Cofidis Cup 2013-2014 - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16
 Cofidis Cup 2013-2014 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
DT schreef:
Davy schreef:


sorry, maar ik vind net wel dat er redenen zijn om vragen te stellen bij de transfers... men koopt daar een nieuw elftal aan spelers, waar er dan slechts een paar de startopstelling halen, en ok, met Van Belle pakt het voorlopig goed uit (niet dat het veel zoden aan de dijk brengt), maar anderzijds lees ik overal dat die andere die mag starten (K Janssens) er op zijn zachts gezegd heel weinig van bakt... en dan zit je daar met een resem andere nieuwkomers op de bank waar je dan ook niet veel aan hebt. ik vind dat heel bizar voor een ploeg die 1) nog steeds moet besparen, en 2) die misschien wel ambitieus is maar niet los voor de titel gaat, en 3) na weliswaar een tegenvallende terugronde vorig jaar, men qua kern toch niet helemaal vanaf nul moest starten, zeker als je tjendo en martin langer houdt.



Ik denk dat je net hetzelfde zegt als ik hoor... Ik vind het ook gek dat we eerst zoveel volk aantrekken om hen dan hoogstens een rol als invaller toe te bedelen (en eigenlijk met Falco en de jonge Merckx valabele alternatieven aan het werk hebben gezien eerder deze zomer) maar dat is niet langer het transferbeleid toch maar de selectiepolitiek van de trainer? Het is toch de trainer die uit de samengestelde kern zijn 15 of 18 moet selecteren...

Als hij dan voor vandaag een startopstelling selecteert met amper 3 nieuwelingen vind ik het niet opportuun om net dan het volledige transferbeleid af te branden... Het is immers niet omdat je niet speelt dat je per definitie een mislukte transfer bent toch, zeker niet na amper 3 wedstrijden die er toe doen, of niet goed genoeg? Een Shkodra bijvoorbeeld kon moeilijk meer doen als in de voorbereiding maar viel er toch naast uiteindelijk... Janssens geeft een maand geleden zelf aan hoe gelukkig hij is met de kern (mensen op de laatste supportersvergadering kunnen dat ook zeker beamen), dat Kabeya en Ngasseu echte revelaties waren, dat Shkodra heel goed was, dat de youngsters voor veel meer keuze in de breedte zorgen, enz. Sorry, maar als hij dan een maand later terugkomt op die woorden of die gasten toch niet gebruikt, is dat zijn verantwoordelijkheid, net zozeer als het feit dat hij ze aan het voetballen moet kunnen krijgen... Ik blijf er dan ook bij - als je met deze kern niets kunt bekokstoven, ligt het aan je trainerschap, niet aan uw transfers - ook al had ik sommige posities persoonlijk liever anders ingevuld gezien.

Bovendien: als je de startopstelling van vandaag bekijkt en je leest hier de commentaren, dan vrees ik dat het probleem veel dieper zit dan enkel een falend transferbeleid... Want je kan moeilijk beweren dat Martin, De Cuyper of Armin niet kunnen ballen... En toch lukte dat vandaag niet...


Je laatste alinea zegt alles.....

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Aug 2013, 21:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Dan kunnen we terugkomen op de merkwaardige post die Vantjen neerpende...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Aug 2013, 21:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Wat was dat vandaag zeg?
Ik overweeg sterk om naast mijn 15euro die ik terugkrijg van mijn abo
ook de 10euro van vandaag terug te vragen. SCHANDE!

Geen ploeg op het veld, geen kapitein, geen trainer ernaast.
Creativiteit nul, inzet laag, voetballend vermogen onbestaande,
en zo kan ik nog wel even verdergaan.

Geen punten op den Antwerp valt te begrijpen, een punt thuis tegen
Hoogstraten - ok dat is voetbal - is ronduit zwak, maar geheel terecht
thuis den boot in tegen Temse is echt een brug tever. Verandering graag,
desnoods met harde hand.

Om even op de man te spelen ;
Flippo, respect voor bewezen diensten, zonder zoals velen aan verheerlijking te gaan doen,
maar het is tijd ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


18 Aug 2013, 22:01
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Cornel1 schreef:
@bram
Kun je ons die oplossing geven?Wachten op de terugkeer van Lander en Thomas?

Zoals ik al een paar gezegd heb is het verhaal Filipovic over.Indien hij werkelijk een eendrachthart heeft ziet hij dat zelf in en legt hij zijn contract(met puntengarantie) naast zich neer.Vorige week zag ik hem met LVH de transfer van Petrovic regelen op Dender.Als kapitein van de ploeg vind ik dat niet kunnen.


Voor Cornel is blijkbaar de oplossing voor alle problemen, Filipovic buiten?

Oplossing volgens mij: tegen C. Janssens zeggen dat de kredietkaart bevroren wordt, dat hij geen nieuw speelgoed meer krijgt en dat hij met het aanwezige materiaal maar eens op die groene rechthoek in competitie laat zien dat hij die eersteklastrainer is die hij zelf pretendeert te zijn... Deadline tot eind september, indien geen beterschap, de Roland samen met Ronny verder laten gaan... Beide al meer betekend als trainer dan Janssens BTW...


18 Aug 2013, 22:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Cornel1 schreef:
@bram
Kun je ons die oplossing geven?Wachten op de terugkeer van Lander en Thomas?

Zoals ik al een paar gezegd heb is het verhaal Filipovic over.Indien hij werkelijk een eendrachthart heeft ziet hij dat zelf in en legt hij zijn contract(met puntengarantie) naast zich neer.Vorige week zag ik hem met LVH de transfer van Petrovic regelen op Dender.Als kapitein van de ploeg vind ik dat niet kunnen.

Ik zeg dat die oplossing mij niet ver af lijkt,

de effectieve implementatie is een keuze voor de trainer. Maar het is duidelijk dat er
1) een balans moet teruggevonden worden tussen aanval en verdediging
2) er dan namen gaan moeten sneuvelen.
3) de spelers moeten weten wat doen en vertrouwen tanken (en ook krijgen)

1 en 2 gaan hand in hand, er gaan gewoon keuzes moeten gemaakt worden. Het spijtige op dat vlak is dat uw recuperatie volledig afhankelijk is van Ken door blessures van Kabeya en Lander. Ken draait iinderdaad niet superbest. Ik herhaal wel dat je Ken op zijn kwaliteiten moet uitspelen.... op dit moment krijgt hij de hete patat doorgespeeld van ploegmaats die hun verantwoordelijkheid niet pakken.
Ook uw verdedigers moeten terug verdedigen, backs die tot ver over de middenlijn staan, allemaal leuk en wel die poging tot dominant voetbal maar waar stonden ze vandaag bij de 7-8 loepzuivere counters van Temse ? Begin daarmee al en laat uw wingers, effectief terug hun taken vervullen ipv nu met 7 voor de bal te spelen... een bal die dan moet komen van ... jawel terug diezelfde Van Damme

3) zoals DT al aangeeft, eerst uw eigen ploeg en transferbeleid bestoefen om dan na een 1 op 6 zware uitspraken te gaan doen als dat ge nog een hoop versterkingen wilt is niet bevorderlijk. Bovendien geeft dat ook aan dat je dat "hand in eigen boezem steken" enkel maar in woorden zag maar zeker niet in daden. Dreig daarbij nog eens met sancties en je weet dat de malaise compleet zal zijn. Zorg voor een systeem op maat van je groep, schep duidelijkheid en geef vertrouwen.

_________________
If you never try, you'll never know


18 Aug 2013, 22:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Ik ben vorige week direct na affluiten vertrokken, mor 't de kelk was nog nie leeg blijkbaar. Dit was schandalig, zemmen den iendracht gewoon belachelijk gemaakt vandaag, echt schaamtelijke prestatie. Van den eerste minuut wakker zijn is blijkbaar niet van tel voor ons spelers, Zemmen niks laten zien vandaag. Geen duelkracht, inzet?, combinaties?, niemand komt dienen bal vragen in balbezit, vanachter constant paniekvoetbal, Flippo ontzettend zwak, Bogaerts op de bank??? Ik heb nu al dat deze kern nie voor zijnen trainer wilt door 't vuur gaan. Ik wou het eerst nog een stuk afschuiven op de beperkte oefencampagne (matchen tegen NAC, Lokeren, Anderlecht,...), namen om ritme op te doen, pakken ze ons al af natuurlijk dus wemmen tegen janneken en mieken moeten oefenen en dat is niet bevorderlijk om paraat 't seizoen te starten. Maar 't minste dat ge van ne kern verwacht is dat ze hunne kop er voor leggen, weinig van gemerkt vandaag. En mijnheer Janssens, er zit totaal geen systeem of automatisme in je ploeg en ze lopen te slapen!! Driiiing driiiing, wake up call!!!!!!!

_________________
www.spionkoplede.com


18 Aug 2013, 22:07
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
@DT

Het spelpeil onder CJ is nu niet goed,in tegenstelling tot de bejubelde voorbereiding.
Maar zelfs al speelt men slecht dan nog is er een verschil met 2 weggeefdoelpunten te pakken per wedstrijd.

Vermits je de wedstrijd niet zag ben je ook bespaard gebleven van Filipovic zijn prestatie.


18 Aug 2013, 22:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
DT schreef:
Cornel1 schreef:
@bram
Kun je ons die oplossing geven?Wachten op de terugkeer van Lander en Thomas?

Zoals ik al een paar gezegd heb is het verhaal Filipovic over.Indien hij werkelijk een eendrachthart heeft ziet hij dat zelf in en legt hij zijn contract(met puntengarantie) naast zich neer.Vorige week zag ik hem met LVH de transfer van Petrovic regelen op Dender.Als kapitein van de ploeg vind ik dat niet kunnen.


Voor Cornel is blijkbaar de oplossing voor alle problemen, Filipovic buiten?

Oplossing volgens mij: tegen C. Janssens zeggen dat de kredietkaart bevroren wordt, dat hij geen nieuw speelgoed meer krijgt en dat hij met het aanwezige materiaal maar eens op die groene rechthoek in competitie laat zien dat hij die eersteklastrainer is die hij zelf pretendeert te zijn... Deadline tot eind september, indien geen beterschap, de Roland samen met Ronny verder laten gaan... Beide al meer betekend als trainer dan Janssens BTW...


Akkoord met je "kredietkaart" visie, maar niet met je timing DT.
Ik vond Janssens deze week reeds poker spelen met zijn verklaringen in de pers ( cfr HLN " winnen is een must, geen excuses")
Veel geblaat, maar weinig wol bij die kerel is wel het minste dat je kan zeggen.
Voeg daarbij de reeds aangehaalde incoherentie in zijn verklaringen over spelers, aankopen etc...
En last but not least, na 2 maand voorbereiding staat er nog geen schaduw van een team op't moment, dus doe mij maar de eerst volgende competitiewedstrijd als deadline...
Inderdaad niet normaal dat gasten zoals Cergi , Niels, en zelfs Skodhra voor mijn part plots voorbijgelopen worden door een bende modale 3e klassers ( zonder afbreuk te willen doen aan de prestatie van Temse vandaag, want ik vond die gasten goed vandaag)


18 Aug 2013, 22:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
commentaar leveren is een zaak, gericht commentaar leveren is een andere.
Flippo, vandaag niet goed, idd, maar noem mij iemand die wel goed was. Ik nodig je echt uit. Vier doelpunten tegen en dan gaan we ze eens analyseren, net zoals dat vorige week is gebeurd, want dan was er maar 1 schudige.
Doelpunt 1: Janssens speelt totaal overbodig te hard in op Van Belle, waarvan de 25 van Temse profiteert en hard en zuiver binnentrapt. Doelpunt 2: Matthias Lievens laat de 25 van Temse teveel vrijheid die ongehinderd binnenkopt. Doelpunt 3: foutieve beoordeling van Ken, waardoor de nr 10 kan scoren. Doelpunt 4: Arnaud in de fout, afgestraft.
Nogmaals onze skipper was vandaag, net zoals heel wat anderen niet goed, maar hem alleen beladen met de zonden van Israël, meer dan een brug te ver. Tot spijt van mss één ieder, maar we missen centraal op het middenveld een figuur die de coaching op het veld verderzet. Met Lander hadden we de man in huis, helaas neemt niemand zijn taak op.
Enfin mijn mening, maar alle polemiek in de schoenen schuiven van iemand die leeft en een hart heeft voor de club, is mij een brug te ver, vooral als je zoals boven aangehaald, nergens rechtstreeks betrokken bent bij één van de tegendoelpunten. Neem zijn coaching van achteraan weg en dan heb je nog een ploeg dat als los zand aan elkaar hangt.
Een pasklare oplossing heb ik niet, aan CJ om de neuzen in dezelfde richting te plaatsen en hopen op beterschap.

_________________
geer'n bè


18 Aug 2013, 22:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
panoleon schreef:
commentaar leveren is een zaak, gericht commentaar leveren is een andere.
Flippo, vandaag niet goed, idd, maar noem mij iemand die wel goed was. Ik nodig je echt uit. Vier doelpunten tegen en dan gaan we ze eens analyseren, net zoals dat vorige week is gebeurd, want dan was er maar 1 schudige.
Doelpunt 1: Janssens speelt totaal overbodig te hard in op Van Belle, waarvan de 25 van Temse profiteert en hard en zuiver binnentrapt. Doelpunt 2: Matthias Lievens laat de 25 van Temse teveel vrijheid die ongehinderd binnenkopt. Doelpunt 3: foutieve beoordeling van Ken, waardoor de nr 10 kan scoren. Doelpunt 4: Arnaud in de fout, afgestraft.
Nogmaals onze skipper was vandaag, net zoals heel wat anderen niet goed, maar hem alleen beladen met de zonden van Israël, meer dan een brug te ver. Tot spijt van mss één ieder, maar we missen centraal op het middenveld een figuur die de coaching op het veld verderzet. Met Lander hadden we de man in huis, helaas neemt niemand zijn taak op.
Enfin mijn mening, maar alle polemiek in de schoenen schuiven van iemand die leeft en een hart heeft voor de club, is mij een brug te ver, vooral als je zoals boven aangehaald, nergens rechtstreeks betrokken bent bij één van de tegendoelpunten. Neem zijn coaching van achteraan weg en dan heb je nog een ploeg dat als los zand aan elkaar hangt.
Een pasklare oplossing heb ik niet, aan CJ om de neuzen in dezelfde richting te plaatsen en hopen op beterschap.


Niet akkoord Panoleon,
Flippo brosselt al weken, zoniet maanden.
Die coaching waarover je het hebt werkt niet meer. ( cfr vorige post)
Nogmaals : respect voor hem en wat hij voor ons deed/doet - maar als speler is't voorbij, en dat zou hij beter zelf inzien.


18 Aug 2013, 23:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
DT schreef:
Davy schreef:


sorry, maar ik vind net wel dat er redenen zijn om vragen te stellen bij de transfers... men koopt daar een nieuw elftal aan spelers, waar er dan slechts een paar de startopstelling halen, en ok, met Van Belle pakt het voorlopig goed uit (niet dat het veel zoden aan de dijk brengt), maar anderzijds lees ik overal dat die andere die mag starten (K Janssens) er op zijn zachts gezegd heel weinig van bakt... en dan zit je daar met een resem andere nieuwkomers op de bank waar je dan ook niet veel aan hebt. ik vind dat heel bizar voor een ploeg die 1) nog steeds moet besparen, en 2) die misschien wel ambitieus is maar niet los voor de titel gaat, en 3) na weliswaar een tegenvallende terugronde vorig jaar, men qua kern toch niet helemaal vanaf nul moest starten, zeker als je tjendo en martin langer houdt.



Ik denk dat je net hetzelfde zegt als ik hoor... Ik vind het ook gek dat we eerst zoveel volk aantrekken om hen dan hoogstens een rol als invaller toe te bedelen (en eigenlijk met Falco en de jonge Merckx valabele alternatieven aan het werk hebben gezien eerder deze zomer) maar dat is niet langer het transferbeleid toch maar de selectiepolitiek van de trainer? Het is toch de trainer die uit de samengestelde kern zijn 15 of 18 moet selecteren...

Als hij dan voor vandaag een startopstelling selecteert met amper 3 nieuwelingen vind ik het niet opportuun om net dan het volledige transferbeleid af te branden... Het is immers niet omdat je niet speelt dat je per definitie een mislukte transfer bent toch, zeker niet na amper 3 wedstrijden die er toe doen, of niet goed genoeg? Een Shkodra bijvoorbeeld kon moeilijk meer doen als in de voorbereiding maar viel er toch naast uiteindelijk... Janssens geeft een maand geleden zelf aan hoe gelukkig hij is met de kern (mensen op de laatste supportersvergadering kunnen dat ook zeker beamen), dat Kabeya en Ngasseu echte revelaties waren, dat Shkodra heel goed was, dat de youngsters voor veel meer keuze in de breedte zorgen, enz. Sorry, maar als hij dan een maand later terugkomt op die woorden of die gasten toch niet gebruikt, is dat zijn verantwoordelijkheid, net zozeer als het feit dat hij ze aan het voetballen moet kunnen krijgen... Ik blijf er dan ook bij - als je met deze kern niets kunt bekokstoven, ligt het aan je trainerschap, niet aan uw transfers - ook al had ik sommige posities persoonlijk liever anders ingevuld gezien.

Bovendien: als je de startopstelling van vandaag bekijkt en je leest hier de commentaren, dan vrees ik dat het probleem veel dieper zit dan enkel een falend transferbeleid... Want je kan moeilijk beweren dat Martin, De Cuyper of Armin niet kunnen ballen... En toch lukte dat vandaag niet...


Ik heb de voorbije 8 pagina's aan een sneltempo gelezen maar deze post vat dus alles samen. Ben ik blij dat ik besloten heb gisteren niet te gaan kijken... het had toch één grote ergernis geweest.

_________________
Afbeelding


19 Aug 2013, 7:45
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
CJ vanavond in Extra Time? :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Aug 2013, 8:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
El Corredor (Light) schreef:
CJ vanavond in Extra Time? :D


Ja?


19 Aug 2013, 9:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Zienaa schreef:
El Corredor (Light) schreef:
CJ vanavond in Extra Time? :D


Ja?


bah nee, je weet toch dat er met geen woord over de tweede klasse nog wordt gesproken, vroeger gaven ze nog de uitslagen, maar zelfs dat mag niet meer ! :hmm:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


19 Aug 2013, 9:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
panoleon schreef:
commentaar leveren is een zaak, gericht commentaar leveren is een andere.
Flippo, vandaag niet goed, idd, maar noem mij iemand die wel goed was. Ik nodig je echt uit. Vier doelpunten tegen en dan gaan we ze eens analyseren, net zoals dat vorige week is gebeurd, want dan was er maar 1 schudige.
Doelpunt 1: Janssens speelt totaal overbodig te hard in op Van Belle, waarvan de 25 van Temse profiteert en hard en zuiver binnentrapt. Doelpunt 2: Matthias Lievens laat de 25 van Temse teveel vrijheid die ongehinderd binnenkopt. Doelpunt 3: foutieve beoordeling van Ken, waardoor de nr 10 kan scoren. Doelpunt 4: Arnaud in de fout, afgestraft.
Nogmaals onze skipper was vandaag, net zoals heel wat anderen niet goed, maar hem alleen beladen met de zonden van Israël, meer dan een brug te ver. Tot spijt van mss één ieder, maar we missen centraal op het middenveld een figuur die de coaching op het veld verderzet. Met Lander hadden we de man in huis, helaas neemt niemand zijn taak op.
Enfin mijn mening, maar alle polemiek in de schoenen schuiven van iemand die leeft en een hart heeft voor de club, is mij een brug te ver, vooral als je zoals boven aangehaald, nergens rechtstreeks betrokken bent bij één van de tegendoelpunten. Neem zijn coaching van achteraan weg en dan heb je nog een ploeg dat als los zand aan elkaar hangt.
Een pasklare oplossing heb ik niet, aan CJ om de neuzen in dezelfde richting te plaatsen en hopen op beterschap.



ook niet akkoord. en cijfermatig: we pakken al jaren véél goals. ondanks een goede keeper en verdedigende middenvelder die man vh seizoen wordt. je mag dan al eens naar de centrale verdediger(s) kijken ook zeker ? als je er enkel staat om niet rechtstreeks betrokken te zijn bij tegendoelpunten of voor gids te spelen... er is al vanalles geprobeerd, behalve Flippo eens te wisselen. hij wordt niet als een 'normale' speler behandeld en hoe je het ook draait of keert: dat is niet gezond !

ik ben helemaal niet tegen Filipovic, integendeel: vele respect voor. maar het is een feit dat hij op een belangrijke positie speelt en dat er iets niet meer klopt, dat zie je ook vaak aan reacties van medespelers, om niet te zeggen dat de tegenstanders ook niet echt vele schrik meer hebben van ons centraal duo maar ze naarmijn gevoel soms zo vaak mogelijk gaan opzoeken. en zoals tegen Hoogstraten ook aangekaart: hij maakt een 100% individuele fout (kan gebeuren), krabbelt recht niet om er nog achter te lopen (denkt hij zelf allicht al dat hij te traag daarvoor is ?) maar om op een medespeler te gaan schelden ? sorry he.

voetbal is soms 1+1=3, soms 1+1=1,5. het zijn kapiteins, coaches, leiders die het verschil maken. trek dan uw conclusies...

betreffende de transfers: ik had het gevoel dat er een lijn gevolgd werd; tot aan F. Company. vanaf dan heb ik dat gevoel bij de inkomende en uitgaande transfers (met uitzondering van Petrovic misschien) niet meer. aan hen om hun gelijk te bewijzen zeker ?

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 19 Aug 2013, 10:15, 2 keer totaal gewijzigd.



19 Aug 2013, 9:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst