E. Aalst - Moeskroen - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 E. Aalst - Moeskroen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1022
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
http://www.aalst.tv/artikel/sport/wedst ... n-peruwelz

_________________
Afbeelding


05 Sep 2013, 16:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Hoe pijnlijk is die eerste goal seg. Tweede goal ook een dekkingsfout van formaat, en geen wereldsave van de keeper. Derde goal is een beetje pech, maar eigenlijk ook een schande.

Volgende keer beter zeker?

edit: Ik vind dat Ken dat goed doet trouwens.


05 Sep 2013, 18:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
De thuiswedstrijd van Eendracht Aalst tegen Moeskroen Peruwelz mondde uit in een spektakelstuk. De Ajuinen voelden zich bestolen.

In doel stond niet titularisdoelman Kevin Van Den Noortgaete, die moest afhaken met een blessure, maar wel de 19-jarige Gertjan Verhoeven. Hij moest zich drie keer omdraaien, maar zag hoe zijn ploeg tot drie keer toe een strafschop onthouden werd. "De tweede tegentreffer had ik misschien moeten voorkomen", geeft Verhoeven toe in Het Nieuwsblad. "Mijn zicht werd belemmerd door een verdediger waardoor ik iets te laat reageerde."

Verhoeven deelde de woede van het thuispubliek over de wedstrijdleiding. "Ik zag drie mogelijke strafschoppen. Dan verwacht je toch dat de bal minstens één keer op de stip wordt gelegd. Ik vond dat Aalst de morele winnaar was. Gesteund door onze supporters drukten we Moeskroen terug. We gaven nauwelijks kansen weg, maar Moeskroen bleek ontzettend efficiënt", besluit de jonge doelman.


06 Sep 2013, 10:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
De bezoekende trainer had geen zin in de persbabbel omdat er vorig seizoen te weinig Frans werd gepraat.

Wat ne wanker. CJ mag bij da fusiegedrocht hetzelfde gaan doen. Ik vraag me af of ze in Virton, Eupen, Wezet, Boussu ook veel Vlaams gaan praten.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


06 Sep 2013, 15:02
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Ik denk dat we vooral rustig moeten blijven. Het spelniveau gaat al de goede kant uit, nu nog scherper verdedigen en we zullen nog veel punten oogsten.

Dat we een snelle spits met diepgang missen is correct maar die zoekt elke club...

Hopen dat de geblesseerden ( Van Steenbrugghe, Weydisch) die spoedig zullen terugkeren meteen een meerwaarde zullen betekenen..


06 Sep 2013, 16:32
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Dani schreef:
Ik denk dat we vooral rustig moeten blijven. Het spelniveau gaat al de goede kant uit, nu nog scherper verdedigen en we zullen nog veel punten oogsten.

Dat we een snelle spits met diepgang missen is correct maar die zoekt elke club...

Hopen dat de geblesseerden ( Van Steenbrugghe, Weydisch) die spoedig zullen terugkeren meteen een meerwaarde zullen betekenen..


:wow: :wow:

als ze zelfs bij Hoogstraten en godbetert Temse er zo eentje hebben, waarom wij dan niet?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Sep 2013, 16:59
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
El Corredor (Light) schreef:
Misschien niet echt correct van mij maar CJ heeft een aantal uitspraken gedaan die toch wel vreemd waren.

Een ganse voorbereiding 4-4-2 spelen en zeggen dat dit zijn systeem is, om het vervolgens na 1 (!!) match te wijzigen.

Een kern die rond was op de eerste supportersvergadering, ze zaten daar allemaal zo fier als ne gieter, maar vervolgens worden er nog 5 "versterkingen" aangeworven. Waarbij je te weinig kwaliteit aantrekt. (betaal enen 3000 euro ipv 3 x 1000 euro, bij wijze van spreke ;) )

Men gaat vol voor een tandem Shkodra-Ngasseu wegens de automatismen, alleen staan ze amper samen op het veld.

CJ ging niet naar namen kijken, tot op heden niet gedaan of het zou het bankzittersstatuut van Glouftsis moeten zijn.

Het is allemaal te stereotiep door een mismatch in deze kern, geen spelers met diepgang. Ik heb het gevoel dat men kijkt wat er vrij is zonder naar het systeem te kijken.

Een type De Voeght zou welkom zijn. :EA:


Die is al 36 ondertussen en is al 2,5 seizoenen gestopt... Maar wedden dat hij meer zou laten zien dan Van Belle? Zonder zeveren, ik kwam woensdag maar met den time toe en ik keek even rond om de opstelling te analyseren. Toen zag ik dus Van Belle, in minuut 46 dus. Volgende keer dat ik hem zag was in de 92e minuut, toen de ref affloot en hij van't plein ging...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


07 Sep 2013, 14:37
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Ik denk wel dat één van die kansen die hij kreeg bij Van Eyck wel zouden binnengaan.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


07 Sep 2013, 16:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
We slikken alweer een tegendoelpunt op een stilstaande fase. Dat kan toch niet dat die speler zo vrij kan inkoppen. Is al iets waar we van vorig seizoen mee sukkelen en dat blijkbaar niet opgelost raakt.
Na de 0-1 zijn we eigenlijk beter beginnen spelen vind ik. We kregen ook kansen maar deze werden gemist door Kevin Janssens en Nick Van Belle. Net voor de rust was de gelijkmaker er dan toch via Bogaerts en onverdiend was dat niet.
In de tweede helft geef je het dan op een paar minuten helemaal weg en loop je achter de feiten aan. Glouftsis was dicht bij de aansluitingstreffer maar de 1-4 strandde ook op de paal. Toen het dan toch 2-3 werd, zat er nog iets in en hadden we misschien nog een penalty moeten krijgen maar hij zou in geen honderd jaar penalty gefloten hebben.
Met een verplaatsing naar Eupen in het verschiet doen we er best aan om In Geel iets te rapen en zelfs eigenlijk te winnen. Stel dat je met 4 op 18 opgezadeld zit...
Enfin, hopen op het beste zeker :EA:


07 Sep 2013, 21:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst