Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bram schreef:
Fanatix schreef:
69 schreef:

idd eerlijke analyse (y)


Inderdaad, dat siert hem wel. Je ziet ook dat hij een echte winnaarsmentaliteit heeft want zat precies in zak en as na het gelijkspel... hopelijk kan hij dit overdragen naar de spelers en zien we de komende weken beter voetbal.

Absoluut, eerlijke analyse (y)
Had natuurlijk leuker geweest als de 3 punten hadden thuis gebleven, maar bon, laat het ons op overenthousiasme steken :)
Goh ge gaat er allemaal lucht over moet ik zeggen, Experimenteren doe je in de voorbereiding, als de competitie begint moet uw ploeg er staan punt. Bovendien wacht hij ook nog eens veel te lang om in te grijpen. We hebben nu de voorbereiding en twee competitiematchen achter de rug en Janssens weet nog zelfs niet welk systeem hij gaat spelen, redelijk zorgwekkend vind ik dat :(


12 Aug 2013, 20:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
witzwet schreef:
En gaat De jonge Kabeya dat middenveld kunnen dragen? Was hij dan zo overtuigend in de oefenmatchen??? Liep vooral veel uit positie...
Waarom is die plots dan zoveel beter dan Skhodra of Cerimagic? Skhodra probeert nog iet en heeft nog een goeie traptechniek ook. Geeft die een vrije schop buiten de zestien en zal d'er niet ver naast zijn, corners trapt hem ook meer dan degelijk.


Ik zeg nergens dat Kabeya beter is dan Skhodra of Cerimagic, maar je moet voor de beste ploeg kiezen en niet de beste spelers. Als je dus een 4-4-2 speelt met aanvallende flanken (Tjendo, Martin, Ngasseu, Stavros als aanvallende spelers) denk ik dat je centraal op het middenveld beter met Kabeya speelt, die meer zal recupereren, dan met Armin of Skhodra.


18 Aug 2013, 10:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst