Tweede klasse '13-'14 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 76
 Tweede klasse '13-'14 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Ik vond het ook heel frappant dat BDW die toer op ging. Bewijst dat de man totaal geen binding heeft met het voetbal en de emotionaliteit die ermee gepaard gaat. Maar misschien brengt al die ellende hem en heel Antwerpen toch terug tot de essentie : doe iets met Antwerp en binnen de kortste keren heb je een volwaardige eersteklasser, zonder truken van de al zo belaagde Sinksenfoor.


30 Mei 2013, 11:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
BDW wilde enkel proberen een 1ste klasse club te hebben in Antwerpen.

Voor de uitstraling en commerce moet dat haast in een stad als Antwerpen.

De manier waarop ze het willen proberen, is een andere zaak ...

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


30 Mei 2013, 12:18
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Bomber schreef:
zwetzat schreef:
hansken schreef:

Ik vin da de politiek zich hierin niet moet mengen...
Tis Antwerp en Beerschot hun eigen fout dat ze staan waar ze nu staan, da ze het zelf oplossen.


100% mee akkoord, maar wat ik wou zeggen: Filip Dewinter geeft altijd kritiek, maar heb je hem al 1x een oplossing horen voorstellen ? Altijd alles afbreken en daar stopt het.



We kunnen beter zelf bouwen aan een Antwerpse ploeg die op termijn doorgroeit zegt hij.
Bril kapot?

Nee, hoor hij is alleen selectief blind!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


30 Mei 2013, 13:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
69 schreef:
waly 2 schreef:
aflevering 8 :lol:
Enkele maanden nadat White Star Woluwe werd overgenomen door de investeerders uit Dubai, zit de club met de handen in de haar.

Zo zijn zowat alle spelers en trainers vertrokken, volgens Het Laatste Nieuws uit ongenoegen met de nieuwe werkwijze van de investeerders. Tot overmaat beschikt de club met het oog op volgend seizoen nog steeds niet over een stadion. De investeerders zien niets in het Fallonstadion omdat er daar geen eersteklassevoetbal kan gespeeld worden. Ook een verhuis naar de Heizel of het Edmond Machtensstadion lijken uitgesloten.

Wat rest de club dan nog? Een verkoop van het stamnummer. Naar verluidt zou er al een bod geweest zijn van twee miljoen euro én van drie miljoen euro. Dat werd echter steeds geweigerd. Speelt de directie het spel hard of zijn ze helemaal niet van plan om hun stamnummer te verkopen? Het is hoe dan ook niet toevallig dat White Star de voorbije dagen gelinkt werd met een verhuis naar het Kiel.


Wa een klucht zeg! Woluwe op de Heizel, stel u voor :lol:


al hun sups mogen plaats nemen in de tent van het rood kruis :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


30 Mei 2013, 17:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
geen sint niklaas op het kiel.ATV Dagnieuws 30 mei 2013


30 Mei 2013, 17:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
waly 2 schreef:
geen sint niklaas op het kiel.ATV Dagnieuws 30 mei 2013


Wa schiet er nu nog over? Wilrijk?

_________________
MCMXIX


30 Mei 2013, 23:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Blijkbaar toch St. Niklaas volgens sporza

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


31 Mei 2013, 0:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
de clerus schreef:
Blijkbaar toch St. Niklaas volgens sporza


Daar staat dat de fans van Beerschot voor Sint-Niklaas gekozen hebben. Ik wist niet dat fans van de ene club nu al zomaar kunnen beslissen over het lot van een andere club :? .
Als wij nu stemmen dat Dender ophoudt met bestaan, zou dat dan ook zomaar moeten uitgevoerd worden? Soit, slecht voorbeeld, want hier zal misschien geen stemming meer voor nodig zijn :D .


31 Mei 2013, 1:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Bartos schreef:
de clerus schreef:
Blijkbaar toch St. Niklaas volgens sporza


Daar staat dat de fans van Beerschot voor Sint-Niklaas gekozen hebben. Ik wist niet dat fans van de ene club nu al zomaar kunnen beslissen over het lot van een andere club :? .
Als wij nu stemmen dat Dender ophoudt met bestaan, zou dat dan ook zomaar moeten uitgevoerd worden? Soit, slecht voorbeeld, want hier zal misschien geen stemming meer voor nodig zijn :D .

Mijn stem hebt ge :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


31 Mei 2013, 2:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Met al dat Antwerps geleuter zouden we nog vergeten dat Vermeersch er ook nog is.. :D

Citeer:
Een goede maand geleden kondigde Johan Vermeersch aan dat FC Brussels van naam zou veranderen in RWDM Brussels FC. De toekomst van die club is echter erg onzeker.

Zo weet Het Laatste Nieuws dat RWDM Brussels FC mogelijk nooit een officiële wedstrijd zal betwisten. Voorzitter Johan Vermeersch ligt namelijk in conflict met het gemeentebestuur van Sint-Jans-Molenbeek en is de 'pesterijen' aan zijn adres danig beu dat hij overweegt het stamnummer van de club te verkopen aan een groep investeerders die in Antwerpen (op termijn) een topclub willen uitbouwen.

"In 2002 heb ik ervoor gezorgd dat er opnieuw voetbal wordt gespeeld in het Edmond Machtensstadion. Met de vorige burgemeester Moureaux en Schepen van Sport Ikazban had ik een goede verstandhouding en was er wederzijds respect. Dat respect is er nu helemaal niet van de politici die sinds januari aan de macht zijn", legt Vermeersch uit. "

STEKKER ERUIT

Vrijdagmorgen staat er een belangrijke vergadering tussen de Brussels-voorzitter en het gemeentebestuur op de agenda. "Op basis van dat gesprek zal ik beslissen welke stappen ik in de uren daarop zal nemen. Als de huidige Schepen van Sport El Khanouss denkt dat hij het allemaal beter weet en me het leven zuur wil maken, dan trek ik er de stekker uit in Molenbeek."

Dat zou dan weer goed nieuws zijn voor White Star Woluwe. Zij zien een verhuis naar het Edmond Machtensstadion immers wel zitten. "Intussen is toch wel gebleken wat voor soort mensen zij zijn. Wat bij ons net niet is gelukt, daarin zijn Bico en Co wel geslaagd op White Star: iedereen verdrijven. Ik voel me alvast niet lekker met de situatie, maar ik zal ook geen impulsieve beslissing nemen. Ik heb deze week over de verschillende scenario's kunnen nadenken. Ik zal me niet de les laten spellen door mensen die geen kaas hebben gegeten van hoe je een voetbalclub moet runnen. Daarvoor ben ik iets te oud geworden", besluit Vermeersch.


31 Mei 2013, 10:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Het leven zoals het is: 'Het Kiel'
Aflevering 9:
Vandaag komt Vermeersch zich moeien.

Wil je weten wat dit zal worden? Blijf dan zeker kijken ;)

http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/vermeersch-is-pesterijen-beu-misschien-wel-stamnummer-verkopen?category_id=17

EDIT: Juist ne minuut te laat, ge waart me voor Elektro :p

_________________
Please don't take my Iendracht away!


31 Mei 2013, 10:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Elektronized schreef:
Met al dat Antwerps geleuter zouden we nog vergeten dat Vermeersch er ook nog is.. :D

Citeer:
Een goede maand geleden kondigde Johan Vermeersch aan dat FC Brussels van naam zou veranderen in RWDM Brussels FC. De toekomst van die club is echter erg onzeker.

Zo weet Het Laatste Nieuws dat RWDM Brussels FC mogelijk nooit een officiële wedstrijd zal betwisten. Voorzitter Johan Vermeersch ligt namelijk in conflict met het gemeentebestuur van Sint-Jans-Molenbeek en is de 'pesterijen' aan zijn adres danig beu dat hij overweegt het stamnummer van de club te verkopen aan een groep investeerders die in Antwerpen (op termijn) een topclub willen uitbouwen.

"In 2002 heb ik ervoor gezorgd dat er opnieuw voetbal wordt gespeeld in het Edmond Machtensstadion. Met de vorige burgemeester Moureaux en Schepen van Sport Ikazban had ik een goede verstandhouding en was er wederzijds respect. Dat respect is er nu helemaal niet van de politici die sinds januari aan de macht zijn", legt Vermeersch uit. "

STEKKER ERUIT

Vrijdagmorgen staat er een belangrijke vergadering tussen de Brussels-voorzitter en het gemeentebestuur op de agenda. "Op basis van dat gesprek zal ik beslissen welke stappen ik in de uren daarop zal nemen. Als de huidige Schepen van Sport El Khanouss denkt dat hij het allemaal beter weet en me het leven zuur wil maken, dan trek ik er de stekker uit in Molenbeek."

Dat zou dan weer goed nieuws zijn voor White Star Woluwe. Zij zien een verhuis naar het Edmond Machtensstadion immers wel zitten. "Intussen is toch wel gebleken wat voor soort mensen zij zijn. Wat bij ons net niet is gelukt, daarin zijn Bico en Co wel geslaagd op White Star: iedereen verdrijven. Ik voel me alvast niet lekker met de situatie, maar ik zal ook geen impulsieve beslissing nemen. Ik heb deze week over de verschillende scenario's kunnen nadenken. Ik zal me niet de les laten spellen door mensen die geen kaas hebben gegeten van hoe je een voetbalclub moet runnen. Daarvoor ben ik iets te oud geworden", besluit Vermeersch.


eigen schuld, dikke bult ...

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


31 Mei 2013, 11:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
al de voorzitters die het niet meer zien zitten zijn bezig in het hol te kruipen van die eventuele "nieuwe" Antwerpse club, wat een veaudeville zèg. Wat die El Khanouss betreft, ja dat hebben ze ginder zelf gezocht hé, nog wat meer nieuwe Belgen importeren, dan hebben ze binnenkort niks meer te zeggen in Brussel. :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


31 Mei 2013, 11:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
White Star Woluwe gaat volgend jaar in het Stade Fallon spelen als Royal White Star Brussel.

Was Sint-Lambrechts-Woluwe de 2de klasse niet beu en hadden ze geen akkoord met Ukkel (en BX Brussels) om daar te gaan spelen ?

De plannen voor een "nieuw" RWDM zijn (voorlopig?) ook al terug opgeborgen blijkbaar..


31 Mei 2013, 23:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
ASV Geel wordt dus nieuwe tegenstander volgend jaar, het werd 1-1 in Mechelen. Match lag overigens even stil nadat Racingsupporters 't plein opliepen.

_________________
Please don't take my Iendracht away!


02 Jun 2013, 18:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 76


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AlostanA en 142 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst