E. Aalst - KSK Roeselare - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 E. Aalst - KSK Roeselare 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
NOOIT heb ik van lijst gesproken !!!!

Ik zal dringend moeten beginnen met drinken, dan weet ik misschien achteraf niet meer wat ik zogezegd gezegd zou hebben ... ik ben steeds bloednuchter ..

Feit is dat achteraf de supporters in 2 kampen verdeeld geraken : diegenen die géén medelijden hebben met de daders en diegenen die er eventueel begrip voor op brengen.....

Case closed ...

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Dec 2013, 2:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
Bomber schreef:
Zeg, gemakkelijk gezegd, hier een beetje doen alsof ik dingen verzin en dan maar vlug case closed zeggen.
Normaal had ik 5 posts geleden al niet meer gereageerd, maar ik ben al dat gezever echt wel kotsbeu.

(Over John Jans is trouwens ook nog het laatste niet gezegd. Hij en zijn zonen beweren dat ik nooit ter sprake ben gekomen. Liegen zij of lieg jij?)

Voor de allerlaatste keer dan maar?

Neen, je hebt het woord "lijst" niet letterlijk gebruikt. Je zegt, en ik ga even letterlijk kopieren en plakken van ons fb gesprek : "dus ben blij dat je naam niet tussen de daders staat ..."

Nogmaals: Waar stonden deze namen dan? En welke zaken heeft een fotograaf met die namen (die niet in een lijst stonden maar op een magische manier aan u verschenen zijn)?


Als jij zegt dat je niet bij de daders bent wat ik prompt geloofde ... heb ik toch de lijst niet gezien .... je legt woorden in iemand zijn mond die hij nooit gezegd heeft .....

Waarom zou ik van eventuele lijst op de hoogte zijn ??? zijn mijn zaken niet .....

Waar zit je met de naam van de steward die Sébastiaan en mezelf zogezegd beschuldigd van expliciet beeldmateriaal aan politie te geven ? Ik ben nog steeds wachtende dat je mij die aanduidt !!!
Of heb ik dat dan ook verzonnen ?

Jammer dat het Eendrachtbestuur deze maatregel moet nemen .... ga eens met hen praten !!!
Straks zal ik in Heist aanwezig zijn om te supporteren !!!

:wave:



Jammer te moeten vernemen dat er supporters zijn die na een gewonnen wedstrijd eventjes met stenen gaan gooien ....

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Dec 2013, 3:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 182 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst