere onzichtbare van op Sint-Niklaas, eigenlijk gisteren ook zeer onzichtbaar maar hij legt daar wel 3-4 panklare ballen af waaruit ge meer had kunnen en moeten scoren.

Ik sluit mij ook aan bij de vaststelling dat er toch wat meer gretigheid in de ploeg zat, nen Smet wou zich gisteren duidelijk bewijzen en speelde één van zijn betere wedstrijden. De invalbeurt van Pietermaat was er nog een ander duidelijk voorbeeld van, heeft de ziel uit zijn lijf gelopen (y).
Nochtans wel eventjes schrik gehad op het half uur en op het uur dat we fysiek eventjes kopje onder leken te gaan, maar juist op die momenten volgde er telkens een technisch hoogstandje van Weydisch, en dat leek die van Moeskroen hun moraal ook ferm aan te tasten.

De redding komt nu toch wel zeer dicht bij, hopelijk nog een paar onbevangen wedstrijden waarin de nieuwe coach zijn stempel kan doordrukken (y)


dat heb ik toch wat anders gezien, op st-nniklaas speelde je zonder buitenspelers, dat was gisteren toch wel het geval? ;)


17 Mar 2013, 17:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Bram schreef:
Alle gekheid op een stokje eigenlijk hé, je speelt zowat het systeem van op Sint-Nilkaas, een wedstrijd waar je toen praktisch de hele tijd met 9 staat te voetballen (Delic, Di Gregorio) en je kan gisteren wel gelijke tred houden met Moeskroen.


Ik snap wat je bedoelt, maar op Sint-Niklaas speelden we wel zonder flanken he. Flanken die ons gisteren eigenlijk recht hebben gehouden tijdens de moeilijke momenten.

Edit: Corredor was mij voor.


17 Mar 2013, 17:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13159
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
De Jean schreef:
Bram schreef:
Alle gekheid op een stokje eigenlijk hé, je speelt zowat het systeem van op Sint-Nilkaas, een wedstrijd waar je toen praktisch de hele tijd met 9 staat te voetballen (Delic, Di Gregorio) en je kan gisteren wel gelijke tred houden met Moeskroen.


Ik snap wat je bedoelt, maar op Sint-Niklaas speelden we wel zonder flanken he. Flanken die ons gisteren eigenlijk recht hebben gehouden tijdens de moeilijke momenten.

Edit: Corredor was mij voor.
Ja, uiteraard :D

edit: als ik het zelf herlees misschien inderdaad wat te cru gesteld :)

_________________
If you never try, you'll never know


17 Mar 2013, 19:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5733
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz


17 Mar 2013, 20:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
De Jean schreef:
Bram schreef:
Alle gekheid op een stokje eigenlijk hé, je speelt zowat het systeem van op Sint-Nilkaas, een wedstrijd waar je toen praktisch de hele tijd met 9 staat te voetballen (Delic, Di Gregorio) en je kan gisteren wel gelijke tred houden met Moeskroen.


Ik snap wat je bedoelt, maar op Sint-Niklaas speelden we wel zonder flanken he. Flanken die ons gisteren eigenlijk recht hebben gehouden tijdens de moeilijke momenten.

Edit: Corredor was mij voor.


:lol: Corredor is op zijn goeie momenten inderdaad ne rappen ( had het dus goed gezien (y) )
En dat Di Gregorio technisch wel goed kan "ballen" - weet iedereen denk ik wel, maar door't feit dat hem soms met geen kanon vooruit te krijgen is, is da echt mijne maat wel niet ( maar dat heb ik denk ik al ongeveer 450 keer gezegd nietwaar :lol: )
Delic krijgt van mij nog krediet, want hij brengt inderdaad rust, en kan sjotten. We mogen ook niet vergeten dat die gedurende bijna een jaar geen enkele echte match had gespeeld he voor die hier toekwam...


17 Mar 2013, 20:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
Kben't ni gewoon van TV-OOST, maar kvind nog eens een sjiek verslag...

http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/geslaagd-debuut-voor-janssens-bij-aalst-2013-03-17/#.UUYlQ1dAnt5

_________________
Please don't take my Iendracht away!


17 Mar 2013, 22:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
lolo4ever schreef:
We wiinnen en we zijn zo goed als zeker van nog een jaartje tweedeklasse.
Voor de rest speelden we met een BVR-opstelling met enkel de inbreng van Di Gregorio die met de vorige trainer niet meer door dezelfde deur kon.
Gans de ploeg door elkaar schudden was misschien niet aan te raden maar ik had toch wel meer verwacht dat Janssens zijn stempel ging drukken.Nu leek het me niet meer dan een opstelling van de assistenten en Flippo.Maar Janssens krijgt zeker het voordeel van de twijfel en mag mij in de toekomst verrassen.


Amai, jij bent duidelijk naar de trainingen geweest afgelopen week, zoveel is duidelijk :hmm:

Wat de magere publieke opkomst betreft: naast het feit dat er de laatste weken weinig hartverwarmends te zien was, ging het zaterdag natuurlijk ook over een verschoven wedstrijd hé... Daardoor hebben ook veel mensen noodgedwongen afgehaakt...


18 Mar 2013, 9:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13159
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
DT schreef:
Wat de magere publieke opkomst betreft: naast het feit dat er de laatste weken weinig hartverwarmends te zien was, ging het zaterdag natuurlijk ook over een verschoven wedstrijd hé... Daardoor hebben ook veel mensen noodgedwongen afgehaakt...

Ik denk toch dat het veel en veel meer te maken had met het niveau van de laatste wedstrijden dan met verschuivingen hoor.
Er was werkelijk geen kat zaterdag, en hadden we voort gegaan op het elan was het volgende keer nog minder geweest. Ik hoop dat het tij net op tijd gekeerd is om de laatste wedstrijden toch nog voor een treffelijk publiek af te werken en zo de moraal terug op te krikken.

_________________
If you never try, you'll never know


18 Mar 2013, 10:11
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3840
Leeftijd: 45
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz


Goh, die commentaar?? Weggedrukt, pompen of verzuipen, allé zeg :crazy: dan heb ik toch al andere matchen meegemaakt ze. We hadden de wedstrijd rustig onder controle, Moeskroen heeft mss één zuiver kans gehad.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Mar 2013, 15:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: E. Aalst - Peruwelz
lolo4ever schreef:
We wiinnen en we zijn zo goed als zeker van nog een jaartje tweedeklasse.
Voor de rest speelden we met een BVR-opstelling met enkel de inbreng van Di Gregorio die met de vorige trainer niet meer door dezelfde deur kon.
Gans de ploeg door elkaar schudden was misschien niet aan te raden maar ik had toch wel meer verwacht dat Janssens zijn stempel ging drukken.Nu leek het me niet meer dan een opstelling van de assistenten en Flippo.
Maar Janssens krijgt zeker het voordeel van de twijfel en mag mij in de toekomst verrassen.


Waar haal jij dat, dat Di Gregorio en BVR niet meer door dezelfde deur kunnen ? Ik heb nochtans op Alex zijn voicemail iets heel anders gehoord. Di Gregorio was wel degelijk geblesseerd, en toen hij bijna speelklaar was is hij ziek geworden. Speculeren moet je op de beurs doen ................

_________________
Proud member " den natten toeig"


19 Mar 2013, 12:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst