E. Aalst - KSK Heist - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 E. Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Ik vind dat die Abonnement actie van de club héél slim gezien was van de club. Ikzelf heb al JAREN een abonnement en het is de eerste keer in gans dienen tijd dat ik het me beklaag dat ik er één heb, had ik er geen gehad had ik echt niet meer gekomen tot de staantribune situatie is opgelost. Ik ging wel afkomen met de thuismatchen, maar daar binnen in da vak nog kruipen? Goe zot. Ge kunt evengoed tijdens de match voor het stadion blijven staan of aan den andere kant thv de parking blijven volgen, ge ziet daar meer. Ik denk dat al die (extra) abonnees rap zouden thuis gebleven waren na één match moesten ze gewoon "ticket-bezoekers" gebleven waren... Echt slim van het bestuur/club! :)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


04 Sep 2013, 15:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Gio schreef:
Ik vind dat die Abonnement actie van de club héél slim gezien was van de club. Ikzelf heb al JAREN een abonnement en het is de eerste keer in gans dienen tijd dat ik het me beklaag dat ik er één heb, had ik er geen gehad had ik echt niet meer gekomen tot de staantribune situatie is opgelost. Ik ging wel afkomen met de thuismatchen, maar daar binnen in da vak nog kruipen? Goe zot. Ge kunt evengoed tijdens de match voor het stadion blijven staan of aan den andere kant thv de parking blijven volgen, ge ziet daar meer. Ik denk dat al die (extra) abonnees rap zouden thuis gebleven waren na één match moesten ze gewoon "ticket-bezoekers" gebleven waren... Echt slim van het bestuur/club! :)


eerst eens uw bericht herlezen alvorens het te plaatsten zodat we weten waar we gebleven waren aub :lol: :p :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


04 Sep 2013, 15:44
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Merci e mannen om die krefters tot bij ons te jagen. Den bal had nog ni gerold of ik had het daar al fameus aan de stok met onze vriend :s.

Ik weet ni wa anderen denken ma da vaksken is te klein voor alle abonnees vd k en da begint meer en meer sups fameus te irriteren

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


04 Sep 2013, 22:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Iendrachter90 schreef:
De Jean schreef:
Iendrachter90 schreef:

Door gewoon zijn abonnement aan dieje steward in de G te laten zien ?


Mij lieten ze daar niet binnen toen ik dat toonde hoor. G=losse tickets, F=abo's. Of hebben ze mij liggen gehad?


En tegen Hoogstraten waren er teveel abo's voor den F en moesten ze verplicht naar de G,kpeis dazze u liggen gehad hebben ja :D


Vandaag toch opnieuw niet in hetzelfde vak kunnen gaan zitten als de mannen zonder abonnement. Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik krijg categoriek 'neen' te horen.


04 Sep 2013, 23:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Verbechio schreef:
Merci e mannen om die krefters tot bij ons te jagen. Den bal had nog ni gerold of ik had het daar al fameus aan de stok met onze vriend :s.

Ik weet ni wa anderen denken ma da vaksken is te klein voor alle abonnees vd k en da begint meer en meer sups fameus te irriteren


Da peizek ook! Met da lint da ze daar dan nog is spannen om niet bij de bank van de tegenstander te kunnen verliest ge dan nog is een pak plaatsen! Vlak naast da lint stonde wij als sardientjes op mekander gepropt... En van naast da lint kunt ge nog altijd aan de bank van de tegenstander asge wilt hoor, die maatregel trekt gewoon op niks.. Wanneer staat die noodtribune er eh???

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Sep 2013, 8:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Bomber schreef:
Inderdaad, da lint pakt al wa plaats af, en dan nog eens die mannen die neerzitten...
Moest iedereen willen neerzitten wa dan? Op mekanderen gaan zitten ofwa?
Om drank gaan is ook al een helse onderneming...

En wat die stewards de laatste weken hebben is me ook een raadsel ze, sommigen denken dat ze flik zijn ofzo, nog te veel om iets beleefd te zeggen, en dan verschieten als ze een even dwaas antwoord krijgen.

edit: Mss moeten ze die regeling van abo's en gewone kaarten afschaffen en hun verdeling veranderen.

Wie wil rechtstaan in de G en wie wil neerzitten in den F. Of omgekeerd natuurlijk...

(y)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


05 Sep 2013, 10:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
idd zou een goede oplossing zijn maar daar moeten we gewoon niet aan denken dat ze dit zll toelaten , in vak G nog meer vr te janken , stonden recht met 20 man en direct ambras , gans da vak wilt nu ineens zitten , men antwoord was direct als je wilt rustig zitten vr 6 euro meer kan je in die ander vak gaan ....tfeit is dat de sfeer onder nul is en zolang dat we ons tijdelijke tribune niet hebben zal dit zo blijven , achter de goal moesten ze ons gestoken hbb , dr kan je nog iets van sfeer creeëren ....organisatie een dikke ramp! Hopelijk hbb we ons vakske tegen dat stvv komt , mr eerlijk gezegd vrees ik vr de zaak.....


05 Sep 2013, 10:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Bomber schreef:
Inderdaad, da lint pakt al wa plaats af, en dan nog eens die mannen die neerzitten...
Moest iedereen willen neerzitten wa dan? Op mekanderen gaan zitten ofwa?
Om drank gaan is ook al een helse onderneming...
En wat die stewards de laatste weken hebben is me ook een raadsel ze, sommigen denken dat ze flik zijn ofzo, nog te veel om iets beleefd te zeggen, en dan verschieten als ze een even dwaas antwoord krijgen.

edit: Mss moeten ze die regeling van abo's en gewone kaarten afschaffen en hun verdeling veranderen.

Wie wil rechtstaan in de G en wie wil neerzitten in den F. Of omgekeerd natuurlijk...

U bent en blijft een figuur. Mooi zo.


05 Sep 2013, 15:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
De sfeer was, om het iet of wat eufemistisch te omschrijven, inderdaad niet groots...
Hopelijk tegen STVV opnieuw op ons vertrouwde plekje.
En hopelijk ook een les voor bestuur over hoe het niet moet, zowel met de afhandeling van de sloop van de tribune als met de regeling ivm de zit/staanplaatsen. De A van... (n)


05 Sep 2013, 16:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Verbechio schreef:
Merci e mannen om die krefters tot bij ons te jagen. Den bal had nog ni gerold of ik had het daar al fameus aan de stok met onze vriend :s.

Ik weet ni wa anderen denken ma da vaksken is te klein voor alle abonnees vd k en da begint meer en meer sups fameus te irriteren

10 minuten afgetrapt en er begonnen er langs onze kant al te memmen, me 6 man tegelijk eens goe uw keel verheffen en ze eens afblaffen... Ze zwegen direct. :D

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


06 Sep 2013, 17:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst