Virton - E. Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Virton - E. Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Virton - E. Aalst
Jozefken1919 schreef:
Bram schreef:
Beginnen met het positieve, enorm knap dat we op inzit de overwinning hebben kunnen veilig stellen. Mijn respect voor Ken Van Damme is nog eens verdubbeld na gisteren. Niet enkel heeft hij zelf een marathon afgelegd, maar hij jaagde ook nog eens de rest van de ploeg aan.
Want spijtig genoeg, toch ook een paar minpuntjes, door het uitvallen van Janssens moest Ceremagic invallen, maar daar moet je toch vaststellen dat hij nog maar een schim meer is van de Ceremagic van de terugronde.
En het minpuntje van de dag was voor mij toch De Greef die op backrechts moest opdraven, ik vraag mij af hoe Mike Smet die nu moet ervaren hebben? Of zelfs Arnaud zelf; die was na minuut 1 al contact aan het zoeken met CJ want was dan al het noorden kwijt. CJ heeft hem wel een paar keer goed gecoacht maar door verkeerd positiespel gaven we in de 1ste helft wel gemakkelijk 3 kansen weg op die manier waarvan 2 reuzenkansen. Voor Mike moet het dus vingerbijten geweest zijn. Wanneer Mike dan mag invallen, dan wordt hij nog niet op zijn positie gezet. Allemaal goed en wel dat we nu met een overwinning hebben kunnen aanknopen, maar ik zou zulke terechtwijzingen (idem met Glouftsis eerder dit seizoen) toch niet te veel ten koste laten komen van de sterkte van je ploeg.

Soit, ik denk op zich niet dat je na gisteren echt “kinderen van de rekening” kunt aanduiden, dus laat ons volgende week eens normaal doen, aansluiten met een nieuwe overwinning en de basis leggen voor een typeploeg.



:? Srry ma da snap ik niet...vond arnaud heel secuur verdedigen en vond hem meer zekerheid uitstralen dan mike smet op die positie.

klopt man en we gaven weinig echte kansen weg langs de 2 kanten


07 Okt 2013, 10:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Virton - E. Aalst
Persconferentie staat online, nu nog wachten tot ik de link krijg van de beelden.http://www.iendrachtoiljst.be


07 Okt 2013, 10:51
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Virton - E. Aalst
oilsjt schreef:
Jozefken1919 schreef:
Bram schreef:
Beginnen met het positieve, enorm knap dat we op inzit de overwinning hebben kunnen veilig stellen. Mijn respect voor Ken Van Damme is nog eens verdubbeld na gisteren. Niet enkel heeft hij zelf een marathon afgelegd, maar hij jaagde ook nog eens de rest van de ploeg aan.
Want spijtig genoeg, toch ook een paar minpuntjes, door het uitvallen van Janssens moest Ceremagic invallen, maar daar moet je toch vaststellen dat hij nog maar een schim meer is van de Ceremagic van de terugronde.
En het minpuntje van de dag was voor mij toch De Greef die op backrechts moest opdraven, ik vraag mij af hoe Mike Smet die nu moet ervaren hebben? Of zelfs Arnaud zelf; die was na minuut 1 al contact aan het zoeken met CJ want was dan al het noorden kwijt. CJ heeft hem wel een paar keer goed gecoacht maar door verkeerd positiespel gaven we in de 1ste helft wel gemakkelijk 3 kansen weg op die manier waarvan 2 reuzenkansen. Voor Mike moet het dus vingerbijten geweest zijn. Wanneer Mike dan mag invallen, dan wordt hij nog niet op zijn positie gezet. Allemaal goed en wel dat we nu met een overwinning hebben kunnen aanknopen, maar ik zou zulke terechtwijzingen (idem met Glouftsis eerder dit seizoen) toch niet te veel ten koste laten komen van de sterkte van je ploeg.

Soit, ik denk op zich niet dat je na gisteren echt “kinderen van de rekening” kunt aanduiden, dus laat ons volgende week eens normaal doen, aansluiten met een nieuwe overwinning en de basis leggen voor een typeploeg.



:? Srry ma da snap ik niet...vond arnaud heel secuur verdedigen en vond hem meer zekerheid uitstralen dan mike smet op die positie.

klopt man en we gaven weinig echte kansen weg langs de 2 kanten


Tgoh ik ben toch eerder geneigd om Bram te volgen,laat Arnaud maar voor de plaatsen centraal vechten,waar hij het trouwens de laatste matchen uitstekend deed.


07 Okt 2013, 12:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Virton - E. Aalst
voor de duidelijkheid, ik ben niet tegen Arnaud De Greef, je ziet op zich dat dat een "mooie" voetballer is.
Maar 't is voor mij nog niet helemaal duidelijk op welke plaats hij het best zou geposteerd worden.

Dekt mijns inziens wat te diep door soms voor een CV (toch met de broze verdediging die we al hebben) en op backrechts vond ik hem gisteren toch enorm "zoekende". Dat laatste is nu ook niet direkt een verwijt naar hem hé, ik denk dat dat niet meer dan normaal is want die jongen heeft daar 0,0 ervaring. Ik vond het gewoon een opvallende keuze in een wedstrijd waar je niet mocht verliezen.

Zou Mike het beter gedaan hebben ? In mijn ogen wel ja, ook al ben ik nu ook niet de grootste fan van Mike. Ik had hem altijd laten vertrekken eind vorig seizoen. MAAR, nu er hij er nog altijd bij is, en na de degelijke voorbereiding die hij had vind ik nu wel dat hij daar zijn plaats heeft. Misschien wou CJ hem duidelijk maken dat hij ook moet knokken voor zijn plaats? Want op zich is er weinig weerstand op die positie ?
Nu de 3 punten binnen heeft CJ wel zijn dubbele slag thuis natuurlijk

_________________
If you never try, you'll never know


07 Okt 2013, 12:17
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38
Berichten: 94
Leeftijd: 105
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Virton - E. Aalst
Bram schreef:
voor de duidelijkheid, ik ben niet tegen Arnaud De Greef, je ziet op zich dat dat een "mooie" voetballer is.
Maar 't is voor mij nog niet helemaal duidelijk op welke plaats hij het best zou geposteerd worden.

Dekt mijns inziens wat te diep door soms voor een CV (toch met de broze verdediging die we al hebben) en op backrechts vond ik hem gisteren toch enorm "zoekende". Dat laatste is nu ook niet direkt een verwijt naar hem hé, ik denk dat dat niet meer dan normaal is want die jongen heeft daar 0,0 ervaring. Ik vond het gewoon een opvallende keuze in een wedstrijd waar je niet mocht verliezen.

Zou Mike het beter gedaan hebben ? In mijn ogen wel ja, ook al ben ik nu ook niet de grootste fan van Mike. Ik had hem altijd laten vertrekken eind vorig seizoen. MAAR, nu er hij er nog altijd bij is, en na de degelijke voorbereiding die hij had vind ik nu wel dat hij daar zijn plaats heeft. Misschien wou CJ hem duidelijk maken dat hij ook moet knokken voor zijn plaats? Want op zich is er weinig weerstand op die positie ?
Nu de 3 punten binnen heeft CJ wel zijn dubbele slag thuis natuurlijk



Speelde De Greef bij westerlo niet op de rechtsback ?
En ik vind Mike Smet dit seizoen ook beter voetballen dan vorig seizoen...maar ik heb het precies ietske meer voor Arnaud De Greef...toont qua uitvoetballen zekerder...

_________________
<3 1919 <3


07 Okt 2013, 12:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Virton - E. Aalst
Ik vindt Mike Smet verschrikkelijk nonchalant, keer op keer... Een plezier om daar tegen te spelen als linkse vleugelspeler.


07 Okt 2013, 12:41
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Virton - E. Aalst
Bogaerts 1ne speeldag,khad toch een uitsluiting voldoende verwacht


07 Okt 2013, 14:12
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Virton - E. Aalst
Iendrachter90 schreef:
Bogaerts 1ne speeldag,khad toch een uitsluiting voldoende verwacht

Misschien beroep, zo kan hij meedoen tegen sint truiden?


07 Okt 2013, 14:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Virton - E. Aalst
vantjen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bogaerts 1ne speeldag,khad toch een uitsluiting voldoende verwacht

Misschien beroep, zo kan hij meedoen tegen sint truiden?


Dat is zowiezo tegen vrijdag uitgesproken,maar in dit geval zouk toch in beroep gaan(hebben ze bij van belle ook gedaan,hebben ze nu toch meer kans op succes)


07 Okt 2013, 14:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Virton - E. Aalst
Iendrachter90 schreef:
vantjen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bogaerts 1ne speeldag,khad toch een uitsluiting voldoende verwacht

Misschien beroep, zo kan hij meedoen tegen sint truiden?


Dat is zowiezo tegen vrijdag uitgesproken,maar in dit geval zouk toch in beroep gaan(hebben ze bij van belle ook gedaan,hebben ze nu toch meer kans op succes)


Is wel de uitgelezen kans om De Greef naast Flippo te zetten en Smet op rechtsback... Rechter centrale verdediger is Arnaud's beste positie en komt beter tot zijn recht als er iemand naast hem staat die hem stuurt. Zal de eerste keer zijn dat Arnaud en Flippo in een "normale" opstelling aan een match kunnen beginnen. Anderzijds is rechter centrale verdediger ook de beste positie van Mike Smet dus who knows? Al is Arnaud nog minder back rechts dan Mike...


07 Okt 2013, 15:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Virton - E. Aalst
http://www.tvlux.be/

hier staat een beeldverslag van virton - aalst


07 Okt 2013, 16:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Virton - E. Aalst
supersossis schreef:
http://www.tvlux.be/

hier staat een beeldverslag van virton - aalst


Rode kaarten waren beide toch zeer licht.
Maar wat een goal van Skhodra :love:

_________________
MCMXIX


07 Okt 2013, 16:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Virton - E. Aalst
Bram schreef:
Neutralboy schreef:
Gelieve er ook bij te vermelden dat stavros zich te pletter liep en een aantal geslaagde acties opzette.
Ook Vdn houdt ons een paar keer goed recht na de 0-1.
3 dikke punten en een mooie beloning voor de meegereisde supporters!
Topsfeertje trouwens !
Vind ik toch ook, oké hij komt zeer veel te kort in sprintduels. Maar dat wilt niet zeggen dat hij zich niet geeft. Sprintduels winnen is gewoon zijn sterkte niet, maar dat wilt niet zeggen dat hij lui is.
Wie dat zou beweren moet nog maar eens naar de laatste 10 minuten kijken. Stavros heeft zich toen echt wel als teamspeler bewezen, wat er hier ook anders mag beweerd worden.
Op zich zelfs grappig, dat hij tegen het einde van de match, toen hij amper nog vooruit ging wel duels begon te winnen.


Stavros,is op dit moment een beetje als een Depoitre aan het spelen,hard werken maar ozo moeilijk scoren :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Okt 2013, 17:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Virton - E. Aalst
We zullen zondag de stavros zen vlagge nog eens meebrengen ;-)
:EA:


07 Okt 2013, 18:12
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Virton - E. Aalst
supersossis schreef:
http://www.tvlux.be/

hier staat een beeldverslag van virton - aalst


die vrije trap moet ietwat keeper altijd pakken.

bij 0-1 toch weer VDN die prima in de voeten gaat. 1 op 1 toch redelijk onklopbaar, pakt daar nooit kaarten op. Klasse !

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


07 Okt 2013, 18:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 132 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst