E. Aalst - KSK Heist - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 E. Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Gewoon vier vaststellingen na gisteren:

- Ploeg op zich voelt zich gewoon beter met twee controllerende mannen op het middenveld. Was nog niet allemaal rozegeur en maneschijn, maar de tegenstander kwam er tenminste niet langs alle kanten door. Vraag is natuurlijk wel hoe we het gaan doen tegen "normale" tegenstanders.
- Deze tegenstander was gelukkig niet in staat om de persoonlijke fouten die gisteren ook weer gebeurden, af te straffen waar de andere tegenstanders dat helaas wel deden. VDN die zich de bal laat afsnoepen in de eerste helft, De Greef die op 5 min in de tweede helft alles zomaar te grabbel dreigde te gooien met eerst flagrant onder de bal te gaan met vrijgeleide voor Heist-speler tot gevolg en dan ook nog eens een risicobal speelt naar het midden waardoor Heist met een man meer kwam te staan tegen onze verdediging... Tegen Antwerp, Hoogstraten en Temse betaalde je dat cash, gisteren raakte de tegenstander zelfs niet binnen het doelkader...
- Als Webers een offday heeft, kan de hele Heistploeg het wel schudden...
- Zoals ik eerder al aangaf, Criel heeft gisteren toch ook getoond dat hij niet echt die witte merel had geweest voor ons...


02 Sep 2013, 10:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Proficiat met deze zege jongens. Ik denk wel dat de nummer laatst in tweede klasse al bekend is.


02 Sep 2013, 10:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
DT schreef:
Gewoon vier vaststellingen na gisteren:

- Ploeg op zich voelt zich gewoon beter met twee controllerende mannen op het middenveld. Was nog niet allemaal rozegeur en maneschijn, maar de tegenstander kwam er tenminste niet langs alle kanten door. Vraag is natuurlijk wel hoe we het gaan doen tegen "normale" tegenstanders.
- Deze tegenstander was gelukkig niet in staat om de persoonlijke fouten die gisteren ook weer gebeurden, af te straffen waar de andere tegenstanders dat helaas wel deden. VDN die zich de bal laat afsnoepen in de eerste helft, De Greef die op 5 min in de tweede helft alles zomaar te grabbel dreigde te gooien met eerst flagrant onder de bal te gaan met vrijgeleide voor Heist-speler tot gevolg en dan ook nog eens een risicobal speelt naar het midden waardoor Heist met een man meer kwam te staan tegen onze verdediging... Tegen Antwerp, Hoogstraten en Temse betaalde je dat cash, gisteren raakte de tegenstander zelfs niet binnen het doelkader...
- Als Webers een offday heeft, kan de hele Heistploeg het wel schudden...
- Zoals ik eerder al aangaf, Criel heeft gisteren toch ook getoond dat hij niet echt die witte merel had geweest voor ons...

Absoluut akkoord wat die individuele fouten betreft, net als veel anderen vond ik die De Greef met klasse spelen, maar voor hetzelfde geld heeft hij daar 2 doelpunten op zijn naam... tegen Temse had het garantie prijs geweest.
Verdedigend ook wel opvallend, dat door gebrek aan coaching Lievens een paar keer de bal moest inleveren (corner of inworp) daar waar het totaal onnodig was. Een paar keer had VDN hem toch wel kunnen (moeten?) coachen. Had de indruk dat Kevin een beetje onzeker was. Bij Kevin merk je dat eigenlijk vrij snel omdat hij dan wat overenthousiast is in zijn uitkomen.

Dat Webers onzichtbaar was, ook te danken aan een uitmuntende Bogaerts. Net als Van Damme vond ik Jonas de sterkhouder van de ploeg gisteren. Opvallend trouwens de gretigheid van Ken, zijn doelpunten zelfs buiten beschouwing gelaten vond ik hem zowat zijn beste wedstrijd ooit spelen (y).

Voorts toch een beetje meer duidelijheid in de manier van spelen, en je ziet dat dat toch ergens resultaten oplevert. Ken speelde duidelijk achter Janssens ipv ernaast en de boel draaide toch al merkelijk soepeler. Enkel Ceremagic op de flank was alweer een tegenvaller. Redde een punt tegen Hoogstraten maar al zijn andere matchen waren zware buizen.
Wat de 10 - positie betreft, volgens mij was dit toch de beste match tot nu toe van Janssens? Nog niet wat het moet zijn, maar toch al aanvaardbaar ? Skodra zijn invalbeurt was langs de andere kant ook weer van een hoge kwaliteit, 't zal moeilijk kiezen blijven nog voor een hele tijd.

En tot slot ook akkoord ivm Nick, die toonde zeker niets meer dan wat Stavros had getoond, integendeel volgens mij had je die met de rust gerust uit zijn leiden mogen verlossen. Kon amper nog lopen voor de rust en bewees in de 2de helft helemaal niet meer vooruit te kunnen. Fysiek nog veel werk aan de boeg. Slaagde er trouwens nooit in om het de verdedigers van Heist moeilijk te maken. Had vooral amper de fysieke mogelijkheden om het die mannen moeilijk te maken, iets wat Stavros nochtens meer dan eens werd verweten.

Belangrijke 3 punten zijn binnen, nog altijd veel werk voor de boeg maar het positieve eraan is ook dat er nog een gigantische groeimarge ligt.

_________________
If you never try, you'll never know


02 Sep 2013, 12:21
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
hansken schreef:
Ik hoop dat wij zo snel mogelijk weer in een staantribune kunnen staan! Manman azo zagen en kreften omda ge rechtstaat in da vak! :stom:


Als ze in de K staan kreften die ook hoor(maar ze staan wel recht)


02 Sep 2013, 12:34
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Met een centraal middenveld Bogaert-Van Damme kom je tegen een middelmatige tegenstander in de problemen. Veel te weinig voetbal in, en als de speler daarvoor nog rondjes draait...

Die fout van Van Damme na een vijftal minuten verdiende anders ook wel donkerrood. Kreeg zelfs geen gele kaart. Ook wel een heel matige scheidsrechter gisteren, het enige goede dat die deed, was afblazen.

Echt wel benieuwd naar de match tegen Moeskroen, al kan zo een wedstrijd misschien wel in ons voordeel spelen, die mannen gaan hier toch voluit hun kans gaan lijkt me. (cfr. 0-5 op Dessel :wow: )

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Sep 2013, 12:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Wat El Corredor zegt is waar, met Van Damme-Bogaerts heb je te weinig voetballend vermogen. Langs de andere kant als De Cuyper de paats van Cerimagic zou innemen speel je toch meer via de flanken dan centraal. Een oplossing is Van Steenbrugge (die ondertussen traint?) op deze positie naast Ken, en Bogaerts een rijtje achteruit..
En inderdaad Kevin Janssens blonk weeral niet uit, maar hij gaat in stijgende lijn :lol:


02 Sep 2013, 13:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
El Corredor (Light) schreef:
Met een centraal middenveld Bogaert-Van Damme kom je tegen een middelmatige tegenstander in de problemen. Veel te weinig voetbal in, en als de speler daarvoor nog rondjes draait...

Echt wel benieuwd naar de match tegen Moeskroen, al kan zo een wedstrijd misschien wel in ons voordeel spelen, die mannen gaan hier toch voluit hun kans gaan lijkt me. (cfr. 0-5 op Dessel :wow: )


We hebben natuurlijk wel al gezien wat voor "voetbal" we krijgen als de focus op het middenveld puur op het voetballende ligt... Namelijk geen... Deze kern heeft gewoon die extra stabiliteit nodig en kunnen daardoor gewoon niet anders dan met twee controllerende te spelen op het midden... Persoonlijk zou ik voor De Neve gaan naast Ken, maar soit, Jonas speelde degelijk gisteren, dus kan je hem moeilijk naast de ploeg zetten woensdag. Kan naast Webers misschien ook Provoost uit de match halen dan. "Probleem" K. Janssens - hoewel toch aanvaardbaar vond ik gisteren - lost zichzelf misschien ook op want vroeg gisteren zelf om zijn vervanging wegens blessure...

Moeskroen is vooral een heel wisselvallige ploeg, net zoals vorig jaar. Zwaar uithalend tegen Dessel maar de week ervoor voor de beker thuis tegen Lommel ondermaats. Wij moeten gewoon in de organisatie blijven en wachten op die kansen die we sowieso zullen krijgen...

Over Lander: zal een toegevoegde waarde betekenen op het midden maar eerder door zijn coaching dan door zijn fantastische voetbalkwaliteiten hoor... Dus de terugkeer van Lander ook niet gaan overroepen...


02 Sep 2013, 13:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1023
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... NAZ663bzWE
beelden van heisttv.

_________________
Afbeelding


02 Sep 2013, 15:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Kielse Rat schreef:
Proficiat met deze zege jongens. Ik denk wel dat de nummer laatst in tweede klasse al bekend is.


oe, weir emmen toch gewonnn :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


02 Sep 2013, 15:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Bomber schreef:
hansken schreef:
Ik hoop dat wij zo snel mogelijk weer in een staantribune kunnen staan! Manman azo zagen en kreften omda ge rechtstaat in da vak! :stom:



Zeg dan tegen die mannen dat ze eens moeten kijken wat er op hun abo staat...


in jouw geval "toogplaatsen"?


02 Sep 2013, 16:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Bomber schreef:
Fillou schreef:
Bomber schreef:


Zeg dan tegen die mannen dat ze eens moeten kijken wat er op hun abo staat...


in jouw geval "toogplaatsen"?



Is anen toer al gedon? :D


sjans da Wies boiten 'n Ilva leit of ge kost aane gft-bak zelf komposteiren.


02 Sep 2013, 17:05
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
hansken schreef:
Ik hoop dat wij zo snel mogelijk weer in een staantribune kunnen staan! Manman azo zagen en kreften omda ge rechtstaat in da vak! :stom:


Zet jullie dan gewoon neer gelijk iedereen hé man !! :fuck: Iedereen ziet graag de match...
By the way : Ik sta normaal ook recht in de K ( al jaren ...) :EA:


02 Sep 2013, 21:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
De (9)Bilde schreef:
hansken schreef:
Ik hoop dat wij zo snel mogelijk weer in een staantribune kunnen staan! Manman azo zagen en kreften omda ge rechtstaat in da vak! :stom:


Zet jullie dan gewoon neer gelijk iedereen hé man !! :fuck: Iedereen ziet graag de match...
By the way : Ik sta normaal ook recht in de K ( al jaren ...) :EA:

Iedereen stond rondom ons wel recht toen de wedstrijd bezig was! Dat vak is nu trouwens een vak voor mensen met een abonnement voor te STAAN! Zejje gij 1 van die 2 ouwere da aant zage was? Bij ulle viel het dan nog mee.. dieje kale op de eerste rij da mij ne stamp in mijne rug gaf omda ik 5 sec goeiendag zei tegen iemand da mij passeerde in de andere richting, ik ken u gezicht nog, da ejje nog weer.. ge had chance dak mijn handen vol had me bier voor mij en nog ander volk ;-) c u! :wave:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


02 Sep 2013, 23:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Ik vind nu persoonlijk ook wel dat al wie in de F staat (abonnement vak K) niet moet zeuren als er mensen zijn die willen rechtstaan. Ook in vak G (niet-abonnementen vak K) moet ge daarover niet klagen. Als ge met zekerheid wilt zitten dan moet ge u maar op de zittribune zetten.


03 Sep 2013, 0:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
wedstrijd- & sfeerfoto's on line druk op FOTO

http://www.eendracht-aalst.be/seizoen/wedstrijden/belgacom-league/item/668-eendracht-aalst-ksk-heist

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Sep 2013, 1:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst