Eendracht Aalst - KVC Westerlo - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Eendracht Aalst - KVC Westerlo 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12
Berichten: 406
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
El Corredor (Light) schreef:
iets slechter heb ik de laatste 10 jaar niet in de spits weten lopen bij ons.

Afbeelding

Deze kerel vergeten?


28 Okt 2013, 1:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
TV Oost --- Kevin VDN

http://www.tvoost.be/nl/2013-10-27/reacties-na-aalst-westerlo/

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Okt 2013, 2:20
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
mamananeto schreef:
Jean schreef:
Ze hebben ervoor gevochten, het was mooi om zien. Eéntje steekt er qua voetballend vermogen echter bovenuit : Skhodra.


Tja,meningen he...
Ik vond Skodhra in eerste helft simpelweg niet goed. Tweede was hij dat wel.

Kevin Janssens was wat mij betreft by far de beste op het veld vandaag.
Met plezier gezegd trouwens (y) , want ik heb die zijn eerste wedstrijden serieus zitten afzeiken... :D


Dat vind ik ook, begin stilaan echt nen fan van hem te worden. Koppelt veel inzet aan loopvermogen, balvastheid en heeft toch nen degelijken pas in de voeten. Een gelijkspel vandaag had eerlijk geweest maar uiteindelijk mag het ook eens meezitten, Westerlo heeft ook amper een uitgespeelde kans gehad... ze waren vooral gevaarlijk bij de vele corners en die bal op de kruising. Zal wel tevreden zijn als Wesley zijn plaats terug op den back kan innemen. Snap overigens wel niet goed waarom Flippo niet op links stond, Smet op rechts en De Greef centraal...

_________________
Afbeelding


28 Okt 2013, 8:11
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Skhodra vond ik goed, ik vind het alleen voor hem jammer dat hij de bal niet vaker kan diep sturen richting een snelle balvaste spits met diepgang.

Nu moet hij vaak nog de moeilijkste oplossing kiezen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


28 Okt 2013, 8:53
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 267
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
69 schreef:
Een greep uit het verslag op TV-Oost:
eendracht gevleid op voorsprong...
westerlo blijft maar kansen creëren...
aalst verslaat thuis de leider :lol:


vorige week van de match op RWDM was hun verslag nog schrijnender...ze lieten enkel de 2 goals zien en daarmee was de kous af. vervolgens lieten ze wel een uitgebreid verslag zien van denjer.


28 Okt 2013, 9:54
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Joren schreef:
El Corredor (Light) schreef:
iets slechter heb ik de laatste 10 jaar niet in de spits weten lopen bij ons.

Afbeelding

Deze kerel vergeten?


Zrilic, Stolpa, Rombaut, ...

de lijst is lang :D


28 Okt 2013, 10:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
de meeste supps van Westel vonden Skhodra (naast VDN) onze beste speler.

persoonlijk vond ik Flippo heel sterk gisteren. ook Gianni De Neve valt niet zo op maar is een erg sterke speler aan het worden. als die nog iets meer en beter leert infiltreren (is nog maar 19 he) kan dat een hele goeie worden.

met Ken, Donjet en Gianni staan we er nu wel op het middenveld. op termijn hopelijk ook Lievens, daar zie ik toch ook wel veel potentieel in.

_________________
may the FORCE be with you.


28 Okt 2013, 10:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Fanatix schreef:

Snap overigens wel niet goed waarom Flippo niet op links stond, Smet op rechts en De Greef centraal...


Waarschijnlijk om niet al te veel om te moeten gooien - het verdedigende luik De Greef, Bogaerts en Filipovic doet het de laatste weken uitstekend, dus beter maar 1 wissel van de vier ipv de hele verdediging weer overhoop te halen. Vond Mike de eerste twintig minuten zwaar lopen zoeken op die voor hem nieuwe positie maar trok daarna toch redelijk zijn streng. Dient wel gezegd dat in mijn ogen de rechterflank van Westerlo iets te zwak is om bovenin te blijven meedraaien - Paulussen onzichtbaar en Cools was toch ook niet op niveau.

Inzake verder afbranden van Nick Van Belle tov Glouftsis - op basis van gisteren niet nodig want deden alletwee evenveel goed namelijk elk een bal hoognodig wegwerken uit de eigen zestien op de gevaarlijke stilstaande fases van Westerlo. Aanvallend allebei niks. Misschien toch eens beginnen trainen op een systeem met Skhodra achter Tjendo en Weydisch op rechts? Martin kan ook op rechts of centraal maar haalt een pak meer rendement op links.

Redelijk wat uitblinkers vond ik gisteren: VDN in doel, De Greef op rechtsachter, het duo Van Damme-De Neve centraal ook meer dan degelijk en Janssens - Skhodra ook mooi om zien. Zeker Janssens nog die het laatste kwartier de tweede linksachter van dienst was om Smet bij te staan. Maar vind toch dat over de gehele 90 min Filipovic toch wel een speciale vermelding verdient. Na Temse met de grond gelijk gemaakt en als je dan ziet hoe hij zich herpakt sinds hij terug in de ploeg staat en hoe hij de hele ploeg toch wel stuurt tegen een ongeslagen tegenstrever Westerlo dan vind ik dat mooi om zien: amper een duel verloren, paar keer heel gevat in de tackle, telkens er tussen waar nodig en coachend gewoon ongeëvenaard.


28 Okt 2013, 10:09
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
El Corredor (Light) schreef:
Skhodra vond ik goed, ik vind het alleen voor hem jammer dat hij de bal niet vaker kan diep sturen richting een snelle balvaste spits met diepgang.

Nu moet hij vaak nog de moeilijkste oplossing kiezen.



Gisteren, nog gezegd, met wat deze laat zien bij momenten, zet daar een spits bij zoals bv: MacDonald, amai dat zou vonken geven.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


28 Okt 2013, 10:59
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
DavidSeal schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Skhodra vond ik goed, ik vind het alleen voor hem jammer dat hij de bal niet vaker kan diep sturen richting een snelle balvaste spits met diepgang.

Nu moet hij vaak nog de moeilijkste oplossing kiezen.



Gisteren, nog gezegd, met wat deze laat zien bij momenten, zet daar een spits bij zoals bv: MacDonald, amai dat zou vonken geven.


Als je kijkt naar de kwaliteiten van de aanvallers van Westerlo ... als wij er zo maar ééntje zouden hebben... we hebben helaas de verkeerde gekozen :D


28 Okt 2013, 11:04
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Wat heeft iedereen toch tegen N Van Belle? Die doet toch niets? :D


28 Okt 2013, 11:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Nick Van Belle is echt een raadsel voor mij, een jeugdtrainer van club brugge vertelde me dat ze indertijd van één speler zeker waren dat hij ging doorbreken dit nick van belle was. Ook supporters van Westerlo vinden het blijkbaar jammer dat hij weg is. Ofwel hebben beide groepen er geen fluit verstand van ofwel heeft deze jongen zich serieus laten gaan. Ik gok op beide trouwens, feit is dat wat we van die jongen al gezien hebben nationaal voetbal onwaardig is. Hij loopt op het veld als zo'n poppetje van Bart Smit dat je moet opwinden en dan zo doelloos van links naar rechts loopt, ondanks zijn gestalte wint hij geen enkel kopduel want wanneer hij springt kan je er nog geen A4 papiertje onderschuiven. Laat ons hier alstublieft mee ophouden want dit heeft geen enkele zin, ik vind het echt een schande dat die jongen in een eendracht shirt mag rondlopen. Dan komt hij zich hier blijkbaar nog registreren en de vraag stellen waarom we niks goeds over hem zeggen tja...Beste Nick laat dan eens iets zien op dat veld aub,kansen heb je al genoeg gehad en als er iets positief te melden valt zal ik de eerste zijn om dat hier ook te posten beloofd maar anders zoals ze in holland zeggen "rot toch eens lekker op man"


28 Okt 2013, 11:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
chunga schreef:
Nick Van Belle is echt een raadsel voor mij, een jeugdtrainer van club brugge vertelde me dat ze indertijd van één speler zeker waren dat hij ging doorbreken dit nick van belle was. Ook supporters van Westerlo vinden het blijkbaar jammer dat hij weg is. Ofwel hebben beide groepen er geen fluit verstand van ofwel heeft deze jongen zich serieus laten gaan. Ik gok op beide trouwens, feit is dat wat we van die jongen al gezien hebben nationaal voetbal onwaardig is. Hij loopt op het veld als zo'n poppetje van Bart Smit dat je moet opwinden en dan zo doelloos van links naar rechts loopt, ondanks zijn gestalte wint hij geen enkel kopduel want wanneer hij springt kan je er nog geen A4 papiertje onderschuiven. Laat ons hier alstublieft mee ophouden want dit heeft geen enkele zin, ik vind het echt een schande dat die jongen in een eendracht shirt mag rondlopen. Dan komt hij zich hier blijkbaar nog registreren en de vraag stellen waarom we niks goeds over hem zeggen tja...Beste Nick laat dan eens iets zien op dat veld aub,kansen heb je al genoeg gehad en als er iets positief te melden valt zal ik de eerste zijn om dat hier ook te posten beloofd maar anders zoals ze in holland zeggen "rot toch eens lekker op man"


Gisteren inderdaad ook gehoord... Vreemd toch.


28 Okt 2013, 11:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Volgens mij hebben ze die jongen een paar kilometer te ver afgezet, en is hij eigenlijk een aanwinst voor den Okapi. Alhoewel ik vrees dat geen enkele bal veilig is in zijn voeten/handen...


28 Okt 2013, 12:05
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Gisteren beresterke match gezien van Predrag, Donjet, Ken en de 2 Kevin's.
We spelen nu al een paar weken met de over-mijn-lijk mentaliteit en dat is wat wij, supporters, altijd willen zien. In het begin was er veel kritiek op CJ maar hij heeft zich herpakt en laat zoveel mogelijk dezelfde 11 het veld opdraven. Bewijs daarvan gisteren was Mike op de linksback, 1 man vervangen terwijl hij, bij een gelijkaardige situatie een maand geleden, gans de verdediging zou dooreen gegooid hebben.
Nu nog het spitsenprobleem oplossen en de toekomst ziet er mooi uit.
Enne, die Suzuki-dames mogen elke week komen zelleuh. :love:

_________________
oilsjt, goi alien...


28 Okt 2013, 13:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst