E. Aalst - AFC Tubize - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 E. Aalst - AFC Tubize 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Als dit volgens CJ echt zo is,dan moeten we eens een kwartier later de tribune betreden e.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Sep 2013, 16:36
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
mamananeto schreef:

Is overwegend correct DT, maar ik vind niet dat het een kwestie is van de " de kern af te branden"
Het lijkt me een feit dat sommige van die " polyvalente" die je hierboven aanhaalt ( oa Martin, Cerig, Skhodra) wat mij betreft niet laten zien dat ze een plaats hebben in een elftal dat volgens ons management makkelijk een leuke plaats in de linkerkolom gaat bewerkstelligen......


Twee dingen mamananeto - hoe het er hier aan toegaat, gaat het wel degelijk over het afbranden van de kern en dan vooral de transfers (mislukte transfers, slecht uitgebalanceerde kern, namen die nu al in het lijstje van bucht staan, dixit de posts hierboven)... Dat het niet loopt is 1 ding, maar blijf het wel sterk vinden dat veel van de criticasters zelf wel de eerste zijn hier om te verkondigen dat een achtste plaats met deze kern veel te weinig is en dan twee maand later over diezelfde spelers zegt dat we er helaas mee door moeten tot Nieuwjaar. Dan klopt er in die redenering net evenveel als in de tactische inzichten van CJ momenteel. Dat was mijn reactie dus ook met name op de post van Davy.

Het punt dat jij maakt is terecht maar is eigenlijk een andere discussie want linkt terug naar de vorm van de spelers van vorig jaar eerder dan de transfers. Van de drie die je aanhaalt, zijn Martin en Cerimagic eigenlijk blijvers. Dat ze momenteel niet tonen wat ze in hun mars hebben, dat is duidelijk maar evalueer je hun prestaties na afloop van het vorige seizoen met het oog op komende campagnes, dan waren dat toch 2 namen die je graag had willen zien blijven? En daar heb ik het wat moeilijk mee in het schieten op de sportief verantwoordelijke - eind vorig seizoen wordt een balans opgemaakt en wordt er - in samenspraak met de coach - beslist met wie er verder wordt gegaan. Buiten de keuzes van Petrovic / Van Eyk boven Gunst/Vandewalle (allebei de keuzes puur op voorspraak van CJ en niemand anders), kon het merendeel van de supporters zich toch wel vinden in de gemaakte keuzes, zeker met betrekking tot de uitgaande transfers. Wel, dan vind ik het nu allemaal iets te gemakkelijk om te wijzen naar de sportief verantwoordelijke alleen omwille van de inkomende transfers... Het samenhouden van de goede elementen was immers wel een verdienste.

En laat het dan nu vooral die goede elementen zijn van vorig seizoen die nu compleet niet thuisgeven (Glouftsis, Tjendo, Martin, Cerimagic). Op Antwerp bijvoorbeeld waren enkel Van Belle en Janssens nieuw in de basis hé... Maar dat betekent dan toch plots niet dat het een verkeerde keuze was om die andere jongens te houden hé? En zo lijkt het hier wel - als we goede elementen behouden en met gerichte aankopen willen versterken (K. Janssens, W. Van Belle, Lander) moet het direct boem erop zijn of het is niet goed, maar als je zoals het jaar ervoor 18 nieuwe spelers moet gaan halen, is het ook niet goed want dat wil zeggen dat er dom omgegaan is bij de contractafsluiting een paar jaar eerder... Nogmaals - keuzes voor samenstelling van een kern gebeuren in het tussenseizoen, niet als je vijf matchen ver bent. Als het bestuur op voorhand had geweten dat Niels of Stavros zo zwak zouden presteren in competitie, hadden ze waarschijnlijk ook wel gevlogen of geen contractverlenging kunnen ondertekenen zoals in Martin's geval...

Gewoon een beetje consistentie... Als de normale sterkhouders een beetje niveau halen, zullen de nieuwelingen (zeker diegene die hier nog maar drie weken zijn) het ook iets makkelijker hebben...


Laatst gewijzigd door DT op 17 Sep 2013, 17:18, 2 keer totaal gewijzigd.



17 Sep 2013, 17:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
In het verleden hebben ze hier al eens voor een scheet een persstop ingelast.
Awel, een perssstop zou nu ook wel eens op zijn plaats zijn. Daarom geen officiele, laat CJ zijn nabeschouwing nog maar doen. Maar tot er resultaten zijn moet er wat mij betreft niet verder in de gazetten gesproken worden.

edit: op zich ga ik akkoord met DT. Maarl wel met die nuance dat de TD op een gegeven moment stop had moeten zeggen tegen CJ en niet verder had moeten ingaan op verzoeken. Vooral dan N. Vanbelle

_________________
If you never try, you'll never know


17 Sep 2013, 17:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Bram schreef:
In het verleden hebben ze hier al eens voor een scheet een persstop ingelast.
Awel, een perssstop zou nu ook wel eens op zijn plaats zijn. Daarom geen officiele, laat CJ zijn nabeschouwing nog maar doen. Maar tot er resultaten zijn moet er wat mij betreft niet verder in de gazetten gesproken worden.

edit: op zich ga ik akkoord met DT. Maarl wel met die nuance dat de TD op een gegeven moment stop had moeten zeggen tegen CJ en niet verder had moeten ingaan op verzoeken. Vooral dan N. Vanbelle


Absoluut gelijk over die aankoopstop, maar die moest er al veel vroeger gekomen zijn, niet voor Nick alleen. Wel nog dit - wat moet je doen als sportief verantwoordelijke als uw trainer zegt dat je het echt niet ziet in een bepaalde spits, je voor die spits wel een afnemer hebt en uw trainer aangeeft dat hij wel een spits ziet zitten, hetzelfde type, die zou willen komen... Had het "slachtoffer" Glouftsis geweest die er net 15 had ingelapt vorig seizoen, had een veto er in gezeten. Maar op het moment zelf, had een supporter hier zijn veto gesteld tegen een vertrek van Van Eyk ten voordele van Van Belle?? Ik durf dat te betwijfelen... Want wat speelt er op dat moment - een pure vergelijking tussen Van Eyk en Van Belle, de statistieken over hetzelfde afgelopen seizoen, wat hebben ze getoond, enz. Keuze zou moeten zijn - zijn er naast Van Belle geen betere opties om Van Eyk te vervangen - maar in the heat of the moment, het zal niet de eerste zijn die enkel de vergelijking tussen de twee maakt...


17 Sep 2013, 17:14
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Glouftsis was op de laatste transferdag rond met Berchem, zaakje ging niet door omdat Moreels niet naar ons kwam, huurprijs lag te hoog.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 17 Sep 2013, 17:33, 2 keer totaal gewijzigd.



17 Sep 2013, 17:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
El Corredor (Light) schreef:
edit


Huurprijs zal met nieuwjaar wel een stukje lager liggen :p

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Sep 2013, 17:31
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Bakkie schreef:
Als dit volgens CJ echt zo is,dan moeten we eens een kwartier later de tribune betreden e.

Mss is het toevallig( alhoewel toeval bestaat niet..)maar op Geel zijn we 0-1 voorgekomen op een moment dat de meeste iendracht supporters nog niet in het stadion waren toegekomen....


17 Sep 2013, 18:01
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
El Corredor (Light) schreef:
Glouftsis was op de laatste transferdag rond met Berchem, zaakje ging niet door omdat Moreels niet naar ons kwam, huurprijs lag te hoog.

Daar geloof ik dus genen bal van he....
Bestuur zou een speler laten vertrekken die er net 15 gemaakt heeft ofwa
:crazy:


17 Sep 2013, 18:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
De (9)Bilde schreef:
Bakkie schreef:
Als dit volgens CJ echt zo is,dan moeten we eens een kwartier later de tribune betreden e.

Mss is het toevallig( alhoewel toeval bestaat niet..)maar op Geel zijn we 0-1 voorgekomen op een moment dat de meeste iendracht supporters nog niet in het stadion waren toegekomen....


Wij hebben zelfs de eerste 45 min niet gezien,beetje blijven hangen aan het drank kot :drank:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Sep 2013, 18:10
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
DT schreef:
...wat moet je doen als sportief verantwoordelijke.....


sportief verantwoordelijke had beter voor een trainer gekozen die al iets bewezen heeft (d'r zijn er veel nochtans), doch ze toveren een onervaren wit konijn uit hunnen hoed die nog niets bewezen heeft. Tegen Temse zat er in de dug--out van de bezoekers zo eentje, die misschien al bij zo'n twaalf clubs gepasseerd is, doch al het één en ander heeft bewezen hoor. En zo zijn er nog veel in omloop. Alleen, op den Iendracht kijken ze blijkbaar niet op prestaties (ook niet als ze spelers zoeken blijkbaar).

_________________
WOEF


17 Sep 2013, 18:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
DT schreef:
Davy schreef:


- zo veel transfers die mislukt zijn, en zoveel 'transfers teveel'... waardoor we alsnog van 'nul' moeten beginnen, daar waar toch op 'iets' kon worden voortgebouwd, na vorig seizoen.
- het (wat mijn mening betreft) compleet negeren van het probleem in de verdediging vorig jaar (OK, Lievens is gene rotten...maar we mochten niet verwachten dat hij het efkes zal gaan oplossen, hij komt pas kijken hé)
- een slecht gebalanceerde kern, met een verdediging die toch te kort komt in tweede (we zitten niet meer in derde klasse hé), een 4 tot 5 goede middenvelders, aangevuld met nog een 8 tal overbodige middenvelders, en een zeer verwaarloosd aanvallend compartiment, met allemaal spelers van hetzelfde type, maar geneen die beter is dan hetgeen er vorig jaar stond.
Citeer:

Sorry Davy, maar hier toch wel allemaal iets te kort door de bocht vind ik...

- We zijn 7 weken ver en we hebben blijkbaar al veel mislukte transfers. Run nooit een bedrijf zou ik zeggen want als al uw werknemers maar 7 weken krijgen om zich te bewijzen, gaat het niet goed komen.

- Verdedigend probleem: linksachter was uw grote probleem en daar is een vervanger voor. Als je als trainer vertrouwen hebt in het drietal Smet, Bogaerts en Filipovic met Lievens als back-up, dan is dat een gegeven van uw trainer naar uw technisch verantwoordelijke uit. In de voorbereiding bleek toch dat een extra man geen slechte zaak zou zijn dus gesprekken aangeknoopt met Dessaer, Gert-Jan Martens en Arnaud De Greef. Die laatste kwam uiteindelijk. De spelers die we nu hebben voor achterin gaan het - zeker op termijn - niet slechter doen dan een verdediging met Schutterken en De Castro hoor. Bovendien is het ook een keuze hé - we moeten en goede jonge spelers hebben die willen blijven, gemixt met ervaring, maar dan weer liefst niet te oud en graag ook mannen met naam... Je maakt daarin keuzes en je moet hopen dat het klikt en liefst zo snel mogelijk...

- Slecht gebalanceerde kern - god ja in de spits misschien maar voor het overige? Het enige wat je kan zeggen, is dat er misschien teveel polyvalente spelers zijn die een beetje overal kunnen spelen, maar misschien te weinig echte positiespelers die meteen een vaste waarde kunnen zijn op een positie. Gasten als Weydisch, Martin, Cerimagic, Shkodra, Bael kunnen nu eenmaal op verschillende posities uit de voeten wat zowel een kwaliteit als een tegenvaller is... Anderzijds zie je wel dat we al onze verdedigende middenvelders al nodig hebben gehad, dus een geluk dat we er zo veel lopen hebben...

Ik vind persoonlijk dat CJ al veel te veel spelers heeft laten opdraven om goed te zijn. Als hij geloofde in de startopstelling vanop Antwerp had hij die drie matchen moeten laten staan, maar neen, tegen Hoogstraten en Temse moest hij zonodig al van veldbezetting, systeem en spelers wisselen. Nu zit je midden september met een moral van 0 bij al uw spelers. Degenen die nieuw in een slecht draaiende ploeg terecht komen, zit al meteen in een dip en degenen die nu nog geen minuut gekregen hebben, stellen zich al vragen wat ze hier lopen te doen... En dat had niet nodig geweest...

Maar om nu de hele kern al af te branden, jongens toch...



toch effe repliceren, want 't is nodig.
eerst en vooral, maak u geen zorgen... ik heb niet direct plannen om een bedrijf te runnen. ik vond dat anders ook nogal kort door de bocht qua vergelijking...

voor de rest: ik brand het overgrote deel van de spelers ook geenszins af. als ik dat wel heb gedaan, moet je me eens tonen waar precies (ok, misschien ivm Kompany en/of N Van Belle, maar bon, daar valt toch niemand van achter over zeker).
wat ik wél heb willen zeggen - voor mocht het niet duidelijk zijn - is dat we individueel (per speler bekeken) zeker wél het materiaal hebben om ons te handhaven in tweede. en dat is gezien onze situatie, namelijk: een club die op een bepaald moment dringend moest saneren, en zijn beste spelers moest laten gaan, omdat de rek eruit was, én omdat het financieel te zwaar werd (laten we daar vooral eerlijk in blijven), dat we de eerstkomende jaren niet beschaamd moeten zijn als we gewoon simpelweg meedraaien in tweede.

'mislukte transfers' moet je dan ook niet lezen als een verwijt naar de spelers in kwestie. Het kan haast niet anders dat in de gegeven situatie heel wat spelers nog niet de mogelijkheid hebben gehad om te tonen wat ze wél kunnen. Wat zou je in godsnaam willen met zo'n voorbereiding, en zo'n omvangrijke spelerskern.... een transfer die je uitvoert als club, maar die je dan uiteindelijk helemaal niet gebruikt, is in mijn ogen een mislukte transfer, en dat heeft op zich niets met de speler zelf te maken. De speler in kwestie is daar zelf eerder slachtoffer van dan de verantwoordelijke, dat weet ik ook wel...

men (CJ of diegene die de transfers dan wel beslist, 't maakt me niet uit) heeft gewoon weggevaagd wat er vorig jaar op het einde nog stond, ne kapstop om op voort te bouwen. Men heeft alleen de chaos vergroot. in een kern waar ge Martin houdt, waar ge tjendo houdt, waar ne Ken Vandamme zit, en waar ge ook beslist om met Weydisch verder te gaan, en waar je ook Bogaerts hebt die 2x zo goed wordt als ge hem vóór de verdediging laat spelen, daar moet ge niet én Shkorda, én Janssens, én kabeya, én van steenbrugge én de neve, én ceremagic bijhalen... dat is gewoon 'overkill', dat je dan op den duur niet meer weet wie je waar moet zetten, lijkt me meer dan logisch.

vooraan hadden we glouftsis, heeft geen slechte diensten bewezen, en vandaag hebben we die ook, en daarmee is het voor 'vanvoor' gezegd...

vanachter: geen schitterende verdediging, mijn eerlijke mening... die individuele fouten (fout inspelen, niet of te ver afdekken, of gewoon flagrant uit positie lopen) krijgen we 'r maar niet uit.

bon, om niet nog eens te herhalen wat al meermaals is neergepend... in elke linie één of twee gerichte versterkingen als aanvulling op de blijvers en de vernieuwde contracten, was logischer, duidelijker, en minder dramatisch voor mochten alsnog de resultaten uit blijven

wat hebben we nu? ene grote chaos, met inderdaad heel veel spelers met 0 moraal, en een trainer die in elk artikel impliciet één en dezelfde boodschap meegeeft, en dat is dat hij de pedalen serieus aan 't verliezen is... ik geloof veeeeel meer in een mooi aantal spelers in onze kern, dan in de trainer, laat dat vooral duidelijk zijn.


17 Sep 2013, 19:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
DT schreef:
mamananeto schreef:

Is overwegend correct DT, maar ik vind niet dat het een kwestie is van de " de kern af te branden"
Het lijkt me een feit dat sommige van die " polyvalente" die je hierboven aanhaalt ( oa Martin, Cerig, Skhodra) wat mij betreft niet laten zien dat ze een plaats hebben in een elftal dat volgens ons management makkelijk een leuke plaats in de linkerkolom gaat bewerkstelligen......


Twee dingen mamananeto - hoe het er hier aan toegaat, gaat het wel degelijk over het afbranden van de kern en dan vooral de transfers (mislukte transfers, slecht uitgebalanceerde kern, namen die nu al in het lijstje van bucht staan, dixit de posts hierboven)... Dat het niet loopt is 1 ding, maar blijf het wel sterk vinden dat veel van de criticasters zelf wel de eerste zijn hier om te verkondigen dat een achtste plaats met deze kern veel te weinig is en dan twee maand later over diezelfde spelers zegt dat we er helaas mee door moeten tot Nieuwjaar. Dan klopt er in die redenering net evenveel als in de tactische inzichten van CJ momenteel. Dat was mijn reactie dus ook met name op de post van Davy.

Het punt dat jij maakt is terecht maar is eigenlijk een andere discussie want linkt terug naar de vorm van de spelers van vorig jaar eerder dan de transfers. Van de drie die je aanhaalt, zijn Martin en Cerimagic eigenlijk blijvers. Dat ze momenteel niet tonen wat ze in hun mars hebben, dat is duidelijk maar evalueer je hun prestaties na afloop van het vorige seizoen met het oog op komende campagnes, dan waren dat toch 2 namen die je graag had willen zien blijven? En daar heb ik het wat moeilijk mee in het schieten op de sportief verantwoordelijke - eind vorig seizoen wordt een balans opgemaakt en wordt er - in samenspraak met de coach - beslist met wie er verder wordt gegaan. Buiten de keuzes van Petrovic / Van Eyk boven Gunst/Vandewalle (allebei de keuzes puur op voorspraak van CJ en niemand anders), kon het merendeel van de supporters zich toch wel vinden in de gemaakte keuzes, zeker met betrekking tot de uitgaande transfers. Wel, dan vind ik het nu allemaal iets te gemakkelijk om te wijzen naar de sportief verantwoordelijke alleen omwille van de inkomende transfers... Het samenhouden van de goede elementen was immers wel een verdienste.

En laat het dan nu vooral die goede elementen zijn van vorig seizoen die nu compleet niet thuisgeven (Glouftsis, Tjendo, Martin, Cerimagic). Op Antwerp bijvoorbeeld waren enkel Van Belle en Janssens nieuw in de basis hé... Maar dat betekent dan toch plots niet dat het een verkeerde keuze was om die andere jongens te houden hé? En zo lijkt het hier wel - als we goede elementen behouden en met gerichte aankopen willen versterken (K. Janssens, W. Van Belle, Lander) moet het direct boem erop zijn of het is niet goed, maar als je zoals het jaar ervoor 18 nieuwe spelers moet gaan halen, is het ook niet goed want dat wil zeggen dat er dom omgegaan is bij de contractafsluiting een paar jaar eerder... Nogmaals - keuzes voor samenstelling van een kern gebeuren in het tussenseizoen, niet als je vijf matchen ver bent. Als het bestuur op voorhand had geweten dat Niels of Stavros zo zwak zouden presteren in competitie, hadden ze waarschijnlijk ook wel gevlogen of geen contractverlenging kunnen ondertekenen zoals in Martin's geval...

Gewoon een beetje consistentie... Als de normale sterkhouders een beetje niveau halen, zullen de nieuwelingen (zeker diegene die hier nog maar drie weken zijn) het ook iets makkelijker hebben...


Leuke en correcte analyse DT maar net daarom is je laatste zin zo interessant, en zegt ze wat mij betreft erg veel over de competenties van CJ.
Is het nu net niet de trainer die de hoofdverantwoordelijkheid heeft wanneer het gaat over het scherp houden/scherp krijgen van zijn materiaal ?
Wel dan ligt daar misschien een deel van de verklaring voor de huidige malaise....
Indien het verhaal klopt ( citaat in de pers blijkbaar over CJ die "woest" was, verandering eiste, bal bal + blijkbaar ( heb ik niet zelf gezien) zijn spelers constant staat af te zeiken langs de zijlijn..) wel dan is het heeeeel erg fout aan't gaan.

In dat hypothetisch geval zitten we in een "omgekeerd BVR scenario" of nog erger dan dat.....

- BVR was een groot technicus - maar geen goed motivator ?
- Wel : CJ denkt dat hij een goed motivator is; maar heeft blijkbaar een eigenaardige definitie van wat " motiveren" betekent..... ( brullen, afzeiken etc...) en hij heeft het bijkomend probleem dat hij geen kaas blijkt gegeten te hebben van de technische component in't spelletje....

Wat ik puur factueel constateer is dat zowel de moreel, de vaardigheden, en het zelfvertrouwen van een hele hoop spelers na een paar speeldagen reeds spoorloos zijn....
En - met alle respect voor diegenen die een andere mening hebben - kan ik me niet voorstellen dat CJ het voetbalverstand heeft om daaraan iets te doen ( cfr zijn "laat maar zitten" houding in de tweede helft tegen Tubize..)
Ik trek daar mijn conclusie uit. Vraag is of de rest van de technische staf en het bestuur dit ook zo zien...


17 Sep 2013, 19:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Hij ligt volgend seizoen ook nog onder contract? Zal wel een duur grapje worden peis ik als ze hem nu al laten gaan. We zullen zien met nieuwjaar wie er moet vertrekken: enkele niet renderende spelers of CJ.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


17 Sep 2013, 19:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
DT schreef:

Twee dingen mamananeto - hoe het er hier aan toegaat, gaat het wel degelijk over het afbranden van de kern en dan vooral de transfers (mislukte transfers, slecht uitgebalanceerde kern, namen die nu al in het lijstje van bucht staan, dixit de posts hierboven)... Dat het niet loopt is 1 ding, maar blijf het wel sterk vinden dat veel van de criticasters zelf wel de eerste zijn hier om te verkondigen dat een achtste plaats met deze kern veel te weinig is en dan twee maand later over diezelfde spelers zegt dat we er helaas mee door moeten tot Nieuwjaar. Dan klopt er in die redenering net evenveel als in de tactische inzichten van CJ momenteel. Dat was mijn reactie dus ook met name op de post van Davy.


Klopt helemaal. Velen zijn na 2 maand al volledig gekeerd van gedacht. Kijk eens naar de topic "Prognose 2013/2014". Bij beste transfer en revelatie dikwijls de namen K Janssens, Van Steenbrughe, Skhodra, ... en bij prognose werd onze kern zeker als eindrondekandidaat aanzien. Dat betekent dat de meesten toch tevreden waren over de transfers en kern. Om dan nu plots alle transfers als slecht te aanzien is er toch ook over. Velen brengen inderdaad (nog) niet wat er van verwacht werd, maar dat weet je natuurlijk niet op voorhand.


17 Sep 2013, 19:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Ik denk (moesten) ze CJ buiten gooien,dat de flippen zal trainer worden ( als deze niet naar Lokeren trekt,want dat doet ook de ronde)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Sep 2013, 20:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst