ASV Geel - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 ASV Geel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2956
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Ben benieuwd of het spelniveau nog steeds in stijgende lijn zit. Tegen Heist was 't al iets beter als de weken ervoor. Tegen Moeskroen was 't nog ewa beter. Hopelijk kunnen de meegereisde supporters de positieve trend bevestigen, al zijn we nog ver van waar we moeten zijn.

Merci Iendracht! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Sep 2013, 17:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Heb de wedstrijd vandaag niet gezien maar terug starten met Vanbelle in de spits is op zijn minst een vreemde beslissing...

_________________
MCMXIX


08 Sep 2013, 18:34
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Eerst het positieve:

de spelersgroep deed zichzelf vandaag een cadeau met deze heel nuttige (en nodige) overwinning tegen een creatief onmachtig Geel. Buiten een pak corners (12 stuks) hebben we heel weinig (of zelfs geen) kansen weggegeven. Verhoeven vandaag heel secuur op hoge ballen. (y)

Verdedigend zat het met De Greef (klasbak) en W. Van Belle en Smet heel goed.

Van Damme liep zich weer de pleuris en heeft zijn beperkingen maar zo iemand in je ploeg is wel onontbeerlijk voor gif in je ploeg. Twee in je middenveld zou teveel zijn, maar ééntje mag er zo wel in.

Skhodra bevalt me iedere week meer op meer op de nummer 10. En mag daar de komende weken zijn kans blijven krijgen.

En dan het negatieve:

CJ moet K. Janssens een weekje op de bank zetten, alleen al om die jongen tegen zichzelf te beschermen. Daar gaan anders vodden van komen.

Wat de huurovereenkomst van Nick Van Belle betreft, indien daar een annulatieverzekering op zit, zou ik die meteen activeren. Wat die jongen brengt, is veel en veel te weinig. Eigenlijk ook logisch, de vierde spits van Westerlo gaat onze problemen niet oplossen. Als spits mag je gerust eens breed lopen ipv diep. Een Gounogbe had toch iets meer gebracht me dunkt.

Stavros kreeg 2 open doelkansen, en had de match vroegtijdig in een definitieve plooi kunnen leggen. En vooral die tweede had mijn meter van 86 jaar ook nog gemaakt achter haar steunbeen.

ps: aan onze technische staf, volg die Kerkhofs en Santermans de komende weken/maanden.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Sep 2013, 18:48
Miniem

Lid geworden op: 05 Dec 2006, 23:27
Berichten: 56
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Braaaziiiil la la la la la la la laaaa
La la la la la la la laaaa
Braaazillll ....

Meer ambiance dan tijdens de vorige 4 thuismatchen tesamen...
We kunnen het nog...
Oef :EA:


08 Sep 2013, 19:14
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2012, 22:31
Berichten: 147
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Goede zet van CJ om Filipovic uit de ploeg te zetten.Verdediging houdt 2 maal de nul in drie matchen.
Overwinning geeft ademruimte en laat ons met een gerust gemoed naar Eupen reizen. :EA:


08 Sep 2013, 20:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3854
Leeftijd: 46
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Cornel1 schreef:
Goede zet van CJ om Filipovic uit de ploeg te zetten.Verdediging houdt 2 maal de nul in drie matchen.
Overwinning geeft ademruimte en laat ons met een gerust gemoed naar Eupen reizen. :EA:



Gerust gemoed??? een chance dat Geel onkundig was, want tegen een deftige ploeg gaat ge hier de boot in. De tweede helft werd er beperkt tot verdedigen, Geel moest tegen een muur opboksen en had niks in huis om dat te doen... Een Stavros Van Belle of Nick Glouftsis, mo jongens toch, die mannen kunnen geen deftige bal (meer) spelen! Nochtans 2 loepzuivere counters. Had Van Belle die open kansen moeten missen die de Griek miste, ze hadden hem al aan het stadhuis omhoog genageld!

We hebben geen deftige aanval. Ik blijf erbij. Enfin, belangrijke overwinning voor de moral, want het zijn die ploegen die we achter ons moeten kunnen houden. Maar Eupen, dat wordt andere koek...en hopelijk geen 'billenkoek'...

Het positieve voor mij, de terugkeer van Lander!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Sep 2013, 20:37
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Cornel1 schreef:
Goede zet van CJ om Filipovic uit de ploeg te zetten.Verdediging houdt 2 maal de nul in drie matchen.
Overwinning geeft ademruimte en laat ons met een gerust gemoed naar Eupen reizen. :EA:


Ne geblesseerden kunt ge moeilijk opstellen é...
Coacht wel goed mee langs de zijlijn ondertussen
En tegen Heist en Geel de nul houden,nu ook niet moeilijk é :D


08 Sep 2013, 20:44
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Cornel1 schreef:
Goede zet van CJ om Filipovic uit de ploeg te zetten.Verdediging houdt 2 maal de nul in drie matchen.
Overwinning geeft ademruimte en laat ons met een gerust gemoed naar Eupen reizen. :EA:



Gerust gemoed??? een chance dat Geel onkundig was, want tegen een deftige ploeg gaat ge hier de boot in. De tweede helft werd er beperkt tot verdedigen, Geel moest tegen een muur opboksen en had niks in huis om dat te doen... Een Stavros Van Belle of Nick Glouftsis, mo jongens toch, die mannen kunnen geen deftige bal (meer) spelen! Nochtans 2 loepzuivere counters. Had Van Belle die open kansen moeten missen die de Griek miste, ze hadden hem al aan het stadhuis omhoog genageld!

We hebben geen deftige aanval. Ik blijf erbij. Enfin, belangrijke overwinning voor de moral, want het zijn die ploegen die we achter ons moeten kunnen houden. Maar Eupen, dat wordt andere koek...en hopelijk geen 'billenkoek'...

Het positieve voor mij, de terugkeer van Lander!



Van mij moeten ze het spel niet gaan maken, en zeker niet op verplaatsing. En al zeker nu niet, in de situatie dat ze zich nu bevinden (bevonden). Het gaat stilaan de goede kant uit, ge kunt zo BLIJVEN kreften.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


08 Sep 2013, 20:48
Miniem

Lid geworden op: 05 Dec 2006, 23:27
Berichten: 56
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Costa Alosta schreef:
Braaaziiiil la la la la la la la laaaa
La la la la la la la laaaa
Braaazillll ....

Meer ambiance dan tijdens de vorige 4 thuismatchen tesamen...
We kunnen het nog...
Oef :EA:


http://www.youtube.com/watch?v=VbXNmIvWa1c

Volgende thuismatch - op Lommel - (Wie speelt er thuis?) meer van dat gasten :-)
En afspraak daarachter in de Kings (bij Sergio) om het feestje verder te zetten. Ze spreken daar nu nog van onze vorige passage :-)


08 Sep 2013, 20:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Binnen twee maand spreekt er kat meer over het punten verlies tegen Hoogstraten en de uitschakeling in de beker,geef ze nog een beetje krediet.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


08 Sep 2013, 21:00
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
misschien nen tip voor CJ. Speel de volgende keer met De Cuyper diep in het punt en blijf uit de duels.

één, diegene die er nu staan winnen toch geen duels, dus verloren moeite
twee, in de omschakeling ben je rapper aan de goal dan nu
drie, je creërt diepgang in je spel, hetgeen er nu meestal ontbreekt
en vier, je kan een ander soort voetbal spelen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Sep 2013, 21:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 444
Leeftijd: 33
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Hoe deed De Neve het?
En hoe was het spelpeil van de gehele ploeg?
N. Van Belle blijkbaar weer geene vetten. :hmm:


08 Sep 2013, 23:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Startopstelling dezelfde als tegen Moeskroen, enkel De Neve in plaats van de geblesseerde Bogaerts.
Positieve punten:
- De Greef die zich achteraan echt profileert als de man die we nodig hadden, wat een klasbak!
- Smet en Vanbelle die degelijk tot goed spelen, wat meteen wil zeggen dat u verdediging er staat want ook Lievens valt niet uit de boot.
- Van Damme die als kapitein strijdt voor zijn ploeg zoals het moet. Heeft zeker zijn beperkingen, maar wat een ongelofelijke speler!!
- Verhoeven die liet zien dat hij een volwaardige vervanger is voor Van Den Noortgaete. In de eerste helft licht onzeker, maar in de tweede helft heeft hij denk ik 80% van de hoekschoppen klemvast uit de lucht gehaald.
- De terugkeer van Lander
- De fantastische sfeer van ons legioen, fier om supporter te zijn!

Negatieve punten: (ik ga in herhaling vallen)
- Kevin Janssens, heeft geen snelheid, draait teveel en geeft slechte passes, weekje "rust" zou hem geen kwaad kunnen doen
- We hebben 2 evenwaardige spitsen op dit moment. Zowel Van Belle als Glouftsis zijn zwak!
Vanbelle wint geen enkel kopduel, pakt geen enkele bal goed aan en staat nooit op de goeie plaats.
Stavros leek goed in te vallen, won 8 van zijn 10 kopduels, maar zijn vizier staat nog niet goed! Hij draaide goed mee in 3 acties waarbij hij dan telkens wordt vrijgespeeld alleen voor de keeper. 2 keer alleen op de keeper lopend en dan trapt hij op deze keeper en de 3de keer trapt hij een goeie voorzet compleet naast.
Als ik dan toch moet kiezen volgende match, geef me dan maar Stavros omwille dat hij meer duels won.
Een oplossing kan zijn om De Cuyper in de spits te zetten (snelheid).

Voor de rest speelde De Neve een redelijke match, maar werd na ongeveer 80minuten vervangen omdat hij denk ik gewoon niet meer kon, fysieke vermoeidheid...
De 3 punten waren het belangrijkste en nu kunnen er op Eupen enkel punten gewonnen worden want iedereen gaat toch uit van een overwinning.


08 Sep 2013, 23:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Cornel1 schreef:
Goede zet van CJ om Filipovic uit de ploeg te zetten.Verdediging houdt 2 maal de nul in drie matchen.
Overwinning geeft ademruimte en laat ons met een gerust gemoed naar Eupen reizen. :EA:


Ne geblesseerden kunt ge moeilijk opstellen é...
Coacht wel goed mee langs de zijlijn ondertussen
En tegen Heist en Geel de nul houden,nu ook niet moeilijk é :D


Ik weet het in alle geval NIET maar van meerdere gehoord dat hij niet geblesseerd is, is dat nu zo een schande om toe te geven dat het het seizoentje te veel is? Hij had beter verleden seizoen in "schoonheid" afscheid genomen... Dan was het, voor zo een Eendracht monument, tenminste een afscheid geweest via de grote poort.

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


09 Sep 2013, 1:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: ASV Geel - Eendracht Aalst
Ik vond gisteren toch vooral Lievens DE klasbak achterin hoor. Vooral qua positionering en (lucht)duels is dat echt een topper. Wat positief was aan gisteren is in ieder geval dat alleman al eens op zijn poten bleef staan en dat op die manier al heel wat belachelijke bunders zijn vermeden.
Had je een uitschuivertje gemaakt zoals de voorbije weken, dan was die gisteren even zeer afgestraft vrees ik. Geel zag ik wel enkel op die manier scoren ofwel via een blunder van ons of wel via een strafschop. Maar bon defensieve blunder zijn er gisteren dus voor de eerste keer dit seizoen niet gemaakt (y) . In de aanval was het dan weer wel triest gesteld, een hele eerste helft niets klaargemaakt. Het dient wel gezegd dat Nick absoluut niet geholpen werd door de ploegmaats, de meest onmogelijke ballen werden in zijn richting gestuurd (n) . Richting moet je dan trouwens zeer ruim interpreteren.
De 2de helft beterschap met Stavros die dan zijn eigen kansen al eens afdwingt maar zo gigantisch faalt in de afwerking... niet te schatten !! Denk dat zijn profileringsdrang net iets te hoog was om efficiënt te kunnen zijn.

Ondertussen ook de 3de topwedstrijd van Ken Van Damme. Ik vond Skodhra eigenlijk wat minder maar de keren dat hij zich kon tonen, waren wel top. Donjet brengt snelheid en diepgang... hij moet gewoon de bepalende figuur worden om de omschakeling bij ons eindelijk op de rails te krijgen. De flanken dan waren eigenlijk zeer dikwijls afwezig, daar waar je nochtans zag dat op zo een breed veld, daar het verschil kon worden gemaakt. Martin heeft nooit voorbij zijn man geraakt, en 'dat was geen kwestie van foutief afstoppen, Niels was gewoon niet goed genoeg en zit al een week of 2 in een mindere vorm. En de andere kant, ja daar begin ik niet meer aan :hmm: .

3 belangrijke punten, maar absoluut nog geen reden tot euforie.
In de wetenschap dat we al tegen 2 (en misschien zelfs 3) mogelijke degradanten gespeeld hebben...
Desalniettemin: 7 op 15 is maar een punt minder dan vorig jaar toen van een fantastische start gesproken werd.

edit: nog één ding vergeten: Verhoeven enorm sterk op hoge ballen (y) op dat vlak moet hij zeker niet onderdoen voor Kevin.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Sep 2013, 8:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: champagne en 56 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst