Lommel - Eendracht Aalst - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 24
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
DavidSeal schreef:
hansken schreef:
Bomber schreef:

Aha, komt ge ook eens helpen?


Touché :-)

:plat: :boks: Oep zen bakkes!!


ja,ja, ge hebt geen klooten van moinen kommentaar begrepen :wave:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


24 Sep 2013, 20:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
DavidSeal schreef:
hansken schreef:

Touché :-)

:plat: :boks: Oep zen bakkes!!


ja,ja, ge hebt geen klooten van moinen kommentaar begrepen :wave:

Uw commentaar was dan ook aanvankelijk het reageren niet waard omdat hij te zot was voor woorden.
Nu, aangezien ge blijkbaar toch wilt volharden:
Blijkbaar vind je het "not done" dat er geen communicatie is op de off. website ? Wat had je dan verwacht ? Dat ze eventjes openlijk de vuile was gingen buiten hangen ? Laat die mensen eens doen wat ze moeten doen, als de moment er is zullen ze wel communiceren. Gij doet hier precies alsof het hun niets kan schelen, wel ik steek er mijn hand voor in het vuur dat er nu bestuursleden zijn die er slecht van slapen van deze situatie. En ge zou ook voor minder, uren en uren er in steken om dan op zondag een bende wanaba's (sorry dat zijn de op dit moment) al uwen effort te laten verkloten ! Awel chapeau dat voor het eerst in zeer lang er eindelijk eens een bestuur is die de rangen op dat vlak gesloten houdt. In een niet zover verleden hadden we inderdaad op het forum de hele historie kunnen meevolgen... of dat beter had geweest durf ik ten zeerste betwijfelen.

Ik ga hier niet zeggen dat ons bestuur goed bezig is, daar kunnen anderen beter over oordelen maar qua "lekken" zit het nu toch wel eindelijk eens goed heb ik de indruk. De spelersgroep kan er nog een voorbeeld aan nemen... de indruk dat er daar een paar zitten die voor een roddel meer of minder niet verlegen zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


24 Sep 2013, 20:28
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
DavidSeal schreef:
hansken schreef:

Touché :-)

:plat: :boks: Oep zen bakkes!!


ja,ja, ge hebt geen klooten van moinen kommentaar begrepen :wave:

Nee, das juist. Begrijpt ge er zelf iets van in feite?

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Sep 2013, 20:30
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Bram schreef:
zwetzat schreef:
DavidSeal schreef:
:plat: :boks: Oep zen bakkes!!


ja,ja, ge hebt geen klooten van moinen kommentaar begrepen :wave:

Uw commentaar was dan ook aanvankelijk het reageren niet waard omdat hij te zot was voor woorden.
Nu, aangezien ge blijkbaar toch wilt volharden:
Blijkbaar vind je het "not done" dat er geen communicatie is op de off. website ? Wat had je dan verwacht ? Dat ze eventjes openlijk de vuile was gingen buiten hangen ? Laat die mensen eens doen wat ze moeten doen, als de moment er is zullen ze wel communiceren. Gij doet hier precies alsof het hun niets kan schelen, wel ik steek er mijn hand voor in het vuur dat er op dit moment bestuursleden zijn die er slecht van slapen. En ge zou ook voor minder, uren en misschien zelfs dagen/weken er in steken om dan op zondag een bende wanaba's (sorry, maar dat zijn het op dit moment) al uwen effort te laten verkloten ! Awel chapeau dat voor het eerst in zeer lang er eindelijk eens een bestuur is die de rangen op dat vlak gesloten houdt. In een niet zover verleden hadden we inderdaad op het forum de hele historie kunnen meevolgen... of dat beter had geweest durf ik ten zeerste betwijfelen.

Ik ga hier niet zeggen dat ons bestuur goed bezig is, daar kunnen anderen beter over oordelen maar qua "lekken" zit het nu toch wel eindelijk eens goed heb ik de indruk. De spelersgroep kan er nog een voorbeeld aan nemen... de indruk dat er daar een paar zitten die voor een roddel meer of minder niet verlegen zijn.

Gilbert-gewijs :D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Sep 2013, 20:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
zwetzat schreef:
DavidSeal schreef:
:plat: :boks: Oep zen bakkes!!


ja,ja, ge hebt geen klooten van moinen kommentaar begrepen :wave:



Tuurlijk begrijp ik uw commentaar, maar gij doet of ge spreekt uit naam van de supporters.

Wij zullen wel op de bus zitten...
Wij zullen wel spandoekjes maken...

Terwijl ge geen zak doet buiten hier opt forum op iedereen zijn zenuwen werken met uw dwaze commentaren


Aach man, neem van mij aan; ik sta al op den Iendracht sinds 1966, en als ik zeg dat ik al het één en het ander heb meegemaakt dan is dat nog zachtjes uitgedrukt. Idd, ik doe fysiek geen zak meer op de K, of wat dan ook, gewoon omdat het Fysiek nu éénmaal niet meer kan. Alvorens je je vorige post effe zou evalueren zou je je mss kunnen verplaatsen in zo een situatie. Maar dat neemt niet weg, situatie als deze van vandaag is niks nieuw . Maar telkenmale WAS er een bestuur met klooten aan zijn lijf. Ik heb de indruk dat het bestuur van vandaag geen sikkepit aan initiatief heeft. :EA: :EA: :EA:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


24 Sep 2013, 20:48
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
Bomber schreef:
zwetzat schreef:

ja,ja, ge hebt geen klooten van moinen kommentaar begrepen :wave:



Tuurlijk begrijp ik uw commentaar, maar gij doet of ge spreekt uit naam van de supporters.

Wij zullen wel op de bus zitten...
Wij zullen wel spandoekjes maken...

Terwijl ge geen zak doet buiten hier opt forum op iedereen zijn zenuwen werken met uw dwaze commentaren


Aach man, neem van mij aan; ik sta al op den Iendracht sinds 1966, en als ik zeg dat ik al het één en het ander heb meegemaakt dan is dat nog zachtjes uitgedrukt. Idd, ik doe fysiek geen zak meer op de K, of wat dan ook, gewoon omdat het Fysiek nu éénmaal niet meer kan. Alvorens je je vorige post effe zou evalueren zou je je mss kunnen verplaatsen in zo een situatie. Maar dat neemt niet weg, situatie als deze van vandaag is niks nieuw . Maar telkenmale WAS er een bestuur met klooten aan zijn lijf. Ik heb de indruk dat het bestuur van vandaag geen sikkepit aan initiatief heeft. :EA: :EA: :EA:



Ach, man, moeten we nu plots medelijden krijgen met u of wat?! Lees zelf UW posts eens na, en dan snap je (mischien) waarom er zo dikwijls op gereageerd wordt.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


24 Sep 2013, 20:54
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Tijd voor een Zwetzat Light me dunkt :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Sep 2013, 20:55
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
DavidSeal schreef:
hansken schreef:

Touché :-)

:plat: :boks: Oep zen bakkes!!


ja,ja, ge hebt geen klooten van moinen kommentaar begrepen :wave:


't is vooral grappig (aleja, eigenlijk belachelijk) hoe jij in elke topic pure frustratie neerschrijft, en dat daar werkelijk nooit iemand op reageert :-)


24 Sep 2013, 20:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Stijn schreef:
zwetzat schreef:

ja,ja, ge hebt geen klooten van moinen kommentaar begrepen :wave:


't is vooral grappig (aleja, eigenlijk belachelijk) hoe jij in elke topic pure frustratie neerschrijft, en dat daar werkelijk nooit iemand op reageert :-)



Ja, just ik em mij weer isj loaten vangen... :D



........................................................................

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


24 Sep 2013, 21:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1010
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
Bomber schreef:
Stijn schreef:

't is vooral grappig (aleja, eigenlijk belachelijk) hoe jij in elke topic pure frustratie neerschrijft, en dat daar werkelijk nooit iemand op reageert :-)



Ja, just ik em mij weer isj loaten vangen... :D



........................................................................


In de naam van de goeie oude dagen, ( Ik was 10 jaar, Mamana Neto Salvador- remember him ?, was mijn held.... (y) :D ) :
- Mannekes, kalm blijven allemaal alsjeblief...Ik snap best dat kloteresultaten, klotevoetbal en klotementaliteiten op iedereen zijn zenuwen werken, maar " al tesomen hein zeg !!" :EA:


24 Sep 2013, 23:22
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Beantwoord dit aan jouw profiel als voetbaltrainer van een ambitieuze club met meer dan 1000 enthousiaste supporters?

Ik heb verstand van voetbal en heb al iets bereikt.
Ik zet altijd mijn spelers uit de wind.
Ik ben een man van de "dialoog" en zorg ervoor dat alles eerst intern wordt besproken.
Ik ga uit van de kwaliteiten van mijn spelers en niet van hun gebreken.
Ik zal tijdens de wedstrijden langs de lijn mijn spelers motiveren en corrigeren op een beschaafde, opbouwende manier.
Ik zorg voor aanvallend voetbal door oprukkende flankverdedigers die de achterlijn halen en speel steeds met 2 spitsen.
Ik wil discipline op het veld en op de training en een feestje na een gewonnen wedstrijd.

aarzel dan niet om contact op te nemen met het bestuur van E.A.

PS. Ik heb nog geen wedstrijd gezien maar kon het mij niet laten :boks: :EA: :EA:


24 Sep 2013, 23:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Prodialoog schreef:
Beantwoord dit aan jouw profiel als voetbaltrainer van een ambitieuze club met meer dan 1000 enthousiaste supporters?

Ik heb verstand van voetbal en heb al iets bereikt.
Ik zet altijd mijn spelers uit de wind.
Ik ben een man van de "dialoog" en zorg ervoor dat alles eerst intern wordt besproken.
Ik ga uit van de kwaliteiten van mijn spelers en niet van hun gebreken.
Ik zal tijdens de wedstrijden langs de lijn mijn spelers motiveren en corrigeren op een beschaafde, opbouwende manier.
Ik zorg voor aanvallend voetbal door oprukkende flankverdedigers die de achterlijn halen en speel steeds met 2 spitsen.
Ik wil discipline op het veld en op de training en een feestje na een gewonnen wedstrijd.

aarzel dan niet om contact op te nemen met het bestuur van E.A.

PS. Ik heb nog geen wedstrijd gezien maar kon het mij niet laten :boks: :EA: :EA:


Goeie poging, maar het voorlaatste zou ik wel weglaten - laat ons zeggen dat die oprukkende flankverdedigers + 2 spitsen het begin van de ondergang zijn geweest...


25 Sep 2013, 8:51
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Mja, veel gedoe hier over trainer en bestuur/spelers, maar toch niet te veel paniekvoetbal spelen.
Laten we zondag gewoon winnen met goed voetbal en de trein (zal wel niet richting eindronde zijn maar kom) kan vertrokken zijn. STVV bvb. haalde vorig jaar ook 3 op 18 in de beginfase maar kwam daarna wel op dreef.


25 Sep 2013, 10:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Mja, veel gedoe hier over trainer en bestuur/spelers, maar toch niet te veel paniekvoetbal spelen.
Laten we zondag gewoon winnen met goed voetbal en de trein (zal wel niet richting eindronde zijn maar kom) kan vertrokken zijn. STVV bvb. haalde vorig jaar ook 3 op 18 in de beginfase maar kwam daarna wel op dreef.


Dat werd na Heist ook gedacht, na Geel, enz. Idd geen tijd voor paniekvoetbal maar het is duidelijk dat er veel niet goed zit en dan vooral voetballend - hebben sinds de voorbereiding nog geen enkele overtuigende match gespeeld, dwingen nauwelijks een kans af en achteraan is het opendeur... Dat had een STVV niet hoor vorig seizoen - hadden bijvoorbeeld ook kunnen winnen hier bij ons... Voorlopig moet het goed voetbal nog geen doel zijn - eerst punten pakken want je mag dan wel gedeeld 11de staan, het verschil met de laatste is verwaarloosbaar hé. En iedereen weet dat er bij verlies pas echt druk zal komen... Iedereen weet dat je in tweede uw start niet mag missen, of je bent weg voor een kutseizoen... Voorlopig valt alles nog relatief mee doordat er wel meerdere ploegen zijn die lopen te kwakkelen, maar verlies thuis tegen Visé en het hek is echt van de dam... Dat geef ik u op een briefje.


25 Sep 2013, 10:42
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
DT schreef:
tympanum2 schreef:
Mja, veel gedoe hier over trainer en bestuur/spelers, maar toch niet te veel paniekvoetbal spelen.
Laten we zondag gewoon winnen met goed voetbal en de trein (zal wel niet richting eindronde zijn maar kom) kan vertrokken zijn. STVV bvb. haalde vorig jaar ook 3 op 18 in de beginfase maar kwam daarna wel op dreef.


Dat werd na Heist ook gedacht, na Geel, enz. Idd geen tijd voor paniekvoetbal maar het is duidelijk dat er veel niet goed zit en dan vooral voetballend - hebben sinds de voorbereiding nog geen enkele overtuigende match gespeeld, dwingen nauwelijks een kans af en achteraan is het opendeur... Dat had een STVV niet hoor vorig seizoen - hadden bijvoorbeeld ook kunnen winnen hier bij ons... Voorlopig moet het goed voetbal nog geen doel zijn - eerst punten pakken want je mag dan wel gedeeld 11de staan, het verschil met de laatste is verwaarloosbaar hé. En iedereen weet dat er bij verlies pas echt druk zal komen... Iedereen weet dat je in tweede uw start niet mag missen, of je bent weg voor een kutseizoen... Voorlopig valt alles nog relatief mee doordat er wel meerdere ploegen zijn die lopen te kwakkelen, maar verlies thuis tegen Visé en het hek is echt van de dam... Dat geef ik u op een briefje.


De waarheid als een koe.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Sep 2013, 12:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 24


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 59 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst