KAS Eupen - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 KAS Eupen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
8 op 27.sterk . :hmm:

Dat zijn jammer genoeg de feiten :(


03 Okt 2013, 10:49
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38
Berichten: 94
Leeftijd: 105
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
8 op 27.sterk . :hmm:



Jawadde...cijfers zeggen alles he...
Hoelang gaat da spelleken nog duren...

_________________
<3 1919 <3


03 Okt 2013, 10:49
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
Tja, ik bespeur toch een zekere gelatenheid bij de supporters. Maar dit zijn voorlopig cijfers van een degradatiekandidaat, het spel is hier al voor minder ontploft vroeger :x


03 Okt 2013, 10:56
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38
Berichten: 94
Leeftijd: 105
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
Tom1983 schreef:
Tja, ik bespeur toch een zekere gelatenheid bij de supporters. Maar dit zijn voorlopig cijfers van een degradatiekandidaat, het spel is hier al voor minder ontploft vroeger :x



Inderdaad.
En met de matchen die komen...
Bestuur grijp in voor het te laat is aub...of gaat het teveel kosten... .

_________________
<3 1919 <3


03 Okt 2013, 11:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
Ons klein aantal supporters is een ganse match blijven roepen alsof ze met een stuk of honderd waren. Bravo voor de meegereisde supporters.
In de eerste helft lagen we onder, maar in de tweede helft hebben we hard gevochten met een grote inzet. Onze spelers zijn er blijven voor gaan. Afwerken kunnen we echter nog altijd niet.
Eupen is de beste ploeg die ik dit seizoen al zien spelen heb, beter dan Antwerp en Moeskroen.


03 Okt 2013, 11:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
parol schreef:
Ons klein aantal supporters is een ganse match blijven roepen alsof ze met een stuk of honderd waren. Bravo voor de meegereisde supporters.
In de eerste helft lagen we onder, maar in de tweede helft hebben we hard gevochten met een grote inzet. Onze spelers zijn er blijven voor gaan. Afwerken kunnen we echter nog altijd niet.
Eupen is de beste ploeg die ik dit seizoen al zien spelen heb, beter dan Antwerp en Moeskroen.


Ik vertelde via sms inderdaad het thuisfront aan de rust dat EA de evenknie was. De evenknie was inderdaad wel overdreven... misschien zag ik het op dat moment nog altijd ietsje te positief in (dus al die verwijten zal'k maar op mij nemen :D ). Al vond ik het bij momenten toch ook ni slecht. Tweede helft was inderdaad 'beter'. Stavros miste op het einde nog een geweldige kopbalkans. Ook tussendoor konden we goede aanvallen ineen steken, alleen botsten we telkens op de muur van de verdediging (en zelfs als we daar voorbij waren, wie ging dan nog scoren :lol: ?). Dit Eupen is wel tot nu toe de beste ploeg waar we al tegen speelden.

Er was 1 busje georganiseerd door Black&White: daarop zaten B&W, Spionkop en een paar enkelingen van Blackwans. Ook waren er twee auto's met supporters en twee-drie auto's met familieleden van spelers aanwezig met 'medewerker/gratis/familie-tickets'.

Bij voorzitter FDR is het intussen 'gewoonte' dat hij op Eupen de meegereisde supporters soigneert tijdens de rust. Het is reeds het derde jaar op rij dat hij in daar een vat geeft.

_________________
Please don't take my Iendracht away!


03 Okt 2013, 12:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
[Bij voorzitter FDR is het intussen 'gewoonte' dat hij op Eupen de meegereisde supporters soigneert tijdens de rust. Het is reeds het derde jaar op rij dat hij in daar een vat geeft.


mooie gewoonte (y)

hopelijk worden we de komende thuis ook eens gesoigneert met mooi voetbal en 3 punten, want het is tot nu toe érg karig geweest.

_________________
may the FORCE be with you.


03 Okt 2013, 13:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
Jozefken1919 schreef:
Tom1983 schreef:
Tja, ik bespeur toch een zekere gelatenheid bij de supporters. Maar dit zijn voorlopig cijfers van een degradatiekandidaat, het spel is hier al voor minder ontploft vroeger :x



Inderdaad.
En met de matchen die komen...
Bestuur grijp in voor het te laat is aub...of gaat het teveel kosten... .


Tja, die cijfers zeggen alles, de excuses zijn opgebruikt vrees ik.
En met zulke cijfers ben je inderdaad degradatiekandidaat.. :x
Ingrijpen dus ? tja - maar hoe he ? Indien het probleem enkel CJ zou zijn dan kan je eventueel nog iets proberen, maar met alle respect voor iedereen hier die het anders ziet, persoonlijk begin ik serieuze bedenkingen te hebben met het "zogezegde individueel talent" dat deze spelersgroep verondersteld wordt te hebben....
Ik vind eigenlijk eerder dat we we in zowat alle matchen die ik reeds zag ( zo'n 6tal) individueel telkens tekort kwamen tegen onze tegenstanders, en dat in alle linies.... :cry:


03 Okt 2013, 13:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
Ik vind dat de scoutingcel ook eens serieus mag aangepakt worden

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


03 Okt 2013, 13:10
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Ik vind dat de scoutingcel ook eens serieus mag aangepakt worden


het is geen excuus, maar misschien moet CJ ook veel te veel tijd steken in randactiviteiten aangaande de ploeg, omkadering, technische zaken... en daarbij nog opboksen tegen mensen in een niet professionele structuur. :wadde:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


03 Okt 2013, 13:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
de clerus schreef:
Ik vind dat de scoutingcel ook eens serieus mag aangepakt worden


het is geen excuus, maar misschien moet CJ ook veel te veel tijd steken in randactiviteiten aangaande de ploeg, omkadering, technische zaken... en daarbij nog opboksen tegen mensen in een niet professionele structuur. :wadde:


Euh, is volgens mij een proftrainer die per dag 1,5u training geeft... Wat mij betreft, zou hij zelfs die randactiviteiten tot in de puntjes moeten kunnen uitvoeren... Is het een of het ander hé - of je bent fulltime proftrainer en je doet alles wat met het sportieve te maken heeft. Of je bent enkel trainer, met een aangepast loon afhankelijk van uw uren op de club, waardoor je de rest in een sportief apparaat kan investeren... That's my opinion...


03 Okt 2013, 13:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
Mijn gedacht zeg, alsof CJ aan de nieuwe tribune heeft staan vijzen indraaien of eht gras moet gaan afrijden...
Allé, ik hoop dat hij dat niet gedaan heeft want anders zakken we er waarschijnlijk los door.


03 Okt 2013, 13:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
de clerus schreef:
Ik vind dat de scoutingcel ook eens serieus mag aangepakt worden


het is geen excuus, maar misschien moet CJ ook veel te veel tijd steken in randactiviteiten aangaande de ploeg, omkadering, technische zaken... en daarbij nog opboksen tegen mensen in een niet professionele structuur. :wadde:


We weten ondertussen dat ge geen fan zijt van de 'professionele structuur' van onze club, en ik treed u daarin zeker bij. Maar ge moet nu ook ni gaan overdrijven he.


03 Okt 2013, 15:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
Op Eupen gaat ge verliezen, iedereen was er zeker van. Ge verliest daar en tis precies of den helft valt hier uit de lucht?
Het was geen topniveau neen, maar er zat al veel meer in dan tegen Tubeke/Visé...
De enige die echt weer niks waard was, das dieje dat alle weken negatief vernoemd wordt: Nick Van Belle, ken je plaats. Tip: het is niet in 2de klasse ;)


03 Okt 2013, 15:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
gweninho schreef:
Op Eupen gaat ge verliezen, iedereen was er zeker van. Ge verliest daar en tis precies of den helft valt hier uit de lucht?
Het was geen topniveau neen, maar er zat al veel meer in dan tegen Tubeke/Visé...
De enige die echt weer niks waard was, das dieje dat alle weken negatief vernoemd wordt: Nick Van Belle, ken je plaats. Tip: het is niet in 2de klasse ;)


Die zat volgens onze sterreporter van de livestream gisteren nochtans "goed in de wedstrijd" zenne! :lol:


03 Okt 2013, 16:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 228 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst