Eendracht Aalst-Brussels - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Eendracht Aalst-Brussels 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Dani schreef:
Janssens sprak gisteren duidelijke taal tijdens de persconferentie: er komen minstens 4 gerichte versterkingen met de nadruk op ervaring en kwaliteit.. benieuwd wie men kan halen...


Is die ergens te bekijken?


08 Apr 2013, 10:37
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Die Smet moet inderdaad zo snel mogelijk weg, speelt al een heel seizoen verschrikkelijk nonchalant, en komt kwalitatief gewoon tekort. Als Jansens dergelijke speler ook volgend jaar als basisspeler ziet, dan vrees ik dat we een even saai seizoen als het huidige zullen kennen, en misschien deze keer wel met een slecht einde...


08 Apr 2013, 12:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Jean schreef:
Davy schreef:
achteraf is dat natuurlijk makkelijk gezegd... dat het huiswerk beter moet gemaakt worden. maar uiteindelijk blijven we in tweede, en op zich is dat ook al OK hé. Dat we geen superploeg hebben, dat was voor de eerder 'realistische' supporter toch al veel vroeger duidelijk. dus om nu plots ontgoocheld rond te lopen... dat is ook kort door de bocht. Ik onderschat alleszins niet hoe moeilijk de opdracht voor aanvang van dit seizoen was... met bescheiden middelen een competitieve kern samenstellen die er op korte termijn al moest staan.

Dit seizoen (en deze kern) was misschien geen hoogvlieger... maar slecht was het ook niet. we hebben veel net wel gewonnen, en veel net niet. (maar te weinig getoond op verplaatsing, daar kan niemand rond, denk ik)

Naar volgend seizoen kan er alleszins al wat gerichter geshopt worden, en is de opdracht qua transfers toch al iets makkelijker dan dit jaar. je kan nu rond een aantal pionnen gaan bouwen. We komen val heel erg ver, en het voorbije seizoen past eigenlijk logischer wijs in de klim uit de put.

kben wel eens curieus welke witte konijnen ze gaan uit den hoed toveren ivm de staantribune... want daar zou ook stilaan wat klaarheid over moeten komen?


Rond welke pionnen kan je dan gaan bouwen??


wat mij betreft rond van de noortgaete, gunst, vandamme, decuyper, martin, glouftsis. bij uitbreiding eventueel flippo nog een jaar...

Ge kunt dat inderdaad 'te weinig vinden' maar goed, dan begint ge volgend jaar maar aan dezelfde loodzware oefening. Ge kunt niet alles willen... én besparen én een sterrenelftal op poten zetten dat los voor het kampioenschap gaat. de tering naar de nering, tot de juiste financiele slagkracht er zal zijn zeker, alleen moeten we dat gewoon nog wat aanvaarden


08 Apr 2013, 12:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Gilles schreef:
Dani schreef:
Janssens sprak gisteren duidelijke taal tijdens de persconferentie: er komen minstens 4 gerichte versterkingen met de nadruk op ervaring en kwaliteit.. benieuwd wie men kan halen...


Is die ergens te bekijken?


http://www.aalst.tv/artikel/sport/eendracht-ook-volgend-seizoen-tweede-klasse

_________________
MCMXIX


08 Apr 2013, 16:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
69 schreef:
Gilles schreef:
Dani schreef:
Janssens sprak gisteren duidelijke taal tijdens de persconferentie: er komen minstens 4 gerichte versterkingen met de nadruk op ervaring en kwaliteit.. benieuwd wie men kan halen...


Is die ergens te bekijken?


http://www.aalst.tv/artikel/sport/eendracht-ook-volgend-seizoen-tweede-klasse

Hij noemt Armin een belangrijke pion naar volgend seizoen toe, is het dan zeker dat die blijft.
Oja over de match van gisteren, 1 woord: schandalig :(

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


08 Apr 2013, 19:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Ook een verademing om een keer een correcte wedstrijdanalyse te horen. Geen omfloerste bewoordingen of kontgedraai, maar zeggen waar het op staat.
Een goed verstaander kan niet enkel horen wie kan blijven maar kan ook al wat opvangen over eventuele vertrekkers me dunkt. Wie het schoentje past... ;)


08 Apr 2013, 20:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
luque schreef:
Ook een verademing om een keer een correcte wedstrijdanalyse te horen. Geen omfloerste bewoordingen of kontgedraai, maar zeggen waar het op staat.
Een goed verstaander kan niet enkel horen wie kan blijven maar kan ook al wat opvangen over eventuele vertrekkers me dunkt. Wie het schoentje past... ;)


kupt em een ander poor hé sjoeken !

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


08 Apr 2013, 21:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Jeroen schreef:
Die Smet moet inderdaad zo snel mogelijk weg, speelt al een heel seizoen verschrikkelijk nonchalant, en komt kwalitatief gewoon tekort. Als Jansens dergelijke speler ook volgend jaar als basisspeler ziet, dan vrees ik dat we een even saai seizoen als het huidige zullen kennen, en misschien deze keer wel met een slecht einde...


Ik geef Davy voor de volle 100% gelijk. We moeten elk jaar probleemloos onze licentie zien te halen maar het moet hier wel vol Messi's lopen zodat het hier niet saai wordt... De hele heenronde was absoluut niet saai. Buiten het feit dat je op verplaatsing op enkele matchen na in het seizoensbegin geen punten wist te halen, heb je midden december (winst tegen Antwerp) zicht op de top 5. Sindsdien kreeg je een dip van jewelste met als klap op de vuurpijl een terugronde die enorm zwak was, maar kan ook met de aanpak van een seizoen te maken hebben. Is niet voor het eerst onder BVR, die de seizoensindeling en de twee voorbereidingen toch op heeft gezet, dat een ploeg onder hem zo'n parcours aflegt... Snel punten pakken om bonus te hebben voor als het minder gaat... Liever dat dan met zo'n jonge groep van begin competitie onderaan te bengelen en dan in de laatste periode alles proberen om te keren... Sommigen vinden dat saai, ik vind dat geen slechte aanpak.

Mensen vergeten ook wel snel - in december 2011 moest je EUR 300 k op tafel smijten om überhaüpt nog voetbal te kunnen zien in het PC stadion en anderhalf jaar later zit iedereen te zaniken dat het een lieve lust is. Het is niet dat het voor velen toen precies een grote farce was, dat de toestand niet uiterst precair was.

En ipv op jonge gasten - en altijd op dezelfde dan nog - te blijven mekkeren: kijk eens hoeveel kutmatchen we vorig seizoen na Nieuwjaar hebben gespeeld met de nu zo bejubelde Depoitre en De Schutter in de ploeg. Zij stonden ook op het veld toen we op Roeselare werden afgedroogd, toen we op de kansloze laatste in het zand beten, toen we oudemannekesvoetbal zagen op Boussu en toen we thuis wel Dender naar derde konden spelen, maar we evengoed de boot hadden kunnen ingaan... Ik denk dat we niet gek meer punten gesprokkeld hebben hoor in de terugronde vorig jaar dan nu...

Wat ik een groot pluspunt vind aan deze groep - ik denk dat er 1 of 2 geschorst zijn geweest, wat toch duidt op enige discipline. Waar een De Castro of een Cousin, die tegen de 30 aanliepen, zonder reden een match of drie per seizoen misten door eigen dommigheid of frustratie. Dat vind ik een pak nonchalanter dan iemand van 21 die van de beloften eerste meteen een seizoen competitievoetbal in tweede komt spelen.

En nog iets - als Smet onder twee trainers het vertrouwen blijft krijgen op rechtsachter, zal hij waarschijnlijk wel het beste zijn dat we daar hebben rondlopen zeker? Die jongen stelt zichzelf nog altijd niet op denk ik. Dat mannen als Petrovic op de korrel worden genomen, niet meer dan terecht - zitten tegen de 30 aan en beter zal het allemaal niet meer worden. Daar mag je gerust afscheid van nemen. Maar iemand die op 21 jarige leeftijd meteen in een club terechtkomt met kritische supporters maar wel alle competitiematchen heeft gespeeld waarin hij selecteerbaar was, verdient wat mij betreft wel krediet. Maakt hij fouten - absoluut en teveel ook, maar als je ziet hoeveel goals onze ploeg elk jaar opnieuw slikt dan zal het zeker wel niet alleen aan hem liggen denk ik.

Ik kan er dan ook niet bij dat dezelfde mensen die redeneren dat Smet compleet ongeschikt is, bijvoorbeeld wel een grote pet ophadden van pakweg een Seminck... Die maakte dezelfde nonchalante fouten op zijn favoriete positie (en enige positie die hij kan spelen) in derde en vierde klasse, opbouwend was het nog een grotere ramp en zal financieel niet slechter geboerd hebben dan Mike hier denk ik... Het zal waarschijnlijk allemaal nogal vanuit een nostalgische hoek bekeken worden wat geen probleem is, maar door de band genomen een klein beetje objectief bekijken mag toch wel...

Akkoord dat je in tweede klasse iets meer mag verwachten, maar om telkens na 1 seizoen iemand van begin twintig zo af te kraken, dat duidt volgens mij meer op zelfgekweekte frustraties dan puur op een voetbaltechnische visie over iemand.


Laatst gewijzigd door DT op 09 Apr 2013, 10:27, 2 keer totaal gewijzigd.



09 Apr 2013, 10:01
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Tja DT, ik heb hier ooit gezegd dat Seminck allesbehalve wendbaar is/was en zeker niet kon uitvoetballen, amai ik kreeg nogal wat over mijne kop toen. Het was gene SLECHTE voetballern maar zeker niet de missing link in onze verdediging zoals sommigen hier beweren.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


09 Apr 2013, 10:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
edit


09 Apr 2013, 10:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
El Corredor schreef:

wat het opbouwen betreft heb je zeker gelijk. Maar Smet heeft nog geen 20% van de flair en presence van Seminck.

Je hebt het wel heel erg voor Smet moet ik zeggen, je stak er voor het seizoen je hand zelfs voor in het vuur, maar kan je niet gewoon toegeven dat er van zijn (positionele) fouten heel veel doelpunten kwamen? Ik hoop dat hij centraal beter presteert Smet, want op rechtsback is het gewoon slecht. Dat moet je toch kunnen toegeven zeker?


Mja, met présence alleen win je ook geen matchen natuurlijk en ik ken niet veel rechtsbacks met topuitstraling maar soit...

Ik geef grif toe dat er uit positionele fouten van Smet inderdaad veel goals zijn gevallen, maar dat was bij een De Castro evenzeer het geval. Mike gaf in de voorbereiding tegen de goede ploegen een soliede indruk en daar waar hij in het competitiebegin verdedigend al meer steekjes liet vallen, compenseerde hij dat wel met goeie passes in de opbouw waaruit doelpunten voortkwamen (kijk maar op de videobeelden) en bleek hij dus eigenlijk een kopie te zullen worden van De Castro, zij het met meer zelfdiscipline. Daarna was het helaas allemaal minder dat klopt met als trieste dieptepunten dat als de gehele ploeg niet draaide, hij vaak ook nog eens persoonlijk in de fout ging ook zoals op Heist... Geef nergens aan dat Mike het super deed denk ik en erken dat het de laatste maanden echt niet goed is, maar zeg gewoon dat niet alle zonden van deze ploeg op uw rechtsachter moeten afgeschoven worden. Dat Mike bijvoorbeeld nauwelijks nog rugdekking krijgt en met een amper meeverdedigende middenvelder voor zich moet spelen, helpt ook allemaal niet. Ik zeg het al van na de match op Oostende: de gehele verdedigende organisatie van de ploeg klopt niet en dat is tot op heden nog niet opgelost. Bovendien slikten we in de heenronde bij elke stilstaande fase een goal waardoor de verdediging nog meer onder druk kwam en ook de trainer daarvan tot in de pers toe een item begon te maken. En dan ja, neem ik het op voor spelers die nog alles te bewijzen hebben maar ook nog enorme progressie hebben. Ondanks zijn mindere vorm steekt een Mike zich bijvoorbeeld opbouwend niet weg, ook al gaat er veel fout. Dan vind ik dat meer présence hebben dan een Delic die overal loopt behalve daar waar de bal is of gedurende een half uur geen bal raakt, of een aanvallende middenvelder die liefst van al in de schaduw van een tegenstander kruipt.

En heb het ook niet voor die eenzijdige objectiviteit: Gunst heeft bijvoorbeeld nog veel slechtere matchen afgehaspeld dan Mike, eigenlijk sinds de thuismatch tegen Visé nooit meer enig niveau gehaald, staat ongeveer de helft van de tijd positioneel verkeerd maar die "ontsnapt" dan wel aan het kapblok... En dan snap ik niet waarom die objectiviteit niet wordt doorgetrokken...

Kan best zijn dat ik mijn hand in het vuur stak voor Mike bij aanvang van het seizoen omdat ik hem volgde bij Beerschot waar het ook snel duidelijk was wat zijn beste positie was. In de post dat ik hem dan zal aangeprezen hebben, zal dan toch ook wel ergens aangegeven zijn op welke positie ik hem had opgesteld. Als ik mij niet vergis, stak ik ook mijn hand in het vuur voor Tjendo bijvoorbeeld omdat het nu eenmaal makkelijker is om spelers te beoordelen die je zelf vaak aan het werk hebt gezien... En ik spreek liever in het begin van het seizoen vertrouwen uit dan achteraf de rekening omgekeerd te maken, want dat is natuurlijk niet zo heel moeilijk.


09 Apr 2013, 10:57
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Bakkie schreef:
tigers schreef:
Bakkie schreef:
Ne zwarte steward voor de K,da was ook om met ons te lachen zeker :D brave jongen,wat dienen daar moeten horen heeft :rolandjen: en die trut die daar de kaartjes knipt,met haar dikke prot,wa een onnozel wijf,iemand met een kaart van de G terug sturen :crazy: want de K was waarschijnlijk helemaal uitverkocht,shame on you De Protter. :fuck:


hahaha dat was idd de moeite steek daar u paaltje in en je vindt hem niet meer


Als je daar uw paaltje moet insteken, :hmm: dan ben je beter dat je uwe paspoort op uw voeten plakt,moest je erin vallen dat ze toch weten wie dage zijt e :plat:

:D


17 Apr 2013, 10:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Zienaa schreef:
Bakkie schreef:
Ne zwarte steward voor de K,da was ook om met ons te lachen zeker :D


Was op vraag van iemand, voor meer diversiteit op de voetbaltribunes.

Op vraag van "iemand"?


17 Apr 2013, 10:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst