Eendracht Aalst-Brussels - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Eendracht Aalst-Brussels 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
zwetzat schreef:
voor de aanvang van dit seizoen gingen we zeker zakken volgens velen hier.


:? Van waar haal je dat?


07 Apr 2013, 18:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
2-1 gewonnen en mathematisch gered maar daarmee is dan ook alles gezegd. OK, je wint wel verdiend en als je wat minder miserabel afwerkt, win je waarschijnlijk ook nog ruim. Maar er is helemaal geen reden om nu euforisch te zijn hoor.
Hopelijk maakt men het huiswerk voor volgend seizoen deftig!


07 Apr 2013, 19:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
achteraf is dat natuurlijk makkelijk gezegd... dat het huiswerk beter moet gemaakt worden. maar uiteindelijk blijven we in tweede, en op zich is dat ook al OK hé. Dat we geen superploeg hebben, dat was voor de eerder 'realistische' supporter toch al veel vroeger duidelijk. dus om nu plots ontgoocheld rond te lopen... dat is ook kort door de bocht. Ik onderschat alleszins niet hoe moeilijk de opdracht voor aanvang van dit seizoen was... met bescheiden middelen een competitieve kern samenstellen die er op korte termijn al moest staan.

Dit seizoen (en deze kern) was misschien geen hoogvlieger... maar slecht was het ook niet. we hebben veel net wel gewonnen, en veel net niet. (maar te weinig getoond op verplaatsing, daar kan niemand rond, denk ik)

Naar volgend seizoen kan er alleszins al wat gerichter geshopt worden, en is de opdracht qua transfers toch al iets makkelijker dan dit jaar. je kan nu rond een aantal pionnen gaan bouwen. We komen val heel erg ver, en het voorbije seizoen past eigenlijk logischer wijs in de klim uit de put.

kben wel eens curieus welke witte konijnen ze gaan uit den hoed toveren ivm de staantribune... want daar zou ook stilaan wat klaarheid over moeten komen?


07 Apr 2013, 20:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Davy schreef:
achteraf is dat natuurlijk makkelijk gezegd... dat het huiswerk beter moet gemaakt worden. maar uiteindelijk blijven we in tweede, en op zich is dat ook al OK hé. Dat we geen superploeg hebben, dat was voor de eerder 'realistische' supporter toch al veel vroeger duidelijk. dus om nu plots ontgoocheld rond te lopen... dat is ook kort door de bocht. Ik onderschat alleszins niet hoe moeilijk de opdracht voor aanvang van dit seizoen was... met bescheiden middelen een competitieve kern samenstellen die er op korte termijn al moest staan.

Dit seizoen (en deze kern) was misschien geen hoogvlieger... maar slecht was het ook niet. we hebben veel net wel gewonnen, en veel net niet. (maar te weinig getoond op verplaatsing, daar kan niemand rond, denk ik)

Naar volgend seizoen kan er alleszins al wat gerichter geshopt worden, en is de opdracht qua transfers toch al iets makkelijker dan dit jaar. je kan nu rond een aantal pionnen gaan bouwen. We komen val heel erg ver, en het voorbije seizoen past eigenlijk logischer wijs in de klim uit de put.

kben wel eens curieus welke witte konijnen ze gaan uit den hoed toveren ivm de staantribune... want daar zou ook stilaan wat klaarheid over moeten komen?


Volgende gemeenteraad is 23/04 dacht ik.

_________________
OB17


07 Apr 2013, 21:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
El Corredor schreef:
zwetzat schreef:
@el corredoor, godverierendoor: ik heb zitten zoeken gedurende een half uur maar heb het niet gevonden: iets positiefs in je afgelopen posts van het jaar 2013 tot nu toe. :plat:


pfff...


In 2013 was er dan ook weinig of niets positiefs te vertellen. Dramatische wedstrijden op verplaatsing en de weinige punten thuis met de hakken over de sloot.

_________________
MCMXIX


07 Apr 2013, 22:07
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Davy schreef:
achteraf is dat natuurlijk makkelijk gezegd... dat het huiswerk beter moet gemaakt worden. maar uiteindelijk blijven we in tweede, en op zich is dat ook al OK hé. Dat we geen superploeg hebben, dat was voor de eerder 'realistische' supporter toch al veel vroeger duidelijk. dus om nu plots ontgoocheld rond te lopen... dat is ook kort door de bocht. Ik onderschat alleszins niet hoe moeilijk de opdracht voor aanvang van dit seizoen was... met bescheiden middelen een competitieve kern samenstellen die er op korte termijn al moest staan.

Dit seizoen (en deze kern) was misschien geen hoogvlieger... maar slecht was het ook niet. we hebben veel net wel gewonnen, en veel net niet. (maar te weinig getoond op verplaatsing, daar kan niemand rond, denk ik)

Naar volgend seizoen kan er alleszins al wat gerichter geshopt worden, en is de opdracht qua transfers toch al iets makkelijker dan dit jaar. je kan nu rond een aantal pionnen gaan bouwen. We komen val heel erg ver, en het voorbije seizoen past eigenlijk logischer wijs in de klim uit de put.

kben wel eens curieus welke witte konijnen ze gaan uit den hoed toveren ivm de staantribune... want daar zou ook stilaan wat klaarheid over moeten komen?


Rond welke pionnen kan je dan gaan bouwen??


07 Apr 2013, 22:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Jean schreef:
Rond welke pionnen kan je dan gaan bouwen??


Van Den Noortgaete :D . Niet alleen topkeeper maar ook de man met de beste pass in de voeten bij ons.


07 Apr 2013, 22:32
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Bartos schreef:
Jean schreef:
Rond welke pionnen kan je dan gaan bouwen??


Van Den Noortgaete :D . Niet alleen topkeeper maar ook de man met de beste pass in de voeten bij ons.


inderdaad


07 Apr 2013, 22:33
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Ik heb me vandaag eigenlijk goed geamuseerd. De eerste helft speelden we niet slecht tegen die scholierenploeg maar die afwerking jongens.
De volgens velen hier tot god uitgeroepen Van Damme krijgt een open kans van in de kleine backlijn en slaagt erin op de doelman te trappen, echt lachwekkend.
Op een bepaald ogenblik komt er een voorzet van op rechts en slagen ze erin om met drie man over de bal te trappen. Ik dacht echt dat het "candid-camera" was.

Cerimagic is met meerdere straatlengtes voorsprong de meest getalenteerde speler in de kern.
De enigen die nog een beetje talent hebben zijn Weydisch, Martin en De Cuyper.


07 Apr 2013, 22:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Jean schreef:
Ik heb me vandaag eigenlijk goed geamuseerd. De eerste helft speelden we niet slecht tegen die scholierenploeg maar die afwerking jongens.
De volgens velen hier tot god uitgeroepen Van Damme krijgt een open kans van in de kleine backlijn en slaagt erin op de doelman te trappen, echt lachwekkend.
Op een bepaald ogenblik komt er een voorzet van op rechts en slagen ze erin om met drie man over de bal te trappen. Ik dacht echt dat het "candid-camera" was.

Cerimagic is met meerdere straatlengtes voorsprong de meest getalenteerde speler in de kern.
De enigen die nog een beetje talent hebben zijn Weydisch, Martin en De Cuyper.


Cerimagic is inderdaad een lichtpunt, was den enige die er gisteren wat schwung instak. Gisteren hadden we duidelijk nood aan Weydisch en Niels, het niveau van Brussels was lachwekkend en dat wij daartegenover niets konden inbrengen was nog meer schrijnend. Het mag wel duidelijk zijn dat je met een Smet eigenlijk niets bent, als hij zich door nen junior laat voorbijlopen (meermaals) dan hebde voor mij afgedaan. Die jongen kunde hier stillekesaan ook Van Blunder beginnen noemen want in elke match heeft hij wel zo van die momenten. Van Damme maakte ook duidelijk waarom hij de voorbije matchen op de bank plaatsnam. Pas op ik zie hem echt graag spelen, het is nen werker en met veel inzet... maar wat die daar gisteren liet liggen. Glouftsis is zogezegd gevaarlijk in de 16... welja daar stond hij gisteren vrijwel de ganse match (ik denk dat wij 70% balbezit hadden ofzo?) maar nog kon hij geen vuist maken. Het is dus vrij duidelijk dat zowel in de verdediging als centraal op middenveld als in de aanval er kwalitatieve pionnen moeten bijkomen. Mijn abonnement voor volgend jaar zal hier toch van afhangen, want had ik dit jaar geen abonnement gehad ik kwam al niet meer kijken sinds de winterstop denk ik.

Overigens 'mooi' gebaar om die 'andersgekleurden' :p daar voor de K te zetten in de hoop dat het iets van mentaliteitsverandering doet, maar zoals gewoonlijk was die jongen gewoon weer een rode lap voor nen stier. Kreeg op bepaald moment van nen kerel een muts naar zijn hoofd geslingerd (laat ons duidelijk zijn dinnen 'donkere' stond er gewoon) met de boodschap "stommen neger maakt da ge hier weg komt"... sja qua verdraagzaamheid kan dat wel tellen.

_________________
Afbeelding


08 Apr 2013, 7:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Fanatix schreef:

Cerimagic is inderdaad een lichtpunt, was den enige die er gisteren wat schwung instak. Gisteren hadden we duidelijk nood aan Weydisch en Niels, het niveau van Brussels was lachwekkend en dat wij daartegenover niets konden inbrengen was nog meer schrijnend.


Kleine brug te ver toch - niks inbrengen??? Dat de tweede helft ongelooflijk triestig was akkoord, maar als je uw kansen afwerkt, staat het 5-0 bij de rust en dat is toch wel iets dichter bij de waarheid dan niks in te brengen. Ook in de eerste vijf minuten na rust krijgen we daar dotten van kansen die je nooit mag laten liggen...

Akkoord dat er heel slordig werd ingespeeld van achteruit, van iedereen... maar eer het echt slecht werd, had de match wel al helemaal gespeeld moeten zijn toch... Wat mij zorgen baart, is dat we tegen zo'n tegenstander toch nog in de problemen komen en dat er na rust gewoon mannen helemaal wegvallen uit het spel - Delic (buiten die niet te missen kans, helemaal niet meer gezien), Vandewalle, Glouftsis... Dat heeft toch vooral met instelling te maken denk ik.

Ik hoop alleen dat Janssens nu woord houdt en gaat experimenteren in de laatste drie matchen. Wat mij betreft dus zonder Delic, Glouftsis en Petrovic bijvoorbeeld en in de achterste lijn ook eens met nieuwe koppeltjes werken. En ondanks het talent van Cerimagic - als we volgend jaar niet op hem zouden kunnen rekenen, valt hij er ook naast wat mij betreft...


08 Apr 2013, 8:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
DT schreef:
Ik hoop alleen dat Janssens nu woord houdt en gaat experimenteren in de laatste drie matchen. Wat mij betreft dus zonder Delic, Glouftsis en Petrovic bijvoorbeeld en in de achterste lijn ook eens met nieuwe koppeltjes werken. En ondanks het talent van Cerimagic - als we volgend jaar niet op hem zouden kunnen rekenen, valt hij er ook naast wat mij betreft...


Volledig akkoord. Je krijgt nu eigenlijk drie wedstrijden cadeau waarin je zonder zorgen om het behoud dingen eens grondig kan testen, met de pionnen die je volgend seizoen waarschijnlijk zal houden. Benieuwd of Janssens het aandurft.


08 Apr 2013, 8:53
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4819
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
Na 5 minuten heb ik tegen mijn maten gezegd dat het op geen goal ging aankomen, achteraf mag je dan blij zijn dat we met 2-1 alsnog winnen.

_________________
oilsjt, goi alien...


08 Apr 2013, 9:26
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
In een wedstrijd tegen het FC Brussels van gisteren heb je eigenlijk alleen maar veel te verliezen... Als we een beetje afwerken staat het aan de rust gewoon 3-0 en wordt het een afstraffing de tweede helft...

Enig lichtpunt was zowaar Bonnes van Brussels, een jongen met veel potentieel!

Janssens sprak gisteren duidelijke taal tijdens de persconferentie: er komen minstens 4 gerichte versterkingen met de nadruk op ervaring en kwaliteit.. benieuwd wie men kan halen...


08 Apr 2013, 10:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Eendracht Aalst-Brussels
ik ben blij dat we ons redden. het 2de seizoen in een hogere reeks is traditioneel verraderlijk, dan zeker als je out of the blue en met minder middelen een (bijna) volledige nieuwe kern hebt moeten samenstellen. het was een scharnierjaar (opnieuw) op en naast het veld en uiteindelijk zijn de kleerscheuren (voor mij blijft het ontslag van BVR een hele vuile smet, maar ik weet dat dat een gecontesteerde mening is) tamelijk beperkt gebleven.

de afgelopen matchen en komende zijn nuttig voor het blootleggen van de pijnpunten aan de nieuwe trainer, en laten we wel wezen: die zijn er. maar we mogen het allemaal ook niet te negatief zien, er ligt een basis.

al halen ze der just niks bij, ik verleng mijn abbo (en andere dingen) !!!
op naar next season !

_________________
may the FORCE be with you.


08 Apr 2013, 10:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 118 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst