E. Aalst - AFC Tubize - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14
 E. Aalst - AFC Tubize 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Veel waarheid in uw post DT al wordt een mens er niet vrolijk van natuurlijk.
Kan er mij iemand trouwens zeggen wanneer de volgende supportersvergadering gepland is?
Heb ondertussen vernomen dat er weer wat betalingsproblemen zijn met leveranciers(geen roddels of van horen zeggen maar van de personen zelf in kwestie) en zou hier toch graag wat duidelijkheid over krijgen.
Voor alle duidelijkheid ik zeg niet dat er achterstand is in de spelerslonen,daar heb ik geen weet van, maar betalingsachterstand bij leveranciers is een feit en zeker geen goed teken.


16 Sep 2013, 11:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Tja, sportieve malaise en financiële onrust hangen meestal samen...
Wat het scoutingsapparaat dit seizoen weer uitsteekt is veel erger. Na Stolpa en Queré, en in mindere mate Papa Gueye hebben we weer iets dergelijks kunnen strikken. Pas op, je moet die kerels toch ook weten te vinden eh. Sorry, maar laat me een paar weken meetrainen en ik doe beter dan die vooraan vertoevende Van Belle. En ik ben dubbel zo oud als die snaak...


16 Sep 2013, 11:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
De volgende opleiding lijkt me een must voor Van Hauwermeiren:

http://www.voetbalfederatievlaanderen.b ... r_2458.pdf

Na de pauze wordt het hoofdstuk 'Veel voorkomende valkuilen' aangesneden, waaronder:
1/ 'Neen, ik koop geen speler enkel en alleen op basis van zijn statistieken'.
2/ 'Kwaliteit of kwantiteit: een verschroeiende keuze'.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


16 Sep 2013, 11:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
zwetzat schreef:
bekijk de beelden van die eerste goal van Tubize: de speler van Tubize komt naar de tweede paal toegelopen en kan zonder hinder de bal binnenkoppen. WIE staat daar te verdedigen?: idd, Stavros, pas op dat is geen verwijt, hij is tenslotte geen verdediger, maar wat staat hij daar te doen? Als dat op aangeven van CJ is, heeft hij wel de boter gegeten en niet Stavros.

Glouftsis verdedigd al sinds vorig jaar mee op corners hoor. En deed dat trouwens meestal VEEL beter dan al het verdedigend materiaal. Vooral vorig jaar omdat de kopbalsterkte achterin toen zeker niet top was. Hoewel ik op Lievens na niet de indruk heb dat het nu beter is. Nen Wesley Vanbelle lijkt mij geen kopper en De Greef is toch ook geen uitmundende kopper.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Sep 2013, 12:09
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
volgend weekend naar Lommel die achter ons staan, en voorts nog Tubize-Heist.

bij verlies zou het wel eens een gitzwart weekend kunnen worden.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Sep 2013, 12:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
DT schreef:
* Bael kan beter ook al uitkijken naar een nieuwe ploeg. Maakt hele voorbereiding mee, loopt vooraan voor geen meter en bij een 0-2 stand word je dan in de pikorde voorafgegaan door iemand die 6 maanden stil heeft gelegen... Moral booster!

* Hieraan gelinkt - super van Thomas Weydisch dat hij luistert naar zijn trainer om toch nog in te vallen... Zo lang uit geweest, een match waarbij de hele stal kalveren al verdronken was en Tubize net vijf minuten eerder overgeschakeld was op het "ik trap op alles wat beweegt-motto" - voor hetzelfde geld was hij weer 6 maand out... Mooi ook van de technische staf

Gisteren inderdaad in alle boosheid nog vergeten posten, maar dat was toch werkelijk absurd ?
Als ik op mijn werk zoiets zou uitsteken ligt de C4 omwille van grove fout klaar.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Sep 2013, 12:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
chunga schreef:
Veel waarheid in uw post DT al wordt een mens er niet vrolijk van natuurlijk.
Kan er mij iemand trouwens zeggen wanneer de volgende supportersvergadering gepland is?
Heb ondertussen vernomen dat er weer wat betalingsproblemen zijn met leveranciers(geen roddels of van horen zeggen maar van de personen zelf in kwestie) en zou hier toch graag wat duidelijkheid over krijgen.
Voor alle duidelijkheid ik zeg niet dat er achterstand is in de spelerslonen,daar heb ik geen weet van, maar betalingsachterstand bij leveranciers is een feit en zeker geen goed teken.

gohja, die zijn er de laatste 10 jaar altijd geweest en het zou enorm verbazen mochten de de volgende 5 (misschien zelfs 10) jaar direkt gaan verdwijnen. Dit put van om en bij het miljoen euro zit er nog altijd.

Al hoop ik vooral dat de ploeg dit jaar effectief volgens budget loopt, want vorig jaar was het status quo, dit jaar mag de balans toch eens positief zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Sep 2013, 12:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
El Corredor (Light) schreef:
volgend weekend naar Lommel die achter ons staan, en voorts nog Tubize-Heist.

bij verlies zou het wel eens een gitzwart weekend kunnen worden.


Ik zou niet teveel naar de tegenstanders kijken, als je zo matig presteert als onze ploeg, is elke tegenstander een lastige dus vooral focussen op eigen prestaties. Als we nu ook al naar anderen moeten beginnen kijken, is het hek helemaal van de dam...

Extra vaststellingen nog: 4 thuismatchen tegen 3 ploegen die je thuis altijd moet kloppen, leveren amper 4 op 12 op...

En vooral - dis je zo'n kutprestaties op met een "goedkope" ploeg , valt er nog iets voor te zeggen... Nu hoop ik uit de grond van mijn hart dat we ons niet te zwaar in het vlees hebben gesneden met bepaalde transfers want dit kan echt de doodsteek betekenen hoor...


16 Sep 2013, 12:22
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
"trainer was niet mals voor zijn ploeg", leest ge dan op de site. Vorige week wel nog mee op 't veld staan feesten na een zuinig overwinninkje... pfft

den trainer zou beter echt nen tijd gewoon zwijgen en in stilte proberen rechttrekken wat de laatste maanden allemaal ineen is gestuikt.
ik ben absoluut geen fan van CJ, en al zeker niet van zijn houding naast het veld en in de pers.

een hele camion nieuwkomers, en dan zo weinig klaarmaken. ik heb het er toch maar weinig zien doen, wat hier weeral eens gepresteerd wordt.

ik zie het heel erg somber in, moet ik zeggen.


16 Sep 2013, 12:55
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
ik heb dit seizoen (nu al) zo een beetje hetzelfde gevoel als vorig jaar na de uitmatch in Heist.

Ik denk dat iedereen hier ontgoocheld is, maar hopelijk zaterdag een reactie in en tegen Lommel. Al is dat tegen beter weten in.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 16 Sep 2013, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Sep 2013, 12:57
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Davy schreef:
"trainer was niet mals voor zijn ploeg", leest ge dan op de site. Vorige week wel nog mee op 't veld staan feesten na een zuinig overwinninkje... pfft

den trainer zou beter echt nen tijd gewoon zwijgen en in stilte proberen rechttrekken wat de laatste maanden allemaal ineen is gestuikt.
ik ben absoluut geen fan van CJ, en al zeker niet van zijn houding naast het veld en in de pers.

een hele camion nieuwkomers, en dan zo weinig klaarmaken. ik heb het er toch maar weinig zien doen, wat hier weeral eens gepresteerd wordt.

ik zie het heel erg somber in, moet ik zeggen.



Wat die camion nieuwkomers betreft heb ik van meetaf aan gezegd dat het huidige beleid te vaak meegegaan is in zijn vraag om spelers. Werden vermoedelijk gehaald op zijn voorspraak (maar in overleg met nog 3 mensen). De transfers van VDWalle, Van Eyck werden allemaal gedaan na een (tweede) analyse vd spelerskern.

Dus je trainer kan gerust extra spelers willen, maar is dat dan enkel de fout van CJ? Enen die er verstand van heeft en ballen aan zijn lijf had tegen CJ moeten zeggen: "Sorry, maar die Nick Van Belle, dat gaan we niet doen. Sorry, die Cois Kompany, dat gaan we niet doen."

Indien iemand verantwoording moet afleggen en daar ook ten gepaste tijde op afgerekend mag worden, dan beperk je misschien al de foutmarge inzake kuttransfers. Als je ziet wat voor krabbers er hier de laatste jaren zijn binnengehaald...

Een buitenstaander met jaren ervaring en verstand van zaken op het hoogste niveau zou welkom zijn, alleen waar kan je zoiets vinden en vooral wie gaat dat betalen?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Sep 2013, 13:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Met dat verschil dat je vorig jaar op zich nog kon teruggrijpen naar een bestaand "systeem".
En met dat verschil dat CJ eigenlijk zondag deed wat hier door zeer veel mensen werd geopperd, namelijk K. Janssens op kant houden en N. Vanbelle op kant houden.
Akkoord dat ge verder moet kijken naar de invulling en niet louter naar de spelers die werden opgesteld,...

Maar ik wil maar zeggen: er is op zich wel vanalles geprobeerd. En net dat baart mij zorgen om 2 redenen:
1) het heeft niets uitgedaan
2) het toont dat ze het zelf ook niet meer weten

Wat ik dus vrees is dat de spelersgroep iets niet neemt, ben dan ook enorm benieuwd wat zaterdag gaat brengen. Een herhaling van gisteren zou veel dingen simpel maken. Al is dat nu niet direkt hetgeen waar we hier allemaal op liggen te wachten denk ik.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Sep 2013, 13:13
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Ook ik was van mening dat door het verwijderen van een aantal spelers het wel zou beteren, maar dat blijkt dus niet te kloppen. De reden zal dus wel dieper liggen zeker?

Op een enkeling na heeft iedereen al gespeeld, zonder resultaat. En dat is inderdaad verontrustend. :stom:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Sep 2013, 13:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
El Corredor (Light) schreef:
Ook ik was van mening dat door het verwijderen van een aantal spelers het wel zou beteren, maar dat blijkt dus niet te kloppen. De reden zal dus wel dieper liggen zeker?

Op een enkeling na heeft iedereen al gespeeld, zonder resultaat. En dat is inderdaad verontrustend. :stom:
Ik ook hé, daar niet van :)
Skodhra stelde mij gisteren bijvoorbeeld enorm teleur.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Sep 2013, 13:32
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Bram schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Ook ik was van mening dat door het verwijderen van een aantal spelers het wel zou beteren, maar dat blijkt dus niet te kloppen. De reden zal dus wel dieper liggen zeker?

Op een enkeling na heeft iedereen al gespeeld, zonder resultaat. En dat is inderdaad verontrustend. :stom:
Ik ook hé, daar niet van :)
Skodhra stelde mij gisteren bijvoorbeeld enorm teleur.


Mja, maar in matchen zoals gisteren weet je natuurlijk dat uw minder ervaren mensen op dit niveau sneller door de mand gaan vallen hé... Kerels als Lievens, De Neve, Shkodra moeten gewoon nog die ervaring opdoen - vorig seizoen zag je in dergelijke matchen toch vaak ook Smet of Martin in een dipje wegzakken... Die gasten wil ik dus zeker nog het nodige krediet geven... In zo'n matchen hoop je toch dat uw sterkhouders de boel gaan rechthouden maar zowel Glouftsis, uw flankmiddenvelders en toch ook Ken gaven gisteren niet echt thuis... Dan wordt het dubbel moeilijk.

Wel erger ik me aan het feit dat het lijkt dat er bij rust niet wordt bijgestuurd - als je Shkodra zich in de tweede helft voor de 100ste keer ziet vastlopen tussen drie man terwijl er links en rechts van hem ploegmaats ongedekt staan... dan doe je het allemaal uzelf aan hé. Als Armin dan later in de match op de tien komt en identiek in hetzelfde euvel vervalt, dan heb je gewoon zin om met een stoeltje te gooien, niet?

Ook het duidelijk gebrek aan een leider is schrijnend - gisteren in een muisstil stadion hoor je amper iemand praten tegen een medespeler, laat staan coachen. Dan mag je van Filipovic zeggen wat je wil, maar zonder hem, is het huilen met de pet op op dat gebied. Als je ziet hoeveel keer uw beide controllerende middenvelders hetzelfde duel ingingen of evenzeer - zoals bij het tweede doelpunt - alletwee de centrale middenvelder van de tegenstander zomaar alleen lieten, dat kan gewoon niet op dit niveau.

En of uw keeper kapitein maken, zo'n goede zet is, durf ik ook betwijfelen... Naar staat van dienst misschien wel, maar in het veld zelf, kan hij vanuit zijn kapiteinsrol nauwelijks iets bijbrengen. Alles op de aanvallende helft gaat aan hem voorbij en kan dus ook nauwelijks in dialoog treden met de scheids... Altijd voorstander van iemand in het veld kapitein te maken... Bij afwezigheid van Filipovic zijn het Ken en Kevin geweest, maar ik vraag me af of die hiërarchie ook nog gaat opgaan als Lander zal terugkeren bijvoorbeeld... Lander droeg immers ook al de kapiteinsband na de vervanging van Filipovic tegen Bergen oa... Ik ben benieuwd... Op dit moment lijkt een Wesley Van Belle me meer geschikt als kapitein bijvoorbeeld, zolang Predrag niet terugkeert in de ploeg...


16 Sep 2013, 14:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst