Antwerp - Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Antwerp - Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 442
Leeftijd: 33
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Wie schrik heeft krijgt slaag Chris!
De laatste 20 minuten werd het wel duidelijk dat we niet zoveel moeten onder doen voor Antwerp maar toen was het kalf al lang verdronken.
Het werd ook weer duidelijk wat ons zwakke punt is, hopen op een snelle doorbraak van Lievens-De Neve.


04 Aug 2013, 9:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Josken11 schreef:
Wie schrik heeft krijgt slaag Chris!
De laatste 20 minuten werd het wel duidelijk dat we niet zoveel moeten onder doen voor Antwerp maar toen was het kalf al lang verdronken.
Het werd ook weer duidelijk wat ons zwakke punt is, hopen op een snelle doorbraak van Lievens-De Neve.


Toen speelde Antwerp ook al met de handrem op natuurlijk. Met 2-0 komen we zeer goed weg.


04 Aug 2013, 11:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Josken11 schreef:
Wie schrik heeft krijgt slaag Chris!
De laatste 20 minuten werd het wel duidelijk dat we niet zoveel moeten onder doen voor Antwerp maar toen was het kalf al lang verdronken.
Het werd ook weer duidelijk wat ons zwakke punt is, hopen op een snelle doorbraak van Lievens-De Neve.


Ik denk niet dat die het probleem van gisteren - geen middenveld - gaan oplossen hoor. Het duurde 27 minuten eer we twee passen na elkaar konden geven en dan vaak een bal van een van onze backs naar ofwel Stavros of Niels... Janssens weer maar eens geen bal geraakt, waarom die 90 min mag blijven staan, beats me. Armin, op basis van 60 min voorbereidingsritme meteen in de basis op Antwerp - moet je mij toch ook eens uitleggen, Tjendo die nooit voorbij zijn ex-ploegmaat geraakt en Ken die probeerde te storen maar overal te laat kwam en helaas bij elke relance de man was die de beslissende pass moest versturen...met alle gevolgen vandien...

Even toch over de opstelling: ik zag als startopstelling het volgende - VDN / Smet - Bogaerts - Filipovic - Van Belle / Tjendo - Van Damme - Armin - Janssens en daarvoor Niels Martin en Glouftsis... Genoeg aanvallende kracht denk ik dan, dus zeuren over wie schrik heeft krijgt slaag vind ik toch ook overdreven... Je had gewoon de bal niet de eerste 30 min, je mocht nog met 4 spitsen spelen... En na de 2-0 liet Antwerp het wat op zijn beloop, met de helft van de ploeg die voor eigen succes ging... Zag je ook aan Sengier bijvoorbeeld...

Gewoon ook heel nederig blijven en durven toegeven dat Antwerp gewoon een maat te sterk was op alle vlakken... Wel ontgoocheld want had wel gehoopt dat we als ploeg verder zouden staan, was nog niet overtuigd en gisteren heeft er niet echt bij geholpen.

Wat de prestatie van VDN betreft - degelijk ok, maar hem een open doekje toewerpen, kom nou. Heeft een paar ballen knap gered, die hij zelf wel had weggeschonken ook oa. En het tweede doelpunt - geen idee wat daar gebeurt...

Veel werk denk ik tegen volgende week...


04 Aug 2013, 11:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 442
Leeftijd: 33
Bericht Re: Antwerp - Aalst
DT schreef:
Josken11 schreef:
Wie schrik heeft krijgt slaag Chris!
De laatste 20 minuten werd het wel duidelijk dat we niet zoveel moeten onder doen voor Antwerp maar toen was het kalf al lang verdronken.
Het werd ook weer duidelijk wat ons zwakke punt is, hopen op een snelle doorbraak van Lievens-De Neve.


Ik denk niet dat die het probleem van gisteren - geen middenveld - gaan oplossen hoor. Het duurde 27 minuten eer we twee passen na elkaar konden geven en dan vaak een bal van een van onze backs naar ofwel Stavros of Niels... Janssens weer maar eens geen bal geraakt, waarom die 90 min mag blijven staan, beats me. Armin, op basis van 60 min voorbereidingsritme meteen in de basis op Antwerp - moet je mij toch ook eens uitleggen, Tjendo die nooit voorbij zijn ex-ploegmaat geraakt en Ken die probeerde te storen maar overal te laat kwam en helaas bij elke relance de man was die de beslissende pass moest versturen...met alle gevolgen vandien...

Even toch over de opstelling: ik zag als startopstelling het volgende - VDN / Smet - Bogaerts - Filipovic - Van Belle / Tjendo - Van Damme - Armin - Janssens en daarvoor Niels Martin en Glouftsis... Genoeg aanvallende kracht denk ik dan, dus zeuren over wie schrik heeft krijgt slaag vind ik toch ook overdreven... Je had gewoon de bal niet de eerste 30 min, je mocht nog met 4 spitsen spelen... En na de 2-0 liet Antwerp het wat op zijn beloop, met de helft van de ploeg die voor eigen succes ging... Zag je ook aan Sengier bijvoorbeeld...

Gewoon ook heel nederig blijven en durven toegeven dat Antwerp gewoon een maat te sterk was op alle vlakken... Wel ontgoocheld want had wel gehoopt dat we als ploeg verder zouden staan, was nog niet overtuigd en gisteren heeft er niet echt bij geholpen.

Wat de prestatie van VDN betreft - degelijk ok, maar hem een open doekje toewerpen, kom nou. Heeft een paar ballen knap gered, die hij zelf wel had weggeschonken ook oa. En het tweede doelpunt - geen idee wat daar gebeurt...

Veel werk denk ik tegen volgende week...

Thoja genoeg aanvallende kracht... Wat ben je daar mee als je 60 minuten met 10 man achter de bal speelt?
Die 2de goal was inderdaad een blunder van VDN, maar in de eerste plaats mag toch Smet die goal op zijne buik schrijven.


04 Aug 2013, 12:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Josken11 schreef:

Thoja genoeg aanvallende kracht... Wat ben je daar mee als je 60 minuten met 10 man achter de bal speelt?
Die 2de goal was inderdaad een blunder van VDN, maar in de eerste plaats mag toch Smet die goal op zijne buik schrijven.


God ja, ik denk niet dat een Ngasseu in plaats van een Martin of iemand anders, een ander beeld had opgeleverd. Kwamen er gewoon niet aan te pas... Eigenlijk scoort Antwerp hun eerste doelpunt op een moment dat ze het zwakst waren want Eendracht was duidelijk beter uit de kleedkamers gekomen... Alleen geef je vijf minuten later de hele wedstrijd uit handen...

Ik kan me niet van 1 indruk ontdoen: zijn al jaren op zoek naar een man die op het midden het spel in handen kan nemen en ik denk dat we die gisteren ook weer niet gezien hebben...

Soit, zijn maar drie punten verloren en nog veel te verdienen maar zoals gezegd: had er meer van verwacht...


04 Aug 2013, 12:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 442
Leeftijd: 33
Bericht Re: Antwerp - Aalst
DT schreef:
Josken11 schreef:

Thoja genoeg aanvallende kracht... Wat ben je daar mee als je 60 minuten met 10 man achter de bal speelt?
Die 2de goal was inderdaad een blunder van VDN, maar in de eerste plaats mag toch Smet die goal op zijne buik schrijven.


God ja, ik denk niet dat een Ngasseu in plaats van een Martin of iemand anders, een ander beeld had opgeleverd. Kwamen er gewoon niet aan te pas... Eigenlijk scoort Antwerp hun eerste doelpunt op een moment dat ze het zwakst waren want Eendracht was duidelijk beter uit de kleedkamers gekomen... Alleen geef je vijf minuten later de hele wedstrijd uit handen...

Ik kan me niet van 1 indruk ontdoen: zijn al jaren op zoek naar een man die op het midden het spel in handen kan nemen en ik denk dat we die gisteren ook weer niet gezien hebben...

Soit, zijn maar drie punten verloren en nog veel te verdienen maar zoals gezegd: had er meer van verwacht...

Van Steenbrughe zou die man op het middenveld moeten worden vermoed ik.
En Kabeya heeft het potentieel om dat te worden.
Ge zijt niet de enige die er meer van verwacht had.


04 Aug 2013, 12:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Antwerp - Aalst
@DT, genoeg aanvallende kracht op het veld geef je aan, ja op papier inderdaad maar als je met een ei in de broek speelt ben je daar weinig mee. Wie bang is krijgt slaag vind ik dan ook zeer van toepassing voor deze match. Mits wat meer druk op de man met de bal had dat balbezit er wel gekomen, ligt niet aan je opstelling maar aan de instelling. Antwerp won zeker verdiend maar kwalitatief moeten wij zeker niet onderdoen voor deze titelfavoriet, heb het gevoel dat mits een agressievere aanpak(meer druk op man in balbezit) er toch iets te rapen viel. En ga hier weer tegen schenen schoppen maar soit, Van Damme komt voetballend tekort voor tweede volgende week graag eens Kabeya van bij de start in de basis graag.


04 Aug 2013, 12:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Jean schreef:
Onze jongens waren onder de indruk van de omstandigheden! Ze ondergingen het spel zowat gans de wedstrijd en we mogen blij zijn dat het maar 2-0 is.
Ook de scheids vond dat vele volk wel tof en was vastbesloten dat den "Antwaarp" moest winnen, elke keer er een rooie viel blaasde hij met veel plezier, en vallen deden ze. Het was net of er hadden er een paar de vallende ziekte! En zelfs al was het een fout voor ons dan nog kregen zij de fout mee.

Normaal vermeld ik graag uitblinkers maar ik ga ne keer kritiek geven: Güvenc is nen dwazen dwerg die alleen maar valt als eriemand in de buurt is. Als hij de spelmaker meot worden van dit Antwerp vrees ik ervoor. Zullen de sterren zich in december op het veld van Boussu of Virton voor 800 toeschouwers ook zo kunnen opladen?

Eendracht Aalst begint volgende week aan de competitie, gisteren trok op niks!
In zo een matchen zie je wie de ploeg op sleeptouw neemt en gisteren was dat duidelijk .... niemand!
Die rol was normaal weggelegd voor Lander Vansteenbrugge maar ja...
Zijn vervanger Ken Van Damme gaf niet thuis, wat is er met hem aan de hand? Kevin Janssens was ook niet echt aanwezig en onze snelle flanken kwamen er niet uit. Dus alle druk lag op de verdediging en net toen we er beginntweede helft wat doorkwamen werd het 1-0 en was het einde verhaal!

Volgende week wacht met Hoogstraeten een team van een ander kaliber, dat zal beter lukken. Ik hoop wel dat mijn favoriet uit de voorbereiding, Donjet, mag spelen. Van Damme raakt geen bal goed dus zal ook onze zwarte reus wel spelen zeker?


:? Ik vond die Güvenc anders wel vrij geniaal hoor, was altijd een stapje sneller als onze jongens en zelfs met twee drie man op zijn vel voetbalde hij er hem steeds uit. De Decker constant aanspeelbaar, die Jordan Faucher waar niemand grip op kreeg en die zwarte met zijn witte kuif was ook een paar maatjes te sterk. Niets te verwijten aan onze jongens maar dit Antwerp was gewoon veel beter.


04 Aug 2013, 13:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Ja kan op de doelpunten inderdaad wel een paar spelers met de vinger wijzen, en het is spijtig dat net op die fase de doelpunten vallen. Maar er dan wel bijzeggen dat het op die moment eigenlijk al 2-0 had moeten staan voor Antwerp hé. Uiteindelijk hebben we eigenlijk een knappe 2de helft gespeeld, met veel beter voetbal maar inderdaad enorm jammer van zo 2 blunders.

Een aantal jongens onder hun niveau, zoals een VDN maar dan vooral een paar jongens volledig onzichtbaar;
Kevin Janssens ? liep die op het veld ? Tjendo, veeeeeeeel meer van verwacht wist amper wat gedaan. En Cerimagic vond ik ook tegenvallen. Ik vraag mij ook af op welke basis die laatste zijn plek heeft afgedwongen ? op basis van 60 minuten in oefenwedstrijden ? Welke voorbereiding had Donjet moeten spelen om er bij te mogen zijn eigenlijk ? Oké hij viel niet geweldig in, maar bij 2-0 invallen als het kalf al verdronken is ...
Waar ik had verwacht dat het middenveld dit jaar zijn voet naast de top zou kunnen zetten, blijkt na 1 match dus dat er in die linie nog heel wat werk is. Defensief stond het gisteren eigenlijk zeer stevig, met een Vanbelle die duidelijk een verbetering is op backlinks.
Dus toch ontgoochelend in de manier waarop we daar gaan verliezen zijn. Antwerp was beter maar ben er van overtuigd dat we later dit seizoen op deze match gaan weerkijken en zeggen dat er WEL meer in zat.

Uitblinker voor mij: Glouftsis ondanks dat hij geviseerd werd door de coach in de voorbereiding, stond hij gisteren wel als één van de weinigen paraat en dat terwijl de volledige Bosuil hem uitjoelde.

_________________
If you never try, you'll never know


04 Aug 2013, 13:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Antwerp - Aalst
AlostanA schreef:
Jean schreef:
Onze jongens waren onder de indruk van de omstandigheden! Ze ondergingen het spel zowat gans de wedstrijd en we mogen blij zijn dat het maar 2-0 is.
Ook de scheids vond dat vele volk wel tof en was vastbesloten dat den "Antwaarp" moest winnen, elke keer er een rooie viel blaasde hij met veel plezier, en vallen deden ze. Het was net of er hadden er een paar de vallende ziekte! En zelfs al was het een fout voor ons dan nog kregen zij de fout mee.

Normaal vermeld ik graag uitblinkers maar ik ga ne keer kritiek geven: Güvenc is nen dwazen dwerg die alleen maar valt als eriemand in de buurt is. Als hij de spelmaker meot worden van dit Antwerp vrees ik ervoor. Zullen de sterren zich in december op het veld van Boussu of Virton voor 800 toeschouwers ook zo kunnen opladen?

Eendracht Aalst begint volgende week aan de competitie, gisteren trok op niks!
In zo een matchen zie je wie de ploeg op sleeptouw neemt en gisteren was dat duidelijk .... niemand!
Die rol was normaal weggelegd voor Lander Vansteenbrugge maar ja...
Zijn vervanger Ken Van Damme gaf niet thuis, wat is er met hem aan de hand? Kevin Janssens was ook niet echt aanwezig en onze snelle flanken kwamen er niet uit. Dus alle druk lag op de verdediging en net toen we er beginntweede helft wat doorkwamen werd het 1-0 en was het einde verhaal!

Volgende week wacht met Hoogstraeten een team van een ander kaliber, dat zal beter lukken. Ik hoop wel dat mijn favoriet uit de voorbereiding, Donjet, mag spelen. Van Damme raakt geen bal goed dus zal ook onze zwarte reus wel spelen zeker?


:? Ik vond die Güvenc anders wel vrij geniaal hoor, was altijd een stapje sneller als onze jongens en zelfs met twee drie man op zijn vel voetbalde hij er hem steeds uit. De Decker constant aanspeelbaar, die Jordan Faucher waar niemand grip op kreeg en die zwarte met zijn witte kuif was ook een paar maatjes te sterk. Niets te verwijten aan onze jongens maar dit Antwerp was gewoon veel beter.


Inderdaad, schitterende speler, samen met die Bostock, duidelijk een paar klasses hoger dan wat we in tweede klasse gewend zijn.

Antwerp was simpelweg enkele maatjes te groot en lijkt me titelfavoriet nummer 1. Ze hebben hun degelijk geweerd, en ik zag vooral goede invalbeurten van Kabeya en Ngasseu.

Kabeya is echt wel een talent, wisselde in de voorbereiding goede met heel slechte prestaties af, maar het potentieel zit er wel in. Hij verstuurde daar eens een schitterende dieptebal, dat was echt klasse (zoals die Guvenc er ook meerdere heeft gegeven :-) )

Niets als respect voor de RAFC aanhang, schitterend als je na 10 jaar tweede klasse voetbal nog zoveel volk op de been kan brengen.

Ons seizoen start volgende week zondag!


04 Aug 2013, 13:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Voor alle duidelijkheid van Damme had na zijn wissel geen woorden/Discussie met Janssens. Ken merkte gewoon iets op over de wedstrijd.


04 Aug 2013, 15:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Tgoh ja, meer verwacht... Eigenlijk zeg ik beter meer gehoopt.
Wat ik verwacht had, kwam ook uit. Een sterk Antwerp dat ons meteen bij de keel greep en dan ook enkele kansen versierde. We mochten blij zijn dat het halfweg nog 0-0 was. Met 2 doelpunten in het begin van de tweede helft had Antwerp de schaapjes dan op het droge en namen ze gas terug. En het was pas dan dat we in staat waren om een beetje meer mee te voetballen. Zonder echte kansen te versieren weliswaar. Gevaarlijkste was die vrije trap van Vanbelle net na de rust.
De kritiek die ik toch wat merk op van Den Noortgaete snap ik niet. Ok, geeft voor de rust de bal zomaar cadeau met een slechte uittrap maar zet zijn fout wel zelf knap recht. Had voor de rest ook nog enkele goeie reddingen in huis en bij de tweede tegengoal begaat hij toch geen flater zoals ik hier lees. Hij raakt de bal nog aan maar daar zat echt wel poeier achter hoor.
Antwerp won gewoon meer dan verdiend en was op alle vlakken beter dan ons. Als die zo blijven spelen, zijn ze dit seizoen eindelijk eens echt titelkandidaat.
Maar geen man overboord aangezien ik vind dat we daar niks te verliezen hadden en enkel bonuspunten konden sprokkelen. Volgende week ist wa anders. Dan moet er wel gewonnen worden!


04 Aug 2013, 15:13
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Antwerp - Aalst
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/ea ... antwerp-ea


04 Aug 2013, 15:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Antwerp - Aalst
zwawi schreef:
De kritiek die ik toch wat merk op van Den Noortgaete snap ik niet. Ok, geeft voor de rust de bal zomaar cadeau met een slechte uittrap maar zet zijn fout wel zelf knap recht. Had voor de rest ook nog enkele goeie reddingen in huis en bij de tweede tegengoal begaat hij toch geen flater zoals ik hier lees. Hij raakt de bal nog aan maar daar zat echt wel poeier achter hoor.

Ik vond hem niet bij de afwezigen gisteren, daarvoor stonden er anderen te slapen. Maar enkel al die 2 acties die jij aangeeft zijn al 2 acties die bij een attente VDN nooit voorvallen. En euh.... zelf rechtzetten ? Vooral die kerel die onbegrijpelijk die bal laat schieten zeker ? Zoniet was hij kansloos
Soit, bij Kevin weet ge dat hij dat volgende week van zich af zet. Bij anderen hoop ik vooral dat het een offday was.

Wat Kabeya betreft ik zie die eigenlijk nog vrij snel doorgroeien !

_________________
If you never try, you'll never know


04 Aug 2013, 15:42
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Hoe lang zou Lander nog out zijn?


04 Aug 2013, 17:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst