E. Aalst - KSK Heist - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 E. Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
davy1919 schreef:
Mariner schreef:
Alst is om neer te zitten kan ik even goed bij mijn vraa in de zetel blijven zitten. Al wat nog plezant is aan voetbal pakken ze ons af, ben het stilaan strontbeu. Bende melkers, tes precies gelijk in de klas vroeger, zitten en zwoigen. AMF * nostalgia to the good old days* :drank:

Vanavond de kreften nog isj dubbel kloeiten ze... Zen der nog roeikpotten? :D



hela hela ... ik kroig et op mennen oosem van die voileghed!


04 Sep 2013, 10:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Fillou schreef:
davy1919 schreef:
Mariner schreef:
Alst is om neer te zitten kan ik even goed bij mijn vraa in de zetel blijven zitten. Al wat nog plezant is aan voetbal pakken ze ons af, ben het stilaan strontbeu. Bende melkers, tes precies gelijk in de klas vroeger, zitten en zwoigen. AMF * nostalgia to the good old days* :drank:

Vanavond de kreften nog isj dubbel kloeiten ze... Zen der nog roeikpotten? :D



hela hela ... ik kroig et op mennen oosem van die voileghed!

As dienen geer mor nie in a schoein opvallende broek kroipt... :)

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


04 Sep 2013, 10:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
davy1919 schreef:
Fillou schreef:
davy1919 schreef:
Vanavond de kreften nog isj dubbel kloeiten ze... Zen der nog roeikpotten? :D



hela hela ... ik kroig et op mennen oosem van die voileghed!

As dienen geer mor nie in a schoein opvallende broek kroipt... :)



of plekken mokt!


04 Sep 2013, 10:17
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38
Berichten: 94
Leeftijd: 105
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Stijn schreef:
Jozefken1919 schreef:

Waarom moeje gij nu perse neerzitten als ge anders ook recht staat ? Die vakken zijn nu voorbehouden voor mensen van de staantribune , als die mensen willen recht staan is dat toch evengoed hun recht ?


Dat er in vak F een pak rechtstaan daar kan ik heel goed inkomen.
Maar in vak G zat op het ogenblik van het begin van de wedstrijd 100% van de tribune neer.
Toen de match 1 minuut bezig was kwam er een groep van een 20-tal zich ter hoogte van de dugout op van die zelf gecreëerde plaatsen zetten.
Rechtstaand, en vlak voor al die mensen, velen met kinderen, die neerzaten.
Een klein beetje verdraagzaamheid, een heel klein beetje redelijkheid, dat is toch niet zoveel gevraagd zeker?
Zo een actie kan je toch met de beste wil van de wereld niet uitgelegd krijgen.
Ik heb er mij enorm aan geërgerd, en 't was dan nog niet eens mijn probleem.



Die 20-tal supporters staan daar al van int begin van de competitie recht. Vak F is voorbehouden voor de abbo's van de K , vak G voor de losse tickets...als die mensen met tickets recht willen staan dan staan ze toch recht zekers ? Ondertussen hebben degene die zitten toch ook al gezien dat ze daar op die plaats altijd recht staan ? Ik was 1 van die 20...normaal sta ik in vak F want ik heb een abbo...maar aangezien mijn vriendin ook is graag meekomt ( tot zo lang als dat goe weer is ) en helaas niet bij mij mag staan omdat zij geen abbo heeft...heb ik mijn abbo in de F late knippen en ben ik mij dan in de G gaan zetten.

_________________
<3 1919 <3


04 Sep 2013, 10:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Jozefken1919 schreef:
aangezien mijn vriendin ook is graag meekomt ( tot zo lang als dat goe weer is ) en helaas niet bij mij mag staan omdat zij geen abbo heeft...heb ik mijn abbo in de F late knippen en ben ik mij dan in de G gaan zetten.


Ik kan u volledig begrijpen, maar hoe zijt ge in vak G geraakt zonder ticket te betalen? Hoe spijtig ook, dat is eigenlijk exact wat niet zou mogen gebeuren.

En ik maar hopen dat ze hun controlesysteem gingen verbeteren.


04 Sep 2013, 10:35
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38
Berichten: 94
Leeftijd: 105
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
De Jean schreef:
Jozefken1919 schreef:
aangezien mijn vriendin ook is graag meekomt ( tot zo lang als dat goe weer is ) en helaas niet bij mij mag staan omdat zij geen abbo heeft...heb ik mijn abbo in de F late knippen en ben ik mij dan in de G gaan zetten.


Ik kan u volledig begrijpen, maar hoe zijt ge in vak G geraakt zonder ticket te betalen? Hoe spijtig ook, dat is eigenlijk exact wat niet zou mogen gebeuren.

En ik maar hopen dat ze hun controlesysteem gingen verbeteren.


Aahn kzeg het toch...ikzelf heb een abbo...waarom moet ik mij ten een ticket kopen :?

_________________
<3 1919 <3


04 Sep 2013, 11:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
De Jean schreef:
Jozefken1919 schreef:
aangezien mijn vriendin ook is graag meekomt ( tot zo lang als dat goe weer is ) en helaas niet bij mij mag staan omdat zij geen abbo heeft...heb ik mijn abbo in de F late knippen en ben ik mij dan in de G gaan zetten.


Ik kan u volledig begrijpen, maar hoe zijt ge in vak G geraakt zonder ticket te betalen? Hoe spijtig ook, dat is eigenlijk exact wat niet zou mogen gebeuren.

En ik maar hopen dat ze hun controlesysteem gingen verbeteren.


Door gewoon zijn abonnement aan dieje steward in de G te laten zien ?


04 Sep 2013, 11:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Iendrachter90 schreef:
De Jean schreef:
Jozefken1919 schreef:
aangezien mijn vriendin ook is graag meekomt ( tot zo lang als dat goe weer is ) en helaas niet bij mij mag staan omdat zij geen abbo heeft...heb ik mijn abbo in de F late knippen en ben ik mij dan in de G gaan zetten.


Ik kan u volledig begrijpen, maar hoe zijt ge in vak G geraakt zonder ticket te betalen? Hoe spijtig ook, dat is eigenlijk exact wat niet zou mogen gebeuren.

En ik maar hopen dat ze hun controlesysteem gingen verbeteren.


Door gewoon zijn abonnement aan dieje steward in de G te laten zien ?


Mij lieten ze daar niet binnen toen ik dat toonde hoor. G=losse tickets, F=abo's. Of hebben ze mij liggen gehad?


04 Sep 2013, 11:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
De Jean schreef:
Iendrachter90 schreef:
De Jean schreef:

Ik kan u volledig begrijpen, maar hoe zijt ge in vak G geraakt zonder ticket te betalen? Hoe spijtig ook, dat is eigenlijk exact wat niet zou mogen gebeuren.

En ik maar hopen dat ze hun controlesysteem gingen verbeteren.


Door gewoon zijn abonnement aan dieje steward in de G te laten zien ?


Mij lieten ze daar niet binnen toen ik dat toonde hoor. G=losse tickets, F=abo's. Of hebben ze mij liggen gehad?


En tegen Hoogstraten waren er teveel abo's voor den F en moesten ze verplicht naar de G,kpeis dazze u liggen gehad hebben ja :D


04 Sep 2013, 11:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Miljaarde. Bende sjarels :-)


04 Sep 2013, 11:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
davy1919 schreef:
Bomber schreef:
vrouwen en kinderen horen niet thuis op het voetbal...

Knal! :D

Ik heb respect voor ieders mening, maar toch een kleine nuance:
Mijn 3 kinderen gaan respectievelijk al 10, 5 en 2 jaar mee.
Nog nooit problemen mee gehad, die kennen hunne weg daar evengoed als wij.
Onze kinderen zijn de toekomst van onze ploeg.
En als ik me niet vergis zijn ook wij als kind naar 'n Iendracht beginnen komen kijken. ;)
Wat betreft de vrouwen : Check!! :oooh:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


04 Sep 2013, 11:51
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
DT schreef:
Sorry hoor mannen, maar als je alle communicatie even doorneemt over de desbetreffende tribunes weet je gewoon dat dit kan gebeuren. Tot nader orde gelden op de tribunes F en G de "regels" van de K... Als die mensen allemaal echt willen gaan neerzitten en zich niet willen irriteren, neem dan geen risico en ga naar de bovenkant van de tribune. Blijkbaar willen die "zitters" alle voordelen van de zittribune maar wel voor de prijs van de staantribune (want daar komt het wel op neer uiteindelijk) maar als er zich een paar rechtzetten, ho maar... Je weet dat dit kan gebeuren, wil je dat vermijden dan weet je wat er u te doen staat - op den A is er altijd nog plaats. I'm with Bomber on this one... Het zijn dan waarschijnlijk nog dezelfde die achteraf komen zagen dat de sfeer toch niet meer dat is de laatste tijd...

Aan die communicatie geef jij dan toch jouw interpretatie. Ik interpreteer dat anders. Ik weet niet hoe het in F zit, maar in G krijg je trouwens ook een ticket met een vaste plaats op.
maar swat, daarover gaat mijn punt ook helemaal niet.

Wat ik wou zeggen is, is dat het voorbije zondag in tribune G, los van alle regels en communicatie, een uiterst minimale vorm van verdraagzaamheid en redelijkheid vereiste om iedereen van de wedstrijd te laten genieten. Voor sommigen was dit blijkbaar nog te veel moeite. Ik begrijp dat niet en vond dat jammer.


04 Sep 2013, 12:23
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Jozefken1919 schreef:


Die 20-tal supporters staan daar al van int begin van de competitie recht. Vak F is voorbehouden voor de abbo's van de K , vak G voor de losse tickets...als die mensen met tickets recht willen staan dan staan ze toch recht zekers ? Ondertussen hebben degene die zitten toch ook al gezien dat ze daar op die plaats altijd recht staan ? Ik was 1 van die 20...normaal sta ik in vak F want ik heb een abbo...maar aangezien mijn vriendin ook is graag meekomt ( tot zo lang als dat goe weer is ) en helaas niet bij mij mag staan omdat zij geen abbo heeft...heb ik mijn abbo in de F late knippen en ben ik mij dan in de G gaan zetten.


Het is natuurlijk wel nog maar de 2e competitiematch natuurlijk :-)
Ik kan wel in uw punt inkomen dat er ook in vak G een soort van spionkop wil gevormd worden. Misschien had die steward het kunnen oplossen door dat lint 5 meter te verhangen, dan had ook iedereen tevreden geweest.


04 Sep 2013, 12:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Ik heb geweldig last van 't speen en mag mij niet neerzetten van den doktoor. Kan ik dan niet naar de match gaan kijken misschien?


04 Sep 2013, 13:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Urzua schreef:
Ik heb geweldig last van 't speen en mag mij niet neerzetten van den doktoor. Kan ik dan niet naar de match gaan kijken misschien?

:D

de oplossing

http://static.webshopapp.com/shops/002928/files/000467627/able2-opblaasbaar-rubber-ringkussen.jpg

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Sep 2013, 13:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst