E. Aalst - AFC Tubize - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14
 E. Aalst - AFC Tubize 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Bram schreef:
Die Bael geeft mij zo een Hugelier - gevoel. Ergens denk je "die kerel was toch niet zo afgrijselijk slecht tijdens de voorbereiding" en langs de andere kant "maar als hij nu geen kans krijgt, moet de trainer er toch wel ECHT niets in zien".

En onze trainer kan het weten.... :hmm:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


17 Sep 2013, 12:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Bram schreef:
Die Bael geeft mij zo een Hugelier - gevoel. Ergens denk je "die kerel was toch niet zo afgrijselijk slecht tijdens de voorbereiding" en langs de andere kant "maar als hij nu geen kans krijgt, moet de trainer er toch wel ECHT niets in zien".


bij Huygelier was dat dan nog onder 2 trainers he, dat hem geen kans kreeg. ruzie ? slecht trainen ? grote mond ? alleszins, bij Oudenaarde (dat verdomme in 3de een betere ploeg heeft dan verleden seizoen in 2de, op deze moment spelen die ons los naar huis) vinden ze het een héle goeie speler. Jadot wordt hier uitgelachen, maar dien jongen heeft toch ook nooit een kans gekregen ? was in de terugronde den beste bij nen 3de-klasser, ik zeg niet dat dat onze sterspeler ging zijn maar een beetje sjotten moet hij toch kunnen he ?

anderzijds: er kunnen er maar 11 spelen he. ik vind onze kern op dat vlak wel op sommige plaatsen een beetje raar gestoffeerd: verdedigende mid bvb, als ze allemaal fit zijn (bogaerts, de neve, kabeya, lander, ken) heb je er toch wat te veel.

allicht dus Nieuwjaar halen en dan de kern wat 'bijknippen'.

_________________
may the FORCE be with you.


17 Sep 2013, 12:33
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
zinloos om blijven terug te kijken naar het vertrek van BVR en zijn pro's en contra's
maar na diens ontslag zijn er toch ook heel wat bokkensprongen gemaakt, in de meest vreemde richtingen. en ik denk dat we door de nogal wazige (nietszeggende) voorbereiding en het zeer overdreven ophemelen van de kern door bestuur en insiders, (nog voor die kern IETS had bewezen) dat we (of toch velen hier) een beetje overoptimistisch zijn geworden.

ik vind het probleem eigenlijk zeer omvangrijk, en vooral de snelheid waarmee de problemen zich week na week opstapelen...
- zo veel transfers die mislukt zijn, en zoveel 'transfers teveel'... waardoor we alsnog van 'nul' moeten beginnen, daar waar toch op 'iets' kon worden voortgebouwd, na vorig seizoen.
- het (wat mijn mening betreft) compleet negeren van het probleem in de verdediging vorig jaar (OK, Lievens is gene rotten...maar we mochten niet verwachten dat hij het efkes zal gaan oplossen, hij komt pas kijken hé)
- totaal geen sportieve visie, ofwel een visie die max. één werkweek stand houdt
- de evaluaties van zijn spelers indiviueel die onze trainer blijkbaar het liefst in de pers maakt
- een slecht gebalanceerde kern, met een verdediging die toch te kort komt in tweede (we zitten niet meer in derde klasse hé), een 4 tot 5 goede middenvelders, aangevuld met nog een 8 tal overbodige middenvelders, en een zeer verwaarloosd aanvallend compartiment, met allemaal spelers van hetzelfde type, maar geneen die beter is dan hetgeen er vorig jaar stond. .

ik wil niet overdramatiseren, maar ik zou toch ook niet te lang wachten om in te grijpen als ik voorzitter was... als je 'r dan toch geld tegenaansmijt, zorg dan dat het goed besteed is, of we kunnen volgend jaar weer met z'n allen geld uitleggen om een % van de put te gaan vullen :

wie de verantwoordelijke is of was voor de tranfsers hoeft dat in de toekomst niet meer te doen.
is er echt geen manier om nog voor nieuwjaar die kern in te korten? den balast eruit, en het betere houden... maar om die analyse te maken, heb je ook wel nog de juiste man op de juiste plaats nodig... en voor mijn part is dat dan niet langer Chris Janssens eerlijk gezegd... gewoon om nog erger te vermijden.

een lichtpuntje waar ik me aan vasthoudt... puur individueel (speler per speler gezien) geloof ik erin dat we ons dit jaar kunnen handhaven. en op dat moment, als we ons zouden handhaven, zou het in het kader van de "professionalisering van de club" (kuchkuch) goed zijn dat men leert uit de fouten die de laatste zomer werden gemaakt.


17 Sep 2013, 13:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Kan me best vinden in de meeste meningen hier, maar toch dit :

Als je ziet dat een ploeg zoals Tubize ( die eind vorig seizoen virtueel failliet waren, en desgevolg een transferverbod kregen ) er in slaagt om spitsen als Onana, Bailly en Ambroise in te lijven, wel dan snap ik totaal niet hoe het kan dat wij er maar niet in slagen om een "wegende" spits binnen te hallen zenne !!! :cry:


17 Sep 2013, 13:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
mamananeto schreef:
Kan me best vinden in de meeste meningen hier, maar toch dit :

Als je ziet dat een ploeg zoals Tubize ( die eind vorig seizoen virtueel failliet waren, en desgevolg een transferverbod kregen ) er in slaagt om spitsen als Onana, Bailly en Ambroise in te lijven, wel dan snap ik totaal niet hoe het kan dat wij er maar niet in slagen om een "wegende" spits binnen te hallen zenne !!! :cry:


ik vond Marijn Vandewalle een wegende spits, en een Van Eyck had zeker de potentie om dat te zijn. voorts hebben we vroeger idd een aantal zéér goed wegende spitsen gehad: Didier Wittebolle bvb :D

_________________
may the FORCE be with you.


17 Sep 2013, 13:49
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Bram schreef:
Die Bael geeft mij zo een Hugelier - gevoel. Ergens denk je "die kerel was toch niet zo afgrijselijk slecht tijdens de voorbereiding" en langs de andere kant "maar als hij nu geen kans krijgt, moet de trainer er toch wel ECHT niets in zien".


Weet op dit moment niet of het hier gaat over "niet geloven in"... Ik denk gewoon dat CJ een bepaald stramien in zijn hoofd heeft waar hij niet vanaf wil wijken en gasten als Bael gewoon niet in dat plaatje passen... Een blinde zag dat we tegen Tubize het niet gingen halen in de lucht en toch blijft CJ opteren voor een aanpak met lange ballen door de lucht...

We missen diepte in ons spel, maar de enige die dat echt in zich heeft, wordt maar gebracht als het kalf al verdronken is... Dat moet dan toch aan de overtuiging van een coach liggen?

Hugelier onder BVR was ook zo - was teveel box-to-box centraal op het midden wat vaak doordekking vroeg van de laatste lijn. Dat laatste zag BVR niet echt zitten en dus werd Lauden niet gebruikt. Eens je een stempel opgeplakt krijgt van een trainer, probeer daar dan nog maar eens vanaf te geraken... Om de vergelijking te trekken met onze defensieve problemen: Lauden staat bij Oudenaarde centraal achterin...


17 Sep 2013, 14:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Davy schreef:


- zo veel transfers die mislukt zijn, en zoveel 'transfers teveel'... waardoor we alsnog van 'nul' moeten beginnen, daar waar toch op 'iets' kon worden voortgebouwd, na vorig seizoen.
- het (wat mijn mening betreft) compleet negeren van het probleem in de verdediging vorig jaar (OK, Lievens is gene rotten...maar we mochten niet verwachten dat hij het efkes zal gaan oplossen, hij komt pas kijken hé)
- een slecht gebalanceerde kern, met een verdediging die toch te kort komt in tweede (we zitten niet meer in derde klasse hé), een 4 tot 5 goede middenvelders, aangevuld met nog een 8 tal overbodige middenvelders, en een zeer verwaarloosd aanvallend compartiment, met allemaal spelers van hetzelfde type, maar geneen die beter is dan hetgeen er vorig jaar stond.
Citeer:

Sorry Davy, maar hier toch wel allemaal iets te kort door de bocht vind ik...

- We zijn 7 weken ver en we hebben blijkbaar al veel mislukte transfers. Run nooit een bedrijf zou ik zeggen want als al uw werknemers maar 7 weken krijgen om zich te bewijzen, gaat het niet goed komen.

- Verdedigend probleem: linksachter was uw grote probleem en daar is een vervanger voor. Als je als trainer vertrouwen hebt in het drietal Smet, Bogaerts en Filipovic met Lievens als back-up, dan is dat een gegeven van uw trainer naar uw technisch verantwoordelijke uit. In de voorbereiding bleek toch dat een extra man geen slechte zaak zou zijn dus gesprekken aangeknoopt met Dessaer, Gert-Jan Martens en Arnaud De Greef. Die laatste kwam uiteindelijk. De spelers die we nu hebben voor achterin gaan het - zeker op termijn - niet slechter doen dan een verdediging met Schutterken en De Castro hoor. Bovendien is het ook een keuze hé - we moeten en goede jonge spelers hebben die willen blijven, gemixt met ervaring, maar dan weer liefst niet te oud en graag ook mannen met naam... Je maakt daarin keuzes en je moet hopen dat het klikt en liefst zo snel mogelijk...

- Slecht gebalanceerde kern - god ja in de spits misschien maar voor het overige? Het enige wat je kan zeggen, is dat er misschien teveel polyvalente spelers zijn die een beetje overal kunnen spelen, maar misschien te weinig echte positiespelers die meteen een vaste waarde kunnen zijn op een positie. Gasten als Weydisch, Martin, Cerimagic, Shkodra, Bael kunnen nu eenmaal op verschillende posities uit de voeten wat zowel een kwaliteit als een tegenvaller is... Anderzijds zie je wel dat we al onze verdedigende middenvelders al nodig hebben gehad, dus een geluk dat we er zo veel lopen hebben...

Ik vind persoonlijk dat CJ al veel te veel spelers heeft laten opdraven om goed te zijn. Als hij geloofde in de startopstelling vanop Antwerp had hij die drie matchen moeten laten staan, maar neen, tegen Hoogstraten en Temse moest hij zonodig al van veldbezetting, systeem en spelers wisselen. Nu zit je midden september met een moral van 0 bij al uw spelers. Degenen die nieuw in een slecht draaiende ploeg terecht komen, zit al meteen in een dip en degenen die nu nog geen minuut gekregen hebben, stellen zich al vragen wat ze hier lopen te doen... En dat had niet nodig geweest...

Maar om nu de hele kern al af te branden, jongens toch...



17 Sep 2013, 14:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
DT schreef:
Davy schreef:


- zo veel transfers die mislukt zijn, en zoveel 'transfers teveel'... waardoor we alsnog van 'nul' moeten beginnen, daar waar toch op 'iets' kon worden voortgebouwd, na vorig seizoen.
- het (wat mijn mening betreft) compleet negeren van het probleem in de verdediging vorig jaar (OK, Lievens is gene rotten...maar we mochten niet verwachten dat hij het efkes zal gaan oplossen, hij komt pas kijken hé)
- een slecht gebalanceerde kern, met een verdediging die toch te kort komt in tweede (we zitten niet meer in derde klasse hé), een 4 tot 5 goede middenvelders, aangevuld met nog een 8 tal overbodige middenvelders, en een zeer verwaarloosd aanvallend compartiment, met allemaal spelers van hetzelfde type, maar geneen die beter is dan hetgeen er vorig jaar stond.
Citeer:

Sorry Davy, maar hier toch wel allemaal iets te kort door de bocht vind ik...

- We zijn 7 weken ver en we hebben blijkbaar al veel mislukte transfers. Run nooit een bedrijf zou ik zeggen want als al uw werknemers maar 7 weken krijgen om zich te bewijzen, gaat het niet goed komen.

- Verdedigend probleem: linksachter was uw grote probleem en daar is een vervanger voor. Als je als trainer vertrouwen hebt in het drietal Smet, Bogaerts en Filipovic met Lievens als back-up, dan is dat een gegeven van uw trainer naar uw technisch verantwoordelijke uit. In de voorbereiding bleek toch dat een extra man geen slechte zaak zou zijn dus gesprekken aangeknoopt met Dessaer, Gert-Jan Martens en Arnaud De Greef. Die laatste kwam uiteindelijk. De spelers die we nu hebben voor achterin gaan het - zeker op termijn - niet slechter doen dan een verdediging met Schutterken en De Castro hoor. Bovendien is het ook een keuze hé - we moeten en goede jonge spelers hebben die willen blijven, gemixt met ervaring, maar dan weer liefst niet te oud en graag ook mannen met naam... Je maakt daarin keuzes en je moet hopen dat het klikt en liefst zo snel mogelijk...

- Slecht gebalanceerde kern - god ja in de spits misschien maar voor het overige? Het enige wat je kan zeggen, is dat er misschien teveel polyvalente spelers zijn die een beetje overal kunnen spelen, maar misschien te weinig echte positiespelers die meteen een vaste waarde kunnen zijn op een positie. Gasten als Weydisch, Martin, Cerimagic, Shkodra, Bael kunnen nu eenmaal op verschillende posities uit de voeten wat zowel een kwaliteit als een tegenvaller is... Anderzijds zie je wel dat we al onze verdedigende middenvelders al nodig hebben gehad, dus een geluk dat we er zo veel lopen hebben...

Ik vind persoonlijk dat CJ al veel te veel spelers heeft laten opdraven om goed te zijn. Als hij geloofde in de startopstelling vanop Antwerp had hij die drie matchen moeten laten staan, maar neen, tegen Hoogstraten en Temse moest hij zonodig al van veldbezetting, systeem en spelers wisselen. Nu zit je midden september met een moral van 0 bij al uw spelers. Degenen die nieuw in een slecht draaiende ploeg terecht komen, zit al meteen in een dip en degenen die nu nog geen minuut gekregen hebben, stellen zich al vragen wat ze hier lopen te doen... En dat had niet nodig geweest...

Maar om nu de hele kern al af te branden, jongens toch...



Is overwegend correct DT, maar ik vind niet dat het een kwestie is van de " de kern af te branden"
Het lijkt me een feit dat sommige van die " polyvalente" die je hierboven aanhaalt ( oa Martin, Cerig, Skhodra) wat mij betreft niet laten zien dat ze een plaats hebben in een elftal dat volgens ons management makkelijk een leuke plaats in de linkerkolom gaat bewerkstelligen......


17 Sep 2013, 15:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Ik blijf erbij dat we zeker niet moeten klagen wat transfers betreft,volgens velen waren we zelfs de outsider voor de titel,geef deze jongens het vertrouwen en schijt ze niet uit,zelfs op training worden er sommige spelers bij een slechte baltoets uit gescheten voor rotte vis (CJ) hoe kan je dan vertrouwen opdoen als speler,nog niet gezien en gehoord hoe CJ,Glouftsis zit uit te schijten voor 2000 supps,da moet een fantastisch gevoel geven als speler.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Sep 2013, 15:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Bakkie schreef:
Ik blijf erbij dat we zeker niet moeten klagen wat transfers betreft,volgens velen waren we zelfs de outsider voor de titel,geef deze jongens het vertrouwen en schijt ze niet uit,zelfs op training worden er sommige spelers bij een slechte baltoets uit gescheten voor rotte vis (CJ) hoe kan je dan vertrouwen opdoen als speler,nog niet gezien en gehoord hoe CJ,Glouftsis zit uit te schijten voor 2000 supps,da moet een fantastisch gevoel geven als speler.

(y)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


17 Sep 2013, 15:36
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Schepper schreef:
Bakkie schreef:
Ik blijf erbij dat we zeker niet moeten klagen wat transfers betreft,volgens velen waren we zelfs de outsider voor de titel,geef deze jongens het vertrouwen en schijt ze niet uit,zelfs op training worden er sommige spelers bij een slechte baltoets uit gescheten voor rotte vis (CJ) hoe kan je dan vertrouwen opdoen als speler,nog niet gezien en gehoord hoe CJ,Glouftsis zit uit te schijten voor 2000 supps,da moet een fantastisch gevoel geven als speler.

(y)


Inderdaad er zit genoeg kwaliteit in deze groep maar als de trainer bij elke verkeerde baltoets staat te schreeuwen en te vloeken langs de lijn dan krijg je een ploeg zonder vertrouwen.
Hij gaf zondag geen enkele opbouwende opmerking en brak elke speler af die niet deed wat hij voor ogen had. De tweede helft was het beter, dan ging hij zitten en zwijgen...


17 Sep 2013, 15:53
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Janssens furieus: "we speelden belachelijk slecht"

Eendracht Aalst ging afgelopen weekend verrassend met 0-2 onderuit tegen AFC Tubeke. Trainer Chris Janssens reageert furieus.

"We hebben belachelijk slecht gespeeld", klinkt het in Het Laatste Nieuws. "Ook ik maakte me enorm boos in de kleedkamers. Ik verwittigde uitvoerig voor de Tubeekse duelkracht nadat ik de partij tegen Antwerp zag. Toch lieten we ons als lammetjes naar de slachtbank leiden. Niemand voerde de taken uit. Alleen onze doelman Kevin Van Den Noortgaete was op niveau. Tijdens de rust kon ik wel tien spelers wisselen. Na de rust zie je vaak een positieve reactie. Ook die bleef uit waardoor ik met enkele wissels het roer nog probeerde om te gooien.'

ANGST

Zonder een sterke Van Den Noortgaete had de wedstrijd al na een kwartier beslist kunnen zijN. "Onze doelman hield ons inderdaad drie keer recht. Iedereen begon met de bal te lopen. Dat is het ideale scenario voor de tegenstrever die zich zo kan organiseren. Deze prestatie maakt me echt niet gelukkig. De vrije dag op maandag wordt vervangen door een training. In de wedstrijdvormen op training zie je gedrevenheid. Zondag bleef daar niets van over. Blijkbaar heerst er wat angst in de gelederen voor eigen publiek terwijl onze twaalfde man net voor een surplus zou moeten zorgen.'

bron: nr10

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Sep 2013, 16:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
El Corredor (Light) schreef:
Blijkbaar heerst er wat angst in de gelederen voor eigen publiek terwijl onze twaalfde man net voor een surplus zou moeten zorgen.'

bron: nr10



ik had het gepeist: tis ons fout :D

komen er wel door, en anders drinken we een pint extra. tot ons 16 Eur op is :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


17 Sep 2013, 16:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 546
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
El Corredor (Light) schreef:
Janssens furieus: "we speelden belachelijk slecht"


Er werd inderdaad belachelijk slecht gespeeld CJ, en jij als T1 bent daar mede-verantwoordelijk voor.

In plaats van sommige spelers te kakken te zetten kan hij er misschien proberen voor te zorgen dat ze beter spelen, als hij dat uberhaupt al kan.

_________________
WOEF


Laatst gewijzigd door rataplan op 17 Sep 2013, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Sep 2013, 16:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Awel ja, anders moeten ze volgende thuiswedstrijd voor een leeg stadion spelen? Wat een uitleg van kusmijgat jongens...zwijgen is soms echt wel goud hoor, CJ...


17 Sep 2013, 16:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: zandbergske en 13 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst