E.Aalst-Sint-Truiden - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 E.Aalst-Sint-Truiden 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3866
Leeftijd: 46
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
tympanum2 schreef:
Skhodra goed? Ik wacht nog op zijn eerste aankomende pass...


Alé kom he seg....ge zult er nog ne slechten van maken.

Hoeveel heeft er Van Damme niet het bos ingestuurd voordat hij nu al enkele weken in supervorm zit of de, uit pure frustratie tackles en dito kaarten die hij gepakt heeft?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Okt 2013, 15:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
witzwet schreef:
tympanum2 schreef:
Skhodra goed? Ik wacht nog op zijn eerste aankomende pass...


Alé kom he seg....ge zult er nog ne slechten van maken.

Hoeveel heeft er Van Damme niet het bos ingestuurd voordat hij nu al enkele weken in supervorm zit of de, uit pure frustratie tackles en dito kaarten die hij gepakt heeft?


Kdenk dat hij het nu gewoon over de match (vooral eerste helft)van gisteren heeft


14 Okt 2013, 15:42
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Iendrachter90 schreef:
witzwet schreef:
tympanum2 schreef:
Skhodra goed? Ik wacht nog op zijn eerste aankomende pass...


Alé kom he seg....ge zult er nog ne slechten van maken.

Hoeveel heeft er Van Damme niet het bos ingestuurd voordat hij nu al enkele weken in supervorm zit of de, uit pure frustratie tackles en dito kaarten die hij gepakt heeft?


Kdenk dat hij het nu gewoon over de match (vooral eerste helft)van gisteren heeft

Hopelijk.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


14 Okt 2013, 16:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
tympanum2 schreef:
Skhodra goed? Ik wacht nog op zijn eerste aankomende pass...


allowkes ? ik ga er gene wereldspeler van maken, Skhodra is (tot nu toe) te onregelmatig met als uitsmijter dat als hij zijn dag niet heeft hij zich nuttiger moet kunnen maken.

maar hij is wel op dit moment soms de enige (tesamen met Tjendo bij momenten en Kevin) die wat creativiteit brengen én hij wordt ook niet geholpen door de onmondigheid van de andere spelers he. Donjet had best al een paar assists meer kunnen hebben (en dus bepalender zijn geweest) hadden ze de aangeboden kansen er wel ingelegd (geldt ook voor K. Janssens, waarvan ik moet toegeven dat ik hem beter en beter leer apprecïeren). staat bovendien voor nen '10' tamelijk sterk op zijn benen.

neen, vind ik tot nu toe dan wel een wijze transfer prijs/kwaliteit. Cerimagic is allicht talentrijker, maar op deze moment speelt die er Donjet efkes niet zomaar uit terwijl daar dan (voor Gent toch :D ) een duurder prijskaartje aanhangt.

_________________
may the FORCE be with you.


14 Okt 2013, 16:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Still standing ! schreef:
tympanum2 schreef:
Skhodra goed? Ik wacht nog op zijn eerste aankomende pass...


allowkes ? ik ga er gene wereldspeler van maken, Skhodra is (tot nu toe) te onregelmatig met als uitsmijter dat als hij zijn dag niet heeft hij zich nuttiger moet kunnen maken.

maar hij is wel op dit moment soms de enige (tesamen met Tjendo bij momenten en Kevin) die wat creativiteit brengen én hij wordt ook niet geholpen door de onmondigheid van de andere spelers he. Donjet had best al een paar assists meer kunnen hebben (en dus bepalender zijn geweest) hadden ze de aangeboden kansen er wel ingelegd (geldt ook voor K. Janssens, waarvan ik moet toegeven dat ik hem beter en beter leer apprecïeren). staat bovendien voor nen '10' tamelijk sterk op zijn benen.

neen, vind ik tot nu toe dan wel een wijze transfer prijs/kwaliteit. Cerimagic is allicht talentrijker, maar op deze moment speelt die er Donjet efkes niet zomaar uit terwijl daar dan (voor Gent toch :D ) een duurder prijskaartje aanhangt.

Ik verwacht van Donjet in ieder geval toch ook meer dan weet hij zondag getoond heeft. Liet op Virton (en in de voorbereiding) zien dat hij veel meer dan dat in zijn mars heeft. Zoals je zelf aangeeft zit er nog een ferme wisselvalligheid in zijn spel.
Voor ik (net als bij Degreef) hier iedereen op mijn dak krijg: ook Donjet vind ik een fantastische voetballer. Samen met Arnaud zelfs een voetballer die het potentieel heeft om ons van rechter naar linkerkolom te brengen. Maar ik verwacht toch meer, puur al omdat je weet dat zij het wel kunnen. Ik veronderstel dat ik nu een lap rond mijn oren ga krijgen, maar van Flippo weet ge dat er geen groeimarge meer in zit... dus het zijn anderen die gaan moeten opstaan en de verwachtingen inlossen. Zondag was goed, maar we kunnen nog altijd beter.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Okt 2013, 17:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Ik vind De Greef een goeie speler voor ons, maar ik zie hem persoonlijk nog altijd liever centraal achteraan. Het probleem is natuurlijk wel dat De Greef op dit moment ook een beter alternatief is op rechtsback dus moeten we voor het belang van de ploeg kiezen.
Dat Van Damme al weken de uitblinker is dat ziet iedereen, maar er zijn toch mannen die mij meer en meer positief beginnen te verassen. Vanbelle is echt wel een goeie linksback die aanvallend zijn steentje bijdraagt en Kevin Janssens begint meer en meer zijn draai ( ;) ) gevonden te hebben. Hij is meer aanwezig, doet goeie acties en schuwt geen duels.
Op deze manier zit er nog veel progressie in de groep.


14 Okt 2013, 17:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Bram schreef:
Still standing ! schreef:
tympanum2 schreef:
Skhodra goed? Ik wacht nog op zijn eerste aankomende pass...


maar van Flippo weet ge dat er geen groeimarge meer in zit... dus het zijn anderen die gaan moeten opstaan en de verwachtingen inlossen. Zondag was goed, maar we kunnen nog altijd beter.


absoluut. ik ben zelf nogal ne fan van Lievens en zag dienen niet graag terug naar de beloften vliegen, voor mij ne speler die op termijn echt nog eens nen 'heersende' centrale verdediger kan worden. maar het is wel aan Lievens zélf om er de Flippo uit te spelen he. als Donjet speelt is dat omdat noch Armin (waar CJ toch duidelijk ene boontje voor heeft), noch Martin centraal en zelfs Kevin Janssens daar al overtuigd hebben dit seizoen. idem voor Smet, nooit ongecontesteerd geweest hier. idem voor Glouftsis. op Bael na (en Ngasseu en Nelis door blessures) heeft gans de kern zijn kansen al gehad.

neffest mij (aan den andere kant van het pad) zit er ne 'grijzen' die al begint te roepen op de Stavros alstem nog maar naar nen bal kijkt. ik vind ook niet dat Glouftsis de pannen vh dak speelt, maar wat nut heeft dat ? idem voor Van Belle. we hebben momenteel niet beter (op die plek), steun dan de mannen die er wél op staan, als ze hun inzetten toch.

_________________
may the FORCE be with you.


14 Okt 2013, 17:59
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Anderzijds is het toch ook niet echt een verrassing dat iedereen stilaan beter begint te acteren... Eerst en vooral: slechter dan dat het is geweest zoals tegen Tubize en Lommel, kan gewoon niet. Ten tweede, de tijd dat je bij een verkeerde pass twintig minuten later wordt vervangen en dan weer drie matchen op een kans moet wachten, lijkt gelukkig achterwege gebleven en drie ook de spelers zelf worden niet te pas en te onpas van positie gewisseld. Waarom haalt Janssens eindelijk wat niveau? Omdat hij nu voor de zoveelste week op rij weet dat hij linksmidden is (en niet na 30 min een tien, na 60 min linksback, enz.). Idem voor Shkodra - als hij speelt, is het op den tien, niet als rechtsmidden of spits of whatever.

Tjendo krijgt eindelijk ook weer week na week het vertrouwen en dat komt ook zijn spel ten goede. Kan nu zelfs al goed 70 minuten aan, en op het veld van gisteren is dat ook nog niet zo simpel. Ook heb je nu weer een mix van ervaring en jeugd, daar waar je een tijd geleden gewoon teveel youngsters in een ploeg staan had die in heel slechte omstandigheden resultaat moesten halen.

Centraal op het midden spelen Van Damme en De Neve nu toch ook al een tijd samen en dat werkt ook positief voor beide. Als De Neve beter leert afwerken, gaat hij zich nog vaster in de ploeg spelen trouwens... Alleen had geen van beide gisteren oog voor Dufour die constant alleen tussen de lijnen mocht lopen. Gelukkig zagen diens ploegmaats hem ook constant over het hoofd of anders ging je echt wel de boot in.

En het vertrouwen in Glouftsis begint toch ook te renderen - werd gisteren nooit op zijn waarde aangespeeld (hoeveel ballen van de flank waren er?) maar viel toch opnieuw niet uit de toon, ook al zien velen dat blijkbaar anders. Laat die nog twee matchen staan en de ballen vliegen er weer met de ogen toe in...

Nu Nick Van Belle nog kunnen overtuigen dat hij beter wat vertrouwen tankt bij de beloften en we kunnen naar boven kijken... Ik vond zijn - niet geschoten is altijd mis-poging toch wel iets te opportunistisch...


14 Okt 2013, 18:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/ferrera-hekelt-thuispubliek-zo-n-mensen-horen-niet-in-een-voetbalstadion?category_id=17


:cry: :cry: :cry:

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Okt 2013, 21:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden

Wa nen bleiter seg,als ge op het veld niet kunt winnen,probeer het dan is in de Gazet Yannicksken.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Okt 2013, 22:08
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Bakkie schreef:

Wa nen bleiter seg,als ge op het veld niet kunt winnen,probeer het dan is in de Gazet Yannicksken.


Weeral typisch hé, zo'n reactie. Hij zegt dat die "gast" hem "ongepast" aanraakte en dat hij uitgescholden wordt daardoor.
Had hij met z'n poten van die bal gebleven dan was dat allemaal niet gebeurd.

_________________
oilsjt, goi alien...


14 Okt 2013, 22:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
En dienen heeft bij Charleroi gezeten, daar zal wel wa anders rondlopen zeker.
Die gaan u natuurlijk niet voor makak uitmaken, want t zit daar zelf vol.
Bleiter :fuck:

_________________
MCMXIX


15 Okt 2013, 0:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Bij de terugwedstrijd spandoekske maken: 'Yannick, ma'k kakken?' :D


15 Okt 2013, 7:34
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 269
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
69 schreef:
En dienen heeft bij Charleroi gezeten, daar zal wel wa anders rondlopen zeker.
Die gaan u natuurlijk niet voor makak uitmaken, want t zit daar zelf vol.
Bleiter :fuck:


Daar is 't een vak vol met pita


15 Okt 2013, 12:43
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Bram schreef:
Still standing ! schreef:
tympanum2 schreef:
Skhodra goed? Ik wacht nog op zijn eerste aankomende pass...


allowkes ? ik ga er gene wereldspeler van maken, Skhodra is (tot nu toe) te onregelmatig met als uitsmijter dat als hij zijn dag niet heeft hij zich nuttiger moet kunnen maken.

maar hij is wel op dit moment soms de enige (tesamen met Tjendo bij momenten en Kevin) die wat creativiteit brengen én hij wordt ook niet geholpen door de onmondigheid van de andere spelers he. Donjet had best al een paar assists meer kunnen hebben (en dus bepalender zijn geweest) hadden ze de aangeboden kansen er wel ingelegd (geldt ook voor K. Janssens, waarvan ik moet toegeven dat ik hem beter en beter leer apprecïeren). staat bovendien voor nen '10' tamelijk sterk op zijn benen.

neen, vind ik tot nu toe dan wel een wijze transfer prijs/kwaliteit. Cerimagic is allicht talentrijker, maar op deze moment speelt die er Donjet efkes niet zomaar uit terwijl daar dan (voor Gent toch :D ) een duurder prijskaartje aanhangt.

Ik verwacht van Donjet in ieder geval toch ook meer dan weet hij zondag getoond heeft. Liet op Virton (en in de voorbereiding) zien dat hij veel meer dan dat in zijn mars heeft. Zoals je zelf aangeeft zit er nog een ferme wisselvalligheid in zijn spel.
Voor ik (net als bij Degreef) hier iedereen op mijn dak krijg: ook Donjet vind ik een fantastische voetballer. Samen met Arnaud zelfs een voetballer die het potentieel heeft om ons van rechter naar linkerkolom te brengen. Maar ik verwacht toch meer, puur al omdat je weet dat zij het wel kunnen. Ik veronderstel dat ik nu een lap rond mijn oren ga krijgen, maar van Flippo weet ge dat er geen groeimarge meer in zit... dus het zijn anderen die gaan moeten opstaan en de verwachtingen inlossen. Zondag was goed, maar we kunnen nog altijd beter.


Ik snap nie waarom Flippo zo geviseerd wordt.
ok hij heeft een paar mindere wedstrijden gespeeld(wie nie)
Persoonlijk vind ik hem de laatste wedstrijden heel goed bezig.
Tegen Visé heeft hij denk ik 3 a 4 niet te missen assist gegeven.
Die zever van 'het jaar teveel' vind ik er ook wel over.

Mijn gedacht!! :EA:


15 Okt 2013, 13:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst