E.Aalst-Sint-Truiden - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 E.Aalst-Sint-Truiden 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden

Blijkbaar staat er niet alleen krapuul in de K,de laatste woorden van den trainer :plat:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Okt 2013, 20:34
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Ik vond vooral de tandem Janssens - Van Belle heel sterk, 2 toppers. Niemand ontgoochelde echt, skhodra wat ongelukkig in passing maar hij liet zich wel constant zien en stak zich niet weg.

_________________
Afbeelding


13 Okt 2013, 20:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
waly 2 schreef:
makakken. :lol:


volgens mij verstond hem het oiljsterse 'kmoen kakken' nie... :D

_________________
may the FORCE be with you.


13 Okt 2013, 20:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1012
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Still standing ! schreef:
waly 2 schreef:
makakken. :lol:


volgens mij verstond hem het oiljsterse 'kmoen kakken' nie... :D


Wat voor een belachelijk ventje is dat zeg ? Tweede kleuterklas niveau ! :crazy:
Nog zo een "would be" die ALLES wil doen om het wereldje ervan te overtuigen dat hij een voetbalpro is omdat hij te dom/arrogant/lui is om een normale job te vinden zeker ? :lol: :lol:


13 Okt 2013, 21:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Leuke match om volgen, ze was voorbij voordat ge 't wist en dat is meestal een goed teken. Een gelijkspel lijkt mij billijk, gezien het wedstrijdverloop. Toch meen ik dat we de meeste (en betere) kansen hebben bij elkaar gevoetbald. En dat was al een poos geleden. Misschien is het wat vroeg, maar kon mij niet van de indruk ontdoen dat het evenwicht stilaan in de ploeg aan het komen is. Janssens die er stilaan begint door te komen ook. En de paar enkelingen die pleiten dat Smet de evenknie zou zijn van De Greef op de rb... Elk zijn mening, meer wil ik er ook niet over kwijt ;)
Zaak is nu om een en ander vast te houden en zo stilaan naar een type-elf te groeien. Met de mentaliteit van vandaag gaan we zekers nog knappe matchen zien. Maar hopen op een periodetitel zou ik echt toch niet doen. Denk niet dat dit realistisch is. Maar als den Emile ze natuurlijk aan de lopende band begint binnen te shotten... :)


13 Okt 2013, 21:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
waly 2 schreef:
makakken. :lol:


aje moe kakken , moeje kakken èi joeng :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


13 Okt 2013, 22:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
ons grootste probleem is scoren, vorig jaar scoorde Stavros in de heen ronde met de ogen toe en nu lukt het niet, een vaststelling is ook dat er vanuit het middenveld te weinig wordt gescoord. Vorig jaar had niels martin er op deze moment al een paar in het mandje gelegd en nu niet.
let hope for better :EA:


14 Okt 2013, 8:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
boer touch schreef:
ons grootste probleem is scoren, vorig jaar scoorde Stavros in de heen ronde met de ogen toe en nu lukt het niet, een vaststelling is ook dat er vanuit het middenveld te weinig wordt gescoord. Vorig jaar had niels martin er op deze moment al een paar in het mandje gelegd en nu niet.
let hope for better :EA:


idd. in feite hebben wij zelfs al wéken niet meer gescoord uit een aanval. Eupen, niet gescoord, Virton een onwgoal en een vrije trap, gisteren een penalty... enfin pech zit er ook wel tussen: gisteren scoorde Stavros wél maar werd onterecht afgekeurd, Ngasseu al gans het seizoen uit...

en idd, het scorend vermogen en général (niet alleen Stavros) ligt te laag. en dat zal dus niet door de Miel alléén op te lossen zijn he. den Tjendo (dikke match gespeeld), Kevin Janssens, Niels, Gianni (had toch ook al paar keer kunnen scoren), Armin,... die opkomende middenvelders scoren ook te weinig. dat is momenteel ons nijppunt.

_________________
may the FORCE be with you.


14 Okt 2013, 9:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
http://www.eendracht-aalst.be/seizoen/wedstrijden/belgacom-league/item/929-eendracht-aalst-sin-truiden

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Okt 2013, 9:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Still standing ! schreef:
boer touch schreef:
ons grootste probleem is scoren, vorig jaar scoorde Stavros in de heen ronde met de ogen toe en nu lukt het niet, een vaststelling is ook dat er vanuit het middenveld te weinig wordt gescoord. Vorig jaar had niels martin er op deze moment al een paar in het mandje gelegd en nu niet.
let hope for better :EA:


idd. in feite hebben wij zelfs al wéken niet meer gescoord uit een aanval. Eupen, niet gescoord, Virton een onwgoal en een vrije trap, gisteren een penalty... enfin pech zit er ook wel tussen: gisteren scoorde Stavros wél maar werd onterecht afgekeurd, Ngasseu al gans het seizoen uit...

en idd, het scorend vermogen en général (niet alleen Stavros) ligt te laag. en dat zal dus niet door de Miel alléén op te lossen zijn he. den Tjendo (dikke match gespeeld), Kevin Janssens, Niels, Gianni (had toch ook al paar keer kunnen scoren), Armin,... die opkomende middenvelders scoren ook te weinig. dat is momenteel ons nijppunt.


Het was volgens mij Skhodra zijn goal die was afgekeurd.

_________________
Afbeelding


14 Okt 2013, 9:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Ik denk dat het de eerste wedstrijd is dit seizoen dat ik tevreden was met de inzet van iedereen die aan de wedstrijd is begonnen. Een punt tegen dit STVV is een goed resultaat.

Ook opnieuw even stilstaan bij de klasse van VDN. Stel u voor dat die keeper van STVV bij ons zou spelen... Wat een ramp seg.

Ook leuk van de trainer dat hij op het einde nog voor de komische noot wou zorgen door Nick Van Belle op het plein te zetten. Elke keer hij de bal raakte (drie keer?) steeg er ironisch gejuich op uit de K. Schitterend.


14 Okt 2013, 10:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Skhodra goed? Ik wacht nog op zijn eerste aankomende pass...


14 Okt 2013, 12:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
De Jean schreef:
Ik denk dat het de eerste wedstrijd is dit seizoen dat ik tevreden was met de inzet van iedereen die aan de wedstrijd is begonnen. Een punt tegen dit STVV is een goed resultaat.

Ook opnieuw even stilstaan bij de klasse van VDN. Stel u voor dat die keeper van STVV bij ons zou spelen... Wat een ramp seg.

Ook leuk van de trainer dat hij op het einde nog voor de komische noot wou zorgen door Nick Van Belle op het plein te zetten. Elke keer hij de bal raakte (drie keer?) steeg er ironisch gejuich op uit de K. Schitterend.


Van Belle zijn tijd is hier duidelijk op laat dat duidelijk zijn, maar gisteren viel zijn invalbeurt al bij al nog mee.

_________________
Afbeelding


14 Okt 2013, 12:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1012
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Fanatix schreef:
De Jean schreef:
Ik denk dat het de eerste wedstrijd is dit seizoen dat ik tevreden was met de inzet van iedereen die aan de wedstrijd is begonnen. Een punt tegen dit STVV is een goed resultaat.

Ook opnieuw even stilstaan bij de klasse van VDN. Stel u voor dat die keeper van STVV bij ons zou spelen... Wat een ramp seg.

Ook leuk van de trainer dat hij op het einde nog voor de komische noot wou zorgen door Nick Van Belle op het plein te zetten. Elke keer hij de bal raakte (drie keer?) steeg er ironisch gejuich op uit de K. Schitterend.


Van Belle zijn tijd is hier duidelijk op laat dat duidelijk zijn, maar gisteren viel zijn invalbeurt al bij al nog mee.


Dat klopt voor 100% - en had alles te maken met het feit dat hij dus maar 3 ballen kon raken.. :D


14 Okt 2013, 13:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: E.Aalst-Sint-Truiden
Uitblinkers waren Van Damme en Van Belle, voor de rest viel niemand echt uit de toon..
Dat we een spitsenprobleem hebben is duidelijk. Ik verwijt Stavros geen gebrek aan inzet, zeker niet. Maar hij is het gewoon niet op dit moment. Hij moet in de 16 staan, ja akkoord, maar hij haakt zelf voortdurend af en zoekt geregeld de flank op. Met een spits als Dequevy, Trossard, Onana kan je dat doen, maar Stavros moet de flank nie opzoeken.


14 Okt 2013, 13:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst