E. Aalst - Moeskroen - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 E. Aalst - Moeskroen 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
anathema76 schreef:
Wil er iemand schaatsen kopen voor Kevin Janssens aub!! Dan kan hij in Liedekerke zijn pirouettes gaan draaien. Jongens toch!


Ik dacht dat hij al met schaatsen speelde eigenlijk - lag vaker op de grond na weg te glijden (was precies een intern wedstrijdje met De Greef en Martin op dat gebied) op het besproeide veld dan dat hij een bal goed raakte...


05 Sep 2013, 10:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
DT schreef:
anathema76 schreef:
Wil er iemand schaatsen kopen voor Kevin Janssens aub!! Dan kan hij in Liedekerke zijn pirouettes gaan draaien. Jongens toch!


Ik dacht dat hij al met schaatsen speelde eigenlijk - lag vaker op de grond na weg te glijden (was precies een intern wedstrijdje met De Greef en Martin op dat gebied) op het besproeide veld dan dat hij een bal goed raakte...


Als ge als speler in de eerste helft wegglijdt dan is dat al onvergeeflijk: ge hebt u op dat veld opgewarmd dus dan moet ge dat toch doorhebben?

Maar als ge dan blijkbaar niet eens van schoenen verandert tijdens de rust? Dan doet ge het bijna expres.


05 Sep 2013, 10:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
@DT: toch wel zeer kritisch wat Degreef betreft, onze last-minute transfer is met voorsprong het beste wat ze in het tussenseizoen hebben binnengehaald. Technisch sterk , brengt rust aan de bal, goeie inspeelpas(en steeds vooruit) en lange bal in de voet. Neem hem daar achteraan weg en de schade zou zelfs niet te overzien zijn vrees ik. Als je natuurlijk 20 lange ballen verstuurt op een match en jij steeds degene bent die de opbouw moet starten kan daar al eens een mindere pas tussenzitten maar dat neem ik er dan graag bij.
Vandamme vond ik zeer goed vandaag de tegenpool van Skohdra die precies onder de valium zat. Ziek lees ik hier maar waarom stel je hem dan op trainer??? Janssens was weer niet goed, draait zeer mooie pirouettes die stilaan onze kunstschaatser Kevin Van de Perre moeten jaloers maken maar in het voetbal scoor je daarmee wel geen punten. En die Vanbelle vooraan komt in de buurt van het slechtste wat hier de voorbije tien jaar in de spits heeft rondgelopen. Onze coach vertelde onlangs nog dat hij indruk maakte op training door onder andere zijn kopspel???? Ik heb hem gisteren één luchtduel zien winnen. Vraag mij af wie die gescout heeft, waarschijnlijk iemand met een witte stok en een labrador.


05 Sep 2013, 10:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
chunga schreef:
Vraag mij af wie die gescout heeft, waarschijnlijk iemand met een witte stok en een labrador.


:D

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


05 Sep 2013, 10:46
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Eigenlijk is het vreemd dat Van Damme die tweede goal maakt.

Dat is een doelpunt die je nummer 10 altijd moet maken.

Maar nee, Ken die moet den bal afpakken, vervolgens inspelen, dan nog enen met zijn kloten omhoog stampen, vervolgens doorlopen tot aan de zestien van de tegenstander, en hopen dat hij dan ne goeie voorzet krijgt.

Was ook de enige middenvelder die in minuut 92 nog in onze eigen backlijn ging verdedigen. Die loopt zich de pleuris, terwijl Janssens er wat "gratuite" bijloopt.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Sep 2013, 10:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
El Corredor (Light) schreef:
Maar nee, Ken die moet den bal afpakken, vervolgens inspelen, dan nog enen met zijn kloten omhoog stampen, vervolgens doorlopen tot aan de zestien van de tegenstander, en hopen dat hij dan ne goeie voorzet krijgt.

Was ook de enige middenvelder die in minuut 92 nog in onze eigen backlijn ging verdedigen. Die loopt zich de pleuris, terwijl Janssens er wat "gratuite" bijloopt.


AMEN! Het is om zot van te worden!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


05 Sep 2013, 10:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
DT schreef:
Gek, sommige mensen vonden onze eerste helft op de laatste vijf minuten zwak? Ik vond ons de eerste helft duidelijk de evenknie en hadden zelfs de betere kansen: Skhodra die de bal van tegen de achterlijn terug kan leggen die ideaal voor Janssens valt maar dan een heel slap schot op een keeper die al op de grond lag, aflegger van Martin met het hoofd waar Van Belle meer moet mee doen dan de bal via de borst buiten laten stuiteren... Ook onze corners waren redelijk gevaarlijk (Lievens net onder de bal door) en de vrije trap van Shkodra verdiende beter. De gelijkmaker van Bogaerts na goeie kopbal van Smet dacht ik, was dus ook niet meer dan verdiend. Moeskroen had enkel een kans na een snel genomen vrije trap en die goal waar de helft van ons weer stond te slapen. Moeskroen speelde ook veel te laks die eerste helft want gaven ongelooflijk veel ruimte weg eigenlijk na de 0-1... Even bijspijkeren in de rust denk je dan en mogelijkheid om 3 punten binnen te halen - maar helaas...

Tweede helft startten we eigenlijk nog uitstekend met van na de aftrap goeie actie van Shkodra en Van Belle die van dan af compleet uit het spel verdween... Van minuut 46 tot 55 waren we echter nergens - kleine omzetting bij Moeskroen, Diaby erin voor een onzichtbare flankspeler voor rust en plots is het 1-3 en ontsnappen we nog aan de 1-4 (paal)... Vanuit de tribune waren alle tegengoals houdbaar (zeker de tweede, pisbal vanaan de zestien meter die binnenrolt in de hoek waar Gert-Jan al lag) maar zou de beelden nog eens moeten terugzien. Bal vertrok natuurlijk wel tussen een bos van benen en de zichtbaarheid zal voor Verhoeven niet groot geweest zijn.

Na de wissel van Shkodra (was ziek, in de rust blijkbaar zelf om wissel gevraagd) en Lievens, pure powerplay geprobeerd met 1 echte kans - die van Glouftsis 2 minuten na de omzetting - maar vooral weinig vernuft en overleg. Martin op links al iets beter dan op rechts, maar toch ook niet van het niveau dat we normaliter van hem gewoon zijn. Grootste vaststelling: je dropt continue lange ballen maar toch slaagt Nick Van Belle erin om tot minuut 87 niet in de buurt van het leer te komen... Enkele discutabele penaltygevallen - die van Van Belle was iets te nadrukkelijk op zoek, die handsbal kreeg Oostende vorig jaar wel bij ons en die fout op Glouftsis die met twee handen in de rug werd geduwd, was overduidelijk penalty. Alleen: we zochten de laatste 10 minuten enkel de penalty - met die scheids was dat eigenlijk onbegonnen werk - en vervielen daardoor enkel in frustratie ipv overleg.

Wat de transfers betreft: De Greef toch wel een pak minder dan zondag (nauwelijks lange bal kunnen trappen) en had niet door dat het veld net gesproeid was blijkbaar. Glijdt op een aantal cruciale momenten gewoon weg met telkens gevaar als gevolg - worden voor de tweede keer op rij niet afgestraft maar gaat ook niet blijven duren. Concentratie en degelijk schoeisel: zou toch een minimum moeten zijn in tweede klasse.

En tot slot: verlos Kevin Janssens toch eens uit zijn lijden - combineert met gemak alle minpunten van Franck, Van Mieghem en Gbarssin in een persoon... Maar zal wel ijdele hoop zijn zeker dat die naast de ploeg zal vallen tenzij hij een been verliest... En dan nog...

Wel nog dit - de uitslagen van de tegenstanders zorgen ervoor dat het nog niet dramatisch is voorlopig. Wat me wel zorgen baart - vorig seizoen duurde het tot Eupen in december vooraleer we voor het eerst thuis verloren... Nu hebben we amper 4 punten gehaald uit drie thuismatchen... Hopelijk geen dipje zoals vorig seizoen dus na Nieuwjaar...


Volledig akkoord ! Nog één toevoeging: als Vanbelle in minuut 40 wordt diepgestruurd (de enige manier van aanvallen tegenwoordig, zo een lange bal ergens droppen in de "richting" van een aanvaller) en het is dan al op... ??? Hoe verklaar je dat die speler dan 1) aan starten kan toe komen 2) verder mag spelen in de 2de helft en 3) uberhaupt aangetrokken is ?

Nick Vanbelle mag mij het tegendeel bewijzen, maar dat is NIET wat we zochten. Die andere Vanbelle daarentegen: zalige stijl, heeft alle kenmerken om een echte Eendrachter te worden.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Sep 2013, 10:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Van Belle en Janssens zijn ontzettend zwak, doet echt zeer aan de ogen. Al vind ik alleszins wel dat we gisteren zeker een punt verdienen, ik heb 3 penaltyfases geteld, die referee was gewoon maffia

_________________
www.spionkoplede.com


05 Sep 2013, 11:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
chunga schreef:
@DT: toch wel zeer kritisch wat Degreef betreft, onze last-minute transfer is met voorsprong het beste wat ze in het tussenseizoen hebben binnengehaald. Technisch sterk , brengt rust aan de bal, goeie inspeelpas(en steeds vooruit) en lange bal in de voet. Neem hem daar achteraan weg en de schade zou zelfs niet te overzien zijn vrees ik. Als je natuurlijk 20 lange ballen verstuurt op een match en jij steeds degene bent die de opbouw moet starten kan daar al eens een mindere pas tussenzitten maar dat neem ik er dan graag bij.


Pas op Chunga - ben inderdaad kritisch op Arnaud, omdat hij beter kan. En wat ik zeg, klopt toch? Maakt in drie matchen drie persoonlijke slippers (gisteren heel letterlijk), een wordt afgestraft (Temse), de andere twee gelukkig niet. Vaak te maken zelfs met concentratie en ik hoop dat hier op training wordt op gehamerd anders dreigt hij hetzelfde als Mike te overkomen vorig seizoen. Heel goed begonnen, dan wat kleine foutjes en vaak heel tot zeer degelijk presteren een hele match lang maar toch een paar serieuze slippers per match die minstens tot gevaar en evenveel tot een doelpunt hadden kunnen leiden. Voor je het weet, kan je dan niks goeds meer doen voor velen. Even aan herinneren dat Mike ook prachtige opbouwende passes verstuurde begin vorig seizoen, maar we weten allemaal hoeveel bakken kritiek hij daarna over zich heeft gekregen over zijn directe fouten en zijn verdedigend spel...

Ik vind dat je dan ook niet blind moet blijven voor die zaken bij Arnaud, ook al is hij samen met Wesley de beste transfer tot nu toe. Beter even tot de orde roepen inzake die concentratie op dit moment, dan het een deel van zijn spel te laten worden. Ik breek hem absoluut niet af want ik had Arnaud drie jaar geleden al doorgegeven aan de technische staf om te volgen/aan te trekken. Ook het uitglijden en de keuze van zijn schoeisel valt hem aan te rekenen en zou op dit niveau niet mogen.

Daarnaast moet je toch durven stellen dat zijn prestatie minder was dan zondag? Geen coaching bij gevaar, enkele uitglijders en opbouwend veel minder betrokken dan zondag... Is geen kritiek, enkel een vaststelling. En met Gert-Jan achter zich zal de coaching toch van hem moeten komen om het daar bij elkaar te houden achteraan...

En overall: centrale verdediger moet vooral zorgen dat de sleutel op de deur blijft. Het is verademend dat hij kan inschuiven en rust aan de bal uitstraalt maar wat ben je met vier goede relances als je telkens een kapitale slipper maakt? Een aanvaller krijgt toch ook geen complimenten als hij goed meeverdedigt of een bal wegkopt bij een corner tegen? Bovendien: Filipovic is in mijn ogen ongenadig afgestraft door het grote publiek voor 1 (!) echte slipper tegen Hoogstraten, dan vind ik niet dat we bij mensen op dezelfde positie de kop in het zand moeten steken en die slippers door de vingers moeten zien... Iedereen gelijk...


05 Sep 2013, 11:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Dat uitglijden gisteren was inderdaad opmerkelijk, leek me wel meer een probleem in de tweede helft.
Aangezien er toch niet tijdens de rust is gesproeid :) hebben sommigen dus tijdens de rust van schoeisel verwisseld blijkbaar en daar toch een verkeerde keuze gemaakt.


05 Sep 2013, 11:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Bomber schreef:
DT schreef:
[Moeskroen speelde gewoon op systeem - ballen inspelen zonder kijken. Geïnstrueerd waar de bal moet komen - is de speler niet op de plaats waar de bal moet komen, is het de fout van die laatste... Wij stralen uit het gewoon niet te weten... Vind dat bijster jammer want hebben nochtans "voetballende" spelers...



Gisteren was er in de 2e helf ook zo'n fase.
Iemand van ons legt de bal vanop de achterlijn terug naar de rand van de 16, waar niemand staat.
Dan krijgt hij van bijna iedereen rondom mij het verwijt dat hij niet eerst kijkt, maar volgens mij weet iedereen die een beetje van voetbal kent toch wel dat die bal daarar gaat komen he.
Nee, bij ons staan ze dan met 2 tegelijk in de kleine carré... :hmm:


Indeed, was de Mike trouwens met die teruglegger na een mooie rush op rechts...


05 Sep 2013, 11:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
VDN drie tot vier weken out in combinatie met het huidige spelpeil en twee verplaatsingen naar Geel en Eupen. Ik ben er echt niet gerust in :( Ik hoop dat het niet tot een 3 op 18 komt, want dan wordt het nog een zwaaaar seizoen...


05 Sep 2013, 11:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
AlostanA schreef:
VDN drie tot vier weken out in combinatie met het huidige spelpeil en twee verplaatsingen naar Geel en Eupen. Ik ben er echt niet gerust in :( Ik hoop dat het niet tot een 3 op 18 komt, want dan wordt het nog een zwaaaar seizoen...


4 op 18! :D
Ja, ik denk toch dat je van die ploegen die nu bij de laatste vijf staan niet veel moet vrezen.


05 Sep 2013, 11:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Kielse Rat schreef:
AlostanA schreef:
VDN drie tot vier weken out in combinatie met het huidige spelpeil en twee verplaatsingen naar Geel en Eupen. Ik ben er echt niet gerust in :( Ik hoop dat het niet tot een 3 op 18 komt, want dan wordt het nog een zwaaaar seizoen...


4 op 18! :D
Ja, ik denk toch dat je van die ploegen die nu bij de laatste vijf staan niet veel moet vrezen.


Just, tval nog mee dan :)


05 Sep 2013, 11:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Kielse Rat schreef:
AlostanA schreef:
VDN drie tot vier weken out in combinatie met het huidige spelpeil en twee verplaatsingen naar Geel en Eupen. Ik ben er echt niet gerust in :( Ik hoop dat het niet tot een 3 op 18 komt, want dan wordt het nog een zwaaaar seizoen...


4 op 18! :D
Ja, ik denk toch dat je van die ploegen die nu bij de laatste vijf staan niet veel moet vrezen.


Wrong thought: Lommel gaat daar nooit blijven staan als hun ziekenboeg leegloopt, Hoogstraten heeft ons al twee punten gekost en Geel heeft voorlopig het ongeluk dat hun spitsen allen out zijn maar spelen wel voetbal, wat van de onzen niet gezegd kan worden... Moest ons spelniveau degelijk zijn, ik zou me geen zorgen maken maar aangezien dat niet het geval is... Zondag is al van moetes eigenlijk... Je speelt dan immers voor de tweede keer in 5 matchen tegen een promovendus en uw enige driepunter vergaarde je op eigen veld tegen een halve derdeklasser... Dus niet te optimistisch zijn toch...


05 Sep 2013, 12:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst