E. Aalst - AFC Tubize - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 14
 E. Aalst - AFC Tubize 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
hoe neem je 1173 abbo's bij de neus ? start een actie op met die verdomde drankbonnetjes en haal ons geld maar binnen, achteraf maken we er toch een zootje van, de 4de laatste plaats is tenslotte meer dan genoeg hé.
Geen visie, geen beleid, geen ploeg, amateurisme ten top
Eigenlijk zijn we beter af in derde klasse, daar zagen we tenminste nog voetbal en konden we om de 14 dagen nog eens goed lachen met de accomodaties en de tombola's à la "bienèspe".

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


16 Sep 2013, 9:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Eigenlijk wel straf dat CJ die sneren richting Stavros geeft. Alsof die man plots niet meer kan sjotten. Ik dacht eerst dat hij het deed om hem scherp te krijgen, maar het begint storend te worden. Niet dat Glouftsis goed is momenteel, maar wie is dat wel? Yep, enkel onze doelman, en dat is meestal geen goed teken.
Als de trainer een crisis gaat oplossen met spelers viseren en enkel zagen over hoe slecht het wel was, dan is die man nog dommer dan ik al dacht.
Enfin, gelukkig is het seizoen nog jong. En dat is dan ook het enige positieve momenteel.


16 Sep 2013, 9:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Wat ik ook wel zorgwekkend vind is dat ons bestuur - dat er toch prat op gaat dat onze club de weg van de professionaliteit heeft ingeslagen - ons deze spelerskern wil verkopen als de kwaliteitsvolste van de laatste jaren. 'De trein naar de eindronde', 'top 5 is haalbaar' (gisteren nog in het voorwoord in de Eendrachter)..., toch wel uitspraken die als een boemerang in je gezicht kunnen terugkeren. 'De trein naar de eindronde' is nu al een blijvertje. Qua verkeerde inschatting van het spelerspotentieel kan dit wel tellen. Voor de geloofwaardigheid en het vertrouwen doet dit ook geen deugd. De analyse van ons falen gisteren moet op het juiste niveau worden gemaakt.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


16 Sep 2013, 9:35
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Denk dat er weer een koperdiefstal geweest is want die trein zal niet vertrekken vrees ik...


16 Sep 2013, 9:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
T zal de FYRA zijn :lol:

_________________
MCMXIX


16 Sep 2013, 9:51
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
De Pie schreef:
Dat hij van onze griek niet moet weten, wisten we al natuurlijk :stom:
Het kan toch niet dat hij opeens geen doelpunt niet meer kan maken .
Hopen op beterschap :EA:


Dat denk ik er ook over;ok Stavros had mss ook zijn dagje niet maar wie wel? Enkel VDN en that's it!
Maar Stavros(onze enige spits op het veld) er na een handvol minuten in de 2 de helft afhalen en op zijn plaats dan Martin zetten dat is vernederend voor een speler. CJ zei achteraf dat hij er wel 10 kon vervangen;awel waarom dan de stavros de enige spits op het veld en de enige die toch de goal een beetje weet staan....
Hoeveel heeft hij er vorig jaar gemaakt 14,15,16 ?? En nu kan hij dat niet meer???


16 Sep 2013, 9:59
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wat ik absoluut niet begrijp is dat we een Van Eyck (die ze vorig jaar binnenhalen)verkopen aan dender en ze een Van Belle aantrekken die in een kopduel ongeveer 4 cm hoog springt.


Van Van Eyck was ik nu ook geen echte fan, maar zou toch al meer gebracht hebben da Van Belle.
Maar zeker een Marijn vdWalle toonde vorig 1000 keer meer inzet dan die Westelboy :fuck:


16 Sep 2013, 10:02
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
twee nieuwe artikels voor de fanshop: Temesta, en dafalgan Forte...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Sep 2013, 10:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1014
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
De (9)Bilde schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wat ik absoluut niet begrijp is dat we een Van Eyck (die ze vorig jaar binnenhalen)verkopen aan dender en ze een Van Belle aantrekken die in een kopduel ongeveer 4 cm hoog springt.


Van Van Eyck was ik nu ook geen echte fan, maar zou toch al meer gebracht hebben da Van Belle.
Maar zeker een Marijn vdWalle toonde vorig 1000 keer meer inzet dan die Westelboy :fuck:


Idem hier ! Ik kan simpelweg niet geloven dat die Van Belle echt gescout is geweest. Die kerel is zowel voetbaltechnisch als fysiek een regelrechte ramp. Je zou zeggen dat die nog nooit op een bal heeft getrapt !
Een Marijn vd Walle - die vorig jaar leuke dingen liet zien - was volgens onze technische staf dan weer niet goed genoeg ? :crazy: :crazy:


16 Sep 2013, 10:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
enfin, zoals ik daarnet in mijn excuses aan Vicky plaatste: ik ga mijn kritiek terug positiever proberen te plaatsen, of zwijgen. en weer vooruit kijken:

wat kan de trainer aan de huidige resultaten doen ? soms lijkt het er op dat de groepssfeer niet echt goed is en er zijn iets te veel spelers die beter kunnen (zelfvertrouwen kwijt ?). 1+1= niet 3 momenteel maar 1,5.

en zouden we thuis niet proberen wat hoger te spelen ? telkens we een bal kwijtraken staat er ne tegenstander quo... qio... qw... kwasi direct oog in oog met onze goalie.

_________________
may the FORCE be with you.


16 Sep 2013, 10:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
De trein richting eindronde rijdt, maar ze zijn wel op het verkeerde perron opgestapt.


16 Sep 2013, 10:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Het ergste is dan nog dat ons bestuur CJ een extra jaar onder contract heeft gelegd nog voor hij iets behaald heeft of bewezen heeft... Door altijd maar te zeggen dat hij een trainer is voor 1e is hij dat nog niet.. Tis niet omdat de club spreekt over proffesionalisering, dat ze daar ook effectief mee bezig zijn..

Er moet nog zoooooveel veranderen eer we ooit nog maar mogen denken aan een eindronde om naar eerste te gaan!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


16 Sep 2013, 10:49
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Een trainer moet een motivator zijn, en geen afbreker.
Deze moet spelers beter maken en niet afkraken.
Ze boven zichzelf laten uitstijgen met ander woorden.
Het enige wat ik bij CJ zie en hoor is het omgekeerde.
Hij heeft er een paar de hemel in geprezen als materiaal voor eerste, met het gevolg dat ze lopen te zweven, en op het veld het rendement van vorig jaar niet meer halen.
Anderen maakt hij dan met de grond gelijk.
Hij staat daar voor de bank nerveus te wezen als een kiek zonder kop, maar effectief aanwijzingen geven om het spel te verbeteren deze zijn er niet bij.
als de trainer nerveus is dan geeft deze dat zeker over zijn de spelers. hij heeft het gisteren in de tweede helft zelfs opgegeven. hij is op de bank gaan zitten gelijk ne geslagen hond.
één ding is duidelijk dit eendracht zal altijd het onderspit delven tegen een agressief ( kort op de man) voetballende ploeg, man wat zijn we traag in de passing, en met de lange bal spelen is ook geen optie, er worden geen kopduels gewonnen, ze gaan amper van de grond, laat staan dat ze een bal kunnen controleren met de borst ( daar trainen ze toch op)
Voor mij zijn CJ zijn dagen geteld, en hoe rapper hoe liever. en wat het spitsen probleem beterft, de man die daar verantwoordelijk oor is mag de eer aan zichzelf houden en ook opkrassen. :stom:


16 Sep 2013, 11:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Wat mijn vaststellingen zijn:

* Waar velen hier nog hoopten dat een paar mannen ernaast zetten, veel zou verhelpen - die zijn ook een illusie armer denk ik. Bogaerts, Filipovic, Nick Van Belle, Kevin Janssens, enz. allemaal eruit en de vervangers vervallen in hetzelfde.... Probleem zit gewoon veel dieper...

* Iedereen ziet dat het probleem veel dieper zit, maar wat doen de spelers? In elk krantenartikel verwijzen hoe "professioneel" er wel wordt gewerkt op training, meer nog, effectief nog aangeven dat de trainingsarbeid vorig seizoen een lachertje was (dixit Mike Smet). Laat dat als spelers dan ook eens zien op het veld want er is echt geen bal aan zo voor niemand... All time low - zat om 18u15 al in mijn zetel en de pinten lagen al van bij de eerste slok zwaar op de maag...

* CJ heeft net zoals BVR geen plan B. Bij CJ is het zelfs niet duidelijk of hij überhaupt een plan A heeft, maar soit. Verder moet je toch durven bekennen dat als BVR zo'n supertrainer was, hij toch wel iets meer uit zijn terugronde had moeten halen... Was trouwens al het tweede seizoen op rij dat hij zo'n terugval kende met zijn ploeg... Als je idd zo'n topper was, zorg je ervoor dat je wel stand kan houden en uw ploeg ook op die momenten scherp kan houden... Of CJ de geknipte vervanger was, heb ik altijd in het midden gehouden - is in elk geval een ander type trainer/persoon dus als trendbreuk de hoop was op kentering, hebben ze daar wel een bepaalde keuze mee gemaakt. Zijn van een academicus met weinig oog voor psychologie geëvolueerd naar euh... een landbouwer met nog minder oog voor psychologie???

* Vertrouwen in een speler is 1 ding maar als je als Stavros en Armin weer de kans krijgt - voor eigen publiek dan nog - en je levert zo'n prestatie af, sorry maar dan wettig je een bankzittersstatuut... Akkoord, Van Belle doet het zowaar nog slechter maar wat Stavros liet zien, deed toch ook verschrikkelijk veel pijn aan de ogen. Als je dan al niet in de bovenste schuif ligt bij de trainer, werk je u met dergelijke prestaties nog meer op het achterplan. De fantastische ingreep van Janssens om hem toch de tweede helft nog te laten aanvatten om hem dan 10 minuten later binnen te halen, was er toch ook wel over. Deed zelfs een BVRken erna: tactische wissel om die wissel dan tien minuten later te herzien met een andere tactische wissel om alles weer naar het "oude" om te zetten... Schoon

* Bael kan beter ook al uitkijken naar een nieuwe ploeg. Maakt hele voorbereiding mee, loopt vooraan voor geen meter en bij een 0-2 stand word je dan in de pikorde voorafgegaan door iemand die 6 maanden stil heeft gelegen... Moral booster!

* Hieraan gelinkt - super van Thomas Weydisch dat hij luistert naar zijn trainer om toch nog in te vallen... Zo lang uit geweest, een match waarbij de hele stal kalveren al verdronken was en Tubize net vijf minuten eerder overgeschakeld was op het "ik trap op alles wat beweegt-motto" - voor hetzelfde geld was hij weer 6 maand out... Mooi ook van de technische staf

* Als C. Janssens de match gezien heeft tegen Antwerp, had hij wel moeten constateren dat de achterlijn van Tubize - zeker centraal achterin - bestond uit rugby-spelers en geen voetballers. Enige waarmee jij die pijn kon doen, was voetbal over de grond met snelle wendbare spelers. Neen, wij gaan lange ballen droppen op spitsen die een gemiddelde supporter nog uit de wedstrijd kan houden momenteel... Dat hadden scouters vanop het forum ook wel beter gedaan...

* Wij zijn 6 matchen ver en ongeveer elke kernspeler heeft al op dat veld gestaan - met hetzelfde resultaat: het draait met iedereen even mank en echt iedereen zit zonder vertrouwen. Wat gaat dat zijn als we echt onder druk komen te staan? Nu vallen de resultaten allemaal nog mee rond ons...

* Ik zeg het al van in de voorbereiding - deze ploeg kan op niks terugvallen, buiten op een flits die als ze lukt, de drie punten oplevert... Komt ze er niet, is het zout-en zielloos...

* Voor de BVR-adepten: het "drop een lange bal op uw targetspits-systeem", staat of valt met net die spits... Draait die niet, zoals Depoitre na zijn handtekening bij Oostende of een Glouftsis na Antwerp thuis van vorig seizoen, dan is het huilen met de pet op... Heel af en toe trekken mensen u dan over de streep zoals Moreels heel vaak, of een Potjes... zoals een Tjendo, een Alex of een Niels Martin vorig seizoen maar deep down... Als je echter niemand meer hebt die goed in zijn vel zit, dan lukt niks... Dat zie je nu, maar dat zag je ook in de terugrondes onder BVR... En net dan zie je de tekortkomingen bij een trainer... durven overschakelen naar een ander systeem, met bewegende spelers oa. CJ heeft dat niet in zich, maar laten we eerlijk wezen, BVR had dat evenmin... CJ haalt er vaak een verdediger af voor een lange spits er bij vooraan... BVR haalde gewoon heel zijn ploeg door elkaar - wat dat betreft had CJ dus gisteren ook wel iets BVRiaans...

* Wij spelen geen voetbal, maar schaken - elke bal vertrekt uit stilstand naar een persoon in stilstand... En we gokken op een dribbel - uit stilstand - die moet leiden tot een doelpunt terwijl we achteraan er nooit in slagen de boel hermetisch dicht te houden...

* Kunnen wij overschakelen naar een ander systeem? Ik vrees ervoor. Een 4-4-2 hoor ik roepen in de tribune... Hoe dat? We hebben een controlleur die vooral rendement haalt, als er een tweede controlleur naast staat... Maar die tweede controlleur is dan vaak weer te weinig voetballer om het heft in handen te nemen... En de aanvallend ingestelde voetballers op het midden, hebben 0 recuperatievermogen waardoor je gewoon niet kan switchen... M.a.w. twee centrale middenvelders is altijd prijs achterin... Als je echter met drie centraal op het midden nog 8 of 9 doelkansen weggeeft (zonder stilstaande fases mee te rekenen), dan lijkt het me allemaal heel triestig...

* Wat ik meer en meer zie op het veld: binnen de kern zit er tweedracht... Spelers waar CJ het voor heeft, spelen en lijken hem dus ook te steunen (vooral in de pers dan)... Spelers die het niet zien zitten met CJ, spelen ook - omdat het niet anders kan misschien vaak - maar laten toch duidelijk merken dat ze een andere trainer willen...

En vooral dat laatste is nefast want zelfs bij een andere trainer blijft dit doorspelen...


Laatst gewijzigd door DT op 16 Sep 2013, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Sep 2013, 11:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1272
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Proficiat Eendracht Aalst met jullie beschamende prestatie gisteren! Ik stel voor dat jullie volgende match zelf een shirt meebrengen want het shirt van ONZE club verdient bloed zweet en tranen ! Nu zijn het vooral overdreven zonnebank- sterallures terwijl wij als supporter het minstens even goed zouden doen op dit moment!

Cj wat is ons zo bejubelde systeem op training dan? Niemand die er een spelsysteem inziet zelfs jij niet denk ik! Stavros kelderen en hem compleet belachelijk maken gisteren , iemand die er gemiddeld 15 inlegt op een seizoen indien er aanvoer is en een systeem waar hij in de box kan zwerven, Goe bezig jongen.
Zaterdag is er in millwall een bommetje ontploft nadat er weeral een beschamende prestatie werd afgeleverd , trainer werd bekogeld en spelers achtervolgd op het plein , hoelang gaan de supps hier nog geduldig blijven toezien?


16 Sep 2013, 11:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 144 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst