E. Aalst - Visé - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 E. Aalst - Visé 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: E. Aalst - Visé
Gewoon een zoveelste klucht gezien. Als het zo verder ga mag je tegen nieuwjaar naar onder kijken ipv boven.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


29 Sep 2013, 17:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - Visé
En dan zijn er nog mensen die applaudisseren na de wedstrijd :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Sep 2013, 17:30
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: E. Aalst - Visé
De Jean schreef:
Ik denk dat ze die Van Belle gratis hebben gekregen bij hun pakske cornflakes. Wa was da vandaag weer seg.


Die Van Belle is inderdaad triestig. Kunnen we die niet per direct terugsturen. Dan zet ge evengoed Kompany in de spits (speelde vroeger als spits).

Kevin Janssens vandaag zijn beste match in het Iendracht shirt.

Het was beter dan de voorbije weken en de inzet was er, maar 1-1 tegen deze tegenstander, die dan nog 35 min met 10 speelt, is gewoon niet genoeg. En waarom niet vol voor de 2-0 blijven gaan ipv tijdrekken het laatste kwartier? Er was beterschap, maar is dit voldoende om CJ in het zadel te houden? Ik weet het niet... 8 punten na 8 matchen, waarbij we Heist, Geel, Visé, Hoostraten, Tubize, ... (thuis) al gehad hebben is gewoon véél te weinig.


29 Sep 2013, 17:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: E. Aalst - Visé
Wat een vreselijke match, alweer. Glouftsis mag die bal er dan wel mooi inknallen, voor de rest was die ontstellend zwak. Zijn twee spitsbroeders deden niet veel beter en dat is bij Van Belle heel zacht uitgedrukt. Die heeft werkelijk geen enkele bal goed geraakt. Achteraan leek het wat beter te gaan, maar hoe je die tegengoal slikt, is ook heel erg triestig.

Als je tegen dit Wezet, dat een tijd met 10 speelt, geen drie punten pakt, dan ben je degradatiekandidaat. Het wordt een heel seizoen lang bidden dat er drie ploegen nog slechter zijn of failliet gaan.


29 Sep 2013, 17:38
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: E. Aalst - Visé
Wezet die niets kan brengen en nog 1-1 spelen...nu volgen Eupen, Virton, RWDM, STVV, Westerlo....weet niet waar we eind oktober gaan staan zenne...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Sep 2013, 17:48
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Visé
witzwet schreef:
Wezet die niets kan brengen en nog 1-1 spelen...nu volgen Eupen, Virton, RWDM, STVV, Westerlo....weet niet waar we eind oktober gaan staan zenne...


ik vraag mij dat ook af.

Maar waarom die ref geen pinanti floot bij die fout op Bael :wadde: , wel heel slechte actie van die Bael, dacht eerst nog ne spaghetti te eten alvorens af te drukken...

Die Nick Van Belle is echt ne destereir pur sang, onmiddellijk terugsturen zeg, wat ne krabber. Krijgt daar een dot van een kans, en zelfs nog nie binnen 't kader. :stom:

Jammer dat je het op het einde nog weggeeft, want ook dit Wezet was een heel slecht team, potig en weinig voetbal in. Die fout op Filipovic de eerste helft vond ik overigens ook donkerrood!

En een heel mooie goal van Stavros, maar voor de rest speelde die toch ook een draak van een wedstrijd zeg.

K. Janssens was goed, dat werd ook tijd.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Sep 2013, 17:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Visé
Jawadde!!!

Glouftsis scoort dan wel maar daarmee is alles gezegd. Snelheid en balbeheersing heeft hij niet of nauwelijks! Van Belle, daar maak ik zelfs geen woorden aan vuil. CJ niet slecht qua coaching maar moest veel sneller Cerimagic gebracht hebben ipv Stavros of Van Belle. Bael vond ik niet slecht maar zijn afwerking was zoek (zoals bij de meeste). Als je tegen 10 man komt tegen de laatste in het klassement en maar 1 punt pakt, dan vrees ik voor de rest van de competitie.... (n)


29 Sep 2013, 17:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: E. Aalst - Visé
Hoe kunt ge eigenlijk zo'n goal slikken? Die kon daar vrij inschieten...hij kon verdorie eerst nog es naar zijn moeder bellen...5 minuten voor tijd en met 1 man meer, moet ge toch zien dat uw verdediging hermetisch gesloten blijft.

En ja, t'es een chance dat we Stavros nog graag zien en hij ons, want anders hadden ze hem al in Athene gedropt. Van Belle, tja, dat is de kat in de zak, hé. Conclusie: met nieuwjaar haalt ge twee ander spitsen en ge kan er misschien het huurcontract van Van Belle geannuleerd worden.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Sep 2013, 18:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 439
Leeftijd: 33
Bericht Re: E. Aalst - Visé
N Van Belle, dumpen aub. :hmm:
K Janssens, lijkt er na een verschrikkelijke start eindelijk door te komen.
Arbiter uitermate zwak, wij enorm veel kansen gemist.
En dan straft een heel zwak Wezet met 10 man onze wekelijkse defensieve flater af, hoeveel meter stond dieje daar alleen? :crazy:
Vrolijk wordt een mens er niet van.


29 Sep 2013, 18:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: E. Aalst - Visé
Je maakt het die stadion taskforce nu wel heel makkelijk. Als staartploeg in tweede is een nieuw stadion of zware investeringen in het bestaande niet te verantwoorden. Gewoon voortdoen met die voorlopige tribune of enkel de zit


29 Sep 2013, 18:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - Visé
Tja, 't was misschien beter ( euh, pardon, minder slecht) dan de voorbije weken, maar :
- 1-1 tegen dit Vise dat dan nog 35' met 10 speelt is gewoonweg een slecht resultaat.
- K Jansens zoals hier door anderen reeds gezegd vandaag een van de beteren ( eindelijk ..)
- Stavros - sorry voor zijn fans : buiten zijn doelpunt - zwak.
- En dan die Van Belle : de idioot die die gescout en goedbevonden heeft mogen ze wat mij betreft direct met zijn klikken en klakken bij't groot vuil zetten ! :fuck:


29 Sep 2013, 18:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: E. Aalst - Visé
amaai,2e klasse voetbal? :hmm:


29 Sep 2013, 18:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Visé
Te weinig, al de rest zijn verloren woorden (n)

_________________
If you never try, you'll never know


29 Sep 2013, 18:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: E. Aalst - Visé
We gaan toch nog Sonck of Mpenza moeten binnenhalen om voor goals te zorgen. Beiden zijn erg gemotiveerd om zich nog in de selectie voor het WK2014 te knokken :lol:


29 Sep 2013, 18:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: E. Aalst - Visé
wat liep er vandaag mis ? we maakten de 2-0 niet.

Kevin Janssens was gewoon goed, en CJ viel vandaag niet veel te verwijten.

Van Belle Nick: return to sender. da tis echt genoeg geweest. ik kan leven met veel maar als ik er aan denk dat we dien binnen gehaald hebben voor Van Eyck... Sander zal nooit bij Barca spelen maar geef die de kansen die Van Belle hier al kreeg en den helft hing er in..

ik zou de startopstelling van vandaag behouden tot Nieuwjaar, evt pas wijzigen als 1 van de geblesseerden terug is en op training de pannen van het dak speelt. anders niet.

btw: weer op rechts dat we de goal slikken. naast ne spits zou ne rechtsachter toch echt wel mogen.

_________________
may the FORCE be with you.


29 Sep 2013, 18:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst