E. Aalst - KSK Roeselare - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 13
 E. Aalst - KSK Roeselare 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
malder schreef:
Ik denk 10 gele en twee rode kaarten, beide voor Roeselare. En dan nog eens drie penalty's. Laat ons zeggen dat we de ref een beetje mee hadden. :crazy:


is just jong, referee is een kalf, wemmen de overwinning gepikt

_________________
www.spionkoplede.com


10 Nov 2013, 23:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Mariner schreef:
malder schreef:
Ik denk 10 gele en twee rode kaarten, beide voor Roeselare. En dan nog eens drie penalty's. Laat ons zeggen dat we de ref een beetje mee hadden. :crazy:


is just jong, referee is een kalf, wemmen de overwinning gepikt


:D Ksnap eigenlijk ook niet goed waarom iedereen zo op Garcia bezig zit,heeft idd een aparte stijl,maar het merendeel van zijn beslissingen waren wel correct. Hij blijft wel ne ref met veel show,net als de match vorige match die hij van ons floot ,toen tegen ws woluwe.
En dat verslag van tv-oost, moeilijk om de juiste namen op de juiste spelers te plakken precies :D


10 Nov 2013, 23:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Ik vond da allemol terechte beslissingen, mag het ook eens? Trouwens, Roeselare ex-eerste klasse? Plat vn 't lachen, your support is fucking shit

_________________
www.spionkoplede.com


10 Nov 2013, 23:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1011
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
edit


10 Nov 2013, 23:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Iendrachter90 schreef:
Mariner schreef:
malder schreef:
Ik denk 10 gele en twee rode kaarten, beide voor Roeselare. En dan nog eens drie penalty's. Laat ons zeggen dat we de ref een beetje mee hadden. :crazy:


is just jong, referee is een kalf, wemmen de overwinning gepikt


:D Ksnap eigenlijk ook niet goed waarom iedereen zo op Garcia bezig zit,heeft idd een aparte stijl,maar het merendeel van zijn beslissingen waren wel correct. Hij blijft wel ne ref met veel show,net als de match vorige match die hij van ons floot ,toen tegen ws woluwe.
En dat verslag van tv-oost, moeilijk om de juiste namen op de juiste spelers te plakken precies :D
gohja, op zich floot hij wel consequent. Maar geen kaart geven voor een tackle met 2 voeten vooruit en daaropvolgend geel geven omdat iemand van zijn tek maakt voor zo een tackle is er toch wel zwaar over.
Als ge zoveel kaarten en strafschoppen fluit dan ligt er toch wel klein beetje fout bij de ref zelf... en moest de naam Garcia mij niets zeggen (en ik ken amper namen van refs) dan zou ik het ook nog willen geloven...Maar als ik zelfs op voorhand al zeg "das diene Garcia, 't zal weer schoon worden" dan weet ge het wel :)

Soit we hadden altijd van dit Roeselare gewonnen daar niet van, maar we moeten toch kunnen zeggen dat we de ref deze keer mee hadden zeker ? Goede match nog trouwens. Paar mooie acties op de mat gelegd die eigenlijk een echt uitgespeeld doelpunt verdienden.

ps: terug een match waarin Tjendo nadrukkelijk aanwezig was (zeker 5 keer achterlijn gehaald) en bijgevolg de overwinning ... als hij rendeert, rendeert de ploeg!

_________________
If you never try, you'll never know


11 Nov 2013, 1:39
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Mariner schreef:
malder schreef:
Ik denk 10 gele en twee rode kaarten, beide voor Roeselare. En dan nog eens drie penalty's. Laat ons zeggen dat we de ref een beetje mee hadden. :crazy:


is just jong, referee is een kalf, wemmen de overwinning gepikt


Als het in ons nadeel zou geweest zijn, was de match verkocht geweest. En nu mag je niet zeggen dat we de ref mee hadden? Hij heeft mee het resultaat bepaald en dat is jammer want we hadden hem niet nodig om te winnen tegen een onmondig Roeselare.


11 Nov 2013, 9:25
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
je scoort 3 vd 4 goals op een stilliggende bal en een buitenspeler bepaald het spelbeeld. :?

ben dit jaar helemaal zo niet wild van De Cuyper, gaat toch zo vlot dan vorig jaar in het begin zijn man niet meer voorbij. Ik vind zelfs dat hij puur op startsnelheid heeft ingeboet.

Speelde gisteren natuurlijk meer dan degelijk, maar om nu te zeggen dat hij ons ploeg laat renderen? Nee dat vind ik niet. Over een De Neve spreekt men hier niet, maar positioneel is dat het beste wat ik hier de laatste heb zien lopen centraal. Maar ieder zijn gedacht natuurlijk.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Nov 2013, 9:51
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
aalst- Roeselare volgens voetbalkrant



48' Nick Van Belle :hmm:

52' Jonas Bogaerts

63' Nick Van Belle :hmm:

85' Nick Van Belle :hmm:


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z2kK5NYI3K


11 Nov 2013, 10:16
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
waly 2 schreef:
aalst- Roeselare volgens voetbalkrant



48' Nick Van Belle :hmm:

52' Jonas Bogaerts

63' Nick Van Belle :hmm:

85' Nick Van Belle :hmm:


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z2kK5NYI3K


prima transfer toch? :banana:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Nov 2013, 10:18
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Verdiende overwinning, en toen Roeselare nog met 11 was, waren we ook al de betere! Maar zonder die penalty's en rode kaarten winnen we nooit met 3goals verschil! Dan was het eerder een kurkdroge 1-0 geworden...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


11 Nov 2013, 10:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
El Corredor (Light) schreef:
waly 2 schreef:
aalst- Roeselare volgens voetbalkrant



48' Nick Van Belle :hmm:

52' Jonas Bogaerts

63' Nick Van Belle :hmm:

85' Nick Van Belle :hmm:


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z2kK5NYI3K


prima transfer toch? :banana:
Prachtig, straks komt Brugge hem nog terughalen als ze dit lezen :D


11 Nov 2013, 10:26
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
El Corredor (Light) schreef:
je scoort 3 vd 4 goals op een stilliggende bal en een buitenspeler bepaald het spelbeeld. :?



We scoren inderdaad 3 keer van de 4 via een stilstaande fase, maar als ze u tegen de grond stampen voor je aan je uitgespeelde kans komt, kan het ook moeilijk anders.
Als men er geen penaltyfout had gemaakt, was er bijvoorbeeld bij die eerste fase een doelpunt gevolgd uit een uitgespeelde kans.

Ik heb dit seizoen nog niet veel matchen gezien. Gisteren vond ik Decuyper wel zeer sterk spelen. Deed eigenlijk altijd iets nuttig met de bal.


11 Nov 2013, 11:10
Scholier

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 19:42
Berichten: 131
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
We scoren 4 keer uit stilstaande fase toch wel?

Die 2e is een binnentikker na een schot op een afvallende bal van een corner, of waarom zou bogaerts daar anders staan?


11 Nov 2013, 11:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1011
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Of Tjendo nu goed was of niet speelt toch geen rol.
Feit blijft dat het verdedigers zijn die scoren uit stilstaande fases en dat onze spitsen geen enkele keer gevaarlijk konden zijn. (Bael zijn groteske misser in de eerste helft niet te na gesproken)....


11 Nov 2013, 11:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Bakkie schreef:
tsjoep schreef:
efkes een woerdeke oever die stewards of oe da ze da noemen .... men dochter van 11 , ELF!!!! , oeik oon den ingang afgetast mè eir annen nor omhoeig ...dikke sikkeleers , das den ierste en de leste kiër da ze da doeng!


Spotters Politie Aalst,zullen u deze week wel een Pm sturen,waarom dit moest gebeuren.


Toen ik met keirekes Thomas stond te wachten om buiten te geraken (dankzij die leeghoofden ewa langer), heeft een steward uitgelegd dat als ze fouilleren, ze dat bij iedereen moeten doen omdat het anders niet eerlijk is. Ergens te begrijpen maar iemand van 11 jaar fouilleren op bengaals vuurwerk?????
En wees maar zeker dat er binnenkort, dankzij die vechtersbazen, nog meer stewards en politie zal staan.
Voetbal een feest?


11 Nov 2013, 11:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 140 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst