Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013) 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
Der is tegen Pietermaat alleszins niet gezegd dat hij wegmoest,in tegendeel zelfs. Janssens is enorm lovend over hem,alleen is het de vraag of Mike en tom kunnen concurreren ofdat Mike zowiezo voorkeur krijgt.Soit ja,niets slecht over Mike natuurlijk,echt ne goeie voetballer maar ne rechtsback zie ik er toch niet in.En Janssens dat is zeker en vast ne toptrainer,weet hoe hij de spelers moet aanpakken enal,dus daar zitten we wel goed.Tom heeft nog 1redding en dat is dat hij op verschillende plaatsen kan gezet worden,eventueel zondag opt midden,alleszins na zijn prestatie zondag zou het triestig zijn van er nu uit te vliegen.


19 Apr 2013, 12:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
LIEVENS EN VAN EYK AN DE AFTRAP
Een linkerflankverdediger hebben we beet,nu nog een verdedigende middenvelder die centraal achterin kan spelen ,een spelverdeler en een spits.Wesley vanbelle is een snelle linksback die er aanvallend goed kan uitkomen.Hij heeft bovendien een uitstekende traptechhniek en scoort regelmatig uit vrijschop.
Onderhandelingen met eersteklassevoetballers:
Het probleem is dat die spelers momenteel prof zijn en tijdens de dag trainen en niet staan te springen om van hun profstatuut af te stappen.
Op Boussu dour bleek dat je kern breder is dan werd aangenomen,je was zeer tevreden over lievens en pietermaat,reken je op beide spelers voor volgend seizoen:
Leeftijd speelt geen rol ,lievens liet op training mij al een goede indruk en heeft op Boussu bewezen dat hij er klaar voor is ,ik reken zeker op hem wat volgend seizoen betreft.Pietermaat deed het goed als rechtsback,maar ik ben ook tevreden over mike smet als rechtsachter.Het voordeel is dat tom op meerdere plaatsen inzetbaar is,ik kan hem wel gebruiken,maar het bestuur moet met Kv Mechelen praten over een verlengd verblijf.
Situatie Delic/cerimagic:
Armin heeft gezegd dat hij nog een jaar wil blijven,hiervoor moet met Aa gent gepraat worden,delic wordt financieel een moeilijke zaak,omdat hij een niet Eu-Burger is.Hiervoor een oplossing vinden zal niet simpel zijn.
De jongeren kregen op Boussu een kans worden zij ook in de laatste thuiswedstrijd tegen Tubeke opgesteld?:
Behalve Lievens krijt ook Van Eyk zijn kans,die kwam door omstandigheden nog niet aan de bak maar dat wilt niet zeggen dat ik niet in hem geloof,met lierse liet ik hem zelfs nog scouten toen hij bij hamme speelde,het is aan de jonge spits om hem zondag te bewijzen.


19 Apr 2013, 12:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
Om keer te testen zondag:

Kevin
Tom - Bogaerts - Lievens - Flippo (2de helft afhankelijk van hoe het centraal loopt Smet inbrengen)
De Cuyper - Van Damme - Armin - De Munter

Van Eyck - Glouftsis


Kwestie van ook hier en daar iets duidelijk te maken aan sommigen :)
De Munter start omdat Thomas & Niels nog out zijn.
En als Van Eyck dood zit nog eens Marijn inbrengen. Voor een Van Eyck en een Smet zijn het nu toch echt wel de momenten om zich nog keer te tonen. Bogaerts mag het bovendien eens bewijzen zonder Flippo naast hem.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Apr 2013, 12:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
Bram schreef:
Om keer te testen zondag:

Kevin
Tom - Bogaerts - Lievens - Flippo (2de helft afhankelijk van hoe het centraal loopt Smet inbrengen)
De Cuyper - Van Damme - Armin - De Munter

Van Eyck - Glouftsis


Kwestie van ook hier en daar iets duidelijk te maken aan sommigen :)
De Munter start omdat Thomas & Niels nog out zijn.
En als Van Eyck dood zit nog eens Marijn inbrengen. Voor een Van Eyck en een Smet zijn het nu toch echt wel de momenten om zich nog keer te tonen. Bogaerts mag het bovendien eens bewijzen zonder Flippo naast hem.


Ik vermoed
VDN
Smet-Lievens-Bogaerts-Filipovic
Tjendo-Ken- Uros/Tom-Armin
Stavros-Sander
En dan hebben we op de bank nog:Gertjan,Gigli,Marijn,Alex,uros/tom,petrovic en Nelis
Kdenk niet dat spelers die wegmoeten/gaan nog gaan spelen,dus valt sam af,lauden en maxime trainen niet meer mee dus worden zeker niet geselecteerd.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 19 Apr 2013, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.



19 Apr 2013, 13:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
Weet er eigenlijk iemand wat Hugelier gedaan of misdaan heeft om ook nu er volop getest wordt
toch nog altijd straal genegeerd te worden :wadde:


19 Apr 2013, 13:43
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
Achter de kaarters geklapt :wadde:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Apr 2013, 14:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
chunga schreef:
Weet er eigenlijk iemand wat Hugelier gedaan of misdaan heeft om ook nu er volop getest wordt
toch nog altijd straal genegeerd te worden :wadde:


Zondag zou lauden starten maar viel geblesseerd uit en hij kreeg vandeweek te horen dat hij mag vertrekken dus wordt hij ook niet meer geselecteerd natuurlijk.


19 Apr 2013, 14:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
El Corredor schreef:

Hugelier, Gunst , De Munter, Vandewalle, en Di Gregorio mogen het afbollen ;)

El Corredor schreef:

Hugelier, Gunst , De Munter, Vandewalle, Pietermaat en Di Gregorio mogen het afbollen ;)



Kleine aanpassing moeten doen :D slechte informant ? ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Apr 2013, 15:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

Hugelier, Gunst , De Munter, Vandewalle, en Di Gregorio mogen het afbollen ;)

El Corredor schreef:

Hugelier, Gunst , De Munter, Vandewalle, Pietermaat en Di Gregorio mogen het afbollen ;)



Kleine aanpassing moeten doen :D slechte informant ? ;)


ja, eentje die zegt dat Bram Criel naar ons komt. :cool:


19 Apr 2013, 15:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:

Hugelier, Gunst , De Munter, Vandewalle, en Di Gregorio mogen het afbollen ;)

El Corredor schreef:

Hugelier, Gunst , De Munter, Vandewalle, Pietermaat en Di Gregorio mogen het afbollen ;)



Kleine aanpassing moeten doen :D slechte informant ? ;)


ja, eentje die zegt dat Bram Criel naar ons komt. :cool:


Of eentje die zei da Jansens naar hier kwam :cool:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Apr 2013, 16:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:



Kleine aanpassing moeten doen :D slechte informant ? ;)


ja, eentje die zegt dat Bram Criel naar ons komt. :cool:


Of eentje die zei da Jansens naar hier kwam :cool:


Twee kanttekeningen, zonder waardeoordeel te willen vellen maar:

Criel is noeste werker vooraan, maar amper een afwerker - lijkt mij zelfde predicaat wat je op Vandewalle kan plakken - is dus ervaring afwegen tegen progressie met misschien zelfde rendement: is dat echt de grote versterking dan?

Over welke Janssens hebben we het hier want er lopen er nogal wat rond in België?


19 Apr 2013, 16:55
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
DT schreef:
Over welke Janssens hebben we het hier want er lopen er nogal wat rond in België?


Onzen trainer ;)


19 Apr 2013, 16:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
DT schreef:
Criel is noeste werker vooraan, maar amper een afwerker - lijkt mij zelfde predicaat wat je op Vandewalle kan plakken - is dus ervaring afwegen tegen progressie met misschien zelfde rendement: is dat echt de grote versterking dan?


Ik zeg zeker niet dat Criel de spits is die we nodig hebben en de voorbije twee seizoenen loopt het stroever bij Heist, maar ge moet er zijn statistieken maar eens bijhalen bij Dessel en zijn eerste seizoen bij Heist (ook in tweede klasse nota bene), das dan toch niet slecht alleszins voor iemand die genen afwerker is (en al helemaal geen vergelijking mogelijk met Vandewalle).


19 Apr 2013, 18:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:



Kleine aanpassing moeten doen :D slechte informant ? ;)


ja, eentje die zegt dat Bram Criel naar ons komt. :cool:


Of eentje die zei da Janssens naar hier kwam :cool:


Oeps,even een el corredorke doen,effe aanpassen :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Apr 2013, 18:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Aalst - Tubeke (zondag 21/04/2013)
Bartos schreef:
DT schreef:
Criel is noeste werker vooraan, maar amper een afwerker - lijkt mij zelfde predicaat wat je op Vandewalle kan plakken - is dus ervaring afwegen tegen progressie met misschien zelfde rendement: is dat echt de grote versterking dan?


Ik zeg zeker niet dat Criel de spits is die we nodig hebben en de voorbije twee seizoenen loopt het stroever bij Heist, maar ge moet er zijn statistieken maar eens bijhalen bij Dessel en zijn eerste seizoen bij Heist (ook in tweede klasse nota bene), das dan toch niet slecht alleszins voor iemand die genen afwerker is (en al helemaal geen vergelijking mogelijk met Vandewalle).


Klopt Bartos, maar ik probeer net niet naar die statistieken te kijken, maar de vorm van de speler op basis van de prestaties in het recente verleden. Gaf gewoon aan dat op basis van het meest recente seizoen, er niet zo gek veel verschil zit tussen Criel en Vandewalle, die er net zijn eerste seizoen in een eerste ploeg heeft opzitten. Gaat mij vooral ook over het feit dat veel mensen andere spelers willen dan wat we nu rondlopen hebben maar als ik dan bepaalde namen hoor fluisteren, weet ik niet of dat dan meteen de namen zijn die zomaar het verschil zouden maken. Als de namen van een Guerenne of een Ambroise zouden circuleren, dan zou ik zeggen - ok, pakken en de andere weg. Maar een Criel had ons bijvoorbeeld in beide matchen die hij tegen ons speelde helemaal dood kunnen doen, maar liet dat evenveel keer na.Ik wil maar zeggen - laat hem in ons shirt die kansen missen die hij tegen ons liet liggen - tegen toch niet de meest soliede defensie moeten we durven toegeven - en hij gaat hier iets meer tegenwind krijgen dan op Heist denk ik... Nogmaals, ik zeg niet dat hij het hier niet zou kunnen maken, maar of hij de Stavros het vuur aan de schenen kan leggen als eerste spits? Als werkpaard absoluut, maar als het scoren even stroef verloopt als in het recente verleden, dan durf ik dat betwijfelen...

Niet vergeten dat iedereen ook veel van Di Gregorio verwachtte op basis van statistieken en die mag voor velen toch ook beschikken, zelfs al liet die dan nog af en toe mooie dingen zien...


Laatst gewijzigd door DT op 19 Apr 2013, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.



19 Apr 2013, 18:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst