E. Aalst - R. Antwerp FC - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17
 E. Aalst - R. Antwerp FC 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
na het bekijken van de beelden, inderdaad geen hands.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Dec 2013, 23:18
Miniem

Lid geworden op: 05 Dec 2006, 23:27
Berichten: 56
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
pff, wat een gezeik hier altijd mannekes. Niks beter te doen? Probeer eens overeen te komen zeg.

Dikke merci aan onze ploeg & onze supporters. 'k Heb mij goed geamuseerd deze namiddag.

Fier Iendrachter te zijn...
:EA:


01 Dec 2013, 23:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Gio schreef:
Bakkie schreef:
Vandaag weer eens gezien wat het verschil is tussen de Aalst en de uit supps,na twee min was da rood wit lint reeds naar de kl..... Wa kwamen die Antwerp supps doen op de K :wadde: de spotters zullen daar wel een antwoord op hebben.


Er waren twee Antwerp sups met ons mee en hadden geen zin in combi regeling, deze twee waren enkel te herkennen aan hun spreken, samen pint gedronken, felicitaties gekregen bij onze overwinning, braafkes mee een pint gedronken in de kantine en dan huiswaarts. Ik zie daar geen probleem in als ze zich gedragen, en ze waren herkend door de Antwerp spotter die aan de ingang stond. Er waren er misschien/zeker nog maar ja, ALS dit er ook waren zoals de eerder twee vernoemden die niet willen geassocieerd worden met gespuis die enkel komen voor den ambras, kan ik daar mee leven. Ieder zijn gedacht e Bakkie :EA: :EA: :EA:


Kun je me dan eens zeggen wat die van den Antwerp na de wedstrijd aan de Mascot kwamen doen en enen van die kerels stond wel degelijk in de K ;) lang leve de combi regeling.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Dec 2013, 23:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Costa Alosta schreef:
pff, wat een gezeik hier altijd mannekes. Niks beter te doen? Probeer eens overeen te komen zeg.

Dikke merci aan onze ploeg & onze supporters. 'k Heb mij goed geamuseerd deze namiddag.

Fier Iendrachter te zijn...
:EA:


(y)

_________________
may the FORCE be with you.


01 Dec 2013, 23:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Bakkie schreef:
Gio schreef:
Bakkie schreef:
Vandaag weer eens gezien wat het verschil is tussen de Aalst en de uit supps,na twee min was da rood wit lint reeds naar de kl..... Wa kwamen die Antwerp supps doen op de K :wadde: de spotters zullen daar wel een antwoord op hebben.


Er waren twee Antwerp sups met ons mee en hadden geen zin in combi regeling, deze twee waren enkel te herkennen aan hun spreken, samen pint gedronken, felicitaties gekregen bij onze overwinning, braafkes mee een pint gedronken in de kantine en dan huiswaarts. Ik zie daar geen probleem in als ze zich gedragen, en ze waren herkend door de Antwerp spotter die aan de ingang stond. Er waren er misschien/zeker nog maar ja, ALS dit er ook waren zoals de eerder twee vernoemden die niet willen geassocieerd worden met gespuis die enkel komen voor den ambras, kan ik daar mee leven. Ieder zijn gedacht e Bakkie :EA: :EA: :EA:


Kun je me dan eens zeggen wat die van den Antwerp na de wedstrijd aan de Mascot kwamen doen en enen van die kerels stond wel degelijk in de K ;) lang leve de combi regeling.


Jaja da kan gerust Bakkie daarom dat ik zei ALS ze hun gedragen zoals die twee die bij ons stonden maakt me dat echt niets uit. Wij zijn met die gasten in de kantine getrokken boven en er was op geen enkel moment een probleem...

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


02 Dec 2013, 0:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Da was weer eens het probleem, als ze zich aan de regels houden, dat hebben ze niet gedaan, maar het zal de fout van de iendracht supps weer zijn zeker.
Laat het nu net daarom zijn dat het combi regeling is, maar ge hebt altijd van die mannen die zich niet aan de regels houden, maar ze zijn wel den eerste om met modder te komen gooien.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Dec 2013, 6:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Still standing ! schreef:
Bram schreef:
Goh, een superslechte wedstrijd ? Alles in zijn context zeker ? Ik vond deze wedstrijd wat in het verlengde liggen van de eerdere wedstrijden... te weinige diepgang en te weinig tempo om een tegenstander echt pijn te kunnen doen. In de uitbraken ook vandaag terug een Donjet die nog te veel het mannetje/stapje te veel probeert. Dat gecombineerd met zeer onzuiver inspelen vanachteruit en je komt normaal gezien zwaar in de problemen. Maar met wat Antwerp van kansen bij elkaar voetbalde hadden ze nog tot 21u mogen voetballen, dan had er nog geen bal tegen de netten gehangen natuurlijk.

Dus op karakter en met veel realisme een verdiende overwinning behaald (y). Vergelijk dat met de competitiestart waarbij onze backs 9 keer vd 10 over de middenlijn geposteerd stonden...

Bij de uitblinkers alweer een Tjendo die echt wel de enige geworden is waarvan dreiging uitgaat. Dringend tijd om toch wel creatiever te worden want als we nog meer achteruit gaan leunen dan komen we er binnenkort niet meer voetballend uit.

edit: opt antwerpforum roepen ze om Stavros... komaan hé Luc, 't is de moment ;)


:worship:

zei dat met de rust al. we maken de goal en dan gaan we (min of meer) voor ons goal liggen ipv hoog te blijven. zijn er vandaag mee weggekomen, maar dat gaat nog vaak anders aflopen ook. nu, spelen met lievens (19j) de neve (19j) verhoeven (20j) de greef (ook maar 21 dacht ok) en dan smet (21 denk ik) op een ongewone positie (vond ik dikke match spelen),... snap echt niet dat sommigen dan op het verdedigende compartiment zouden beginnen kreften. je slikt geen goal (opnieuw) met een pak jonge gasten en geeft (opnieuw) zo goed als geen kansen weg. van belle noemt niemand, maar weeral een dijk van een wedstrijd trouwens...

offensief is de spoeling te dun... voor de top in 2de.daar moet aan gesleuteld worden. de rest staat tamelijk mooi.


Dat vind ik ook, we zitten met een jonge ploeg die er volledig hunnen kop voor legt en de laatsten tijd de mooie resultaten aan elkaar knoopt... we mogen daar trots op zijn. We waren beter dan Antwerp en inderdaad het laatste half uur is pompen of verzuipen maar uiteindelijk heeft Antwerp geen kans meer gehad... en dat ligt dan aan ons secuur verdedigen. Er zijn veel ploegen die op zo een manier kampioen worden in 2de ze, wat ik van ons niet verwacht laat dat duidelijk zijn :lol:

_________________
Afbeelding


02 Dec 2013, 8:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Waarom laten ze bij wedstrijden als de deze de gewone fans ook niet binnen in het restaurant?


02 Dec 2013, 8:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Bakkie schreef:
Vandaag weer eens gezien wat het verschil is tussen de Aalst en de uit supps,na twee min was da rood wit lint reeds naar de kl..... Wa kwamen die Antwerp supps doen op de K :wadde: de spotters zullen daar wel een antwoord op hebben.


En die van Antwerp die in de kantine boven stonden, maar idd de spotters zullen hier wel een goeie uitleg voor hebben

_________________
www.spionkoplede.com


02 Dec 2013, 10:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
El Corredor (Light) schreef:
Dirk schreef:
Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ?
De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ?


altijd dat geneuzel van "de kenners"....

De Cuyper was onze beste man ja, moet ik dat schrijven, was redelijk duidelijk dacht ik. Brengt snelheid en diepgang vandaag, was daarmee de enige.

en afbreken? jongen, twas vandaag een kutmatch, niet meer niet minder.


Ik em precies toch oeik een ander match gezien. De inzet en de over-mijn-lijk-mentaliteit heeft echt deugd gedaan aan mijn iendrachthart, ge mist basisspelers en we winnen op inzet, chapeau aan die gasten

_________________
www.spionkoplede.com


02 Dec 2013, 10:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Mariner schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Dirk schreef:
Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ?
De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ?


altijd dat geneuzel van "de kenners"....

De Cuyper was onze beste man ja, moet ik dat schrijven, was redelijk duidelijk dacht ik. Brengt snelheid en diepgang vandaag, was daarmee de enige.

en afbreken? jongen, twas vandaag een kutmatch, niet meer niet minder.


Ik em precies toch oeik een ander match gezien. De inzet en de over-mijn-lijk-mentaliteit heeft echt deugd gedaan aan mijn iendrachthart, ge mist basisspelers en we winnen op inzet, chapeau aan die gasten


Ik ga akkoord met alletwee. Mooi combinatievoetbal hebben we niet gezien, maar onze mannen hebben gevochten voor elke vierkante centimeter, en dat is ook eens schoon om te zien.

Schitterende sfeer, schitterende goal, schitterend resultaat. Wat moet er dan nog meer zijn?


02 Dec 2013, 10:45
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Uitgebreider verslag van ATV en interviews langs Antwerpse kant op
http://www.iendrachtoiljst.be


02 Dec 2013, 11:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Mariner schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Dirk schreef:
Zoekte geir na echt attoid iemand da ge kenjt zeggen "dienen was nie goed" ?
De kenners iere breken den iejnen veeren den anderen af, mor iejnen da een beirematch gespeljd eet da zien ze nie. Tjendo menne jongen, wa moeje doen ver toch isj op te vallen ?


altijd dat geneuzel van "de kenners"....

De Cuyper was onze beste man ja, moet ik dat schrijven, was redelijk duidelijk dacht ik. Brengt snelheid en diepgang vandaag, was daarmee de enige.

en afbreken? jongen, twas vandaag een kutmatch, niet meer niet minder.


Ik em precies toch oeik een ander match gezien. De inzet en de over-mijn-lijk-mentaliteit heeft echt deugd gedaan aan mijn iendrachthart, ge mist basisspelers en we winnen op inzet, chapeau aan die gasten



INDERDAAD. Wat hebben we weggegeven??? niks, nougabollen! Perfecte organisatie tegen een nog steeds betere PROFploeg uit tweede en zelfverklaarde kampioenenploeg! Proficiat iendracht!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


02 Dec 2013, 11:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
witzwet schreef:
INDERDAAD. Wat hebben we weggegeven??? niks, nougabollen! Perfecte organisatie tegen een nog steeds betere PROFploeg uit tweede en zelfverklaarde kampioenenploeg! Proficiat iendracht!


Ik heb toch minstens een 100% kans gezien voor Antwerp hoor, ik weet nog altijd niet hoe De Greef die bal uit het doel heeft kunnen houden.

Hiermee is ook al direct duidelijk dat we geen extra keeper moeten kopen om de blessure van VDN op te vangen :-)


02 Dec 2013, 12:12
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - R. Antwerp FC
Een hele dikke pluim voor onze ploeg en in het bijzonder voor de verdediging met, een weer op hoog niveau akterende, Predrag.

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Dec 2013, 12:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst