Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Superzwak tegen misschien wel de zwakste ploeg uit de reeks. Triestig dat die ons de eerste helft bij momenten wegspeelden en achter de bal lieten lopen. Mooi cadeautje van Flippo aan Hoogstraten ook.

Tegen zo een tegenstander moet je thuis 3-0 winnen.


11 Aug 2013, 18:39
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Eerste match voor mij dit seizoen; en direct met de voetjes op de grond... :cry:
Ik vond dit gewoon een van de slechtste wedstrijden die ik de laatste 2,3 jaar heb gezien..( en rekening houdend met een aantal draken van wedstrijden vorig jaar wil dat wat zeggen!)
De eerste helft was niet om aan te zien ! Waar was ons middenveld zeg ? Wat een rotopstelling van Janssens ook ? :?
Welke opdracht gaf die zijn spelers mee ? Was het " trap alles los centraal naar voor" ?
Indien het dat was, dan is het meesterlijk gelukt ! (n)
Tweede helft was nog steeds niet goed, maar we hadden toch al iets of wat meer balbezit na de dubbele wissel..
Ik vrees eerlijk dat indien er geen echte spelbepalende speler opstaat, en we enkel op Stavros gaan moeten rekenen voor de goals, dit seizoen wel eens een stukske moeilijker zou kunnen worden dan er hier velen denken.... :x


11 Aug 2013, 18:40
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Toch alweer raar dat Janssens niet start met de uitblinkers van vorige week. Martin en Kabaye !
Waar zat die laatste trouwens? Zelfs niet op de bank!

Kompany op de bank zetten terwijl die zelfs nog niet goed genoeg voor de beloften? Begrijpe wie begrijpe kan!

Nog veel werk aan de winkel!


11 Aug 2013, 18:41
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
wittebolle schreef:
krisken schreef:
wittebolle schreef:
ik zat in vak g en waar ik zat waren er zeker nog 20 stoeltjes vrij,is dat dan uitverkocht?


wablieft stoeltjes vrij waarom verkochten ze dan geen tickets meer ben langs beide kanten geweest en hadden enkel tickets middentribune van 30€ salu se den boom in

ja zeker daarom begrijp ik dat niet naast mij rechts zeker zes en andere kant ook zeker stuk of 10,ik gadaar niet voor liegen hee


ik zeg niet je liegt he maar snap het niet dat ze dan geen tickets meer hebben ofwel verkocht en zaten die ergens anders weet ik veel ben serieus telleurgesteld ik ga bijna altyd kijken zowel uit als thuis en ben gewoon om 20€ te geven maar 30€ is er wa over vind ik.


11 Aug 2013, 18:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
En wat de spelers betreft :
- Sommigen vonden Skodhra hier goed ?
Ik vond die geweldig goed in... het spel vertragen en zaalvoetbal proberen te spelen ! :lol:
De enigen die een aanvaardbaar niveau haalden waren VDN ( as usual zeker), Van Belle en Tjendo de tweede helft...


11 Aug 2013, 18:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Eerste helft was een ramp,Skohdra En Janssens op de flanken dat werkt niet, kruipen teveel naar binnen en alles liep vast tel daarbij ook nog eens Glouftsis en Ngasseu die mekaar voor de voeten liepen en dan weet je het wel. Weinig verstandhouding tussen die twee vandaag. Tweede helft was beter met inbreng Tjendo en Martin. Mike Smet vond ik vandaag wel meer dan degelijk integenstelling tot wat ik hier lees maar soit meningen kunnen verschillen. Zonder die blunder van Flippo hadden we deze slechte wedstrijd nog gewonnen ook, zoiets kan gebeuren natuurlijk maar wees dan een grote meneer en begin niet op een ander (Van Damme) te memmen. Zelfreflectie is nu echter niet de grootste kwaliteit van onze kapitein.
Janssens moet zijn spelers op hun beste positie zetten en niet persé alle namen in de ploeg willen droppen hij zal hiervoor misschien harde keuzes moeten maken.


11 Aug 2013, 18:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Kalisj schreef:
Toch alweer raar dat Janssens niet start met de uitblinkers van vorige week. Martin en Kabaye !
Waar zat die laatste trouwens? Zelfs niet op de bank!


Kabeya was geblesseerd en Martin was voor de match ook twijfelachtig


11 Aug 2013, 19:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
krisken schreef:
Gilles schreef:
Als ik daar 20€ aan moet geven. Pff. Wat een zwakke wedstrijd. Had Cerimagic niet gescoord, waren we nooit in staat om een doelpunt te maken.

Pijnpunt blijft voor mij de rechtsback en de spits. Glouftsis moddert op hetzelfde niveau aan van vorig jaar en Ngasseu was vandaag ook zeer zwak. Als er niets bijkomt vooraan zal het zeer moeilijk worden.

Filipovic moet niet zagen bij de goal. Is enkel zijn schuld. Laat zich de bal kinderlijk afpakken. Goal is volledig voor zijn rekening. Knappe afwerking van die spits. Ik zie het die van ons nog niet zo snel doen.

Dat ze die dromen van de eindronde maar gauw opbergen.

Van Belle en Skohdra waren goed. De rest...

Wablieft 20€ aan mij vroegen ze 30€ de rest van de kaarten waren weg dus de fans zoals ik die thuis als uit gaan zijn hier de dupe van dikke merci aan het stadsbestuur en clubbestuur zal int vervolg meer dan één keer nadenken om mij in bochten te wringen om er toch maar bij te zijn getuigd van geen respect.
Dienen tribune da weten ze allanger dat hij moet afgebroken worden dienen nieuwe(tweedehandse) tribune moest er al gestaan hebben voor onze eerste thuiswedstrijd amateurisme blijft van kracht in mijn ogen.


Deze week zitplaatsen club Brugge Europees: € 10...

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


11 Aug 2013, 19:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Smetje schreef:
Kalisj schreef:
Toch alweer raar dat Janssens niet start met de uitblinkers van vorige week. Martin en Kabaye !
Waar zat die laatste trouwens? Zelfs niet op de bank!


Kabeya was geblesseerd en Martin was voor de match ook twijfelachtig


Klopt van Martin, je zag die tijdens z'n opwarming heel de tijd naar zijn hamstrings grijpen..
Wat is er met Kabeya aan de hand ?


11 Aug 2013, 19:06
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
De_steve schreef:
krisken schreef:
Gilles schreef:
Als ik daar 20€ aan moet geven. Pff. Wat een zwakke wedstrijd. Had Cerimagic niet gescoord, waren we nooit in staat om een doelpunt te maken.

Pijnpunt blijft voor mij de rechtsback en de spits. Glouftsis moddert op hetzelfde niveau aan van vorig jaar en Ngasseu was vandaag ook zeer zwak. Als er niets bijkomt vooraan zal het zeer moeilijk worden.

Filipovic moet niet zagen bij de goal. Is enkel zijn schuld. Laat zich de bal kinderlijk afpakken. Goal is volledig voor zijn rekening. Knappe afwerking van die spits. Ik zie het die van ons nog niet zo snel doen.

Dat ze die dromen van de eindronde maar gauw opbergen.

Van Belle en Skohdra waren goed. De rest...

Wablieft 20€ aan mij vroegen ze 30€ de rest van de kaarten waren weg dus de fans zoals ik die thuis als uit gaan zijn hier de dupe van dikke merci aan het stadsbestuur en clubbestuur zal int vervolg meer dan één keer nadenken om mij in bochten te wringen om er toch maar bij te zijn getuigd van geen respect.
Dienen tribune da weten ze allanger dat hij moet afgebroken worden dienen nieuwe(tweedehandse) tribune moest er al gestaan hebben voor onze eerste thuiswedstrijd amateurisme blijft van kracht in mijn ogen.


Deze week zitplaatsen club Brugge Europees: € 10...


en die 10 euro was zelfs nog te veel :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Aug 2013, 19:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
didi schreef:

Ngaseu moet 1e helft altijd scoren ( die éne kans).


Misschien wel, maar het is vooral onvergeeflijk dat Janssens daar niet scoort (of toch minstens tussen de palen sjot). Hij wordt perfect aangespeeld op de perfecte plaats en mag nog blij zijn dat zijn mislukt schot bij Ngasseu komt.


11 Aug 2013, 19:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Smetje schreef:
didi schreef:

Ngaseu moet 1e helft altijd scoren ( die éne kans).


Misschien wel, maar het is vooral onvergeeflijk dat Janssens daar niet scoort (of toch minstens tussen de palen sjot). Hij wordt perfect aangespeeld op de perfecte plaats en mag nog blij zijn dat zijn mislukt schot bij Ngasseu komt.


Vind ik ook, Janssens had met die bal al veel meer kunnen doen. Eerste helft aan bijzonder laag tempo, geen creativiteit of diepgang. VDN tot 2 x toe met een knappe save moeten uitpakken. 2e helft door het inbrengen van Martin en De Cuyper iets beter en als het wat meezit kan je de wedstrijd nog winnen. Maar thuis tegen dit Hoogstraten moet altijd gewonnen worden.

_________________
MCMXIX


11 Aug 2013, 19:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
krisken schreef:
wittebolle schreef:
krisken schreef:
Wablieft 20€ aan mij vroegen ze 30€ de rest van de kaarten waren weg dus de fans zoals ik die thuis als uit gaan zijn hier de dupe van dikke merci aan het stadsbestuur en clubbestuur zal int vervolg meer dan één keer nadenken om mij in bochten te wringen om er toch maar bij te zijn getuigd van geen respect.
Dienen tribune da weten ze allanger dat hij moet afgebroken worden dienen nieuwe(tweedehandse) tribune moest er al gestaan hebben voor onze eerste thuiswedstrijd amateurisme blijft van kracht in mijn ogen.
ik zat in vak g en waar ik zat waren er zeker nog 20 stoeltjes vrij,is dat dan uitverkocht?


wablieft stoeltjes vrij waarom verkochten ze dan geen tickets meer ben langs beide kanten geweest en hadden enkel tickets middentribune van 30€ salu se den boom in


Ze mogen waarschijnlijk niet meer tickets verkopen dan er zitjes zijn. Aangezien veel volk rechtstaat en dus dichter bijeen staat lijken er zitjes over.

Ik ben blij dat ik weer een abo heb. Enige manier om altijd zeker te zijn van uw plaats.


11 Aug 2013, 19:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Smetje schreef:
krisken schreef:
wittebolle schreef:
ik zat in vak g en waar ik zat waren er zeker nog 20 stoeltjes vrij,is dat dan uitverkocht?


wablieft stoeltjes vrij waarom verkochten ze dan geen tickets meer ben langs beide kanten geweest en hadden enkel tickets middentribune van 30€ salu se den boom in


Ze mogen waarschijnlijk niet meer tickets verkopen dan er zitjes zijn. Aangezien veel volk rechtstaat en dus dichter bijeen staat lijken er zitjes over.

Ik ben blij dat ik weer een abo heb. Enige manier om altijd zeker te zijn van uw plaats.

Waar halen ze het lef vandaan om 30 euro te vragen :? Klantenbinding noemen ze dat dan...


11 Aug 2013, 19:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Zeer zwakke eerste helft met een opstelling waarvan ik niet snap hoe Janssens er bij komt. Je speelde zonder flanken omdat de jongens die daar stonden geen flankspelers zijn en logischerwijze steeds naar binnen kwamen. Waarschijnlijk was het de bedoeling dat Smet en Vanbelle zo meer ruimte kregen om op te komen maar het is in elk geval een mislukt experiment. De goal die we tegen krijgen is volledig voor de rekening van Filipovic. Meteen terugspelen op uw keeper in plaats van daar staan te lanterfanten en er is niks aan de hand. Eigenlijk mochten we content zijn dat het toen nog 0-0 was en dat was enkel en alleen zo dankzij Van Den Noortgaete.
Tweede helft was beter. Met nu wel flankspelers die flankspelers zijn, konden we Hoogstraten bij momenten onder druk zetten. Ik vind trouwens dat hij zo had moeten starten. Als Martin met de rust kan invallen, kan hij starten ook vind ik. Toch kwamen we niet tot echte kansen. Als er een voorzet kwam, stond er eigenlijk nooit echt iemand. Gelukkig kon Cerimagic toch nog scoren en pak je toch nog een puntje. Erg da ge daar eigenlijk content moet mee zijn in een wedstrijd die ge moet winnen.
De volgende opdracht tegen Heist is het in elk geval al van moeten of je loopt helemaal achter de feiten aan. Nu eerst proberen om in de beker het vertrouwen wat op te krikken.


11 Aug 2013, 19:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst