Eendracht Aalst - KVC Westerlo - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Eendracht Aalst - KVC Westerlo 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Wannes schreef:

Ik ben toch ook van mening dat hij meer kan dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Eigenlijk heeft hij nog niet zo veel kansen gehad om iets te laten zien. Zijn eerste matchen was in ploeg die vierkant draaide en daarna verder dan een paar korte invalbeurten is het nog niet gekomen. Feit is dat het nog niet echt overtuigend, daar ben ik het mee eens. Als je invalt, en bent echt goed, dan moet je opvallen. Anders kom je niet in aanmerking om te starten. Volgens mij zit het een beetje in het hoofd bij hem en uitjouwende supporters helpen daar niet bij.


Is ook zo, anders haal je de beloften van Club niet en had een Wynants eerst niet moeilijk gedaan over zijn transfer. Feit is dat ongeveer alles kon/kan tegenslaan wat maar kon in dit geval: de eerste spits in lijn ligt twee weken na aankomst van CJ al in de onderste schuif en die vertrouwenskwestie/relatie is nooit rechtgetrokken, de tweede spits (Ngasseu) voldoet in zijn eerste competitieoptreden niet en valt dan geblesseerd uit, derde spits (Nelis) hetzelfde en uw vierde spits (Van Eyk) wordt na eerst in de pikorde een plaats achteruit te worden geschoven door een "broekje" ook nog eens op het allerlaatste moment naar een andere ploeg geduwd (nadat origineel al een andere jonge beloftevolle spits werd buitengejaagd ten voordele van die laatste). Dat laatste mede om ruimte te maken voor iemand die CJ absoluut wil en die ook meteen in de ploeg wordt gedropt samen met andere aangekochte spelers die op dat moment niet brengen wat ervan gehoopt/verwacht werd... Er zijn idealer momenten om bij een ploeg te komen en de supporters achter u te krijgen. Bovendien draait de ploeg idd ook niet en bij elk optreden van Nick gaat het van kwaad naar erger...

Allemaal feiten MAAR dan vind ik wel dat de trainer het aan zijn speler verplicht is hem uit de wind te zetten... Ik denk niet dat het Van Belle echt veel kwaad zou doen om ritme op te doen bij de reserven, maar vooralsnog lijkt dat onbespreekbaar voor CJ... Ik denk echt dat als Van Belle tegen mindere tegenstanders een paar goeie prestaties aflevert en ook eens een doelpunt kan scoren dat hij snel het vertrouwen in eigen kunnen hervindt en hij wel nog van belang kan zijn. Ik blijf erbij - op papier en op basis van de kwaliteiten die hem toegedicht kunnen worden, is hij de spits die qua complementariteit het best aanleunt bij enerzijds gasten als Mpenza/Sonck en anderzijds misschien ook wel bij de rest van de kern.

Door hem echter steeds te brengen in een match met inzet zonder dat hij nog maar een greintje zelfvertrouwen heeft, maak je hem verder kapot in mijn ogen. Kans is immers groter dat in deze vorm VDN nog voor Nick een doelpunt gaat maken... Nu dood je uw kapitaal terwijl een terugzetting voor een maand naar de beloften iedereen goed had uitgekomen... zelfs Nick in de eerste plaats.


30 Okt 2013, 19:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 438
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Van Belle N nog niet genoeg kansen gehad om zich te bewijzen? Gekker moet het toch niet worden :?
Hopelijk kan hij het tegendeel bewijzen en is hij vertrokken mocht hij eens scoren, maar als je amper een duel wint vrees ik er voor.


30 Okt 2013, 19:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
DT schreef:
Nu dood je uw kapitaal terwijl een terugzetting voor een maand naar de beloften iedereen goed had uitgekomen... zelfs Nick in de eerste plaats.


Ik denk wel dat dat het eerste is dat Janssens gaat doen als M'penza speelgerechtigd geraakt: NVB naar de reserven.


30 Okt 2013, 19:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
Nelis is weer, dus als ze direkt het punt willen maken kunnen ze Nick dit weekend al opzij laten.
Zou er misschien ook wat over zijn, maar op die manier weet hij tenminste al dat hij beter kan gaan zoeken

_________________
If you never try, you'll never know


30 Okt 2013, 20:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVC Westerlo
De Jean schreef:
DT schreef:
Nu dood je uw kapitaal terwijl een terugzetting voor een maand naar de beloften iedereen goed had uitgekomen... zelfs Nick in de eerste plaats.


Ik denk wel dat dat het eerste is dat Janssens gaat doen als M'penza speelgerechtigd geraakt: NVB naar de reserven.


Raar DT dat net jij als kenner het hier begint op te nemen voor NVB....
Heb jij ooit zelf gevoetbald ?
Ik wel, tot in 3e nationale.
Ik weet niet hoe die kerel het tijdens de training doet ( volgens CJ " heel belovend") - maar tijdens de wedstrijden was het tot nu echt wel rampzalig ( en geloof me - ik wik mijn woorden)
- Geen spelinzicht ( weet niet hoe te lopen)
- Geen technisch vermogen ( zwakke passing- slechte controles)
- Geen timing ( won ondanks zijn gestalte nog geen enkel luchtduel - angstaanjagend vind ik dit !)

Akkoord met je dat er heel veel in een voetballer zijn "koppie" kan omgaan, maar dit als excuus gebruiken om te laten zien wat hij tot op dit moment liet zien, dat klopt volgens mij niet.

Waar ik wel aan denk, en wat tevens zijn hilarische spelminuten zou verklaren, is dat hij door het feit dat het niet goed zit in dat " koppie" van hem, hij zich daarenboven ook nog helemaal laat gaan ( maw niet leeft voor zijn job- maar wel voor alles wat de meeste voetballers in de nationale afdelingen nu eenmaal leuk vinden, en neen ik ga geen details geven :D )
Ik heb hier zoiets trouwens al horen waaien op't forum...

Dus inderdaad : Doe een reset met die gast. Laat hem voelen dat hij geen pro of semi pro meer is door hem enkele weken ( maanden..) met de reserve te laten sjotten.
Zo wordt het simpel voor hem : Herpakken of nationaal voetbal vergeten.
Mijn ervaring is dat het jammergenoeg voor velen het tweede is ( mezelf incluis by the way... :crazy: )


30 Okt 2013, 22:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst