E. Aalst - KSK Heist - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 E. Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3896
Leeftijd: 46
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Gedurfde opstelling met Van Damme-Bogaerts, daarachter Lievens en De Greef, maar pakte wel goed uit. Allé, 't is te zeggen, dat we de 0 kunnen houden en gewonnen hebben. De Greef mag alleszins blijven staan.

Mooi doelpunt van Van Damme, had hij echt wel eens nodig. Is zeker niet mijn favoriet, maar speelde vandaag zeer degelijk. Ook Bogaerts kon mij bekoren. Voor de rest, zwakke match, waarin Aalst eigenlijk nooit in de problemen kwam.

In de tweede helft geen enkele kans bij elkaar gevoetbald. Het valt ook op hoe zwak we in de individuele duels zijn, je voelt zo dat bij een tegendoelpunt de stront van de billen zou lopen.

Janssens K, krijgt terechte kritiek, (leidt wel de 1-0 in) maar wat dan gezegd van Cerimagic die zowel tegen Temse als Heist veruit de slechtste op het veld was. Van Belle N., die gaan we nog wat respijt geven, maar het is altijd een risico van 'op-een-zijspoor-geraakte-spelers' te gaan halen.

Moeskroen is natuurlijk een voetballende ploeg en dat levert altijd een ander voetbal, Aalst kennende spelen ze ook beter tegen die soort clubs dan tegen brosselploegen zoals Heist. Ik zie in die match wel Filippovic de plaats innemen van Lievens.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Sep 2013, 18:41
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2539
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
ik ben kontent met de zuinige overwinning. Het zal woensdag inderdaad een stuk beter moeten hoor.

Wat ik wel spijtig vind : aan het loket vertelde men mij dat er gans het seizoen geen tickets verkocht worden voor vak C. Waarschijnlijk is dat vak voorbehouden voor de mensen die er gratis in kunnen.

_________________
Iendracht 4ever.


01 Sep 2013, 18:46
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3896
Leeftijd: 46
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
kreezie nonkeltje schreef:
ik ben kontent met de zuinige overwinning. Het zal woensdag inderdaad een stuk beter moeten hoor.

Wat ik wel spijtig vind : aan het loket vertelde men mij dat er gans het seizoen geen tickets verkocht worden voor vak C. Waarschijnlijk is dat vak voorbehouden voor de mensen die er gratis in kunnen.



Vak is wellicht voor de sponsors, Plastiek Hofstade bv., hun tickets zijn allemaal in vak C. In vermoed dat de andere sponsors hun plaatsen daar ook zijn. Gratis, tja, daar kan men dan over discuteren.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Sep 2013, 18:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 458
Leeftijd: 33
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Wederom heel zwak. 1 kans en een halve, wel 2 keer mooi gedaan maar toch veel te weinig tegen dit ongelofelijk zwak Heist.
De Greef en W Van Belle waren de enige lichtpunten.
En met welke reden mocht N Van Belle onmiddelijk starten en dan nog zolang blijven staan :? :stom:


01 Sep 2013, 19:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Als CJ lef heeft start hij met skodra ipv Janssens

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


01 Sep 2013, 19:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2574
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
We moesten winnen vandaag en dat hebben we gedaan. Opdracht volbracht dus maar veel meer valt er niet over te zeggen. Hebben wij een goeie match gespeeld? Waren wij beter dan Heist? Ik zou twee keer van neen durven antwoorden. We mogen content zijn dat het een beetje meegezeten heeft ook. Na de knappe rush van Wesley Vanbelle ging de 2-0 bijvoorbeeld met de nodige dosis geluk in doel en in het begin van de tweede helft kwamen we goed weg met die bal op de lat.
Blij met de 3 punten maar dus nog steeds niet overtuigd. Het zal woensdag tegen Moeskroen toch wa beter moeten.
Oh ja, één van de positieve punten was de wissel Kevin Janssens - Donjet Shkodra.


01 Sep 2013, 19:45
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
de clerus schreef:
Als CJ lef heeft start hij met skodra ipv Janssens


CJ heeft aangegeven dat hij niet naar namen kijkt, dus lijkt het me eigenlijk logisch dat hij op de bank begint en Skhodra start. ;)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Sep 2013, 19:58
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Het enige positieve we hebben 3 punten, en de prestatie van De greef
Van Belle kopbal sterk volgens CJ ,weinig van gemerkt toch won geen enkel duel in de lucht.
Waarom skghodra niet mag starten begrijp ik niet,is balvast en denkt direct vooruit.
Ceremagic op links een ramp,beste plaats centraal.
Als we zo woensdag spelen vrees ik er wel wat voor,


01 Sep 2013, 20:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1717
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
witzwet schreef:
Gedurfde opstelling met Van Damme-Bogaerts, daarachter Lievens en De Greef, maar pakte wel goed uit. Allé, 't is te zeggen, dat we de 0 kunnen houden en gewonnen hebben. De Greef mag alleszins blijven staan.

Mooi doelpunt van Van Damme, had hij echt wel eens nodig. Is zeker niet mijn favoriet, maar speelde vandaag zeer degelijk. Ook Bogaerts kon mij bekoren. Voor de rest, zwakke match, waarin Aalst eigenlijk nooit in de problemen kwam.

In de tweede helft geen enkele kans bij elkaar gevoetbald. Het valt ook op hoe zwak we in de individuele duels zijn, je voelt zo dat bij een tegendoelpunt de stront van de billen zou lopen.

Janssens K, krijgt terechte kritiek, (leidt wel de 1-0 in) maar wat dan gezegd van Cerimagic die zowel tegen Temse als Heist veruit de slechtste op het veld was. Van Belle N., die gaan we nog wat respijt geven, maar het is altijd een risico van 'op-een-zijspoor-geraakte-spelers' te gaan halen.

Moeskroen is natuurlijk een voetballende ploeg en dat levert altijd een ander voetbal, Aalst kennende spelen ze ook beter tegen die soort clubs dan tegen brosselploegen zoals Heist. Ik zie in die match wel Filippovic de plaats innemen van Lievens.



Ik denk niet dat Filipovic nog op het veld zal staan. Ik denk dat hij het zelf beseft dat hij bezig is aan een jaar teveel en zich bij de technische staf zal voegen (deed vandaag toch al de opwarming)

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


01 Sep 2013, 21:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1019
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
De_steve schreef:
witzwet schreef:
Gedurfde opstelling met Van Damme-Bogaerts, daarachter Lievens en De Greef, maar pakte wel goed uit. Allé, 't is te zeggen, dat we de 0 kunnen houden en gewonnen hebben. De Greef mag alleszins blijven staan.

Mooi doelpunt van Van Damme, had hij echt wel eens nodig. Is zeker niet mijn favoriet, maar speelde vandaag zeer degelijk. Ook Bogaerts kon mij bekoren. Voor de rest, zwakke match, waarin Aalst eigenlijk nooit in de problemen kwam.

In de tweede helft geen enkele kans bij elkaar gevoetbald. Het valt ook op hoe zwak we in de individuele duels zijn, je voelt zo dat bij een tegendoelpunt de stront van de billen zou lopen.

Janssens K, krijgt terechte kritiek, (leidt wel de 1-0 in) maar wat dan gezegd van Cerimagic die zowel tegen Temse als Heist veruit de slechtste op het veld was. Van Belle N., die gaan we nog wat respijt geven, maar het is altijd een risico van 'op-een-zijspoor-geraakte-spelers' te gaan halen.

Moeskroen is natuurlijk een voetballende ploeg en dat levert altijd een ander voetbal, Aalst kennende spelen ze ook beter tegen die soort clubs dan tegen brosselploegen zoals Heist. Ik zie in die match wel Filippovic de plaats innemen van Lievens.



Ik denk niet dat Filipovic nog op het veld zal staan. Ik denk dat hij het zelf beseft dat hij bezig is aan een jaar teveel en zich bij de technische staf zal voegen (deed vandaag toch al de opwarming)


Klopt - en hij hing ook al effekes de " semi-coach" uit bij de invalbeurt vanTjendo... :)


01 Sep 2013, 21:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3415
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Niet zo hoogstaande wedstrijd. maar na het debacle van twee weken terug, moet je ergens beginnen hé. Het leek niet meteen alsof we als thuisploeg het spel konden opleggen aan de bezoekers, maar anderzijds was het weerwerk van Heist op zijn zachtst gezegd 'poverkes'. Het zijn niet altijd de makkelijkste matchen, en dan ben ik al bij al content dat ze, weliswaar zonder goed voetbal, toch makkelijk en verdiend 2-0 hebben gewonnen vandaag. puntenverlies had ons allicht nu al in een wekenlange crisis gestort, en daar had ik toch ook echt geen goesting in moet ik zeggen.
de betere zijn en winnen (ook al ist zonder mooi voetbal)... er zijn slechtere dingen in de wereld zeker?

Nick Vanbelle had niet zijn beste dag (mag ik hopen). Net als hierboven aangegeven had je evengoed met Glouftsis kunnen starten... maar goed, Nick moet ook een eerlijke kans krijgen, en komt er misschien wel nog door. K Janssens vond ik niet zo slecht vandaag. draait inderdaad soms nekeer te veel, maar soms was dat ook goed uitgevoerd. 't is gewoon zijn manier van spelen, en echt slecht was dat ook niet. Shkodra viel wel goed in, lijkt me iemand met zeer goeie timing, iemand die de juiste pass op het juiste moment geeft, en zelf ook vaak op de juiste plaats loopt. ik ben zeer benieuwd wie van die twee woensdag start. Prima match van Van Damme, Martin en Wesley Vanbelle. Centrale verdediging... ik weet het niet... is vandaag niet zo zwaar op de proef gesteld, maar kwamen toch bij momenten in de problemen. met of zonder flippo... verdediging blijft voor mij een vraagteken.

woensdag een tegenstander van een ander niveau... ik hoop dat de lichtpunten van vandaag bevestigen en dat diegene die nog onder het niveau zijn gebleven dat tikkeltje meer gaan kunnen in de topmatchen.


01 Sep 2013, 21:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
In het merendeel van de posts na de wedstrijd kan ik mij wel vinden.
Degreef is een versterking zoveel is zeker. We speelden zeker nog niet goed vandaag maar na de mindere resultaten is het belangrijkste toch de drie punten. Woensdag zal het niveau wel omhoog moeten want vandaag speelden we echt wel tegen de lamme en de blinde.


01 Sep 2013, 22:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Ik hoop dat wij zo snel mogelijk weer in een staantribune kunnen staan! Manman azo zagen en kreften omda ge rechtstaat in da vak! :stom:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Sep 2013, 22:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
hansken schreef:
Ik hoop dat wij zo snel mogelijk weer in een staantribune kunnen staan! Manman azo zagen en kreften omda ge rechtstaat in da vak! :stom:



en dat dat geboenk op die trommel ook terug naar de overkant verhuist. Pfff ... een mens wil op zondag eens rustig naar 't voetbal komen kijken.


:D


02 Sep 2013, 7:33
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Heist
Ik vond dat er in Temse meer kwaliteit zat dan in Heist gisteren, en Temse is met 0 op 12 gestart in derde klasse... :cool:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Sep 2013, 8:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst