Cofidis Cup 2013-2014 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 16
 Cofidis Cup 2013-2014 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
in hln zegt roland van den bosche dat ze misschien beter eerst de organisatie op punt zetten en dan pas aan attractief voetbal moeten gaan denken. :wadde: dat is ook op tijd dan.


19 Aug 2013, 10:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1011
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
waly 2 schreef:
in hln zegt roland van den bosche dat ze misschien beter eerst de organisatie op punt zetten en dan pas aan attractief voetbal moeten gaan denken. :wadde: dat is ook op tijd dan.


Tja, heb het ook gelezen, en vond dat ook lichtjes belachelijk zoiets...
Dit wil zo ongeveer zeggen :
" we ( technische staf ) zijn tot nu in verlof geweest, maar troost u, we gaan beginnen werken nu" :crazy: :D


19 Aug 2013, 10:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
waly 2 schreef:
in hln zegt roland van den bosche dat ze misschien beter eerst de organisatie op punt zetten en dan pas aan attractief voetbal moeten gaan denken. :wadde: dat is ook op tijd dan.

Ik hoop dat ze bij deze dus effectief eens echt de hand in eigen boezem gaan steken, en dit keer niet een simpele quote in de gazetten. Spijtige aan deze uitschakeling is bovendien nog eens dat dit nu 2 weken in de kopjes kan gaan spelen....

Een zeer hoog Vanderhaegen-gevoel eigenlijk bij de start van CJ.
Ik hoop dat hij niet even koppig gaat proberen volharden als die eerste

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2013, 10:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Het was een meesterlijke zet van BVR om Flipo centraal te zetten, dat is wat we op dat moment nodig hadden. Op dat moment was hij de eerste die op het wedstrijdblad werd gezet. Hij blijft een leidersfiguur, ook naar de buitenwereld toe, en hij zal altijd mijn respect hebben.

Maar ik weet net of het allemaal nog even goed lukt nu. In het begin van de wedstrijd zag ik hem nog meer coachen dan in andere wedstrijden, toen al zei ik tegen een maat dat ik de indruk had dat hij aan het compenseren was voor zijn iets mindere prestaties. Volgens mij is het ook enkel op basis van zijn leiderschap en coaching dat hij nu nog tussen de lijnen staat. En net dat leiderschap is op het veld blijkbaar wat aan het afbrokkelen. Ik weet er het fijne niet van, ik kijk alleen maar naar wat ik op het veld zie, maar ik heb de indruk dat er allemaal wat minder geluisterd wordt. Is het een teken aan de wand dat hij de strafschop niet nam?

Anyway, we moeten alles nu zeker niet op onze kapitein gaan steken, ze waren bijna allemaal slecht gisteren. Ondanks zijn goal vond ik Janssens weer niet goed. Deed mij denken aan Franck. Veel laterale passes en pasjes terug zodat godbetert Lievens en Van Damme gedwongen werden om op te rukken en het spel te gaan maken. Dat zijn hun sterktes gewoon niet!

Uw backs speelden een verdomd sterke wedstrijd, maar begrijpen nog altijd niet dat als er eentje naar voren schiet, de andere best vanachter blijft. Bij bijna elke kans van Temse kwamen ze met drie tegen onze twee centrale verdedigers, omdat onze beide backs waren gaan vliegen. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat dat een consigne was van CJ. En als het toch op orders van de coach is, dan is het nog erger.

In tegenstelling tot velen vond ik Glouftsis wel correct spelen. Ik heb nog geen enkele wedstrijd gezien waarin hij lui speelde, zoals hij in vorige clubs soms werd bestempeld. Hij werkt volgens mij zelfs te hard, waardoor hij niet altijd in het strafschopgebied staat bij een voorzet.

Op het middenveld is duidelijk dat Janssens en Van Damme niet kunnen samenspelen, maar Skhodra en Cerimagic evenmin. Lopen elkaar voor de voeten. Toen er trouwens een vrije trap kwam op een mooie plaats voor Skhodra werd die dan snel gespeeld door Martin, met balverlies tot gevolg. Moest ik coach geweest zijn, Martin had vandaag nog altijd pijn aan zijn oren gehad van het roepen.

Er loopt op dit moment gewoon veel te veel mis. Ik zou teruggrijpen naar de basis: geen opkomende backs, een 4-4-2 of 4-4-1-1 waarbij iedereen de rol krijgt die hem ook past. Ik zeg niet dat Van Damme moet spelen, maar als hij speelt, niet als nummer 10. Ik zeg ook niet dat Stavros moet spelen, maar als hij speelt, in het strafschopgebied. En uw flanken op de flank. Niet naar binnen snijden waar ge (in de tweede helft bvb) al twee aanvallende mids hebt staan die elkaar voor de voeten lopen.

CJ heeft nu twee weken tijd om op training terug te grijpen naar de basis, want op deze manier lukt het gewon niet.


19 Aug 2013, 10:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
waly 2 schreef:
in hln zegt roland van den bosche dat ze misschien beter eerst de organisatie op punt zetten en dan pas aan attractief voetbal moeten gaan denken. :wadde: dat is ook op tijd dan.



ze hàdden hun ploeg op poten... tot de transfersperiode nummer 2 bij ons. blijkbaar was die nodig (?).

_________________
may the FORCE be with you.


19 Aug 2013, 10:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Kvraag mij ook af hoelang het gaat duren eer het er eens goe ga opzitten tss de supporters en de bank van de tegenstander. Na 2 matchen blijkt al genoeg dat de K verhuizen nr F en G bepaalde problemen creëert.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


19 Aug 2013, 11:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Verbechio schreef:
Kvraag mij ook af hoelang het gaat duren eer het er eens goe ga opzitten tss de supporters en de bank van de tegenstander. Na 2 matchen blijkt al genoeg dat de K verhuizen nr F en G bepaalde problemen creëert.


Dat heb ik ook gezien. 't Was gisteren al bijna koekenbak, ook omdat die bank natuurlijk (ongewild?) provoceert. Als de resultaten uitblijven loopt dat gegarandeerd fout.


19 Aug 2013, 11:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
De Jean schreef:

Op het middenveld is duidelijk dat Janssens en Van Damme niet kunnen samenspelen, maar Skhodra en Cerimagic evenmin. Lopen elkaar voor de voeten. Toen er trouwens een vrije trap kwam op een mooie plaats voor Skhodra werd die dan snel gespeeld door Martin, met balverlies tot gevolg. Moest ik coach geweest zijn, Martin had vandaag nog altijd pijn aan zijn oren gehad van het roepen.



Heel veel waarheid in uw post De Jean en twee dingen die ik eruit wil pikken die volgens mij veel zeggen:

- Opzet op het middenveld: alles is al geprobeerd om Kevin Janssens in de ploeg te kunnen houden en buiten midden links haalt hij nergens rendement. Lijkt mij nog het minst van al kwaad te kunnen doen als zwervende spits rond Stavros. Moet in staat zijn om dezelfde rol als Alex te vertolken in die positie maar hem puur in het middenveld zelf posteren, doet de hele ploeg twijfelen. Pakt trouwens elke match geel wat grappig is als je nauwelijks opvalt in de match zelf... Daarnaast heeft Armin op de tien gewoon nog niet wat nodig is in tweede klasse (ervaring, power) waardoor hij zijn zwaktes (geen rechterbeen, te veel lopen ipv zijn momenten te kiezen waardoor hij vaak kwetsbaar is in grote tijdsvakken in een wedstrijd) nog niet kan compenseren met zijn kwaliteiten. Ik zou hem dan toch even uit de storm laten voor we hem voorgoed opbranden op die positie. Was goed eind vorig seizoen, maar speelde toen wel vooral uitvallend naar links en zelfs als pure linksmidden... Is iets wat best ook door de technische staf wordt onderkend.

- Het gedoe met die vrije trap dat je aanhaalt, zegt veel voor mij. Dat betekent toch gewoon dat er geen echte leider meer opstaat in het veld of dat die leider(s) niet altijd wordt gevolgd... Zit ook weinig regelmaat in - vorig jaar nam Mike Smet praktisch alle vrije ballen nadat Alex naar het achterplan was geschoven. Viel me ook in de voorbereiding al op dat er zich altijd een hoop mensen aandienen - een simpele pikorde door de trainer daar, afhankelijk van de positie vanwaar getrapt moet worden, zou toch moeten volstaan om ook daar weer misverstanden of frustraties te vermijden?

Mijn geprefereerde middenveld op basis van de voorbereiding en competitie tot nu toe: Cerimagic - Shkodra - De Neve - Martin...

Soit, zolang er geen keuzes gemaakt worden over wie de beste is voor een bepaalde positie (ongeacht waar) en zolang het ploegbelang het moet blijven afleggen tegen de mooiste ploeg op papier, geraak je niet uit de impasse denk ik.


19 Aug 2013, 11:58
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26
Berichten: 100
Leeftijd: 39
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Gene paniek ! CJ wacht gewoon tot wanneer Kabeya, Lander en Weydisch terug zijn ;-)


19 Aug 2013, 12:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
CJ is trouwens meester in verstopperke spelen, heb hem ne hele avond gezocht maar niet gevonden

_________________
www.spionkoplede.com


19 Aug 2013, 12:23
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
CJ moet vooral de rust doen terugkeren en dit kan vrij simpel :D met een reeks overwinningen, plus ook een aantal "knoopjes" die hij willens nillens zal moeten doorhakken.

Ook best triestig hoe sommigen het hier nog altijd niet willen inzien waar de manco's in ons team zich bevinden.

Tegen Heist bekamp je in ieder geval dé counterploeg bij uitstek, en zal je logischerwijs 90 minuten het spel dienen te maken. Redelijk gevaarlijke match, veel ruimte in de rug waarschijnlijk, tegen een ploeg die prima omschakelt. Ik herinner mij die thuismatch vorig jaar, appeltje eitje was dat niet moet ik zeggen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Aug 2013, 12:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
El Corredor (Light) schreef:
CJ moet vooral de rust doen terugkeren en dit kan vrij simpel :D met een reeks overwinningen, plus ook een aantal "knoopjes" die hij willens nillens zal moeten doorhakken.

Ook best triestig hoe sommigen het hier nog altijd niet willen inzien waar de manco's in ons team zich bevinden.

Tegen Heist bekamp je in ieder geval dé counterploeg bij uitstek, en zal je logischerwijs 90 minuten het spel dienen te maken. Redelijk gevaarlijke match, veel ruimte in de rug waarschijnlijk, tegen een ploeg die prima omschakelt. Ik herinner mij die thuismatch vorig jaar, appeltje eitje was dat niet moet ik zeggen.


En wat zijn die manco's volgens u dan? Het zijn er zodanig veel dat het moeilijk is ze allemaal op te lijsten zonder nen boek te schrijven, maar ge moogt van mij eens proberen.


19 Aug 2013, 12:46
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Still standing ! schreef:
waly 2 schreef:
in hln zegt roland van den bosche dat ze misschien beter eerst de organisatie op punt zetten en dan pas aan attractief voetbal moeten gaan denken. :wadde: dat is ook op tijd dan.



ze hàdden hun ploeg op poten... tot de transfersperiode nummer 2 bij ons. blijkbaar was die nodig (?).


terechte opmerking vind ik.
van eyck en petrovic worden in extremisch te licht bevonden, maar maken wel de hele voorbereiding nog mee... sorry maar dan is dat tijdverlies. voor beiden kon die conclusie sneller worden getrokken. tot op het einde kompany in de ploeg terwijl dat die iedereen na één oefenpot al heeft overtuigd dat hij te kort schiet in tweede. inmiddels zijn er degreef en ceremagic weeral bijgekomen die dan weer geen minuut voorbereiding bij ons meemaakten maar dan wel moeten klaar zijn voor het grote werk.

't is precies of ze inderdaad nu pas wakker schieten, beseffend dat ze hun transfers al slaapwandelend hebben geregeld.

werk aan de winkel


19 Aug 2013, 12:51
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Davy schreef:

't is precies of ze inderdaad nu pas wakker schieten, beseffend dat ze hun transfers al slaapwandelend hebben geregeld.

werk aan de winkel


Bwah, niet helemaal akkoord... Als sportief verantwoordelijke ga je toch te rade bij uw trainer en als die in eerste instantie zegt dat hij met die spelers door wil, ga je toch nog niet meteen tegen uw trainer in? In de supportersvergadering heeft C. Janssens zijn hele kern verdedigd en geprezen, duidelijk aangevend dat Wesley, Lander en Kevin J. de kwaliteitsinjectie gingen geven en dat met name Ngasseu Stavros het vuur aan de schenen moest leggen. Als je zo'n grootspraak doet over uw kern, moet je maar zorgen dat je er resultaat mee haalt. Punt uit. En dat is enkel de verantwoordelijkheid van de trainer, niet van de sportieve cel of anderen. Je weet sowieso dat een trainer een speler die hem wordt opgedrongen door een bestuur toch niet gaat gebruiken...

In de keuze Van Eyk - Vandewalle als back-up voor Glouftsis, liet Janssens de laatste vertrekken. Als back-up voor Van Belle verkoos hij Petrovic boven Gunst. In beide gevallen vreemde keuzes misschien dat wel, maar als uw trainer dat op dat moment beslist, kan ik me wel inbeelden dat je voor twee back-up posities geen veto's gaat stellen van het bestuur uit. Is immers gemakkelijker om Vandewalle en Gunst te verpatsen dan de andere twee (- chapeau dat we er eigenlijk nog vanaf zijn geraakt durf ik te stellen). Dan komt Kompany uit de lucht gevallen en plots heb je - op papier - drie linksachters... Dan is er blijkbaar een nieuw denkproces gestart...

Inzake Van Eyk had ik dit eigenlijk wel zien aankomen - spits voldoet blijkbaar eerst ruimschoots om de vergelijking met Vandewalle te winnen, dan toch weer niet (derde klasse materiaal volgens C. Janssens daar waar hij eerder als trainer bij Lierse wel Sander al was komen scouten - meningen kunnen drastisch bijgestuurd worden blijkbaar), verpatsen hem en kan nu gaan bedelen voor die extra spits, wat hij dit weekend ook al heeft gedaan...

Vind ik opnieuw een truuk die je C. Janssens mag aanwrijven, maar niet het bestuur of wie dan ook... Wat ik wel heb gezien, is toenemende paniek binnen het bestuur na het onvoorziene uitvallen van Lander enerzijds en het totaal niet marcheren van hun grootste aankoop anderzijds... Helaas zal je daar moeten mee kunnen leven en moet Janssens maar op de proppen komen met een opstelling die tot resultaten leiden. Toch zie ik het paniekvoetbal ook in de transfers weerkeren: De gekste transfer blijf ik die van De Greef vinden - ondanks het wisselvallige parcours van Smet op rechtsachter vorig seizoen, trok C. Janssens voluit de kaart van Smet tot voor Antwerp zelfs. Mede door het continue vertrouwen van de coach en de uitspraken dienaangaande lijkt het me logisch dat de club Mike een contractverlenging aanbiedt... Als uw coach zo openlijk zijn vertrouwen uitspreekt, je eigenlijk alternatieven hebt in worst case en Mike nauwelijks geblesseerd is, lijkt het me redelijk logisch dat je dan niet vol achter een nieuwe rechtsachter op zoek gaat... Dan gaat Mike in de fout op Antwerp en plots moet er een nieuwe rechtsachter - wat Arnaud ook niet is, blijf ik bij - komen? Sorry, maar dat kan niet op dit niveau...

Ik hoop gewoon dat de zak geld opgeborgen wordt tot minstens met Nieuwjaar...


Laatst gewijzigd door DT op 19 Aug 2013, 13:39, 4 keer totaal gewijzigd.



19 Aug 2013, 13:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Davy schreef:
Still standing ! schreef:
waly 2 schreef:
in hln zegt roland van den bosche dat ze misschien beter eerst de organisatie op punt zetten en dan pas aan attractief voetbal moeten gaan denken. :wadde: dat is ook op tijd dan.



ze hàdden hun ploeg op poten... tot de transfersperiode nummer 2 bij ons. blijkbaar was die nodig (?).


terechte opmerking vind ik.
van eyck en petrovic worden in extremisch te licht bevonden, maar maken wel de hele voorbereiding nog mee... sorry maar dan is dat tijdverlies. voor beiden kon die conclusie sneller worden getrokken. tot op het einde kompany in de ploeg terwijl dat die iedereen na één oefenpot al heeft overtuigd dat hij te kort schiet in tweede. inmiddels zijn er degreef en ceremagic weeral bijgekomen die dan weer geen minuut voorbereiding bij ons meemaakten maar dan wel moeten klaar zijn voor het grote werk.

't is precies of ze inderdaad nu pas wakker schieten, beseffend dat ze hun transfers al slaapwandelend hebben geregeld.

werk aan de winkel


Kompany had vorig jaar met Sint Niklaas al heel duidelijk bewezen dat hij te kort schiet voor tweede klasse!


19 Aug 2013, 13:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst