Cofidis Cup 2013-2014 - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Cofidis Cup 2013-2014 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Als je nu naar de off.site kijkt: "Fandag wordt supergezellig" :cool:

ja, het was me gisteren een gezellige boel zeg!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Aug 2013, 13:45
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
El Corredor (Light) schreef:
Als je nu naar de off.site kijkt: "Fandag wordt supergezellig" :cool:

ja, het was me gisteren een gezellige boel zeg!


Als het u allemaal zo tegensteekt ga dan in 't vervolg naar Dender of zo hé, zagevent!


19 Aug 2013, 14:08
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Hoop vooral dat al die transfer passen binnen het budgettaire plaatje, ben echt is benieuwd naar de cijfers!


19 Aug 2013, 14:09
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
edit

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Aug 2013, 14:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Jean schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Als je nu naar de off.site kijkt: "Fandag wordt supergezellig" :cool:

ja, het was me gisteren een gezellige boel zeg!


Als het u allemaal zo tegensteekt ga dan in 't vervolg naar Dender of zo hé, zagevent!

:plat:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


19 Aug 2013, 14:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
El Corredor (Light) schreef:
Als je nu naar de off.site kijkt: "Fandag wordt supergezellig" :cool:

ja, het was me gisteren een gezellige boel zeg!


tot voor de match was het inderdaad gezellig.


19 Aug 2013, 14:56
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26
Berichten: 100
Leeftijd: 39
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Reactie kapitein :

http://www.aalst.tv/artikel/sport/zo-win-je-zelfs-niet-van-een-eersteprovincialer


19 Aug 2013, 16:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
DT schreef:
De Jean schreef:

Op het middenveld is duidelijk dat Janssens en Van Damme niet kunnen samenspelen, maar Skhodra en Cerimagic evenmin. Lopen elkaar voor de voeten. Toen er trouwens een vrije trap kwam op een mooie plaats voor Skhodra werd die dan snel gespeeld door Martin, met balverlies tot gevolg. Moest ik coach geweest zijn, Martin had vandaag nog altijd pijn aan zijn oren gehad van het roepen.



Heel veel waarheid in uw post De Jean en twee dingen die ik eruit wil pikken die volgens mij veel zeggen:

- Opzet op het middenveld: alles is al geprobeerd om Kevin Janssens in de ploeg te kunnen houden en buiten midden links haalt hij nergens rendement. Lijkt mij nog het minst van al kwaad te kunnen doen als zwervende spits rond Stavros. Moet in staat zijn om dezelfde rol als Alex te vertolken in die positie maar hem puur in het middenveld zelf posteren, doet de hele ploeg twijfelen. Pakt trouwens elke match geel wat grappig is als je nauwelijks opvalt in de match zelf... Daarnaast heeft Armin op de tien gewoon nog niet wat nodig is in tweede klasse (ervaring, power) waardoor hij zijn zwaktes (geen rechterbeen, te veel lopen ipv zijn momenten te kiezen waardoor hij vaak kwetsbaar is in grote tijdsvakken in een wedstrijd) nog niet kan compenseren met zijn kwaliteiten. Ik zou hem dan toch even uit de storm laten voor we hem voorgoed opbranden op die positie. Was goed eind vorig seizoen, maar speelde toen wel vooral uitvallend naar links en zelfs als pure linksmidden... Is iets wat best ook door de technische staf wordt onderkend.

- Het gedoe met die vrije trap dat je aanhaalt, zegt veel voor mij. Dat betekent toch gewoon dat er geen echte leider meer opstaat in het veld of dat die leider(s) niet altijd wordt gevolgd... Zit ook weinig regelmaat in - vorig jaar nam Mike Smet praktisch alle vrije ballen nadat Alex naar het achterplan was geschoven. Viel me ook in de voorbereiding al op dat er zich altijd een hoop mensen aandienen - een simpele pikorde door de trainer daar, afhankelijk van de positie vanwaar getrapt moet worden, zou toch moeten volstaan om ook daar weer misverstanden of frustraties te vermijden?

Mijn geprefereerde middenveld op basis van de voorbereiding en competitie tot nu toe: Cerimagic - Shkodra - De Neve - Martin...

Soit, zolang er geen keuzes gemaakt worden over wie de beste is voor een bepaalde positie (ongeacht waar) en zolang het ploegbelang het moet blijven afleggen tegen de mooiste ploeg op papier, geraak je niet uit de impasse denk ik.


Mja, maar zonder zijn klasseflits tegen Hoogstraten sta je nu wel met nul op zes. Ik vind Armin zeker het grootste probleem niet.


19 Aug 2013, 17:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
AlostanA schreef:

Mja, maar zonder zijn klasseflits tegen Hoogstraten sta je nu wel met nul op zes. Ik vind Armin zeker het grootste probleem niet.


Uw laatste zin vat het eigenlijk perfect samen :-) Het is geen echt probleem, maar als het echt top was, zou het gebrek aan balans aan evenwicht in het middenveld toch ook niet zo sterk mogen opvallen. Dat was net wat ik in mijn post wilde aangeven - willen we Armin nu al de volledige ploeg laten dragen offensief gezien of zou hij gezien de huidige situatie voorlopig niet beter tot zijn recht komen vanop links? Ik pleit in geen geval om hem uit de ploeg te zetten hé voor alle duidelijkheid... Tegen een goede ploeg als Antwerp kwam hij centraal toch wel tekort en tegen Heist wordt het meteen do or die... Gaat in die match constant in het vaarwater van Webers komen... Als Armin continue achter Webers moet lopen ipv het omgekeerde te kunnen afdwingen, vrees ik voor de reacties achteraf...


19 Aug 2013, 17:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014

Bij deze beelden te zien vraag ik mij af hoe wij ooit de 0 gaan houden dit seizoen: net als vorig een paar keer met heel veel geluk misschien. :stom:


19 Aug 2013, 18:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Josken11 schreef:

Bij deze beelden te zien vraag ik mij af hoe wij ooit de 0 gaan houden dit seizoen: net als vorig een paar keer met heel veel geluk misschien. :stom:

ge ziet dat ik niet overdreven heb hee josken,het was nog slechter dan tegen hoogstraten en toen heeft kevin ons de eerste helft recht gehouden maar hij kan dat alle weken niet doen hee,en als je keper telkens de beste van je ploeg is zeker thuis dat wil veel zeggen over de rest hee?


19 Aug 2013, 18:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
trouwens, na die beelden nog eens hernieuw te bekijken,
100% akkoord dat Janssens een kutbal geeft waarop de 1-0 valt; Maar die controle van Vanbelle... hallo !
Sjans dat iedereen de mond vol heeft over dat dramatisch aanspelen zodat die controle niet vernoemd wordt.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2013, 18:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
wittebolle schreef:
Josken11 schreef:

Bij deze beelden te zien vraag ik mij af hoe wij ooit de 0 gaan houden dit seizoen: net als vorig een paar keer met heel veel geluk misschien. :stom:

ge ziet dat ik niet overdreven heb hee josken,het was nog slechter dan tegen hoogstraten en toen heeft kevin ons de eerste helft recht gehouden maar hij kan dat alle weken niet doen hee,en als je keper telkens de beste van je ploeg is zeker thuis dat wil veel zeggen over de rest hee?

Man man verre van overdreven. VDN is al jaren top, ik weet zelfs niet of je zonder hem dit jaar nog in tweede speelt...


19 Aug 2013, 19:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Josken11 schreef:
wittebolle schreef:
Josken11 schreef:
Bij deze beelden te zien vraag ik mij af hoe wij ooit de 0 gaan houden dit seizoen: net als vorig een paar keer met heel veel geluk misschien. :stom:

ge ziet dat ik niet overdreven heb hee josken,het was nog slechter dan tegen hoogstraten en toen heeft kevin ons de eerste helft recht gehouden maar hij kan dat alle weken niet doen hee,en als je keper telkens de beste van je ploeg is zeker thuis dat wil veel zeggen over de rest hee?

Man man verre van overdreven. VDN is al jaren top, ik weet zelfs niet of je zonder hem dit jaar nog in tweede speelt...

(y) ze hebben nu twee weken tijd om oplossingen te vinden en tegen heist te winnen,met goed of slecht voetbal ,want is vijf voor twaalf?


19 Aug 2013, 19:27
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38
Berichten: 94
Leeftijd: 105
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Als ge die beelden nog is bekijkt...hoe makkelijk dat die mannen mogen scoren jongens...bij die derde goal denkt em precies letterlijk. " foert...kleg er me bij neer "

_________________
<3 1919 <3


19 Aug 2013, 19:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst