E. Aalst - KSK Roeselare - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 13
 E. Aalst - KSK Roeselare 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Ze bleven na de wedstrijd inderdaad provoceren, da klopt. Maar doen wij dat dan nooit? Supporters die verbaal vanalles naar mekaar roepen hoort er ergens wel nog bij maar daar moet het toch bij blijven zeker. Omdat zij uitdagen, moeten wij er nog niet op ingaan he. En daarbij, we hadden gewonnen he seg. Lach dan ne keer met die mannen hun frustraties, draai u om en ga een pint drinken in de kantine. Niemand moet zijn waar die bus passeert dan. Jammer dat er toch weer zijn die zich niet kunnen beheersen en onze club toch weer schade toebrengen. Ze hebben dan ook volkomen gelijk dat ze actie ondernemen om die domkoppen uit het stadion te weren.


11 Nov 2013, 22:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1013
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
zwawi schreef:
Ze bleven na de wedstrijd inderdaad provoceren, da klopt. Maar doen wij dat dan nooit? Supporters die verbaal vanalles naar mekaar roepen hoort er ergens wel nog bij maar daar moet het toch bij blijven zeker. Omdat zij uitdagen, moeten wij er nog niet op ingaan he. En daarbij, we hadden gewonnen he seg. Lach dan ne keer met die mannen hun frustraties, draai u om en ga een pint drinken in de kantine. Niemand moet zijn waar die bus passeert dan. Jammer dat er toch weer zijn die zich niet kunnen beheersen en onze club toch weer schade toebrengen. Ze hebben dan ook volkomen gelijk dat ze actie ondernemen om die domkoppen uit het stadion te weren.


Je hebt 100% gelijk - en dat geroep hoort er trouwens inderdaad bij, maar ik vind wel dat we als onze supps zwaar in de gaten worden gehouden ( vorige week op Boussu met paarden en al he man!!) dat dit ook voor onze tegenstanders moet gelden.


11 Nov 2013, 22:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1270
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Dat is wat ik bedoel mamaneto , niet meer niet minder.
Blijkbaar zijn er hier weer veel moraalridders die alles gezien en gehoord hebben.
Ahja ook ni moeilijk want zijn toch altijd "dezelfden" , maar niemand die zegt waar ( wie) het opstaat, hou dan gewoon jullie mond .
Ik heb er niks van gezien of gehoord dus ga hier ook geen uitspraken doen van tzijn weer " dezelfden".
Wat ik wel gezien heb was het provoceren en gooien gedurende een hele 2 helft van roeselare en nog 10 min na de match! Dat waren feiten waar niets aan gedaan werd!
Dat sommigen zich dan geviseerd voelen door spotters politie aalst , is te begrijpen.


11 Nov 2013, 23:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Die paarden zijn er toch elk jaar in Boussu :? Ge zult er in Tubeke ook wel zien staan.. :) En geloof mij, da zal ni enkel zijn wanneer Den iendracht op visite komt..


12 Nov 2013, 1:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Gilles schreef:
Jozefken1919 schreef:
Dat die mannen van roeselare daar weer nen time en nog tien minuten na de match staan uit te dagen daar wordt weer niks over gezegd he. Het zijn altijd de aalst supporters...ik heb ( horen zeggen dat ) de flikken me vijf iemand aant het bewerken waren met matrakken...iemand dat reeds al op grond lag ! Zonder dat hier 1 slag of stoot aan vooraf gegaan is...in de letterlijke zin dan. Dat er provocaties zijn geweest dat kan allemaal goed zijn. Maar als er iemand beginnen slaan is zijnt de flikken...wie zijn dan de varkens ?


Ma jongen toch. Zoals el corredor zegt. Ga enen drinken en naar huis e. Ge beslis nog altijd zelf om op provocaties in te gaan. Moet maar een beetje u verstand gebruiken, voor zover da mogelijk is. Als ge daar staat om de
bus van de tegenpartij tegen te houden, sta je daar met een reden. Als ge dan slaag krijgt, moei ni komen blijten e. De flikken zouden niet moeten slaan als iedereen zijn manieren wa houdt. Tzijn altijd dezelfde, weg ermee, wij hebben die mannen niet nodig. Zij maken de naam van onze club (kapot).


Getj gelijk Gilles ;)

Voor de rest een ambiance match waarin het makkelijk 7-1 ofzo had kunnen geweest zijn, we hadden uiteraard wel de scheids mee maar een ruime overwinning moet de ploeg ook deugd hebben gedaan.

_________________
Afbeelding


12 Nov 2013, 8:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Neutralboy schreef:
Weet jij dan perfect wie het is gilles? Of ga je nu af op vooroordelen?
Onnodig en dom zeker en vast , maar ik denk soms dat de spotters ambras zoeken of laten zoeken zodat hu dienst niet opgedoekt wordt want er is al een hele tijd niks gebeurt en toch worden er belachelijke sv uitgedeeld en worden sommigen persoonlijk gepusht precies om toch iets te mispeuteren zodat ze iets te doen hebben.
Of hoe verklaar je gisteren het fouilleren van 11- jarigen en ostentatief in de weg staan vooraan de "k" om dan langs de andere kant de roeselaresupporters rustig te laten provoceren en met vanalles en nog gooien tot wel 10' min na de wedstrijd?


Ja. Ik denk dat iedereen dat wel weet zeker. En de bevoegde instanties zullen het ook wel weten e.

En dat van die stewards staat toch los van die miserie achteraf. Ik vind dat ook maar raar maar die 2 zaken zijn toch niet meteen te vergelijken.

Soit, als zo een toeren gebeuren moeten we ook niet verschieten dat ons ontvangstcomité steeds klaar staat e of dat het weer eens combi is. Je weet waaraan het te danken is.

Ik vind dat jammer. 4-1 gewonnen, feest denk ik dan. In de goede zin uiteraard.


12 Nov 2013, 9:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Het een heeft inderdaad niets met het andere te maken, maar dat ze eens beginnen met iedereen gelijk te behandelen, ik zou nog eens willen zien dat wij daar tien min na de wedstrijd nog staan uit te dagen en met vanalles aan het gooien zouden zijn, stewards en spotters zouden dan wel opgetreden zijn, dus ik stel me de vraag waarom hebben nu niets ondernomen.terwijl ze er wel staan op te kijken, , blijkbaar hebben ze in Aalst andere wetten voor de iendracht supps die niet van toepassing zijn voor de bezoekers.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Nov 2013, 9:14
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38
Berichten: 94
Leeftijd: 105
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Bakkie schreef:
Het een heeft inderdaad niets met het andere te maken, maar dat ze eens beginnen met iedereen gelijk te behandelen, ik zou nog eens willen zien dat wij daar tien min na de wedstrijd nog staan uit te dagen en met vanalles aan het gooien zouden zijn, stewards en spotters zouden dan wel opgetreden zijn, dus ik stel me de vraag waarom hebben nu niets ondernomen.terwijl ze er wel staan op te kijken, , blijkbaar hebben ze in Aalst andere wetten voor de iendracht supps die niet van toepassing zijn voor de bezoekers.



(y)

Wij moeten zelfs nog maar tijdens de wedstrijd een iet of wat uitdagend gebaar maken of we kunnen er al van hebben...of ziet dat ge geen meterken voorbij het lintje gaat he ...want ge hebt er ook van. Dat ons eigen supporters daar na de match aan diejen bus niks te zoeken hebben dat is just...dat ze beter een paar potten pakken en hun is goed amuzeren voor hun sintj metten dat is ook just.
Maar het is minstens even just dat die mannen van roeselare bijna een uur ongestraft mogen staan uitdagen...da manneken met zijn rode pull op kop...iedereen op de tribune zag dat...de spotters niet dan ? Aahn nee...want die kijken altijd maar naar 1 richting...de onze :)

_________________
<3 1919 <3


12 Nov 2013, 9:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
De grote winnaars zijn de 'supporters' van Roeselare: onbestraft mogen uitdagen, en dan zien dat erop wordt ingegaan door een paar heethoofden, en dat die dan worden aangepakt door de politie... Die hebben zich een breuk gelachen. Top-entertainment.

En dan klagen en zagen als het weer eens combi is. Op deze manier zoekt ge het echt wel zelf. Spijtig dat door de oerdomme actie van een paar heethoofden alle supporters weer een aantal maanden/jaren als beesten zullen behandeld worden.

Die dubbele standaard voor thuissupporters en bezoekers is wraakroepend, en dat moet zeker eens besproken worden met de spotters of met de politie. Maar dat kan in geen enkel geval als excuus dienen voor wat er is gebeurd.


12 Nov 2013, 9:36
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
De Jean schreef:
De grote winnaars zijn de 'supporters' van Roeselare: onbestraft mogen uitdagen, en dan zien dat erop wordt ingegaan door een paar heethoofden, en dat die dan worden aangepakt door de politie... Die hebben zich een breuk gelachen. Top-entertainment.

En dan klagen en zagen als het weer eens combi is. Op deze manier zoekt ge het echt wel zelf. Spijtig dat door de oerdomme actie van een paar heethoofden alle supporters weer een aantal maanden/jaren als beesten zullen behandeld worden.Die dubbele standaard voor thuissupporters en bezoekers is wraakroepend, en dat moet zeker eens besproken worden met de spotters of met de politie. Maar dat kan in geen enkel geval als excuus dienen voor wat er is gebeurd.


(y) (y)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


12 Nov 2013, 9:38
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
De spotters lezen dat forum hier toch mee en sturen bij tijd blijkbaar een persoonlijk bericht.

Misschien zouden ze eindelijk eens open en bloot hier op 't forum kunnen uitleggen waarom ze - zoals hier al door velen terecht aangehaald - altijd ons viseren?!

Maar ja, dat zullen ze wel niet doen want buiten 't feit dat ze ons viseren zullen ze geen goeie verklaring hebben...

Zeer spijtig van de incidenten na de match, surtout na een 4-1 overwinning, maar voor de zoveelste keer werkten 'de handhavers der wet' met 2 maten en 2 gewichten.

Zou ik nu een PB krijgen ;) ?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


12 Nov 2013, 9:49
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Neutralboy schreef:
Weet jij dan perfect wie het is gilles? Of ga je nu af op vooroordelen?
Onnodig en dom zeker en vast , maar ik denk soms dat de spotters ambras zoeken of laten zoeken zodat hu dienst niet opgedoekt wordt want er is al een hele tijd niks gebeurt en toch worden er belachelijke sv uitgedeeld en worden sommigen persoonlijk gepusht precies om toch iets te mispeuteren zodat ze iets te doen hebben.
Of hoe verklaar je gisteren het fouilleren van 11- jarigen en ostentatief in de weg staan vooraan de "k" om dan langs de andere kant de roeselaresupporters rustig te laten provoceren en met vanalles en nog gooien tot wel 10' min na de wedstrijd?

(y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Nov 2013, 10:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
El Corredor (Light) schreef:
De Jean schreef:
De grote winnaars zijn de 'supporters' van Roeselare: onbestraft mogen uitdagen, en dan zien dat erop wordt ingegaan door een paar heethoofden, en dat die dan worden aangepakt door de politie... Die hebben zich een breuk gelachen. Top-entertainment.

En dan klagen en zagen als het weer eens combi is. Op deze manier zoekt ge het echt wel zelf. Spijtig dat door de oerdomme actie van een paar heethoofden alle supporters weer een aantal maanden/jaren als beesten zullen behandeld worden.Die dubbele standaard voor thuissupporters en bezoekers is wraakroepend, en dat moet zeker eens besproken worden met de spotters of met de politie. Maar dat kan in geen enkel geval als excuus dienen voor wat er is gebeurd.


(y) (y)

Meester Elco,ge beseft toch dat ge ook al een paar keer de regels zwaar overtreed hebt, we zullen het de volgende keer eens doorgeven aan de spotters, dat er aalst supps bij een combi regeling bij de thuis supps gaan zitten, dus u aan de regels houden staat ook niet in uwe woordenboek, dus hou je domp maar in wat betreft zich aan de regels houden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Nov 2013, 10:33
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Bakkie schreef:
El Corredor (Light) schreef:
De Jean schreef:
De grote winnaars zijn de 'supporters' van Roeselare: onbestraft mogen uitdagen, en dan zien dat erop wordt ingegaan door een paar heethoofden, en dat die dan worden aangepakt door de politie... Die hebben zich een breuk gelachen. Top-entertainment.

En dan klagen en zagen als het weer eens combi is. Op deze manier zoekt ge het echt wel zelf. Spijtig dat door de oerdomme actie van een paar heethoofden alle supporters weer een aantal maanden/jaren als beesten zullen behandeld worden.Die dubbele standaard voor thuissupporters en bezoekers is wraakroepend, en dat moet zeker eens besproken worden met de spotters of met de politie. Maar dat kan in geen enkel geval als excuus dienen voor wat er is gebeurd.


(y) (y)

Meester Elco,ge beseft toch dat ge ook al een paar keer de regels zwaar overtreed hebt, we zullen het de volgende keer eens doorgeven aan de spotters, dat er aalst supps bij een combi regeling bij de thuis supps gaan zitten, dus u aan de regels houden staat ook niet in uwe woordenboek, dus hou je domp maar in wat betreft zich aan de regels houden.



Dat is inderdaad ook stadionverbod waardig, dat is omzeilen van de voetbalwet(ten).

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Nov 2013, 10:42
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Bakkie schreef:
El Corredor (Light) schreef:
De Jean schreef:
De grote winnaars zijn de 'supporters' van Roeselare: onbestraft mogen uitdagen, en dan zien dat erop wordt ingegaan door een paar heethoofden, en dat die dan worden aangepakt door de politie... Die hebben zich een breuk gelachen. Top-entertainment.

En dan klagen en zagen als het weer eens combi is. Op deze manier zoekt ge het echt wel zelf. Spijtig dat door de oerdomme actie van een paar heethoofden alle supporters weer een aantal maanden/jaren als beesten zullen behandeld worden.Die dubbele standaard voor thuissupporters en bezoekers is wraakroepend, en dat moet zeker eens besproken worden met de spotters of met de politie. Maar dat kan in geen enkel geval als excuus dienen voor wat er is gebeurd.


(y) (y)

Meester Elco,ge beseft toch dat ge ook al een paar keer de regels zwaar overtreed hebt, we zullen het de volgende keer eens doorgeven aan de spotters, dat er aalst supps bij een combi regeling bij de thuis supps gaan zitten, dus u aan de regels houden staat ook niet in uwe woordenboek, dus hou je domp maar in wat betreft zich aan de regels houden.


ik heb niet echt een ploeg waar ik voor supporter, ik doorkruis gans het land (Racing Mechelen, Antwerp,...) op zoek naar een goede voetbalwedstrijd, puur toevallig kwam ik een paar keer uit bij een wedstrijd van Eendracht Aalst. :cool:



Puur toeval.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


12 Nov 2013, 10:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 123 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst