E. Aalst - KSK Roeselare - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 E. Aalst - KSK Roeselare 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
malder schreef:
Citeer:
documentaire van Haemers een bekijken,heel goede opvoeding gehad en toch mensen neerknallen ;)


Vader Haemers nam de jonge Patrick mee tijdens een overval, dat getuigt nu ook niet van een groot opvoedkundig talent. :D

Wanneer je zondag de gekende kopjes ziet staan, weet je dat de kans groot is op ambras. Ze hadden die al jaren geleden kunnen weren uit het stadion maar hebbben het nooit gedaan. Op dat vlak draagt de politie wel een zekere verantwoordelijkheid.

Maar het is niet de politie die beslist om een bus te bekogelen omdat er een West-Vlaming wat scheef naar u gekeken heeft.

Ik gooide vroeger ook met vanalles en nog wat als ik ambetant was. Ik was twee.


:D :plat:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Nov 2013, 9:49
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Awel Malder, das tot hiertoe de verstandigste redenering die ik hier al gelezen heb,velen zijn in die periode van peuterpuberteit blijven steken en weet je, als iedereen van voetbal een feest wil maken is dat nog zo leuk en wie voor andere redenen komt moet maar de gevolgen dragen en niet de schuld op anderen steken.
Wie zonder schuld is werpe de eerste steen...Dat gebeurde zondag dus letterlijk door een bende zielepoten die niet eens door hun zogenaamde"maten"moeten verraden worden daar ze allang gekend zijn en nog maar juist een stadionverbod achter de rug hebben of nog in het vooruitzicht,wie zijn kont verbrand moet maar op de blaren zitten.


14 Nov 2013, 13:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
AN schreef:
Awel Malder, das tot hiertoe de verstandigste redenering die ik hier al gelezen heb,velen zijn in die periode van peuterpuberteit blijven steken en weet je, als iedereen van voetbal een feest wil maken is dat nog zo leuk en wie voor andere redenen komt moet maar de gevolgen dragen en niet de schuld op anderen steken.
Wie zonder schuld is werpe de eerste steen...Dat gebeurde zondag dus letterlijk door een bende zielepoten die niet eens door hun zogenaamde"maten"moeten verraden worden daar ze allang gekend zijn en nog maar juist een stadionverbod achter de rug hebben of nog in het vooruitzicht,wie zijn kont verbrand moet maar op de blaren zitten.

Deze uitspraak is nog beter dan die van Malder ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Nov 2013, 13:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
The Blackwans schreef:
Dat het bestuur er serieus mee zit dat de club op een verkeerde manier in de media komt is normaal na de opbrengsten die ze deze zomer aan hun neus zagen voorbij gaan. Maar om nu als club zelf een stadionverbod te gaan opleggen aan deze gasten daar ben ik persoonlijk tegen. Wat is de volgende stap ? Een stadionverbod voor iemand die zwaar dronken is, eentje voor het verwijten van de scheidsrechter, misschien zelfs een uitsluiting voor het niet in de vuilbak gooien van de drankbekertje want al deze zaken maken geen goede indruk.

De eerst volgende topaffiche is het trouwens weer prijs, met of zonder de nozems van zondag. Een carnavalsmatch waarbij het kotje vol is, eens een eersteklasser in de beker, ... je kan zoiets niet uitsluiten als je een evenement laat doorgaan waar enkele duizenden mensen bij elkaar komen, laat staan bij een voetbalmatch.

Laat ons ook niet overdrijven. Die gasten van Roeselare stonden te provoceren maar is dat niet gewoon voetbal?! De tegenpartij zo ludiek en raak mogelijk verwijten is nog hetgene dat voetbal(supporters) onderscheid van andere sporten en hun publiek. Als dat al niet meer kan en mag zitten we binnen enkele jaren in stilte met onze arme in kruis en vinger op de mond naar het voetbal te kijken. Maak er aub geen tennis van.

Diegene die de bus van de tegensupporters gaan opzoeken kennen de risico's van het vak. De kans dat ze gepakt worden is groot en zo geschiedde zondag. Ze zullen hun straf dus niet ontlopen. Al stel ik me de vraag of de politiediensten de confrontatie niet beter konden vermijden.

Het zijn ook zij die oefenmatchen verbieden omdat ze de veiligheid van omwonenden en supporters niet kunnen beloven. Maar dan vraag ik me af welk evenement er wel nog kan doorgaan ! 3000supporters waarvan er een tiental zich misdragen en men slaagt er niet in dit te voorkomen ( en dit is niet de eerste keer ). Op carnaval, kermis, jaarmarkt, ... is het aantal incidenten in vergelijking met de aanwezigen minstens even groot.

Het zijn de ordediensten die de orde moeten bewaren en daar slagen ze al jaren op rij niet in , misschien eens tijd om zelf voor de spiegel te gaan staan. Toekijken en handelen als het te laat is is niet de manier om het probleem aan te pakken. Laat staan de andere supporters het leven zuur maken, want ook daaraan gaan veel inkomsten verloren voor onze club.

Sorry hoor Tom, maar gans die post is compleet irrelevant !
Met ongeveer alles wat je voor de rest aanhaalt ga ik akkoord, maar je rept met geen woord over het aanvallen van een bus mensen. Het is net die grens die werd overschreden, en het is net die grens die het clubbestuur wenst te leggen. En het is net die grens waar iedereen het hier over heeft dat deze niet kan overschreden worden.
Dat de politie/spotters en zelfs clubbestuur in het verleden veel gerichter de problemen hadden moeten aanpakken: volledig akkoord. Maar ook dat doet niets af aan de eigenlijke pointe !

Blijf vooral mist spuien, en anderen met de vinger wijzen, zo blijven de echte problemen terug onaangepakt. Ons bestuur doet nu iets waar anderen in het verleden de ballen niet voor hadden. Dit vergde durf, en ik juich het toe.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Nov 2013, 13:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Eens iets roepen naar de supporters van de tegenstander of zelfs een middelvinger, ochja dat gebeurt overal. Maar een bus aanvallen, nadat uw ploeg 4-1 heeft gewonnen :? Smijt die onozelaars voorgoed buiten op den eendracht! Het zal deze zomer weer een leuke voorbereiding worden met toppers tegen Hamme en Zottegem... En volgend seizoen weer samen gezellig op de bus naar Eupen met enkel tickets in voorverkoop. Vergeet niet dat door het missen van thuismatchen tegen toppers de club heel wat inkomsten verliest! Bedankt "supporters". Sommigen gaan het nooit leren... Waarom is het nodig om bij elke goal u volle pint in het publiek te smijten, dat begint ook serieus mijn kl*ten uit te hangen. Daar mogen ze ook eens iets beginnen aan doen. Amuseer u op de voetbal, drink een pintje maar heb gvd respect voor de medesupporters en club.

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


14 Nov 2013, 13:59
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Deze uitspraak is nog beter dan die van Malder
Zolang ze maar aankomt hé Bakkie!
Wat die stadionverboden betreft,ik vind het geen afdoende maatregel hoor want wat doe je dan met de verplaatsingen?Mogen die mensen dan wel op verplaatsing mee?
Ik ben eerder voor de maatregel die vroeger in eerste klasse werd toegepast:Laat de thuissupporters in hun vakken tot de bezoekers met hun bus(sen) vertrokken zijn en het probleem is al gedeeltelijk opgelost,ondertussen kunnen de wachtenden nog een pint drinken en hun frustraties
wegspoelen


14 Nov 2013, 14:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1263
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Degenen die erbij waren zullen gestraft worden, maar dit neemt niet weg dat er met 2 maten en gewichten gewerkt wordt en tegenstanders zich veel meer kunnen/mogen permitteren dan Aalstsupporters.
Of zo komt het toch in ieder geval over.
Tijd voor dialoog tussen veiligheid/ supporters want op deze manier ( belachelijke sv en niet alleen voor "de bekende kopjes") wordt het alleen maar een kat -en muisspel volgens mij.
Soms lijkt het ofdat er problemen uitgelokt worden om toch maar een sv te kunnen geven en bijgevolg weer verzekering is van "werk" voor de spotters
Eens benieuwd hoe men antwerp gaat aanpakken.


14 Nov 2013, 14:26
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2960
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Neutralboy schreef:
Degenen die erbij waren zullen gestraft worden, maar dit neemt niet weg dat er met 2 maten en gewichten gewerkt wordt en tegenstanders zich veel meer kunnen/mogen permitteren dan Aalstsupporters.
Of zo komt het toch in ieder geval over.
Tijd voor dialoog tussen veiligheid/ supporters want op deze manier ( belachelijke sv en niet alleen voor "de bekende kopjes") wordt het alleen maar een kat -en muisspel volgens mij.
Soms lijkt het ofdat er problemen uitgelokt worden om toch maar een sv te kunnen geven en bijgevolg weer verzekering is van "werk" voor de spotters
Eens benieuwd hoe men antwerp gaat aanpakken.


Achter gesloten deuren... :wadde:

Wat het bestuur nu doet zijn voor de zoveelste keer vijgen na pasen. Ze pakken de oorzaken van de problemen niet aan, maar treden pas op als het te laat is... Arm bestuur, arme spotters... Ze zullen het nooit leren, en weir zijn de klos...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


17 Nov 2013, 15:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Het blijft bij een verwittiging van de kant van het bestuur,maar bij een volgende misstap zullen er wel maatregelen getroffen worden,hier ga ik het bij laten :D want er heeft er hier geen enen affaire mee :p

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Nov 2013, 15:50
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
edit, domme vraag

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 13 Dec 2013, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.



13 Dec 2013, 19:08
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
edit domme vraag deel 2

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Dec 2013, 19:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
El Corredor (Light) schreef:
edit domme vraag deel 2


edit dom antwoord na een domme vraag
tes proimentoid zeker ? :haha: :wave:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


13 Dec 2013, 19:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Bomber schreef:
twas mss wa kortaf, maar ik had juist wa problemen met mijn hond (wonde van operatie terug open), waardoor ik niet naar het boksgala kon.

Maar in principe is het in mijn ogen toch wel zo dat niemand daar zaken mee heeft buiten de betrokken personen zelf.

Als ik dan hoor van Yves dat hij de lijst met de namen van de daders gezien heeft, dan vraag ik me af waar de club het recht haalt om de identiteit van deze mensen zomaar vrij te geven.

Ik vind het trouwens nog straffer dat de club reeds straffen oplegt alvoren de politieonderzoeken afgelopen zijn.

Voor alle duidelijkheid, ik was zelf niet betrokken, maar deze manier van handelen vind ik not done...

Heb nooit gezegd dat ik lijst van daders zag Bomber !!!!

Ik was enkel getuige dat alles haarfijn in beeld gebracht werd meer niet ....

De daders werden gefilmd door de veiligheidscamera's die blijkbaar wel degelijk werken !!!
Logisch dat de club toch ingrijpt ... ik heb daar niets mee te maken ... jammer dat die camerabeelden
scherp zijn ... ik begrijp die supporters niet die zich hieraan bezondigen ....

Logisch dat er achteraf overgepraat wordt .... in de doofpot kan zoiets niet (meer) gestoken worden ...

Vraag rechtstreeks aan bestuur op welke basis ze dit doen !!!!

Zal wel met juridische basis zijn ....

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Dec 2013, 1:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Bomber schreef:
Onderkroiper schreef:
Bomber schreef:
twas mss wa kortaf, maar ik had juist wa problemen met mijn hond (wonde van operatie terug open), waardoor ik niet naar het boksgala kon.

Maar in principe is het in mijn ogen toch wel zo dat niemand daar zaken mee heeft buiten de betrokken personen zelf.

Als ik dan hoor van Yves dat hij de lijst met de namen van de daders gezien heeft, dan vraag ik me af waar de club het recht haalt om de identiteit van deze mensen zomaar vrij te geven.

Ik vind het trouwens nog straffer dat de club reeds straffen oplegt alvoren de politieonderzoeken afgelopen zijn.

Voor alle duidelijkheid, ik was zelf niet betrokken, maar deze manier van handelen vind ik not done...

Heb nooit gezegd dat ik lijst van daders zag Bomber !!!!




Citeer:
dus ben blij dat je naam niet tussen de daders staat ...


Dat heb jij tegen mij gezegd op fb...of moet ik er een printscreen van pakken?

John Jans heeft trouwens vorige week nogmaals bevestigd dat hij nooit over mij gesproken heeft.

Wie van de 2 liegt er? Joost mag het weten...


er is hier al veel over verteld en soms krijg he verdraaide woorden nadien

zou die printscreen graag eens zien zopas zelf prinscreen genomen van ons gesprek !!!

zie daar géén vermelding in van lijsten !!!

wel dat je Sébastien lastig viel die zogezegd foto's aan politie zou bezorgen ... later zou je mij ook persoonlijk beschuldigen dat ik mijn beelden beschikbaar stel aan politie.( bron zou steward zijn ) .. waar zijn we in godsnaam mee bezig ... geef me dan naam van steward !!!

Andere begaan stommiteiten en ondertussen kibbelen de supporters onder elkaar !!!

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Dec 2013, 1:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Bomber schreef:
nee van lijsten ni, maar als ge zegt da ik ni tussen de namen stond, waar stonden die namen dan? In een tekstballonneken ofwa?

voor de rest ga ik er geen woorden meer aan vuil maken want ik ga hier anders dingen beginnen zeggen die in de ogen van de gemiddelde forumganger zwaar over de schreef zijn.

:wave:


Ik heb nooit 1 naam vernoemd .... ik zou liegen want UW naam werd verkeerdelijk vermeld en de persoon van wie ik het hoorde ... keerde later zijn kar .... ik heb niet naamloos de bron verteld integendeel ... ik hou niet van ik heb horen zeggen ... zoals jij hebt horen zeggen van steward dat mijn foto's beschikbaar stel voor politie .... ik heb wel naam geplakt op mijn bron .... later heb ik je dit laten weten

"Maar maak je géén zorgen ik geloof je op je woord , na de match tegen Roeselare was ik per toeval in het veiligheidskot en alle schermutselingen werden haarscherp gefilmd door de veiligheidscamera's die aan de straat omhoog hangen... dus de echte daders zijn daar vastgelegd en niet door Sebastien want hij denkt dat hij beschuldigd wordt als zijn de persoon die de schermutselingen gefilmd heeft ... "

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Dec 2013, 1:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst